Passionworks feat. Tony Turunen - Surrender

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Passionworks - Surrender

*****
94
56%
****
35
21%
***
19
11%
**
8
5%
*
11
7%
 
Ääniä yhteensä: 167

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

tonywerner kirjoitti: Kai sitä Saniakin on joku 5-10 prossaa äänestänyt :miettii:
Kai... laskepa vaikka 4-5 prossaa Sanille ja sitten loput Passioneilla ja näillä äänestymäärillä mitä semeissä
annetaan, niin ei ole todellakaan paljoa hävitty Passioneilta, heillä ei sentään ole mitään kämmenet kuumina
omiaan äänestäviä levy-yhtiön edustajia antamassa yhtäkään ääntä :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hazel kirjoitti: Harriet ja Tony voisivat miettiä tuota keskinäistä kemiaansa, se ei jotenkin oikein pelannut.
Eipä taida tässä vaiheessa enää mitkään miettimiset auttaa, jos asia on kuten sanot. Vai meinaatko että jompikumpi pitäisi panna vaihtoon ennen finaali-iltaa?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti: Hauskaa kun mun mielestä Karoliinalla ja Waldolla ei ollut mitään kemiaa keskenään.....
Niin no, mutta oli tarpeeksi siihen biisiin :mrgreen: . Harrietin ja Tonyn kontakti oli vähän väkinäistä...

Mutta joo, biisi on paljon parempi toki, vaikka Lose Controlkin on ihan hyvä. Mä nyt listasin nuo lähinnä kokonaisena pakettina Moskovaa ajatellen. Tosin pitää miettiä sitä, että Surrender on listattu ykköseksi useimmilla vedonlyöntipalstoilla, mikä kertoisi sen, mistä muualla pidetään...
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Hazel »

hra47 kirjoitti:
Eipä taida tässä vaiheessa enää mitkään miettimiset auttaa, jos asia on kuten sanot. Vai meinaatko että jompikumpi pitäisi panna vaihtoon ennen finaali-iltaa?
Ei missään nimessä! Voisivat katsoa nauhaa ja miettiä, miten sen jännitteen saisi paremmin toimimaan.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gentedimare kirjoitti:
tonywerner kirjoitti: Kai sitä Saniakin on joku 5-10 prossaa äänestänyt :miettii:
Kai... laskepa vaikka 4-5 prossaa Sanille ja sitten loput Passioneilla ja näillä äänestymäärillä mitä semeissä
annetaan, niin ei ole todellakaan paljoa hävitty Passioneilta, heillä ei sentään ole mitään kämmenet kuumina
omiaan äänestäviä levy-yhtiön edustajia antamassa yhtäkään ääntä :draamaa:
Oletat siis, että tämä oma suosikkisi oli niukasti eilisen karsinnan kolmas. :mitvit:
Mitään muuta vaihtoehtoahan siinä ei tietenkään voi olla...

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42821
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hazel kirjoitti:Tosin pitää miettiä sitä, että Surrender on listattu ykköseksi useimmilla vedonlyöntipalstoilla, mikä kertoisi sen, mistä muualla pidetään...
Miksi pitää miettiä sitä, mistä muualla pidetään?

