Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Miksi olet nykyisen pankkisi (pääasiallinen) asiakas?

olen alle 18v, enkä voi vaikuttaa pankkini valintaan
6
11%
olen yli 18v, mutta pankkini on edelleen vanhempien valinta
33
62%
olen vaihtanut pankkia asuntolainan kilpailutuksen yhteydessä
3
6%
olen vaihtanut pankkia muiden etujen/syiden takia
7
13%
EOS
4
8%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

En sit oppinu ekasta kerrasta :heh: tää ongelma mulla oli nimittäin jo joskus aiemmin. Ratkaisu on tosiaan se, että ottaa uuden salasanalistan käyttöön, kun se postitse tulee..Mä taas uskollisesti aioin käyttää loppuun ton edellisen.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Näissä on näköjään pankkikohtaisia eroja, sillä Sammon systeemissä käytetään salasanat loppuun ja vasta sitten siirrytään uuteen listaan.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

siks mä en varmaan ihan heti opikaan tätä Nordean tyyliä, kun kuitenkin vasta vuos sitten Samposta vaihdoin Nordeaan..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Osuuspankissa on myös loppuun käytettävä avainlukulista, mutta S-pankissa, jossa mulla on toinen tili, on samanlainen lista kuin esim. Nordeassa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Itse asiassa kuultuna oli menneisyyden kaikuja:
Esko Ahon lamahallituksen valtiovarainministeri Iiro Viinanen, yrittäjä ja suuryrityksen johtaja,
kertoi mitä ajattelee nykytaantumasta ja sen hoidosta ja
mitä hän ajattelee nykyään 1990-luvun lamasta ja yrityksistä selvitä siitä.

Lamanaikainen rahakirstun pihtaaja oli Suomen vihatuin mies tuohon aikaan,
mutta puolustajat pitivät häntä jämptinä ja rehellisenä miehenä, jonka sanaan saattoi luottaa.

Haastattelijana kuvia kumartamaton laatutoimittaja Arvo Tuominen.
Tuomisella ja Viinasella oli se kuuluisa veto devalvoidaanko markka
ja Tuominen voitti. Se oli hänen suurin skuuppinsa pitkiin aikoihin.

http://yle.fi/tv1/15-4-itseasiassa.php

Nähtävänä Ylen Areenassa.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Ohjelmassa lauottiin totuuksia mm sellaisista asioista kuin bullet-laina, finanssi-tsunami ja taxi-indeksi.
"Taksikuskit tuntee talouden trendit paremmin talousalan expertit" lohkaisi entinen valtiovarainministeri.

Valtion tuista hän oli samaa mieltä kuin esimerkiksi Obama: miksi kaikkien firmojen pitäisi selvitä?
Miksi valtion pitäisi tukea velkaisia yrityksiä?
Eikö laskusuhdanteen tarkoitus ole, että markkinat hoitaa asian:
elinkelpoiset yritykset selviää lamasta ilman tukia ja heikot firmat kuolee pois.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä muutin puhelinlaskuni e-laskuksi, kun en jaksa enää tielle tietämättömille katoavia paperilaskuja. :draamaa: Säästyy kai vähän luontoakin. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kun tuo vakuutusketju on hautausmaalla, niin laitanpa tänne.

Sain tänään erinomaista palvelua Tapiolasta viimetipan matkavakuutuksen hankinnassa. :peukku: Nyt ruumiini ei ainakaan jää Moldovaan. :tapu: Pohjolassa vakuutus olisi ollut kolme euroa halvempi, mutta kun tapaturmavakuutus minulla on Tapiolassa, niin päätin sitten ottaa samasta firmasta. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Pete kirjoitti:Minä muutin puhelinlaskuni e-laskuksi, kun en jaksa enää tielle tietämättömille katoavia paperilaskuja. :draamaa: Säästyy kai vähän luontoakin. :)
Minä sain myös tänä keväänä rullaamaan kaikki vakiolaskuni suoraveloituksena. :tapu: Näin vältyn siltä, että taistelen joka kuukausi eräpäivien ja ylisuurien laskujen kanssa. Hesarikin suostui veloittamaan tiliäni joka kuukausi, tähän suostuivat ainoastaan suoraveloituksella. Näin lehtilaskuni tuntuu pienemmältä. Samoin kaikkien muiden maksujen kanssa olen saanut sovittua ne kerran kuussa suoraveloitettaviksi, jolloin mistään maksusta ei tule ylisuurta. Kamalinta oli aina saada Hesarin 75 euron lasku eteensä muutaman kuukauden välein. :eeek:

