Cinéma (Elokuvat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka usein käyt elokuvissa?

Kerran kuussa tai useammin
20
11%
Kerran kahdessa kuussa
24
13%
Kolmen tai neljä kuukauden välein suunnilleen
42
23%
Ehkä pari kertaa vuodessa
58
31%
Kerran vuodessa tai harvemmin
41
22%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Hazel kirjoitti:Mä vaan en voi ymmärtää, että miten joku voi pitää Nicole Kidmania seksikkäänä ja haluttavana :shock: . Pitkä ja laiha olmi, lähes veretön. Hyvä näyttelijä se toki on, mutta että seksikäs :shock: :shock: :shock: .
Musta tuntuu, että Nicole Kidmanin seksikkyys selittyy älykkyydellä! :joojoo:
Itse en taas pysty käsittämään miten jonkun mielestä Gwyneth Paltrow on seksikäs? :shock:
Tai Angelina Jolie, joka ei koskaan hymyile, osaa vaan mutristaa suutaan.
Cameron Diazasta en myöskään käsitä, jos joku löytää siitä leveesuusta seksikkyyttä :draamaa:

No tulipahan taas asiaa oikeen kunnolla :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mutta Gwyneth on sielukkaalla tavalla seksikäs, totesin sen taas perjantaina katsoessani tie monennettako kertaa hyvän leffan Täydellinen murha. Gwynetillä on kyllä samat ongelmat kuin Nicolella, kamalan pitkä ja laiha kroppa ja yleinen kalvakkuus. Mutta Gwynethin kasvoissa on jotain niin erityistä, Nicolella ei. Makuasia toki.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja skidi »

ta1ja kirjoitti: Mutta kyllä mä ennemmin Angelina Joliehen itse retkahtaisin.
Ta1jan sisäisellä lesbolla (anteeksi) on ihan kohtuuhyvä maku. Angelinahan kuuluu osastoon "I don't know if I want to be her or do her". Ja mähän en yleensä näitä leffatähtösiä katsele, mutta Angelinan ajoittainen vilkuilu suotakoon minulle :draamaa:
Olipa minulla taas aiheeseen liittyvää asiaa :hiips:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ostin Kummisetä-boksin ja katoin ekan elokuvan. Se oli vielä parempi, kuin muistinkaan. :draamaa: Ehkä yksi parhaita leffoja ikinä :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

skidi kirjoitti:
ta1ja kirjoitti: Mutta kyllä mä ennemmin Angelina Joliehen itse retkahtaisin.
Ta1jan sisäisellä lesbolla (anteeksi) on ihan kohtuuhyvä maku. Angelinahan kuuluu osastoon "I don't know if I want to be her or do her".
Siis ei pelkästään mun sisäisellä lesbolla vaan mulla on kokonaisuudessaan aina aivan mielettömän hyvä maku :repeilee: . Mutta kyllä, allekirjoitan Angelinasta täysin tuon määritelmäsi.
tonywerner kirjoitti:Ostin Kummisetä-boksin ja katoin ekan elokuvan. Se oli vielä parempi, kuin muistinkaan. :draamaa: Ehkä yksi parhaita leffoja ikinä :draamaa:
Musiikkikin on tietysti aivan mieletöntä. Ja muutoin samaa mieltä, joskin ... Kauriinmetsästäjä on kanssa ihan kamalan hieno. Puhumattakaan Blade Runnerista, joka tulee pian taas telkkarista niin että sen saa nauhotettua (jee joululahja, nauhottava boxi, jee :heh: ). 1970-80-luvun puoliväli - kautena tehtiin paitsi erittäin hyvää musiikkia niin myös erittäin hyviä elokuvia :joojoo: .