Vedonlyöntipalstoilla kai lyödään vetoa siitä, minkä ehdokkaan Suomi valitsee edustajakseen, ei niinkään kerrota, mitä toivottaisiin Suomen edustajaksi? Jos on jo totuttu siihen, että "ne lähettää kumminkin jotain synkkää rockia", niin Surrender on mitä ilmeisin valinta vedonlyöjälle, piti hän kappaleesta tai ei. Ja vaikka vetoon vaikuttaisivatkin omat toiveet, niin ne lienevät perustuneet vain biisin videoihin tai esikuuntelunauhoihin. Vedonlyöntitilanne ei kerro mitään siitä, kuinka paljon itse kunkin biisin live-esityksestä telkassa muualla pidettäisiin. Ja Waldo onnistui livenä paremmin kuin Passionworks.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Paikan päällä kyllä nosti asemiaan munkin puntarissa, mutta telkkarissa taasen ei kuulostanut kovin hyvältä :miettii: No Harryhan valittelikin, ettei kuullu ääntään siellä ku PW-fanit huusivat ku hyjjeenat. Harry ei kyllä antanut minusta itsestään kovin sympaattista kuvaa postikortissa eikä haastatteluissa, mikä saattoi vaikuttaa äänestystuloksiin :raaps: Vaikka ihana ihminen kuulemma onkin. Mä olen jutellut vain Kristianin kanssa ja Kristian on ihana - saisi olla enemmän esillä :joojoo: :ihana: Tonyn stailaus oli pliisu. Tommonen perusjamppa (söpö kyllä ja hyvä laulaja kyllä) ei sovi vokottelemaan dramaattista jääprinsessaa :eiei:
Silti oli suuri yllätys, että PW putosi ja noin korkealta. :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

TuiiYa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 164
Liittynyt: 04 Touko 2007, 20:35

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja TuiiYa »

No ei ollut mulle yhtään yllätys. Leidi totesi jälleen kerran pohojalaasen hupaasasti heidän olevan ehkä suuruudenhulluja. Just niin, turha uhota teflonista. Todella epätasainen esiintyjäporukka siinä köörissä. Mieslaulaja lauloi hyvin ja esityskin ihan okei, mutta epäedullinen stailaus. Ei tämä surkein esitys kuitenkaan ole, ihan tukevaa keskikastia.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

MrMemory kirjoitti:PW tekee DQ:ut ja hyppää toiselta kierrokselta voittoon! :tapu:

Siinä on valmis paketti! :kups:
Finaalissa esiintyvät neljä kertaa. :ylppis:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Fabrizio kirjoitti:
MrMemory kirjoitti:PW tekee DQ:ut ja hyppää toiselta kierrokselta voittoon! :tapu:

Siinä on valmis paketti! :kups:
Finaalissa esiintyvät neljä kertaa. :ylppis:
Kaksi esiintymiskertaa lisää kyllä auttavat tätä piisiä, sillä yleisö ei suurten nimien sokaisemana ole tajunnut tän hyvyyttä. Esiintymisen toki täytyy sujua paremmin kuin viimeksi.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Harriet: "tällasella paskapiisillä ei ainakaan lähdetä..."

Tässä sen nyt näkee, että artistin pahin vihollinen on usein hän itse...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Mites tässä näin kävi?

Näillähän piti olla homma hanskassa:
bändi ollut kasassa jo vuosia,
eka levy ilmestyi aikaa sitten,
keikkailtu on paljon, ulkomaillakin,
radiosoittoa on riittänyt, listoilla on oltu
levy julkaistu ulkomaillakin
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Cyrano kirjoitti:Mites tässä näin kävi?
Tapahtuneessa nähdään suurempaa draamaa kuin mitä siihen todellisuudessa sisältyy, olihan tämä karsintaerä todella tiukka. Kaksi suurinta nimeä menivät jatkoon, ihan niin kuin ekastakin. Passionit joutuvat pyristelemään pelkästään musiikkinsa turvin, eikä se esityskään mennyt nappiin. Jos pitää olla johonkin pettynyt, niin Waldo's peoplen etumatka tuntuu kyllä liian suurelta kurottavaksi kiinni vaikka keräilyerän kautta Surrender saisikin toisen mahdollisuuden. Jos nyt sieltä kuitenkin selviävät (johon kyllä uskon), pari esiintymiskertaa auttaa tekemään itseä tykö yleisölle joka näkee pelkästään artistin nimen.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Passioneilla saattaa olla vielä se auttava tekijä puolellaan, ettei heidän kannattajansa ole vaivautuneet äänestämään koska ovat pitäneet heidän jatkopaikkaansa selviönä. Nyt viimeistään loputkin heräävät.