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Pete kirjoitti:Kun tuo vakuutusketju on hautausmaalla, niin laitanpa tänne.

Sain tänään erinomaista palvelua Tapiolasta viimetipan matkavakuutuksen hankinnassa. :peukku:
Tää on kyllä pankkikeskustelu. :ylppis: Mielenkiintoinen vakuutuskeskustelu lienee vajonnut vielä alemmas... :heh: Mut jee hyvä palvelu, jee! :tapu:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja Pete »

MrMemory kirjoitti:Mielenkiintoinen vakuutuskeskustelu lienee vajonnut vielä alemmas... :heh:
Joo, se oli niissä lukituissa ketjuissa. Oi, mitkä mielenkiintoiset vakuutuskeskustelut menetimmekään! :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn - Pankkiasiat

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Meidän pitää ehdottomasti avata uusi mielenkiintoinen vakuutuskeskustelu! :tosion: Ihme moderaattoreita tällä foorumilla kun tuollaisia hautaavat... :heh: Onko vallan Super-vakuutuskeskustelu vai ihan avoimestiko niistä keskustellaan? :uujee:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Keskustelua on nyt laajennettu koskemaan koko finanssialaa. Äänestyskin vaihdettu. :uujee:
Mihin korkoon asuntolainasi on sidottu?

1kk euribor 0, Ei ääniä
3kk euribor 2, 5%
6kk euribor 1, 2%
12kk euribor 4, 10%
Prime 6, 16%
kiinteä korko 0, Ei ääniä
joku muu 0, Ei ääniä
minulla ei ole asuntolainaa 24, 64%

Ääniä yhteensä : 37
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Uutta äänestyspampulaa tömpsäytetty! :tapu: Ai, yhtiöni johtaakin kirkkaasti. :heh:
Minun pitäisikin käydä keskustelemassa siellä, mitä kaikkea vakuutukseni oikein pitää sisällään (paperit ovat jossakin pinossa, mutta missä?) Olin aikoinaan ottavinani sellaisen vakuutuksen, että jos akvaarioni hajoaa ja aiheuttaa vesivahingon, vakuutukseni korvaa aiheutuneen vahingon. Ei nimittäin ole ilmaista huvia, jos aiheutan vesivahingon... Mutta korvaako samainen vakuutus pyörävarkauden, sitä en muista!

Kiinnostaisi tietää, oletteko kilpailuttaneet vakuutusyhtiöitä ja jos, millaisia eroja tuli vakuutusmaksuissa? Omani on ainakin niin tähtitieteellinen, että mieli tekisi ottaa selvää, saako jostain muusta putiikista vakuutuksia edullisemmin.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Kuulin tässä sellaisen huhun, että If tarjoaa sellaista vakuutusta, että jos lyö golfissa hole-in-onen, niin If korvaa siitä seuraavan juhlien järjestämisen kulut. :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Oisko ehanaa jos Suomessakin luovuttaisiin kokonaan käteisestä rahasta ja lainakorkokin olisi negatiivinen? :uujee: Tällaista suunnitellaan aina niin fiksussa Japanissa. :joojoo: :heh: Asiasta uutisoi Kauppalehti.

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... sort=false
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kun kävin pankissa maanantaina, minulle yritettiin myydä vakuutusta. Menin paniikkiin.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Onneksi et mennyt sentään vakuutustoimistoon ja sinulle olisi yritetty myydä pankkia. :heh:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Se olisi minun pankissani/vakuutusyhtiössäni hyvinkin mahdollista. :tosion: Pankin kanssa voisin sentään osata toimiakin, mutta minulla ei ole aavistustakaan, että missä tilassa vakuutukseni ovat. Varmaan hyvässä. :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Pankkilaiset ovat rehellisiä. He eivät koskaan huijaa ketään.

