Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Onko Tampere oikea valinta isäntäkaupungiksi?

Kyllä
69
66%
Ei
35
34%
 
Ääniä yhteensä: 104

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Paras voitti ja se on tärkeintä.
Muutoin aika noloa touhua.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja rosetta »

sailor kirjoitti:Jippii !!! Waldo´s Moskovaan :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus:
Juuri niin!! :uujee: En osaa oikein vieläkään uskoa todeksi...


Oli kyllä mahtava finaali :D

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Hometown kirjoitti:Menipä jännittäväksi. Paras voitti ja tärkeintä oli se, että voitto tuli musiikilla. Signmarkin äänestäjissä oli paljon niitä, jotka räpläsivät tekstiviestejä vain vammaispolitiikan tai muun ulkomusiikillisen aatteen vuoksi. Onhan tämä voittaja aika helppoa musaa, mutta jos taiteellisesti kunnianhimoiset tekijät tarjoavat liian keskinkertaista, niin kyllä tämä pitää lähettää.
Vai voitti Waldo musiikilla??? Tulenheiluttajat ja tiukkapukeiset takatytöt eivät siis ole ulkomusiikillisia tekijöitä?

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8161
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja hra47 »

ta1ja kirjoitti:No niin, mä olen koko ajan ollut varma että Sillanpää ei ole superfinaalissa. Eikä se ollut.

Kyllä kansa tietää :joojoo: (pienellä k:lla)
Sitähän minäkin olen epäillyt. Nyt voitte sitten jättää ihan vapaasti mun ennustukseni noteeraamatta. Ei harmita enää. pääasia että olin oikeassa. Nam.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja Hometown »

TantePätsi kirjoitti:
Hometown kirjoitti:Menipä jännittäväksi. Paras voitti ja tärkeintä oli se, että voitto tuli musiikilla. Signmarkin äänestäjissä oli paljon niitä, jotka räpläsivät tekstiviestejä vain vammaispolitiikan tai muun ulkomusiikillisen aatteen vuoksi. Onhan tämä voittaja aika helppoa musaa, mutta jos taiteellisesti kunnianhimoiset tekijät tarjoavat liian keskinkertaista, niin kyllä tämä pitää lähettää.
Vai voitti Waldo musiikilla??? Tulenheiluttajat ja tiukkapukeiset takatytöt eivät siis ole ulkomusiikillisia tekijöitä?
No, musiikki nyt pitää euroviisuissa ymmärtää sen verran laajasti, että siihen kuuluu myös lavashow. Myös kaikenlaiset eroottiset vihjailut kuuluvat asiaan. Nämä voivat kyllä olla enemmän tai vähemmän mauttomia. Mielestäni Waldon showssa ei ollut mitään mautonta.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Tässähän oli kysymys vammaispolitiikasta eikä mauttomuudesta???

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja Hometown »

TantePätsi kirjoitti:Tässähän oli kysymys vammaispolitiikasta eikä mauttomuudesta???
No jatketaan sitten vammaispolitiikalla. Signmark sai paljon ääniä sen takia, että bändin keulakuvaksi oli nostettu kuuro viittoja. Projektia on yleisesti mainostettu viitomakielisten ja muiden vähemmistöjen asioita ajavaksi hankkeeksi ja sille on kerätty järjestelmällisesti ääniä näiden tunnusten alla. Mielestäni tämä on puhdasta politiikkaa ja menee musiikin ulkopuolelle toisin kuin euroviisujen lavashow.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ja WP:n äänestäneillä ei ole sitten mitään kanttia arvostella mm. Kreikan laulujen "heppoisuudesta" ... ei kovin hyvällä mielellä nukkumaan menevä wanhan liiton euroviisuharrastaja... (tulipas ikävä v. -78 karsintoja ...) ... hyviä bailaamisia !