Se vaan, että heillä ei ole tuntemattomampana yhtyeenä uskollista fanipohjaa, vaan heidän kannattajansa koostuvat paljolti ihmisistä, jotka eivät ole nimiuskollisia, vaan tekevät valintansa omilla aivoillaan ajatellen musiikin pohjalta. Tämä tarkoittaa myös valitettavasti sitä, että he eivät ole myöskään sit samanlaisia tekstaajaelukoita, kuin bändifanit. Tässä yksi hyvä perustelu, miksi äänimäärää pitäisi rajoittaa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Conductor »

MuzaMaza kirjoitti: Niinpä. Aikamoista kilpalaulantaa oli Tonyn ja Harryn veto suorassa lähetyksessä.
Ei kehtaisi olla jälkiviisas, mutta sanonpahan vaan että tämä oli sarjasamme: Paljon melua tyhjästä.
:rofl: Tämä on kyllä paras kommentti tästä tyhjänpäiväisestä "euroviisusta"! Olen täysin samaa mieltä!

hra47 kirjoitti:Harriet: "tällasella paskapiisillä ei ainakaan lähdetä..."

Tässä sen nyt näkee, että artistin pahin vihollinen on usein hän itse...
Tämä on kyllä niin totta. Nauroin vatsa kippurassa neitokaisen haastattelukommentille viisustaan. Ei voi muuta kuin ihmetellä että miksi PW:n fanit ovat niin innoissaan tällaisesta paskapiisistä :eiei: Ihania olette :heh:

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Kuuntelin Surrenderin livevetoa (pelkkää musiikkia) nyt muutaman kerran ilman videota kuulokkeilla ja kuulosti loppujen lopuksi oikein hyvältä. :tapu: TV-kuvaa seuratessa jotenkin jäi musiikki taustalle kun oli pakko keskittyä Harrietin stailaukseen, siihen miten kameratyöskentely onnistuu, kuka tämä Tony oikein on ja tietenkin siihen miten Harriet selviytyy biisistä. :shock:

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Conductor »

GiveMeWings kirjoitti:Kuuntelin Surrenderin livevetoa (pelkkää musiikkia) nyt muutaman kerran ilman videota kuulokkeilla ja kuulosti loppujen lopuksi oikein hyvältä.
No jos tämä valitaan Moskovaan, niin on YLE:n viisudelegaatiolla rankka tehtävä edessään kun pitää kertoa kaikille muille delegaatioille, selostajille ja medialle yms.tahoille että "Älkää katsoko Suomen esitystä lavalla vaan sulkekaa silmänne ja kuunnelkaa vain ja ainoastaan musiikkia, mieluiten kuulokkeilla" :rofl:

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

:supati: Noissa kansainvälisissä finaaleissa (maasta ja kaupungista jopa riippumatta) nuo kamerakulmat ja lavaesiintyminen kyllä käydään ohjaajan kanssa huomattavasti useamman kerran läpi kun Suomen alkuerissä Tohlopin tv-studiolla. Usein nuo lavat ovat myös niissä isompia kuin Tohlopin lava.

Ja paikan päällä tää näytti musta huomattavasti paremmalta, kuvaus oli liian kaoottinen. Paremmalla kuvauksella tää olis näyttänyt televisiossa huomattavasti paremmalta vaikka esitys olisi ollut tismalleen sama.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

:joojoo:

Ainakin viimeiset kolme vuotta Suomella on ollut kansainvälisessä finaalissa loistava lavatoteutus, oltiin sitten biiseistä mitä mieltä hyvänsä. Luotan kyllä vahvasti siihen, että Moskovassa Suomella on tänäkin vuonna toimiva esitys, voittipa karsinnan kuka tahansa. Tohlopissa ei tähänkään asti ole saatu juuri mitään näyttämään hyvältä ainakaan TV-kuvissa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja rosetta »

gentedimare kirjoitti: - Passionworksin kappale on edelleen ja tulee aina olemaan YLIVOIMAISESTI tämän vuoden paras

