Passionworks feat. Tony Turunen - Surrender

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Passionworks - Surrender

*****
94
56%
****
35
21%
***
19
11%
**
8
5%
*
11
7%
 
Ääniä yhteensä: 167

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja skidi »

Katselin ensin sitä selkään tarttunutta lajitelmaa vappuhyrriä vähän kauhulla, mutta siihen tottui :heh:
Harrietin äänen epäpuhtaudet hieman harmittivat, mutta muuten meni nappiin. Se mies oli varsin taitava laulaja ja Harrietillakin olisi oikein hyvä ääni :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Speed »

ta1ja kirjoitti:Hyvin lauloilavat kyllä :uujee:
Että mitä?? :shock: Missä kohtaa oli hyvin laulamista?

Huoh, toivoin niin että PW onnistuisi, mutta tämä meni kyllä aika penkin alle. Tiedä sitten oliko jännitys kasvanut liian suureksi.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Tässä oli liikaa yritystä, jännitys paistoi jotenkin läpi, piti jännittää kestääkö lauluäänet eli ei kovin nautittava esitys... tämä olisi aika upea esitys, jos laulajat olisivat varmempia.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Minä pidän joulukuusen tähdistä :tapu:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

No mitä kuulin niin hyvin lauloivat :rofl: mutta pako myöntää nyt että yritin saada isää langoilta puhelimessa että ehtisin Remun kunnolla katsomaan. Ja luotin muiden arvioon

Joo siis se joulutähti oli kyllä aika hirveä ja veti hommaa tingeltangeliin. Biisi oli ok, mutta PW:n asema on sikäli hankala että tämä genre kanssa tunnetaan niin hyvin Suomessa, että jos ei ole omaa särmää siihen niin se huomataan, sen sijaan itse viisuissa sillä ei olisi väliä.

PW:llä on kyllä vielä mahiksia kohottaa asemiaan, mutta ikävää että look oli niin epärock että karkoittaa just sitä porukaa jota pitäisi aakse saada. Oisivat pitäneet sen haalari, karvahatun jne.

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja piper »

suorastaan suuri vääryys ettei passionworks päässy suoraan finaaliin vaan joku remu..ei hyvää päivää! :shock: :jupinaa:
tony turusella on iha sairaan hieno ääni! tykkäsin. mutta onneks vielä mennään finaaliin ja mennään vielä korkeelle! :peukku:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Pekonia
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 08:12
Paikkakunta: Nokia

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Pekonia »

Pidin kyllä kovasti :)
Onnea nyt finaalin että jännittää vähemmän niin vokaalit onnistuu paremmin!

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Mua vaivasi Harrietin laulu edelleen. Stailaus ontui; lumihiutale-joulutähti ja petolinnunperä-kampaus. Ja Tony oli ihan liian kilttinä panularnosmaisena. Bändi taustalla turhake. Vähän sekavännäköistä. Mutta tämä toimisi isolla lavalla, saisi näyttävän esityksen. Biisin alku on myös kompastuskivi... sitä pitäisi petrata -siis edelleen Harrietin laulua ja lausuntaa. Silti, tykkään. Tää kulkee eteenpäin! :tapu:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

PW tekee DQ:ut ja hyppää toiselta kierrokselta voittoon! :tapu:

Siinä on valmis paketti! :kups:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Speed kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Hyvin lauloilavat kyllä :uujee:
Että mitä?? :shock: Missä kohtaa oli hyvin laulamista?