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

ta1ja kirjoitti:Musiikkikin on tietysti aivan mieletöntä.
Kyllä :joojoo: Soundtrack-cd:kin löytyy hyllystä. Leffatkin löytyivät aikaisemmin, mutta vain telkkarista nauhoitettuina (ja Katso-lehden videokansin koristelluista) vhs-kaseteista.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Australia katsottu. Pidin. Ja itkin sekä oikeissa että väärissä kohdissa. :heh: Siis silloinhan toki kuuluu pillahtaa itkuun, kun pääpari suutelee ekan kerran. :rofl: Vähän ylipitkä tää kyllä oli. Tuntia ennen oikeaa loppua oli useampi kohta, joihin kuvitteli leffan loppuvan, mut ei se sit loppunutkaan. Siirappiakin riitti, välillä vähän tahattomaan koomisuuteen asti. Mutta sanoisin, että kannattaa katsoa. :joojoo: Ja kyllä mä sitä Hughia panisin.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No niin, Australia nähty. Visuaalisesti leffa oli niin komeaa katsottavaa, voi elämä. Alkupuolen maisemat olivat ihan järisyttäviä ja loppupuolen sotakohtaus kirjaimellisesti räjähti kasvoille. Visuaalisesta puolesta tykkäsin tässä kaikkein eniten.

Toiseksi eniten tykkäsin sitten Hugh Jackmanista, mikä ei liene yllätys. Mies onnistui roolityössään erinomaisesti, vaikka ohjaaja oli selvästi keskittynyt lähes kokonaan naistähteensä. No, tekihän Nicolekin toki taas hyvän roolityön, ei siinä mitään. Mutta se laihuus oli nyt kyllä niin epämiellyttävää, että häiritsi ihan oikeasti. Ja se Nicolen silmien vääntyminen kieroon niissä liian läheltä kuvatuissa suutelukohtauksissa...

Itse tarina oli ihan ok, joskin vähän lapsellisesti ja epärealistisesti kerrottu. Ei sillä joukolla oikeasti olisi karjalaumaa kuljetettu... Ratkaisut olivat liian helppoja.

Pahiten minua kuitenkin häiritsi henkilöhahmojen ohuus, kaikki jäivät jotenkin irrallisiksi.Olisin toivonut parempaa paneutumista erityisesti pieneen aboriginaalipoikaan, joka sinällään oli roolityönä hyvin näytelty.

Ja sen Over The Rainbow:n soittamista olisi voinut kyllä säännöstellä, ällöttävän makea veto.

Mutta ihan viihdyttävästi meni se kolmituntinen kumminkin.
Kolme tähteä ja extra Hughille :ihana: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Hirveän kökkö elokuva "Kärpäsenä kuuhun 3D" .Älkää suotta uhratko aikaanne.
Ihan kivoja 3d-juttuja muutamassa kohdassa, mutta muuten ihan käsittämättömän kökköä dialogia.
Kenties alkuperäiskielellä olisi voinut olla siedettävämpi.

Torkahdin.

*+

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Sain vihdoinkin tilattua Orpokodin DVD:nä. Katsottiin se eilen ja kaikessa lässyydessään tykkään. Paljon paremmin leffa toimi elokuvissa, missä voi kunnolla unohtaa itsensä ja kadota pimeään orpokotiin ja pelätä. <3 Kotisohvalla oli pieniä häiriötekijöitä, kun kanssakatselijaa nauratti pelokkuuteni. Koko ajan se hoki älyttömällä haamuäänellä elokuvan sanoja ja tapahtumia. Lopulta meininki oli tasoa: "Oooooviiii", "Enriqueeeeee" :heh: Minkä minä sille voin, että olen huvittava ja haluan pelätä hiukan lapsellisia leffoja.

Elokuvan loppu meinasi itkettää taas. Ei ihan niin pahasti kuin teatterissa, mutta melkein. Suosittelen kaikille kauhun ystäville.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Joululoman päätavoite on täytetty ja Kummisetä-trilogia on katsottu kokonaisuudessaan *läpsii-käsiään-yhteen* :joojoo:
Mitä useammin tämän kokonaisuuden katselee, sitä loistavammin siihen pääsee sisään ja sitä paremmalta kolmososakin vaikuttaa :miettii:
Vaihdan jälleen myös suosikkiosaani. Viimeksi se oli kakkonen, mutta nyt taas ykkönen :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
heini81
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1067
Liittynyt: 27 Loka 2006, 15:22
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja heini81 »

Prinssi Kaspian katsottu. Ei kyllä lähellekään ollut niin hyvä kuin Velho ja Leijona. Loppua on venytetty ihan liikaa. Tuleekohan näitä vielä lisää?
"Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get."