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hometown kirjoitti:No jatketaan sitten vammaispolitiikalla. Signmark sai paljon ääniä sen takia, että bändin keulakuvaksi oli nostettu kuuro viittoja. Projektia on yleisesti mainostettu viitomakielisten ja muiden vähemmistöjen asioita ajavaksi hankkeeksi ja sille on kerätty järjestelmällisesti ääniä näiden tunnusten alla. Mielestäni tämä on puhdasta politiikkaa ja menee musiikin ulkopuolelle toisin kuin euroviisujen lavashow.
Höpö höpö, kaikilla bändeillä on omat kotivammaisensa, fanit, kuulijakunta, viiteryhmä, jotka äänestävät siksi kun ne ovat asiaan vihkiytyneitä.

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Ehkä Signmark saikin joltain kuurolta tai muuten asiaa sympatiseeraavalta äänet. Hienoa, että tekee musiikkia ja hienoa, jos tuo kuurotkin euroviisujen pariin. Jokainen voi äänestää suosikkiaan ihan minkä takia tahansa. Mielummin minä ainakin tunnustaisin äänestäneeni vammaispolitiikan takia kuin vähäpukeisen pimun takia.

Albatrossi

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Waldo sai paikan päällä kovimmat suosiot, mutta hyvin porukka oli myös Signmarkin mukana.

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja Joblo »

Ei, ei millään ilveellä tämän vuoden Suomen finaali täyttänyt odotuksiani. Katsotaan sitten ensi kerralla, josko taso olisi paremmin viisukelpoinen! :lohduton:

Avatar
Vetoapu
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 453
Liittynyt: 16 Maalis 2008, 17:14
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja Vetoapu »

"Edustuskelpoisin" mielestäni voitti. Ja ihan hyvän niin, biisi ja live toimii yllättävän hyvin! :tuuletus:
Vaikka korket sympatit oli Vinkille(kin)" :peukku:
Niin Moskovaan pystyssä päin ja asenteella!! :tapu:
"Elämä on aina kuolemisen arvoista"

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42022
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja Rousku »

romualdo kirjoitti:ja WP:n äänestäneillä ei ole sitten mitään kanttia arvostella mm. Kreikan laulujen "heppoisuudesta" !
Minä arvostelen Kreikan laulajia heppoisuudesta, en lauluja! Miltä lie lampaalta ovatkaan lauluoppinsa saaneet...
TantePätsi kirjoitti:Ehkä Signmark saikin joltain kuurolta tai muuten asiaa sympatiseeraavalta äänet
Minusta taas tuntui, että jos tänään (siis eilen) äänesti Passionworksia, piti olla joko kuuro tai muuten vain sympatiseeraava (=sääliääniä). -Siis olisin oikein mieluusti kuullut, pystyvätkö Harriet & Tony tarpeeksi parantamaan laulantaansa semiesityksestä, joka ei minusta ollut edustuspaikkaan riittävä, mutta kuulematta jäi. En nyt kuullut perusteella olisi uskaltanut heitä äänestää.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8161
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Rousku kirjoitti:
TantePätsi kirjoitti:Ehkä Signmark saikin joltain kuurolta tai muuten asiaa sympatiseeraavalta äänet
Minusta taas tuntui, että jos tänään (siis eilen) äänesti Passionworksia, piti olla joko kuuro tai muuten vain sympatiseeraava (=sääliääniä).
Tai sitten heitä äänestävät näkivät, että perusta oli erinomainen (piisi), vaikka lisätyötä esitys muuten olisikin vielä kaivannut. Yleisö valitsi sit mieluummin esityksen joka hurmasi jo nyt, mutta kyllästyttää sitten toukokuussa...

Eipä silti, kyllähän Waldot olivat tässä porukassa parempien vaihtoehtojen joukossa, enkä tästä tuloksesta masentunut. Ihan mielenkiintoista nähdä, miten tulee käymään Moskovassa. Onneksi Kwaak ja iskelmäjättien ruikutukset jäivät kauas kärjestä (se on jo riittävän kaukana, kun ei mahtuneet kolmen kärkisakkiin).
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja xoda »

Olisin Signmarkinkin kelpuuttanut Moskovaan, mutta Waldot olivat kuitenkin suosikkini. Mielenkiintoista taas seurailla tarkemmin kisoja, muidenkin maiden edustajia ja esim. esctodayn kommentteja. Menestystä Suomelle en välttämättä odota (voittoa en oikeastaan toivo), hyvää, energistä esitystä Katariinan vahvoilla vokaaleilla höystettynä kyllä. Viisuyleisö paikan päällä Moskovassa varmaan ainakin tykkää.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja aksim »

