Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

It's just a game - viisuaiheiset pudotuspelit ja veikkauskilpailut

Parempi joulukalenteriformaatti?

:suomi: suomalainen (äänestetään suosikkia)
32
71%
:venaja: venäläinen (äänestetään inhokkia)
13
29%
 
Ääniä yhteensä: 45

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Kuva

Tänään luukusta tupsahti Kwan :suomi:

FINAALIIN: Passionworks ja Waldo's People! :venaja:
Kwan - 10 000 Light years 33, 45%
Passionworks - Surrender 17, 23%
Waldo's People - Lose Control 22, 30%

Ääniä yhteensä : 72
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja mariah »

waldos people voittoon :uujee: passionille ääni :joojoo:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Waldolle meni mun ääni.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Teena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Touko 2008, 18:12

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Teena »

Passionworks voittoon niin tässä kuin karsinnoissakin. Ja Moskovassa :heh:
It's impassipal

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8987
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Waldon Immoset voittoon! PW veke!!
Qaj.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Waldo's People voittoon :tuuletus: Passionworks hyväksi kakkoseksi :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1773
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Mohno »

:eeek:
Onnistuuko se vaihtaa?
Äänestin puolesta enkä vastaan..?

Kaikille tiedoksi: äänestin Waldoa tietty voittajaks.. ei häviäjäks.. (Onneks ei oo yhestä eikä kahesta äänestä kii!)

Tai kuka tietää tammikuun jälkeen vaikka kaikki olis menny niinku pitiki <3
Viimeksi muokannut Mohno, 07 Tammi 2009, 01:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1773
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Mohno »

On se kovvo hommoo pohjolassa .. :peukku:
Viimeksi muokannut Mohno, 07 Tammi 2009, 01:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Kaksi mun puntarini pohjimmaista taistelee voitosta täällä. :rok:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

:hali: Mun toinen suosikkikin tippui jo eilen. :draamaa: :heh:

Passionworks :ihana:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Toki Passionworks voittaa, onhan se paras! :rofl: No ei todellakaan. Vuoden yliarvostetuin tekele. Onneks on kuiteski sen verran tuntematon bändi että ei oo mahiksia voittaa karsintaa :draamaa:

Ja asiaan: Waldo voittoon!! :tuuletus:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Passionworksilla on kyllä yks ääretön tunnettuus- ja potentiaalinen ihqutusvaltti ja se on "oon Tarja Turusen veli" (julmahuvin äänellä) ... kyllä se voi ihan hyvin voittaa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

^Suomen kansa on sen verran helposti luettavissa että eiköhän se voittaja ole kuitenkin joku ns. isoista nimistä (Waldo's People, Jari Sillanpää, Kwan). Ainakin viime vuosien perusteella, Teräsbetonin voitto olikin suurensuuri ylläri ja Karin sijoittuminen toiseksi vielä suurempi :heh:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ ei nyt ehkä kuitenkaan. Mä hämmästyisin jos Sillanpää voittaisi, silä mä en näe sellaiseia merkkejä sen suosiosta ilmassa, levyt ei myy yhtään niin kuin ennen jne (Sillanpää ei nole yhtään verrannollinen Kari Tapioon, koska Kari crossaa iskelmän ulkopuolelle). Waldos kanssa riippuu ihan siitä miten se osa jengistä ja teinit silloin makaa, sillä sitähän ei edes tunneta kaikissa kansankerroksissa, eihän Movetronkaan pärjännyt käytännössä hyvin tuntemattomalle Cristalille joka pääsi korkealle, vaikka show ja etenkin laulu Cristalilla livenä oli mitä oli. Kwanin kanssa vähän sama juttu, joskin sillähän sitä etukäteisnostetta noissa äänestyksissä kyllä on. Remu on todella vaarallinen, jollei vaikuta liian vanhukselta. Tapani Kansa taas on todennäköisesti liian ärsyttävä.

Pahin mikä puhuu Passionworksia vastaan on se että raskaampi osasto on nyt aika passé, kun listoja katselee ja arvioita lukee ja etenkin tollanen vähän sinfonisilla tai rasmusaineksilla höystetty muka"hevi". Itse Rasmuskaan ei myynyt niin kuin odotettiin eikä pari muutakaan loppuvuoden pläjäystä.

Minusta tilanne vaikuttaa hyvin avoimelta, yhtään ylivoimaista ei siellä ole.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8332
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Ei Lordikaan ollut mikään megastara karsiessaan viisuihin. Vastustajatkin taatusti fanaattisempia kuin jonkun Passionworksin kohdalla.

Ikävää, että ihmiset hihkuvat voiton mahdollisuuksien vähyyttä sillä perusteella, ettei yhtye ole tunnettu tai riittävän iso nimi. Samalla logiikallahan roska piisi voittaa jos se vain on tunnetulta yhtyeeltä.

