Georgia 2009 (vetäytyi kilpailusta)

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Oliko EBU:n päätös oikea?

Kyllä
53
65%
Ei
29
35%
 
Ääniä yhteensä: 82

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

jv kirjoitti:Venäjän ja herra P:n reaktioiden spekuloinnissa olen hieman samoilla linjoilla kuin Aancon. Vaikka olisi suurvallan arvovallalle sopivaa olla huomioimatta koko juttua, se ei ole ihan venäläinen tapa reagoida.
En oikein voi uskoa, että teksti olisi ennallaan vielä Moskovassa. Jos olisi, Georgian valtuuskunta saisi olla koko ajan varuillaan. Saattaisi olla viisasta ottaa mukaan omia eväitä niin, että riittää koko matkan ajaksi (ja vartioida niitä). Eikä auttaisi luvata lyriikan muutosta ja sitten "salaa" suunnitella livetilanteessa laulaa alkuperäistä tekstiä. Muistammehan, missä hra P uransa aloitti.
Toi oli hyv idea, että vaihdetaan sanoja, mutta kuitenkin lavalla kaikkien yllätykseksi lauletaan "We don´t wanna put in."

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Tuleeko teillekin tuosta tyttöjen kuvasta mieleen Serebro?

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

Jotenkin tuntuu, että naapurimaat ei oikein tykkää Venäjästä tai venäläisistä vaan hampaiden välistä pitää aina nuoleskella. Verka Serduchkan (Ukraina) viisubiisistä nousi Venäjällä kohu kun kappaleessa laulettiin "Russia goodbye", ja nyt sitten tämä.. :D Mitähän venäläiset löytää Viron valittavasta kappaleesta? O_O
Saltanötter och pärondryck

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

Albatrossi kirjoitti:Vaikka biisi tempaa mukaansa, niin itse harkitsisin toisen kerran tämän lähettämistä. En minä ainakaan viitsisi tahallani kaivaa verta nenästäni.

"Peace Will Come" tuntuu kaukaiselta muistolta vain.

Samoilla linjoilla mennään, juu.
Saltanötter och pärondryck

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Sam94 kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että naapurimaat ei oikein tykkää Venäjästä tai venäläisistä
Luuletko :heh: Ei kai :heh:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

ta1ja kirjoitti:politiikka ei kuulu tälle areenalle kuten ei kuulu urheilukisoihinkaan.
Kisojen saaminen omaan maahan on politikointia, tekee hyvää imagolle.
Nyt - Pekingin olympialaisten jälkeen - koko maailma rakastaa kiinalaisia,
eikö vain?
Huilumies kirjoitti: Oliko Diana Gurtskaja muuten abhaasialainen?
Eräällä foorumilla Dianasta kerrotaan näin
http://www.viisukuppila.fi/euroviisut/e ... iasta.html
Huilumies kirjoitti: minä en oikein ymmärtänyt, miksi Diana lauloi ”Peace will come”
3 kuukautta lauluesityksen jälkeen oli puhjennut täysi sota.
"Rauha tulee" oli ironiaa, jolla tarkoitettiin 'on vain ajan kysymys milloin Venäjä hyökkää'
Diana oli siis oikeassa...

Suora lainaus kappaleesta
"Oletteko sokeita kun kysytte miksi?
Oletteko kuuroja kun ette tajua ?"


Kuuroille korville kaikui tämäkin sanoma kun kukaan ei tehnyt mitään
ennen kuin oli jo liian myöhäistä.
ta1ja kirjoitti:
Olympia-aatteeseen kuuluu erimielisyyksien unohtaminen kisojen ajaksi.
Aivan, sehän nähtiin 8.8.2008.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja sziget »

Joo, älkää halutko Putinia, ei mekään haluta Saakašvilia. Tehkää ensi kerralla myös biisi, nyt painitte samassa sarjassa Kyproksen kanssa.
Sagapo kirjoitti:3. Kannanottona (Sen voi tulkita kannanotoksi rauhan puolesta ja jos näin tulkitaan, onko siinä mitään erikoista? No ei ole, rauhanviisut on viisuissa arkipäivää.)
Presidentti Saakašvili onkin verraton rauhanmies. Hyökkäys Etelä-Ossetiaan oli upeaa rauhantyötä. Toivottavasti jenkeiltä tulee äkkiä lisää rauhantykistöä, että päästään aloittamaan uusi rauhanoperaatio. Älkää ihmeessä katsoko peiliin, voisitte vahingossa oppia jotain.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja sziget »