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mamma mia katsottu kahdesti tällä viikolla. :heh: Ensimmäisellä kerralla hämmennyin iloisuudesta, hassuudesta ja kiljumisesta. Toisella kerralla huomasin paljon asioita, jotka olivat menneet ensimmäisellä kerralla ohi, ja taisin tykätäkin enemmän. Leffa ei ole mikään elämää suurempi, mutta kiva kuitenkin. Elokuva onnistuu välittämään näyttämöesityksen innon. Itse tykkään eniten siitä, miten Abban biisit rakentavat juonta. Lempilaulajani on ehdottomasti Sofiaa näyttelevä Amanda Seyfried, koska hän laulaa kauniisti ja kirkkaasti ja hänen äänensä on Abballe uskollisin. Biisien sovitukset oli pidetty kovin alkuperäisinä, joten Abban kaltainen laulukin toimi hyvin. Muutkin näyttelijät suorituvat oikein mainiosti.

Suosittelen katsomaan elokuvaa pilke silmäkulmassa, sillä tosikoille Mamma mia! ei tarjoa juuri mitään. :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Onko joku nähnyt kovasti kehutun leffan "Ystävät hämärän jälkeen"? Ajattelin mennä katsomaan sen ensi tiistaina, lähtisikö joku tamperelainen kaveriksi?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Kiva mennä. :niinpa:

Mä oon aikonut mennä katsomaan tuota jo kuukauden verran, mutta Porin Finnkino ei oikein tykkää musta. :niinpa:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Mun piti mennä tänään katsomaan Slumdog Millionare, mutta myhöstyin näytöksestä, joten meninkin katsomaan Doubtin sen sijaan. Meryl Streep teki roolisuorituksellaan Doubtista ehdottomasti katsomisen arvoisen. :peukku: Muutkin näyttelijät olivat toki hyviä, mutta Meryl oli ihan omaa luokkaansa. En ihmettelisi yhtään, jos kolmas Oscar tipahtaisi tuosta tiukkaakin tiukemman oikeutta janoavan nunnan roolista. :joojoo:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

The_Sipi kirjoitti:Kiva mennä. :niinpa:

Mä oon aikonut mennä katsomaan tuota jo kuukauden verran, mutta Porin Finnkino ei oikein tykkää musta. :niinpa:
Onkohan se Finnkinon levityksessä ollenkaan, kun täälläkin sitä näyttää Niagara, joka ilmoittaa leffoistaan ihan erikseen?

Joka tapauksessa tiistaina sen menen katsomaan aika isoin odotuksin.
BronZe kirjoitti:Meryl Streep teki roolisuorituksellaan Doubtista ehdottomasti katsomisen arvoisen. :peukku: Muutkin näyttelijät olivat toki hyviä, mutta Meryl oli ihan omaa luokkaansa. En ihmettelisi yhtään, jos kolmas Oscar tipahtaisi tuosta tiukkaakin tiukemman oikeutta janoavan nunnan roolista. :joojoo:
Episodi veikkasi myös Merylille tuosta oscaria.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Hazel kirjoitti:Onkohan se Finnkinon levityksessä ollenkaan...
On on, tosin en tiedä, kuinka monella kopiolla.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ok, harmi sitten, jos ei siellä päin mene.