Karsintoja ei voiteta pelkillä genren tai yhtyeen fanien äänillä. Voitto tulee sille piisille, joka pystyy keräämään ääniä myös näiden ryhmien ulkopuolelta. En usko oikein Kwaniin, Sillanpäähän tai Kansaan tänä vuonna.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

hra47 kirjoitti:Ikävää, että ihmiset hihkuvat voiton mahdollisuuksien vähyyttä sillä perusteella, ettei yhtye ole tunnettu tai riittävän iso nimi. Samalla logiikallahan roska piisi voittaa jos se vain on tunnetulta yhtyeeltä.
No viime vuonna roskabiisi voitti ja toinen vielä roskempi oli kakkonen kisassa :draamaa: Vaan koska ne oli tunnettuja nimiä. Tietysti nämä ovat vai minun mielipiteitä eli ei kannata alkaa takertumaan siihen sanomalla että "mun mielestä Teräsbetonin biisi ei ollut roskaa". Ja Lordikin oli kuiteskin sen verran iso nimi kansan keskuudessa (ei ehkä fanien) jo ennen viisuja ja siitä kyllä kohistiin etukäteen eniten. Eikä BB:stä tuttuja miinusääniä tässä formaatissa voi antaa, mutta jos voisi niin tunnustan että Lordille olisi aikanaan mennyt koska itse en pitänyt Hard Rock Hallelujahista :puna: Samoin olisi mennyt miinusäänet viime vuonna Teräsbetonille ja tänä vuonna Passionworksille. Mutta koska niitä ei ole, biisien (tai esittäjien) inhoajat eivät pääse vaikuttamaan muutoin kun äänestämällä muita suosikkejaan.

Joka vuosi oikeasti hyvät biisit ovat jäännet vaan niiden isojen nimien jalkoihin vaikka niillä olisi huonommat biisit.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hurrican kirjoitti:Vaan koska ne oli tunnettuja nimiä. Tietysti nämä ovat vai minun mielipiteitä eli ei kannata alkaa takertumaan siihen sanomalla että "mun mielestä
:heh: No jos yleistyksesi lähtee omasta yksityisestä mielipiteestäsi, niin ehkä silloin kannatatisi tuoda jotain muuta pöydälle, jollei halua vastakommenttia että kyseessä on vain yksityinen mielipiteesi

Toistan: ei pidä paikkaansa että pelkästään tunnettuus ratkaisisi menestyksen. Viimevuonna Cristal pärjäsi paremmin kuin Movetron, vaikka jälkimmäinen oli huomattavsti tunnetumpi. Itseasiassa Movetron on tainnut myydä enemmän kuin TB ja olla siten sitäkin tunnetumpi. Kari Tapio oli varmasti isoin nimi kisassa. Näitä esimerkkejä löytyy aiemmiltakin vuosilta - Lordi ei suinkaan ollut mikään itsestään selvästi tunnetuin ja suosituin. Sillanpää oli, mutta ei varmasti Geir Rönning ... jos silloin jo kansanäänestettiin?

Kysymys ei ole sitäpaitsi pelkästä biisistä, vaan biisin ja esityksen muodostamasta kokonaisuudesta.[hlökohtainen mielipide] Viime vuonna esimerkiksi kaksi parasta laulajaa ja tulkitsijaa oli kärjessä, kaikki kunnia Hovatalle kyllä, mutta biisi ei ollut ihan timantti ja sanoitus oli kamala. Konttista taas buustattiin erittäin kovasti, mutta sen menestymättömyys ei ollut kiinni tuntemattomuudesta vaan siitä että MK on hyvin kosketuskyvytön laulaja ja koko esitys oli muutenkin jäykkä ja vanhanaikainen. [/hlökohtainen mielipide]

Ennen kaikkea on kuitenkin erittäin hyvä ettei miinusääniä voi antaa, koska silloin lopputulos olisi aina hajuton ja mauton keskikastin mitäänsanomattomuus.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Ihan turha koko skaba. Voittaja oli tiedossa jo ennen kuin tää leikki käynnistyi. :niinpa:
Eiköhän se Suomen SCC-edustajakin ole selvillä, ellei tää miljoonaan kertaan tehty biisi sitten voita Suomen karsintaa. :roll:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mulle oli kyllä yllätys, että tää perusrokki on NÄIN suosittu täällä :shock:
Toivottavasti fanit taktikoivat SCC-äänestyksessä, eivätkä äänestä outojen mieltymystensä mukaan :draamaa:
Waldo on ainoa, jolla on mahdollisuudet tuoda Suomelle hyvä sijoitus SCC:ssä :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Roope »

tonywerner kirjoitti:Mulle oli kyllä yllätys, että tää perusrokki on NÄIN suosittu täällä :shock:
Samma här :samaamielta:

Suorastaan järkytys. :draamaa:

:rok: :eiei:

:tajutkaa:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11626
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja romualdo »

eiköhän tuo Kwan ole se joka lopulta valitaan, on tarpeeksi helppo ralli ja ns. keskiverto, joskin kunnolla sen yläpuolella, varsin hyvin tehty ja jää mieleen... en osaa enää päättää Tapsan ja Jarin välillä, Passion... toinen jolla menestymisen mahikset, jos tähdätään vain ja itsepintaisesti siihen.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Roope kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Mulle oli kyllä yllätys, että tää perusrokki on NÄIN suosittu täällä :shock:
Samma här :samaamielta:

Suorastaan järkytys. :draamaa:

:rok: :eiei:

:tajutkaa:

Totta turisette veljet hyvät. :trio: Toi PW-hypetys on jotain kohtalaisen käsittämätöntä. :draamaa:

Mutta niin suomalaiset kuin myös kuppilalaiset elävät näköjään edelleen Lordi-krapulassa. :roll:
Antakaa jo hyvänen aika muullekin musiikille mahdollisuus! :draamaa:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä aina hätkähdän, kun kuuntelen koneelta randomina näitä Suomen ehdokkaita ja PW alkaa... Se alku, jossa tää nainen laulaa yksin kuulostaa niin tönköltä ja amatöörimäiseltä demolta. Onneksi meno vähän paranee kappaleen edetessä, mutta silti... :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

^ Eikä Surrender-biisin kertosäe ole todellakaan mikään sing a long -rallatus jota voisi jo hyräillä mukana kertakuulemalta. Se on vaikea eikä jää päähän soimaa toisin kuin esim. Kwanin tai Waldo`s Peoplen kappaleissa.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulle ainakin juuri Surrender jäi päähän ensikuulemalta ainoana näistä. Sittemmin on kyllä soinut korvien välissä myös Sani, Waldo, Remu ja Kwan.

Olisi hauska tietää, että jos Passionworks valittaisiin Moskovaan ja se sijoittuisi vaikkapa toiseksi, niin itkisivätkö eräät vielä kiikkustuolissakin sitä, ettei siellä ollut Jartsa tai Tapsa, kun "ne olis kumminkin voittaneet" :rofl: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

MuzaMaza kirjoitti:Eiköhän se Suomen SCC-edustajakin ole selvillä, ellei tää miljoonaan kertaan tehty biisi sitten voita Suomen karsintaa. :roll:
´

Ei pelkoa. Suomen karsinnan voittaa Waldo's People. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

tonywerner kirjoitti:Se alku, jossa tää nainen laulaa yksin kuulostaa niin tönköltä ja amatöörimäiseltä demolta. Onneksi meno vähän paranee kappaleen edetessä, mutta silti... :eiei:
Minusta alku tai alkupuolisko on tehokkain osa biisiä, joskin olen siitä samaa mieltä että sitä erittäin kököltä kuulostavaa aksenttia voisi korjata. Ei mitään hajua onko se uskottava ja aito natiivin korvissa, mutta minun korviini se kuulostaa hankalalta.
MuzaMaza kirjoitti:Mutta niin suomalaiset kuin myös kuppilalaiset elävät näköjään edelleen Lordi-krapulassa. :roll:
Antakaa jo hyvänen aika muullekin musiikille mahdollisuus! :draamaa:
En kyllä muuten mitenkään edelleenkään usko että yksikään, tai ainakaan miltei yksikään, kuppilalainen pitää tästä juuri siksi että tämä on rockia tai jotenkin Lordin perillinen, ei vaikuta yhtään uskottavalta väitteeltä :heh: ... etenkin kun tämä on yksi "euroviisumaisimmista" (ideologiana) biiseistä mitä Suomessa on pitkään aikaan tehty. Kävisi vähän taustoja fiilaten aivan kasaridiscosta, ihan kuten gylleneskor sanoi Jim Steinmanin ja Bonnie Tylerin - tai Abban - hengessä (vaikkei nyt ihan sinne ylläkään).
Viimeksi muokannut ta1ja, 07 Tammi 2009, 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mohno kirjoitti::eeek:
Onnistuuko se vaihtaa?
Äänestin puolesta enkä vastaan..?

Kaikille tiedoksi: äänestin Waldoa tietty voittajaks.. ei häviäjäks.. (Onneks ei oo yhestä eikä kahesta äänestä kii!)

Tai kuka tietää tammikuun jälkeen vaikka kaikki olis menny niinku pitiki <3
No mä tein vahingossa saman passionworksille. :puna:
Raipatirai

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja skidi »

:eeek:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukuppilan venäläinen joulukalenteri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

MuzaMaza kirjoitti:
Roope kirjoitti: Samma här :samaamielta:

Suorastaan järkytys. :draamaa:

:rok: :eiei:

:tajutkaa:
Totta turisette veljet hyvät. :trio: Toi PW-hypetys on jotain kohtalaisen käsittämätöntä. :draamaa:
Siskokin päivittelee PW-tilannetta :draamaa:
:samaamielta:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Lukittu