Levy-uutuuksia

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

JVN kirjoitti:Mitään outoa siinä ei kysytä, ihan vaan nimet ja osoitteet. Luottokorttimaksukohta onkin sitten jo englanniksi.
Minulla oli kyllä koko prosessi islanniksi :shock: No, mikäs siinä, hauska päättelytehtävä lingvistille :heh: Esimerkiksi "símanúmer" on varmaankin puhelinnumero, mikä muukaan nyt siimaa pitkin kulkee :hihi: Tilasin samalla myös Selman levyt, jotka eivät maksaneet yhtään mitään (noin 3 €).

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Speed »

Mahtavia musiikkiuutisia maailmalta! Uudella Shock Value: Volume 2 -albumillaan Timbaland sämplää Daruden Sandstormia kappaleessaan Underground ja lauluosuudet hoitaa itse Rihanna. Tästä tulee olemaan isot otsikot Suomessa, for sure!

Perez Hiltonilta kuulin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Pete »

Koop Arposen debyyttialbumi New Town ilmestyy 18. maaliskuuta. Levyn toisen sinkun Every song I Hear, joka jaetaan radioihin tällä viikolla, Koop esittikin jo muutamalle miljoonalle katsojalle alankomaalaisessa De Wereld Draait Door -ohjelmassa.

Riskinä seniorilaumat

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jee :tuuletus: , JP Leppäluodon ym Harmajan debyyttialbumi, joka julkaistiin viime viikolla nousi listalla sijalle 14. Hieno juttu, eipä ole lehdissä kai paljon näkynyt tämä.

http://pop.yle.fi/lista/albumit

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja JVN »

Madonnan Confessions-albumin tuottaneen Stuart Pricen uusin löytö on tämä MAHTAVA entinen muotisuunnittelija Vincent Frank eli FRANKMUSIK, jonka single "3 little words" tuli juuri ulos. Koko levyä pukkaa sitten kesäkuussa. Tämä biisi on yksi BBC:n listaamista vuoden 2009 varmoista listahiteistä - olisin mielelläni jotain tällaista nähnyt UK:n euroviisuedustajanakin, varsinkin tuon videolla olevan pianomaton kanssa - sellaista ei viisulavalla ennen olla vielä nähtykään...

http://www.dailymotion.com/video/x6zwlq ... ords_music

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Pete »

Meinasin kirjoittaa, että ihan mielenkiintoinen kappale, mutta hieman liian undergroundia, tai siis että biisi on liian syvällä "taiteellisen" electropopin uumenissa, mutta sitten tajusin, että tuollaistahan se nykyaikainen populaarimusiikki on. Minä itse olen jämähtänyt jonnekin 2000-luvun poppiin, kun nyt ollaan jo siirtymässä 2010-luvulle. Nyt tiedän, miltä nimiPerteistä Roope (Arjoineen ja Susaneineen) ja i wanna be a toy (Peter Burnseineen) tuntuu, kun musiikkimaailma lipuu pois omalta makukentältä. :(

Ärsyttää, että kirjoitin tämän pöljän viestin, mutta enpä ala tätä enää jättää kirjoittamattakaan. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Minä olen jämähtänyt kanssa jo aikaa sitten 1980-1990 -luvuille. :(

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

:shock:

Täähän vois olla ihan ostamisen arvoinen sinkku.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jvvv kirjoitti:Minä olen jämähtänyt kanssa jo aikaa sitten 1980-1990 -luvuille. :(
Miksi surunaama :hali: 1980-1990-luvuille jämähtäminen on iloinen asia :tuuletus:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja JVN »

Jvvv kirjoitti:Minä olen jämähtänyt kanssa jo aikaa sitten 1980-1990 -luvuille. :(
Itse kuulen tässä biisissä aika paljon kaikuja juurikin 1980- ja 1990-luvuilta.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Onko joku jo ehtinyt ostamaan PMMP:n uusimman? Vaikutti ainakin kantensa perusteella erittäin mielenkiintoiselta levyltä.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Suosittelen ottamaan silmän käteen ja lukemaan kyseisen yhtyeen ketjua :joojoo:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

JVN kirjoitti:Madonnan Confessions-albumin tuottaneen Stuart Pricen uusin löytö on tämä MAHTAVA entinen muotisuunnittelija Vincent Frank eli FRANKMUSIK, jonka single "3 little words" tuli juuri ulos.
Mikäli tämä tosiaan edustaa nykyistä pop-musiikkia, parannus r'n'b:stä on huomattava :joojoo: Mutta miten ihmeessä muotisuunnittelija on omassa videossaan suostunut pukeutumaan noin karusti? :shock:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Pete »

Saksalaisen ATB:n uusi levy "Future Memories" ilmestyy toukokuun ensimmäisenä päivänä. :uujee:
Näytteet kappaleista: http://www.youtube.com/watch?v=Vkaa7i7ttfE
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sony Music Entertainment Finland kertoo, että Kristian Meurman julkaisee uuden levyn Galaksi 10. kesäkuuta.