Huilumies kirjoitti:Sitä paitsi on suorastaan nerokasta, että käytännössä selvästi kantaaottava kappale naamioidaan kielikikkailun avulla joksikin muuksi :mrgreen: Saa nähdä, miten tälle käy. Periaatteessahan niin kauan kuin sanojen ”put” ja ”in” välissä on sanaväli, niin kappale ei ole ”juridisesti ottaen” poliittinen kannanotto :heh:
Nerokasta todellakin. Nämäkin olisivat tosi tosi hauskoja:

Nee kerit hai see. :heh:
Ho mot hir teen. :rofl:
Jut kut uu niin. :repeilee:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

sziget kirjoitti:Nee kerit hai see. :heh:
Ho mot hir teen. :rofl:
Jut kut uu niin. :repeilee:
En tiennytkään, että yksikään yllä olevista sanoista olisi olemassa? ;)

(Tai ok, "kerit" on keriä-verbin yksikön 2.persoona, vai oliko sellaista verbiäkään, oliko vain "keritä" -> sinä keritset...)

Saakašvilin nimestä on muuten jo keksitty oma sovelluksensa: "Suck ass villain" :cool:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Huilumies kirjoitti: Saakašvilin nimestä on muuten jo keksitty oma sovelluksensa: "Suck ass villain" :cool:
:repeilee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja sziget »

Huilumies kirjoitti:En tiennytkään, että yksikään yllä olevista sanoista olisi olemassa? ;)
(Tai ok, "kerit" on keriä-verbin yksikön 2.persoona, vai oliko sellaista verbiäkään, oliko vain "keritä" -> sinä keritset...)
Molemmat ovat: kerit lankaa ja keritset lammasta. Hai taas on yhden sortin kala. See on meri saksaksi tai nähdä englanniksi, ja nee on eikä italiaksi (kirj. né). :joojoo:

Vuonna 2007 puolustin Israelin Push the buttonia, koska siinä ketään "hullua johtajaa" ei mainita nimeltä. Sitä oli mahdollista pitää rauhanlauluna, vaikka Israelin ja Georgian sotapolitiikkaan suhtaudun aivan samoin. Putinia voi myös arvostella, mutta vihan lietsonta ei kuulu Euroviisuihin.
Viimeksi muokannut sziget, 02 Maalis 2009, 19:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

sziget kirjoitti: Vuonna 2007 puolustin Israelin Push the buttonia, koska siinä ketään "hullua johtajaa" ei mainita nimeltä. Sitä oli mahdollista pitää rauhanlauluna, vaikka Israelin ja Georgian sotapolitiikkaan suhtaudun aivan samoin. Putinia voi myös arvostella, mutta vihan lietsonta ei kuulu Euroviisuihin.
Push The Button oli kamala :rofl:
Mutta tämä biisi on hyvä... Hauska nähdä, miten Venäjä reagoi tähän viisuun

:tapu: :tuuletus: Ihana edelleen <3
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja JIM »

Mua suorastaan pelottaa miten Venäjä tähän suhtautuu, :apuva: varsinkin jos tälläsenään viisuihin lähtee.
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

JIM kirjoitti:Mua suorastaan pelottaa miten Venäjä tähän suhtautuu, :apuva: varsinkin jos tälläsenään viisuihin lähtee.
No mua pelottaa vain, jos tää hylätään :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Tänään on ollut jo jonkinnäköinen mielenosoitus Moskovassa Georgian biisiä vastaan:

http://www.esctoday.com/news/read/13420
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Aancon kirjoitti:Tänään on ollut jo jonkinnäköinen mielenosoitus Moskovassa Georgian biisiä vastaan:

http://www.esctoday.com/news/read/13420
:eeek:

Onneksi se on vain mielenosoitus :draamaa:
Tosin tuosta voi paisua vaikka minkälainen draama ja Georgia ei lähettäkään Stefanea ja ihania 3G:n tyttöjä Moskovaan
Se se vasta olisikin kamalaa :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

sziget kirjoitti:Vuonna 2007 puolustin Israelin Push the buttonia, koska siinä ketään "hullua johtajaa" ei mainita nimeltä. Sitä oli mahdollista pitää rauhanlauluna, vaikka Israelin ja Georgian sotapolitiikkaan suhtaudun aivan samoin.
Toivottavasti suhtaudut samoin myös Venäjän sotapolitiikkaan, jota Putin on ollut harjoittamassa Tshetsheniasta alkaen.
sziget kirjoitti:Putinia voi myös arvostella, mutta vihan lietsonta ei kuulu Euroviisuihin.
Ei kuulukaan, eikä tässä lietsota mitään vihaa. Tässä ei vaan haluta panna mitään jonnekin sisään :mrgreen:

Itse asiassa tämä Georgian biisi on samalla kertaa typerä, nerokas, aggressiivinen ja hienotunteinen: :tapu:
- typerä, koska "put in" -sanaleikki ei täysin toimi, kun verbi vaatisi objektin
- nerokas, koska se keksi odottamattoman tavan saada sanoma perille, eikä sitä saisi mistä tahansa johtajasta ;)
- aggressiivinen, koska kritiikin kohde ilmaistaan melko suoraan
- hienotunteinen, koska sitä ei silti sanota juridisesti suoraan ;)
Serduchka kirjoitti:Push The Button oli kamala :rofl:
Mutta tämä biisi on hyvä...
Musikaalisesti olen kyllä eri mieltä kuin sinä ;) Push the button oli aika hyvä biisinäkin, tämä Georgia 2009 ei ole mun musaani mutta sanomaa tässä arvostan suuresti :peukku:

Ukrainan "Russia goodbye" oli paljon enemmän syytä vaihtaa, siinähän kokonainen maa sai osansa, nyt saa vain yksi poliittinen henkilö :joojoo:

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Nata »

Huilumies kirjoitti: Itse asiassa tämä Georgian biisi on samalla kertaa typerä, nerokas, aggressiivinen ja hienotunteinen: :tapu:
- typerä, koska "put in" -sanaleikki ei täysin toimi, kun verbi vaatisi objektin
Ajattelin itse aluksi vain ilmauksen konkreettisia merkityksiä, mutta sitten sivistyin ja nauroin entistäkin enemmän. World web -sanakirjan mukaan "put in" voi tarkoittaa:

1. Introduce
2. Keep or lay aside for future use
3. Break into a conversation
4. Set up for use
5. Make an application s for a job or funding
6. To insert between other elements

:heh: "Emme halua esitellä / ottaa puheeksi ikäviä asioita, jotka ovat tappamassa gruuvin" ? :rofl:
Huilumies kirjoitti: Musikaalisesti olen kyllä eri mieltä kuin sinä ;) Push the button oli aika hyvä biisinäkin, tämä Georgia 2009 ei ole mun musaani mutta sanomaa tässä arvostan suuresti :peukku:
Munpa musaani on, joka kuuntelukerralla vaan upeampaa svengiä :peukku:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja sziget »

Huilumies kirjoitti:Toivottavasti suhtaudut samoin myös Venäjän sotapolitiikkaan, jota Putin on ollut harjoittamassa Tshetsheniasta alkaen.
Toki, Tšetšeniassa Jeltsin ja Putin ovat syyllisiä. Etelä-Ossetiassa sodan aloitti G. E. Orgia.

En siltikään halua kuulla viisuja Saa kas vilistä enkä Tseh, tseh, Niasta. Vastaavasti Mann erhe imi saattoi olla lahtari kansalaissodassa ja a fine land natsien liittolainen, mutta siitä ei tarvitse laulaa euroviisuissa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6310
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja mariah »

en usko et isäntämaa venäjä hyväksyy näitä sanoja :shock: enkä ihmettele yhtään,onha tää suoraa pilkkaa puuttinille mut vois sen muuallaki näyttää ku viisuis,aika epätoivoselta näyttää georgian yritys. biisi on iha jees vanhahkoo discoo mut sanat vaihtoon nyt heti niin säästyy turhilta mielenosotuxilta,niitä ei tarvi yhtää enempää :jupinaa:

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja --evg »

Mulle on aivan sama et mitkä sanat on, tää biisi kyl toimii sanoilla kuin sanoilla :joojoo:
IB- International Bullshit

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Huilumies kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Push The Button oli kamala :rofl:
Mutta tämä biisi on hyvä...
Musikaalisesti olen kyllä eri mieltä kuin sinä ;) Push the button oli aika hyvä biisinäkin, tämä Georgia 2009 ei ole mun musaani
Samaa mieltä, tähän verrattuna Push the Button nyt oli lähes taideteos (vaikkei muuten) :niinpa:

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Nata kirjoitti:
Huilumies kirjoitti: Itse asiassa tämä Georgian biisi on samalla kertaa typerä, nerokas, aggressiivinen ja hienotunteinen: :tapu:
- typerä, koska "put in" -sanaleikki ei täysin toimi, kun verbi vaatisi objektin
Ajattelin itse aluksi vain ilmauksen konkreettisia merkityksiä, mutta sitten sivistyin ja nauroin entistäkin enemmän. World web -sanakirjan mukaan "put in" voi tarkoittaa:

1. Introduce
2. Keep or lay aside for future use
3. Break into a conversation
4. Set up for use
5. Make an application s for a job or funding
6. To insert between other elements