Katsoin äsken taas Sin Cityn. On se vaan hyvä leffa, joskin vaatii tietysti katsojalta sarjakuvien sietoa. Mutta minä kyllä tykkään siitä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1371
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Hazel kirjoitti:
BronZe kirjoitti:Meryl Streep teki roolisuorituksellaan Doubtista ehdottomasti katsomisen arvoisen. :peukku: Muutkin näyttelijät olivat toki hyviä, mutta Meryl oli ihan omaa luokkaansa. En ihmettelisi yhtään, jos kolmas Oscar tipahtaisi tuosta tiukkaakin tiukemman oikeutta janoavan nunnan roolista. :joojoo:
Episodi veikkasi myös Merylille tuosta oscaria.
Vähän tosin aikaista mun sanoa noin, koska tää oli kuitenkin ensimmäinen, jonka näin niistä roolisuorituksista, joilla on mahdollsuuksia Oscareista kilpailla tänä vuonna. Doubt on jotenkin vaan niin täysin Merylin elokuva, eikä varmasti olisi ollut lähellekään yhtä hyvä ilman hänen roolisuoritustaan. Enemmän kuin todennäköistä tosin taitaa olla, ettei elokuva-akatemia ole samaa mieltä kanssani. Harvemmin kun ne oikeesti vuoden parhaat roolisuoritukset tulee palkittua, vaikka en vielä tätä roolisuoritusta vuoden parhaaksi tietysti julista. :heh:

Seuraavaksi ois tarkoitus jossain vaiheessa käydä katsomassa se Slumdog Millionare, joka valitettavasti jäi viime kerralla näkemättä sekä Milk. Kovasti odotan myös Revolutionary Roadin ja The Wrestlerin saapumista tänne. Tällä hetkellä molemmat ovat vielä liian pienessä levityksessä, eivätkä sen takia pyöri täällä vielä.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ajattelin hyödyntää ylihuomenna vapaapäivän kunniaksi ensi kertaa ilmaisia elokuvanäytöksiä. Tarkoitus olis mennä itkeskelemään teinityttöjen keskelle Twilightia. :surrur: Onneksi saa avecin mukaan niin ei tartte yksin nyyhkiä. <3
Raipatirai

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Katsoin aamulla Saw ja Saw II. En muistanutkaan, miten huonoja ne ovat :rofl: . Muita sarjan tekeleitä en ole muistaakseni nähnyt, enkä kyllä aio katsoakaan.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä en ole nähnyt yhtään Saw-elokuvaa :ylppis: Enkä aio katsoakaan :ylppis:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

No, makunsa kullakin. :joojoo: :mrgreen:

Onko Haaseli muuten nähnyt Are you scared -elokuvan? Mulla on se katselua odottamassa ja se on ilmeisesti samanhenkinen kuin Saw-elokuvat. Jos olet, mitä pidit (verrattuna Sahoihin tai muuten)?
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

En ole nähnyt, en ollenkaan muista tuota leffaa. Täytyypä haeskella sitä vaikka Anttilasta.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ainiin! Mua kannattaa hyödyntää leffaseurana, jos sattuu olemaan yhteinen kiinnostava leffa mielessä. Mä saan itseni ja avecin ilmaiseksi kaikkiin Finnkinon teattereihin niin kauan kun oon töissä. :joojoo: Tää koskee erityisesti nyt turkulaisia, mutta eiköhän muillakin paikkakunnilla tule pyörittyä enempi kuin yksi päivä. :peukku:
Raipatirai

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ilmottaudun heti vapaaehtoiseksi, kun vaan olet Tampereella vailla leffaseuraa :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Australia oli pitkä, mutta hyvä ja eritoten yllättävän hauska. Yhden hyvän käännösratkaisunkin bongasin. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Funny Games
Ohjaus: Michael Haneke
Pääosissa: Naomi Watts, Tim Roth, Brady Corbet, Michael Pitt

Tämä on ehkä se kaikkein ahdistavin tyylilaji minulle katsoa, kaikki on tavallisuudessaan niin kammottavaa. Elokuvan tapahtumat voisivat kohdata ketä tahansa. Pelottava elokuva ilman ainuttakaan örkkiä tai mitään muutakaan yliluonnollista.
Hyvä leffahan tämä on.
Neljä tähteä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mun mielestä toi Funny games oli älyttömän tylsä. Odotin ihan hirveesti trailerin perusteella, mutta se oli aivan liian ylipitkä. Kaks tähtee korkeintaan.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Vastaa Viestiin