Samainen yritys kertoo, että tanskalainen Mew julkaisee pian viidennen studioalbuminsa No More Stories. Ensimmäinen sinkku Introducing Palace Players on ensisoitossa YleX:n taajuudella 28. toukokuuta klo 9.10.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Pete kirjoitti:Samainen yritys kertoo, että tanskalainen Mew julkaisee pian viidennen studioalbuminsa No More Stories. Ensimmäinen sinkku Introducing Palace Players on ensisoitossa YleX:n taajuudella 28. toukokuuta klo 9.10.
Ja oi, kuinka tätä odotankaan. :kups:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Ohhoh, mitä minä luinkaan! Että supermahtava tanskalainen MEW julkaisemassa levyä! :tuuletus:
No jo on aikakin! Edellisestä uusia kappaleita sisältävästä levystä on jo nelisen vuotta. Kävin muuten MEWin Tavastian-keikalla noihin aikoihin. Toivottavasti saamme bändin jossain vaiheessa taas Suomeen. :kups:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ MEW lauantaina 4.7 Ruisrockissa. :joojoo:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Täh? Ja minä olen asettunut viikoksi Savolandiaan tuolloin. :niinpa: Noh, eipä noita rokkifestareita tule mutenkaan nykyisin kierrettyä, elleivät ne satu olemaan kotipesältä noin 10 kilometrin sisällä. Se vanhuus, se vanhuus! :rok:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Juuh, ei kyllä tääkään kääkkä enää jaksais rokkeihin vääntäytyä mutta tuo Ruisrääkkä saattuu olemaan just sen 10 kilsan sisällä meiltä :heh: . Tosin 10 km on ihan hel***in pitkä matka jos sen joutuu kävelemään keskellä yötä sen jälkeen kun on ekaks kävellyt koko päivän itse alueella.

nimim. kokemusta on
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Ohoh, mahtavuutta ja loistokkuutta, siis se että Ruisrääkkä lauleloo noinkin lähellä kotipesältäsi. :surrur:
Kannattaa harkita jotain kulkuneuvoa, ellei ole kovin promilleissa, fillarilla ajelu voi olla vaarallista, mutta selväpäinen hevonen tuskin ässämutkia ajelee. :ashanti:

Ootatko muuten Mansikka jotain esiintyjää erityisen hartaasti? Toivotaan paranevia kelejä, jotta siellä Ruisrääkässä ei tarvii mudassa kieriskellä, tosin mutahoidot ovat kai terveellisiä. :heh:

Sori, yritin olla "taas" hauska. Puujalkavitsit ovat elämän sokeri. :stupido:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Sehän siinä rääkässä onkin nykyään ongelmana, että sinne on melkein mahdotonta mennä millään kulkupelillä. Autolla ei pääse koko saarelle ko. viikonloppuna. Bussit ja taksit joutuvat jättämään lastinsa kahden kilometrin päähän alueesta. Loppumatka kävellään. Pyörällä vois mennä, mutta sen väenpaljouden keskellä homma on täysin toivotonta, koleiltu on. Ja jos haluaa nähdä sen illan viimeisen bändin kokonaan niin poispääsyä bussilla voi pahimmillaan joutua odottamaan tunteja.
Melko ärsyttävää.
En odota erityisesti mitään artistia. Suurimman osan olen jo nähnyt aikaisempina vuosina. Lähinnä sinne mennään siksi kun siitä on tullut jo perinne. Ekan kerran kävin vuonna -90 ja sen jälkeen on tainnut pari kertaa jäädä väliin. Mutta mukavaahan siellä paikan päällä on jos on hyvä ilma. Sitä mutavellikeliäkin on tosin jokusen kerran koettu. Ei yhtään kiva. :lohduton:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Mahtava perinne sulla! Ja hyvin pitkä!
Eikös se Ruissalo ole luonnonsuojelualuetta, joten herkkää luontoa halutaan säästää rajoittamalla liikennettä... tai ainakin siellä kasvaa harvinaisia kasvillisuutta, mitä muualla Suomessa ei paljon ole... auttaisikohan mitään, jos sinne pääsisi lautalla? En tarkoita siis föriä :heh:

Siellä itse rokissa on muuten sellainen mielenkiintoinen skotlantilaisbändi kuin Glasvegas, jos on mahdollista bongata se, kannattaa varmasti. Briteissä keikat myydään loppuun ja yhtyeen hypetys on ollut joka taholla suurta. Bändi tekee ensivierailun Suomeen Ruisrockissa 2009! :surrur:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mansikka kirjoitti:Autolla ei pääse koko saarelle ko. viikonloppuna. Bussit ja taksit joutuvat jättämään lastinsa kahden kilometrin päähän alueesta. Loppumatka kävellään. Pyörällä vois mennä, mutta sen väenpaljouden keskellä homma on täysin toivotonta, koleiltu on. Ja jos haluaa nähdä sen illan viimeisen bändin kokonaan niin poispääsyä bussilla voi pahimmillaan joutua odottamaan tunteja.
Melko ärsyttävää.
Mansikka kiteyttikin tuossa ne syyt, joiden takia en tänä vuonna uskalla mennä Ruisrockiin. Sieltä alueelta poispääsy oli jotain aivan kamalaa ja ahdistavaa. :eiei:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^^^,^^, ^
jos Ruissiin menee ajoissa niin autonkin saa aika lähelle, kun ei jätä autoa festariparkkipaikalle, vaan siihen pienteollisuusalueen paikoille, ihan luvallisia. Se vajaa 2km ja se nyt vielä menee, kun eihän niissä jaloissa mitään tuntoa enää ole niin ei ne tajua :heh:

nimim. kokemusta on. mutta edellyttää tietenkin hieman vaivannäköä, koska on pakko hoitaa tilanne niin, ettei joudu olemaan se kuski. Taksin saatavuudessa voi kyllä olla hankaluuksia. Musta ruissi on niin tunnelmaltaan kiva festari, että mielellään kärsii, hieno perinne tosiaan Mansikalla.

Just nyt ei kyllä iske ajatus kolmesta vuorokaudesta arktisessa sademetsässä - täähän tää ilmastomuutoksen jälkeinen uusi luontotyyppi näköjään nyt on :draamaa: voi olla että nyt säästän kaikki rahat kesänviettoon :jupinaa: jossain savannilla :draamaa: :hihi:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Mä haluaisin katsomaan Mewiä, mutta olen joko rahaton tai töissä tolloin kuitenkin. :niinpa: Mew <3
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

BAND OF HORSES :ashanti:
Tällainen indie-rockin kuuma bändi löytyi Ameriikasta:
http://www.bandofhorses.com/

Neljä maistiaiskappaletta netissä kuultavana :jaatelo: :
http://www.myspace.com/bandofhorses

:supati: Bändi saapuu Suomeen elokuussa:
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Ba ... 23?ref=rss

Bändiltä on ilmestynyt kaksi levyäkin:
- Cease To Begin (2007)
- Everything All The Time (2006)

Levyt ovat saatavailla myös Suomessa :joojoo::
http://www.levykauppax.fi/search/?q=band+of+horses
http://cdon.fi/search?q=band+of+horses > täältä kandee tilata jos haluaa kannattaa Kuppilaamme


Kuva

Jos jollakulla on piletti loppuunmyydylle Tavastian-keikalle tiistaina 18.8. eikä pääse, lunastan mieluusti lipun :uujee:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kuva

1. Tears Don’t Fall 4.04
2. She’s Got The Light On 3.34
3. I Say 3.08
4. Wheels On The Road 3.57
5. I’m Sorry 3.00
6. Secrets Still Remain 4.16
7. Dead King 4.32
8. Run Run 4.20
9. Through The Darkness 3.47
10. Living In A Lie 3.19
11. Can’t Let Me Down 3.10
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

:nohyi:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Levy-uutuuksia

Viesti Kirjoittaja Miik »

Tanskan karsinnoista tutulta Sukkerchokilta on tullut albumi. Jos piti Det' det -tyrkystä, niin luultavasti iskee tyttöjen kokopitkäkin.

Hvor Som Helst - Når Som Helst -levyn uusin sinkku on nimikkoraita, vaikkakaan ei anna parasta kuvaa kokonaisuudesta:



Tanskalainen musiikki ja tanskan kieli :kuolaus:

Albumia voi ostaa linkkaamalla Kuppilan CDON-panneria ja laittamalla yhtyeen hakuun. ;)
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Vastaa Viestiin