Passionworks kannattajat, pitäkäämme yhtä. Minä rakastan teitä! :ihana:
:hali:

Allekirjoitan Gentedimaren viestin lähestulkoon kokonaisuudessaan, mutta en viitsi viedä tilaa sitä kokonaan kopioimalla ;)
UFOPOLI kirjoitti:Illan paras biisi tuhottiin sitten taitavasti mahdollisimman monella tavalla :shock: Minun ääneni meni kyllä jo haastattelun aikana. Mistä vessasta se täti sai päähänsä alkaa suorassa lähetyksessä haukkua omaa kappalettaan? :eeek: Vielä kun siihen päälle laulannan kuuntelu oli vähän tuskaa ja lavaolemassaolo haahuilua, pudotin tämän tämän illan kolmanneksi :eiei:
Ai Remulla ei sitten ollut lavaolemassaolo haahuilua ja kuuntelu tuskaa..? :roll: Ehkä noin 100 kertaa enemmän...

Se oman biisin haukkuminen paskaksi ei tosiaankaan ollut hyvä idea, mutta kokonaisuudessaan Harriet oli silti haastatteluissa paljon enemmän edukseen kuin em. Remu (joka vaikutti todella sekavalta, samoin kuin lavallakin)...

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

gentedimare kirjoitti: - Passionworksin kappale on edelleen ja tulee aina olemaan YLIVOIMAISESTI tämän vuoden paras
- Passionworksilla on UPEA asenne kisoihin. Ovat kiinnostuneita fanienkin mielipiteistä.
NE OVAT SYMPPIKSIÄ nuo tyypit. Me Passionworksin kannattajat olemme ihania
Passionworks kannattajat, pitäkäämme yhtä. Minä rakastan teitä! :ihana:
Ja olen ylpeä saadessani kuulua loistavaan PASSIONWORKS kannattajaryhmään! :tuuletus:
Kiitoksia gente onnistuneesta kirjoituksesta kokonaisuudessaan ja nyt tämä päivä
ei tunnu enää niin synkältä. Samoin muille PWS-kannattajille tsemppiä kahden viikon
odotukseen ja yhdessä olemme vahvempia ---> kohti ratkaisuhetkiä 31.tammikuuta. :hali:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Roope »

rosetta kirjoitti:em. Remu (joka vaikutti todella sekavalta, samoin kuin lavallakin)...
Oliko jopa Tapania sekavampi? ;)

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Speed »

Fabrizio kirjoitti: Samoin muille PWS-kannattajille tsemppiä kahden viikon
odotukseen ja yhdessä olemme vahvempia ---> kohti ratkaisuhetkiä 31.tammikuuta. :hali:
Yhdessä ollaan vahvoja, mutta ennen kaikkea toivon, että Passionworks on vahva 31.1. Meillä on aikamoinen urakka edessä... :draamaa:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Roope kirjoitti:
rosetta kirjoitti:em. Remu (joka vaikutti todella sekavalta, samoin kuin lavallakin)...
Oliko jopa Tapania sekavampi? ;)
Todella vaikea sanoa kumpi oli sekavampi :heh:, mutta ehkä kuitenkin Remu... Puheestaankaan ei meinannut saada selvää. :eiei:

Avatar
Conductor
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1340
Liittynyt: 22 Loka 2007, 23:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Conductor »

gentedimare kirjoitti: - Passionworksilla on UPEA asenne kisoihin. Ovat kiinnostuneita fanienkin mielipiteistä. NE OVAT SYMPPIKSIÄ nuo
tyypit. Jos jokainen tuleva viisuehdokas omaisi samanlaisen suhtautumisen, saisimme nauttia vieläkin paremmista
esityksistä
Upea asenne MAI ÄÄSS !!! Onhan se tietty kivaa ja osoittaa upeaa asennetta kun sanoo omasta kappaleesta ennen lavalle menoa ettei tällaisella paskabiisillä lähdetä kilpailemaan. Onhan se upea asenne toki :rofl:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Passionworks feat. Tony Turunen - Surrender