Huoh, toivoin niin että PW onnistuisi, mutta tämä meni kyllä aika penkin alle.
Niinpä. Aikamoista kilpalaulantaa oli Tonyn ja Harryn veto suorassa lähetyksessä.
Ei kehtaisi olla jälkiviisas, mutta sanonpahan vaan että tämä oli sarjasamme: Paljon melua tyhjästä.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Esityksen kanssa pidin enemmän kuin pelkästään kuultuna, mutta ei nyt kuitenkaan ihan meikäläisen juttu. Ehkä Waldot olivat rennompia ja ansaitsivat paikkansa, vaikken senkään päälle siis ymmärrä. :heh:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja ashanti »

skidi kirjoitti:Katselin ensin sitä selkään tarttunutta lajitelmaa vappuhyrriä vähän kauhulla, mutta siihen tottui :heh:
:rofl:

Ja taput vielä Tonylle, tykkään hänestä, lisää tätä ääntä. :tapu:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

MrMemory kirjoitti:PW tekee DQ:ut ja hyppää toiselta kierrokselta voittoon! :tapu:
No ei tod. :surrur: Olen tyytyväinen koska nyt tiedän että tänä vuonna Suomi ei lähetä raskasta musaa viisuihin :draamaa:

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja piper »

Hurrican kirjoitti:
MrMemory kirjoitti:PW tekee DQ:ut ja hyppää toiselta kierrokselta voittoon! :tapu:
No ei tod. :surrur: Olen tyytyväinen koska nyt tiedän että tänä vuonna Suomi ei lähetä raskasta musaa viisuihin :draamaa:
no vähä o silleen samoilla linjoilla, et olis kiva nähä suomelta jotain muutakin kuin tällästä raskasta viisuissa..mutta silti. tän biisin olis pitäny päästä finaaliin, oli vaan sen verran hyvä biisi..mutta jos ei passionworks viisuihin niin sitten ehdottomasti waldo's people..ainoat vaihtoehdot.
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hurrican kirjoitti:No ei tod. :surrur: Olen tyytyväinen koska nyt tiedän että tänä vuonna Suomi ei lähetä raskasta musaa viisuihin :draamaa:
Kröhöm mä olen kyllä tiennyt sen jo siitä lähtien kun tän kuulin, lähinnä siksi että mitä niin vastustettavan raskasta tässä on? Meaning että vaikka tämä lähtisi niin Moskovaan ei lähtisi raskasta musiikkia. Eihän tämä eroa Total Eclipsestä juuri kuin voimakkaampien rumpujen etc osalta ja niitä nyt on tullut tanssimusiikkiinkin jo 80/90 taitteessa eikö?

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Hurrican kirjoitti:
MrMemory kirjoitti:PW tekee DQ:ut ja hyppää toiselta kierrokselta voittoon! :tapu:
No ei tod. :surrur: Olen tyytyväinen koska nyt tiedän että tänä vuonna Suomi ei lähetä raskasta musaa viisuihin :draamaa:
Harmi kun ne kevyemmän musiikin esittäjät ei silti jaksa panostaa melodioihin ja tunnelmaan. Aika köyhää jos pelkän genren perusteella valitsee suosikkinsa.

Mulla on jo sellainen mielikuva, et jos Waldo menee Moskovaan niin se näyttää ja kuulostaa yhtä köyhältä kuin Andorran Casanova tai DJ Bobo. Mut sillä mennään.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja rosetta »

MrMemory kirjoitti:PW tekee DQ:ut ja hyppää toiselta kierrokselta voittoon! :tapu:

Siinä on valmis paketti! :kups:
Niinpä! Toivottavasti...!!! Oikeus voittaisi viimeinkin...

Siis en olisi ikinä uskonut Suomen kansalla olevan niin järkyttävän huonon maun, että jonkun Remun (jolla ei tietenkään siis minkäännäköistä saumaa Moskovassa) äänestävät Passionworksin edelle... :eeek:

Kuten rakas ystävättäreni (ei-viisufani) juuri sanoi, "Putkeen menee nää karsinnat"... :eiei:
Viimeksi muokannut rosetta, 16 Tammi 2009, 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

ta1ja kirjoitti:
Hurrican kirjoitti:No ei tod. :surrur: Olen tyytyväinen koska nyt tiedän että tänä vuonna Suomi ei lähetä raskasta musaa viisuihin :draamaa:
Kröhöm mä olen kyllä tiennyt sen jo siitä lähtien kun tän kuulin, lähinnä siksi että mitä niin vastustettavan raskasta tässä on? Meaning että vaikka tämä lähtisi niin Moskovaan ei lähtisi raskasta musiikkia. Eihän tämä eroa Total Eclipsestä juuri kuin voimakkaampien rumpujen etc osalta ja niitä nyt on tullut tanssimusiikkiinkin jo 80/90 taitteessa eikö?
Tässäpä tavisisäni kommentit:
"Täähän on ihanku halpa Nightwish ja toi eukko laulaa miten sattuu ja ukko yrittää päästä pinnalle siskonsa nimellä" :heh: Eli kyllä ns. taviskansa tätä pitää raskaana musana eikä siinä mietitä onko voimakkaampia rumpuja vai ei :draamaa: Ja mie en todellakaan tienny että tää ei lähtis Moskovaan vaan olin ihan kauhuissani koska tämä nosti käsittämättömän hässäkän vaikka itse kipale on korkeintaan "ihan okei". No onneksi kuitenkaan pahin kauhuskenaarioni ei käynyt toteen ja luultavast saadaan homohumppoo Suomelta Moskovaan :tuuletus:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42822
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ashanti kirjoitti:Mua vaivasi Harrietin laulu edelleen. Stailaus ontui; lumihiutale-joulutähti ja petolinnunperä-kampaus. Ja Tony oli ihan liian kilttinä panularnosmaisena. Biisin alku on myös kompastuskivi... sitä pitäisi petrata -siis edelleen Harrietin laulua ja lausuntaa.
Se lumihiutale oli ihan käsittämätön, ja muiltakin osin komppaan. Toni välillä käyskenteli lavalla sen näköisenä kuin olisi unohtanut, mitä seuraavana pitikään tehdä. Hyvä ääni sillä on, mutta lopussa meni vähän kireäksi huutamiseksi. Eihän tässä mitään siloääniä tarvitse ollakaan, mutta ehkä vähän rennompia kumminkin? Ja miten saada hitunen lisää yleisökontaktia esitykseen, jossa solistit laulaa lähinnä toisilleen?

Ei tämä silti niin pahasti mennyt penkin alle kuin Kwanin esitys, ja kehtaisin tämän kyllä lähettää edustajaksemme.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Passionworks menee 2. mahdollisuuden kautta kyllä finaaliin, mutta pahasti näyttää nyt siltä, ettei kannatuspohja riitä (voittoon). Finaalissa kun on ihan samat kilpailijat vastassa. WP oli erän ylivoimainen ja on luultavasti Suomen edustaja vm 2009. Remun ja PW:n välillä tuskin oli paljon eroa, joten jatkoon olisi voinut ihan yhtä hyvin päästä jälkimmäinenkin. Sillä kuitenkaan ei ole nyt paljoa merkitystä kun katsotaan ensimmäiseksi tulleen kaulaa muihin verrattuna... Pah, bändifanien temmellyskenttä. WP:n esitys oli ehkä illan paras, mutta tollaisella tulenpyörityksellä ei kansainvälistä yleisöä hurmata.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hurrican kirjoitti:Täähän on ihanku halpa Nightwish ja toi eukko laulaa miten sattuu ja ukko yrittää päästä pinnalle siskonsa nimellä" :heh:
No mä olin itse tota mieltä tästä kun nää ilmesty:
ta1ja kirjoitti: :kurjuus: synkkää epätoivoa - no niin mä en uskalla sanoa tätä, mutta ... tämä ei ole mun biisini. Mä en löydä syytä miksi mä lataisin tän soittimeeni ennen Heart Full of Firea tai DPP:n biisejä. Pointsi pois tän takia, 4p :lohduton:

Mutta viisubiisinä tässä oisi ollut arvoja, kun niin monet täälläkin tästä kovasti pitivät, mutta kuten sanottu tämä genre tunnetaan niin hyvin Suomessa että vertailu on kovaa ja jos laulu ei siis ollut erinomasta, täytyy tarkastaa, niin ymmärrettävä lopputulos.
Viimeksi muokannut ta1ja, 16 Tammi 2009, 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

:hali:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Joo, kyllä se vain on niin, että laulamisen pitää sujua, ja tässä ihmetytti tuo kilpalaulanta yhtaikaa, minusta tälle biisille olis riitänyt yksi upeaääninen laulaja. Hitaissa ja matalissa kohdissa havaitsi epävarmuutta, voi harmi, tosin mahdollisesti näemme tämän vielä finaalissa, jos laulu sujuu paremmin.