:heh: "Emme halua esitellä / ottaa puheeksi ikäviä asioita, jotka ovat tappamassa gruuvin" ? :rofl:
Hyvä Nata! :peukku: Nyt kun on siis todistettu, että "put in" on ihan järkevää kieltä ilman objektiakin, toivon että Georgian poppoo käyttää tätä hyväkseen ja selittää asiat näitä tietoja hyväksi käyttäen, jos diskaus- tai sanoituksenvaihtouhkaa alkaa tulla. Miksi pitäisi olla kiellettyä laulaa "Emme halua ottaa puheeksi ikäviä asioita, jotka tappavat gruuvin", vain sen vuoksi että lauseen kaksi sanaa ilman välilyöntiä välissä sattuvat olemaan sama kuin isäntämaan johtavan poliitikon nimi? Juridisesti ottaen naurettavaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

rosetta kirjoitti:
Huilumies kirjoitti: Musikaalisesti olen kyllä eri mieltä kuin sinä ;) Push the button oli aika hyvä biisinäkin, tämä Georgia 2009 ei ole mun musaani
Samaa mieltä, tähän verrattuna Push the Button nyt oli lähes taideteos (vaikkei muuten) :niinpa:
Push the Button oli kauhea
Tämä ei sentään ole jotain kauheaa, täyteen ahdettua, kaukaa rappia muistuttavaa israelilaista musiikkia :jupinaa:
Tämä on oikein hienoa gruuvia
Varmaan moni muuttaisi mielensä, jos siinä ei laulettaisi "put in" :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5053
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Miksi sitä ei voi sanoa "put in" vaan "putin" :jupinaa: Ainakin mä pystyn laulamaan ihan vaan put in ilman että sanoisin ne yhdessä.
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja --evg »

push the button kuulosti livenä aika oudolta, siinä oli liikaa nyansseja (jotka ei kuulunu siihen lauluun ollenkaa) musiikki soi huonoti, laulaja oli epävireinen yms. aluks luulin et suomalaisten tekniikkojen vika mut ku kuuntelin muita lauluja niin.... Laulajasta kiinni.
IB- International Bullshit

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

+ Viisut + kirjoitti:Miksi sitä ei voi sanoa "put in" vaan "putin" :jupinaa: Ainakin mä pystyn laulamaan ihan vaan put in ilman että sanoisin ne yhdessä.
Kyllä mä nykyään kuulen ihan selvästi "Put In" :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja JIM »

Serduchka kirjoitti:
+ Viisut + kirjoitti:Miksi sitä ei voi sanoa "put in" vaan "putin" :jupinaa: Ainakin mä pystyn laulamaan ihan vaan put in ilman että sanoisin ne yhdessä.
Kyllä mä nykyään kuulen ihan selvästi "Put In" :roll:
Se on kenties kuulijan korvissa mitä kukin haluaa kuulla. :miettii: Eikö? Ja siihen tää kappale nojaakin. :joojoo:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Serduchka kirjoitti:
rosetta kirjoitti: Samaa mieltä, tähän verrattuna Push the Button nyt oli lähes taideteos (vaikkei muuten) :niinpa:
Push the Button oli kauhea
Tämä ei sentään ole jotain kauheaa, täyteen ahdettua, kaukaa rappia muistuttavaa israelilaista musiikkia :jupinaa:
Tämä on oikein hienoa gruuvia
Varmaan moni muuttaisi mielensä, jos siinä ei laulettaisi "put in" :roll:
Mitä, Push the Button oli hauska. :rofl: On tääkin ihan hauska, vaikka ihan selvästi on poliittinen kannanotto.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11935
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2009: Stefane & 3G - We don't wanna put in

Viesti Kirjoittaja sziget »

Huilumies kirjoitti:Miksi pitäisi olla kiellettyä laulaa "Emme halua ottaa puheeksi ikäviä asioita, jotka tappavat gruuvin", vain sen vuoksi että lauseen kaksi sanaa ilman välilyöntiä välissä sattuvat olemaan sama kuin isäntämaan johtavan poliitikon nimi? Juridisesti ottaen naurettavaa.
Käsi sydämelle, olisitko yhtä "suvaitsevainen", jos Venäjän viisu olisi yhtä "vitsikäs"?

We don't want no Georgia to Moscow
Hey Georgia, get out and go home!
You spoil the party, you spoil the show
You don't belong here, you have to go
Georgia, hey Georgia: piss off and go home!
:hei:

Georgia tarkoittaa tietenkin USA:n osavaltiota, sehän ei ole EBUn jäsen. :viaton:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Lukittu