Viesti Kirjoittaja Roope »

Jos se on sitä suomalaisten suuresti arvostamaa nöyryyttä :mrgreen:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Conductor kirjoitti:Upea asenne MAI ÄÄSS !!! Onhan se tietty kivaa ja osoittaa upeaa asennetta kun sanoo omasta kappaleesta ennen lavalle menoa ettei tällaisella paskabiisillä lähdetä kilpailemaan. Onhan se upea asenne toki :rofl:
Onko nimimerkki CONDUCTOR tavannut bändiläisiä? :mitvit:
Et voi tietää yhtään miten he suhtautuvat kisoihin, jos et ole heidän kanssaan jutellut! Ja Harriet EI sanonut, että
heidän biisinsä on P-A-S-K-A tällä hetkellä. Vaan sillon aikanaan hän ajatteli niin, mutta niin vaan naisen mieli on muuttuva. Ja biisi ei silloin varmaan ollut lopullisen version kuuloinen....

Sen myönnän, että tuon kommentin Harriet olisi voinut jättää sanomatta, kun ikävä kyllä suurin osa kuulee
vaan sen, kuten Conductorkin. Eli kuule vaan kirjaimet P-A-S-K-A, eikä mitään sen jälkeen! :surrur:
Yksi huolimaton kommentti solistilta ei kuitenkaan tärvele bändin asennetta viisuiluun!

Itse fanina kaipaan juuri Passionworksin kaltaisia artisteja mukaan kisaan. Itsekeskeisiä diivoja on saanut vuosien
varrella tavata ihan tarpeeksi!

Ja ennenkuin tietyt nimierkit rynnivät tänne kertomaan kuinka ihania esim. se ja tuo ja tää artisti on ollut,
niin en todellakaan väitä Passionworksien olevan ainoita huipputyyppejä. Sanoinpahan vaan, että jos kaikki omaisivat
heidänlaisensa asenteen, niin meillä faneilla ois kissan päivät :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8387
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Passionworks feat. Tony Turunen - Surrender

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Joo, niitä passioneiden haastatteluita on ollut tavallista viihdyttävämpi kuunnella. Hyviä ovat suustaan.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Passionworks - Surrender

Viesti Kirjoittaja Margot »

UFOPOLI kirjoitti:Mistä vessasta se täti sai päähänsä alkaa suorassa lähetyksessä haukkua omaa kappalettaan? :eeek:
En tiedä, kumpi mua naurattaa enemmän: se haastattelu vai tämä UFOPOLIn kommentti. :rofl: Oli todellakin melko friikkiä alkaa yhtäkkiä haukkua kilpailukappalettaan. :shock: Ehkä se luuli, että tänä vuonna on taas kaksi kappaletta kullakin ja pitää muistaa haukkua sitä, jonka haluaa tippuvan. :uujee:
What color is your life?

Avatar
tuulia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1152
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:39
Paikkakunta: Pori

Re: Passionworks feat. Tony Turunen - Surrender

Viesti Kirjoittaja tuulia »

Vaikka Passionin live-esitys, ainakin television välityksellä, ei kuulostanut alkuunkaan siltä mitä odotin :surrur: , niin toivon totisesti että selviytyy finaaliin! Toivottavasti tutkailevat (ja lukevat genten parannusehdotuksia :peukku: ) esitystään ja saavat aikaiseksi mahtavan parannetun shown :joojoo: . Silloin olen valmis laittamaan Surrenderin ohi Lose controlin :roll: . Onhan se kuitenkin aivan mahtava kappale :uujee: .
Ylpeyden tunne meissä ei näytä olevan suhteessa todellisiin kykyihimme. - Pentti Siimes -

Lukittu