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Hurrican kirjoitti::hali:
Todella aitoa. :heh:

Tällainen biisi vaatii vahvaa osaamista laulun suhteen. Mikään "ehkä sinne päin" ei vaan riitä. Vahva biisi, vahva laulu.

Mut fakta on se, että jos Passionworks olisi yhtä tunnettu kuin Kwan, jatkopaikka olisi ollut selviö. Siitä huolimatta ainoastaan parhaiten toimiva paketti voi selviytyä voittajaksi. Tämä biisi sai mut rakastumaan siihen ihan täydellisesti, et haavoja pitää nuolla vähän aikaa (mikä tosin ei ole ensimmäinen kerta, mutta koskaan en näin täydellisenä ole mitään viisubiisiä pitänyt).. Harmi, et se paras rockbiisi Suomelta viimeisen neljän vuoden ajalta ei toiminut tarpeeksi hyvin livenä.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä taidan olla ainut kenen mielestä se tähti Harrietin selässä oli oikeasti siisti! :ihana:

Ihan kuin Tonyllä olisi pettänyt ääni yhdessä kohtaa. :mitvit: En muista tarkkaan. Mutta ihmettelin kyllä, kun tämä ei mennyt finaaliin. Ehkei sit vaan iskenyt taviksiin.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Weewa kirjoitti:Ihan kuin Tonyllä olisi pettänyt ääni yhdessä kohtaa.
Totta. Ei se Toninkaan suoritus mennyt ihan nappiin.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Minun mielestäni olisi ansainnut suoran finaalipaikan. Tony Turunen saisi laulaa yksin tai kutsukaa Tarja apuun! Biisinä koko kisan paras! :tapu:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12020
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja sziget »

skidi kirjoitti:Katselin ensin sitä selkään tarttunutta lajitelmaa vappuhyrriä vähän kauhulla, mutta siihen tottui :heh:
Näköjään äänestäjät eivät tottuneet. Ehkä joulukrääsän takia laulukin takkusi. Tony oli parempi. Biisi olisi ansainnut finaalipaikan, joulutähti ei. :niinpa:
piper kirjoitti:suorastaan suuri vääryys ettei passionworks päässy suoraan finaaliin vaan joku remu..ei hyvää päivää! :shock: :jupinaa:
Remu jatkaa, koska hän on Remu. Toisesta paikasta kilpailtiin, ja waldot olivat parempia. Onneksi myös parempia kuin Remu.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Weewa kirjoitti:Mä taidan olla ainut kenen mielestä se tähti Harrietin selässä oli oikeasti siisti! :ihana:

Ihan kuin Tonyllä olisi pettänyt ääni yhdessä kohtaa. :mitvit: En muista tarkkaan. Mutta ihmettelin kyllä, kun tämä ei mennyt finaaliin. Ehkei sit vaan iskenyt taviksiin.
Kyllä se muakin kosketti (Asko Kallosen äänellä). Ajattelin, että kyseessä on vähän kuin viisufanien Operaatio Lumihiutale... :surrur: Mä pidin esityksestä, vaikka laulava pariskunta olikin vähän eriparinen - ehkä just siks koko showssa oli niin mielenkiintoinen jännite. Laulun aihehan on mitä hankalin toteuttaa viisu-glitter-versiona.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ei luoja tota esitystä. Todellakin sen lumihiutaleen vois vaihtaa johonkin muuhun tai jättää pois. Hirveen teennäinen esitys eikä laulukaan sujunu :lohduton:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Lukittu