Herra vahvista mun vereni..surkeat valinnat....minne tippui Tapsa? :eiei: :eiei:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja Pete »

Todella hieno alku oli ohjelmalla! Siis se Aholan sinfoninen (?) aloitus. :kups: Televisio-ohjelmana toteutus oli kyllä taas Rautavaaran kyläkoulun jumppasalin kevätjuhla -luokkaa. Kun on nähnyt Tanskan ja Norjan karsintoja, niin kovin on hankala lippuja kovin korkealle Ylen tuotannosta nostaa. :eiei: Kyllä heillä yritystä on, mutta rahasta kai se sitten kiinni on. :(
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Aika teollisuushallilta näytti telkkarissa tuo sali... Ja äänetkin kaikui vähän liikaa siellä Greenroomissa ainakin. Tai sitten Peltsi vaan huusi liikaa. Varmaan hyvä tunnelma paikan päällä, yleisö ainakin mylvi välillä aika lahjakkaasti. Miksi se raati oli piilotettu sinne Greenroomiin myös, eivätkö ne uskaltaneet istua salissa yleisön joukossa :mitvit:
Hello Hi!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa

Viesti Kirjoittaja Pete »

Se MAHTAVA seikka unohtui mainita, että kaikkien artistien mukana lavalla olleet henkilöt mainittiin lopputeksteissä! Niin ei muistaakseni ole aikaisimpina vuosina toimittu. Kiitos Ylelle tästä! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ai se greenroom olikin samassa salissa Ruotsin ja Norjan tyylisesti, ei oikein tv-kuvasta käynyt ilmi tuo seikka.
Hello Hi!

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa

Viesti Kirjoittaja Roope »

Joo ihanasti Tohloppi oli kopioinut kerrankin jotain Skandinaavista :tapu:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja sziget »

Aivan mahtava Take me on -versio. :repeilee:

Hyvät järjestelyt, vaikkei tila ollutkaan yhtä kodikas kuin viime vuonna. :)

Minkä värinen valotikku teillä oli? Minulla on punainen. Vielä hehkuu.
ta1ja kirjoitti: :draamaa: ja Waldoa ihailevat eivät sitten äänestäneet ulkomusiikillisista syistä tyyliin tää on sopivaa viisuihin / ei tarvitse hävetä kun on ihan sitä samaa kuin muillakin / ei ainakaan sitä heviä / tämä sopii hyvin pötkön jatkoksi tanssilattialle, vaikken erota biisin ja tekijän vaihtumista?
"Vääristä syistä" äänestäminen ärsyttää, kun väärä biisi voittaa. Kun oma suosikki voittaa, kaikki äänet kelpaavat. Kaksi tärkeintä kysymystä ovat aina, miten voittaja pärjäisi viisuissa ja onko biisi biisinä oma suosikki vai inhokki.
hra47 kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:No niin, mä olen koko ajan ollut varma että Sillanpää ei ole superfinaalissa. Eikä se ollut.
Sitähän minäkin olen epäillyt. Nyt voitte sitten jättää ihan vapaasti mun ennustukseni noteeraamatta. Ei harmita enää. pääasia että olin oikeassa. Nam.
Onneksi olkoon. :heh:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Pete kirjoitti:Todella hieno alku oli ohjelmalla! Siis se Aholan sinfoninen (?) aloitus. :kups:
Niin tosiaan oli! En ole vielä tätä tainnut muistaa hehkuttaakaan. ;)

Aivan mahtava alku, ne hehkuvat värivalot pimeässä salissa (kenties Melodifestivalenista lainattu idea ;)), ja sitten upean "sinfonisen" alun jälkeen mahtava MMR... :kups: Kuulosti ehkä paremmalta kuin koskaan (ja se on jo paljon se), tai vähintään yhtä upealta kuin Belgradissa. :ihana: (Ajattelin vielä tulloin, että tuskinpa saadaan tänä vuonna yhtä upeaa edustajaa, mutta onneksi olin väärässä. ;))

(Teräsbetonin esiintyminen finaalin alussa oli kai yllätys, en itse ainakaan ollut tiennyt tai kuullut siitä etukäteen?)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ei siitä tuntunut olevan tietoinen "kukaan muukaan". Lavasteet olivat hienoja ja salissa oli kyllä muutenkin juuri niin paljon euroviisufiilistä aistittavissa kuin Suomen oloissa vaan on mahdollista. Olen toki ollut vasta parissa finaalissa, mutta kyllä tää pesi kirkkaasti viime vuotisen Kulttuuritalon.

Vaikka Ylellä(kin :heh: ) tuntui menneen vähän pasmat sekaisin katsomojärjestelyjen takia, mutta enpä valita, kun ihan eturivissä olin. 11. rivi... toki! :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa 31.1.2009

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

sziget kirjoitti:Minkä värinen valotikku teillä oli? Minulla on punainen. Vielä hehkuu.
Minun valotikkuni oli vihreä, mutta se ei hehku enää. :tosion:

Paikan päällä oli kivaa, ja miellyin erityisesti Northern Kingseihin. Hunkseihin en niinkään. Minun puolestani Suomen karsinnan voisi järjestää Tampereen messukeskuksessa vaikka joka vuosi. :joojoo:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Voisiko joku selittää kotona olleille, mitä tarkoitatte fanikarsinalla? Onhan noita paikkoja ennenkin muuteltu viime tingassa tv-ohjelman sujuvuuden takia, itselläkin on ollut kokemusta (jopa Belgradista).
Hello Hi!

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Minun valotikkuni oli sininen eikä enää hehku :aivanmaassa: , vaikka sen kauhean lämmittelijäukon mielestä hehkuu vielä vappunakin
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa

Viesti Kirjoittaja Soppis »

The_Sipi kirjoitti:Vaikka Ylellä(kin :heh: ) tuntui menneen vähän pasmat sekaisin katsomojärjestelyjen takia, mutta enpä valita, kun ihan eturivissä olin. 11. rivi... toki! :rofl:
Liitän tähän kommenttini toisesta ketjusta, tännehän se paremmin kuuluukin:

Tänä vuonna palkki peitti omalta paikaltani näkyvyyden lavalle lähes kokonaan. Se ei sapettanut yhtään vaan esim. Trexin mainitsema "pikku yksityiskohta" katsomokartassa.
Trex kirjoitti:Oma rivin 11 paikka olikin suoraan lavan edessä, ihan eturivissä & keskellä!


Tämä vaikuttaa mielestäni ihan tajuttoman uskomattoman käsittämättömältä, että esimerkiksi rivit 11, 12, 13, jne. ovat rivien 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ja 10 edessä. Lippupalvelusta myöhemmin tilannut ystäväni sai kauhean kätevästi paikan eturivistä. Mä en todellakaan käsitä tätä ikuista lippupelleilyä rivien kanssa. Tämähän ei ollut suinkaan ensimmäinen kerta, kun rivejä naamioidaan. Viisufanikatsomon pilkkominen ei ole mistään kotoisin, koittakaa nyt tajuta!

Sivuseurantascreenit myös hieman ylemmäksi näköestepaikkojen liepeille, että edes jostain pystyy seuraamaan. Eihän sitäkään nähnyt karsinakarjan takaa.

- - - -

Ihan kaikkea muuta voinkin sitten suuresti kiittää.

Olin kuulevinani myöhemmin, että nuo etummaiseksi sijoitellut rivit 11:sta alkaen olivat sellaisia, joissa oli artistien sukulaisia/läheisiä. Kuitenkin myös myöhemmin ns. tavislippuja ostaneita katsojia. Fanikarsinalla tarkoitetaan hallin vasemmalla puolella sijainnutta seisomapaikkakatsomoa (tolpilla karsinoitu pitkäkkäinen katsomo). Toki on myönnettävä, että sijoittelussa lienee ajateltu nimenomaan viisufanien haluavan olla mieluusti artistien (green roomin) välittömässä läheisyydessä.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Suomen karsinta Tampereen Leonardo-hallissa

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Mitä mieltä olitte Leonardo-hallin akustiikasta ?
Oliko se "konserttisali" vai "peltihalli" ?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Lukittu