Paitsi joskus semmonen pieni 150 vuoden vankilatuomio
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009 ... 33431.html
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Mitä hemmettiä: :rofl:
Talletuksenne korkoprosentti on muuttunut viitekoron muutosta
vastaavasti. Uusi korko on 0,000 % 17.07.2009 alkaen.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Näinhän se tällä korkotasolla menee. :joojoo:

Esim. Ålandbankenin "säästötili":
Luontotilin vuotuinen korko on 1,9 prosenttiyksikköä pienempi kuin Ålandsbankenin prime-korko; enimmäiskorko on kuitenkin 2,00 %. Tällä hetkellä Luontotilin korko on 0,00 %.
Eli Ålandbankenin Prime on tällä hetkellä 1,5% ja siitä vähennetään 1,9% niin korko olisi -0,4%. Tileistä ei sentään pankeille tarvitse (ainakaan vielä :heh: ) korkoa maksaa eli korko on 0,00%.

Kyllä velallisten nyt kelpaa. :tuuletus:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minulle tuli uusi Visa Electron. :uujee: Oli kyllä aikakin, kun se entinen ei toiminut kunnolla.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Soitan juuri Luottokuntaan uudelleen, saavat sulkea Visani lopullisesti ja toimittaa uuden kortin. Kuulemma korttitiedot ovat joutuneet kansainvälisen osaston antaman tiedon mukaan tietomurrossa vääriin käsiin. Hiphei. Korttia käytetty viime aikoina luotettavissa nettikaupoissa ja Tallinnassa.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16734
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Pituudestaan kuulu kärsivällisyyteni Sammon verkkopankkia kohtaan on lähestymässä tilaa, jossa olen valmis katkaisemaan elinikäisen pankkisuhteeni, silläkin uhalla, että se tarkoittaisi rakkaustarina Lordi-korteistani luopumista. Näin ollen otan vastaan suosituksia, mihin kannattaisi vaihtaa. Tärkein kriteerini on siis verkkopalvelujen toimivuus. Varmaan hyödyksi olisi myös olla jokin kohtalaisen merkittävä pankki tms. jota pystyy käyttämään erilaisissa verkkotoiminnoissa.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minulla Sammon verkkopankki on toiminut moitteettomasti aina kun olen tarvinnut sitä. Ei pitäisi varmaan kehuskella, koska se luultavasti kostautuu heti seuraavalla kerralla. :roll:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Voin suositella lämpimästi Nordeaa. 10 vuotta pankkia käyttänyt ja olen ollut tyytyväinen Solon toimintaan. Tietenkin Soloa käyttäessä täytyy pitää aina salasanalappuset kädessä (käsittääkseni OP:ssa on se yksi salasana nyt ja aina, jos muistan oikein; saa korjata, jos olen väärässä), että sen voi nähdä huonona asiana, jos tahtoo, mutta ainakin mulle se merkitsee vain parempaa tietoturvaa; jonkin ohjelman kanssa numeroiden läpikäyminenkään ei kovin kannattavaa ole, kun muutaman väärinmenemisen jälkeen Solo sulkee yritysmahdollisuuden muistaakseni vartiksi; siispä sanoisin turvallisuuden olevan todella hyvällä mallilla. Uudet salasanatkin on tullut hyvissä ajoin ennen kuin ehtii käyttämään vanhat loppuun (viimeksi taisi tulla niin, että about 20 kertaa olisi saanut vielä käyttää verkkopankkia, ennen kuin salasanat olisi loppunut). Muutenkin Soloa käytettäessä on hoitunut helposti maksut koti- ja ulkomaihin ja esmerk. PayPaliin. En muista verkkopankeista tiedä, mutta ainakin Solossa kaikki (tallennetut) maksupohjat ja saajaluettelot löytää helposti ja perusmaksuruudussakin oikean saajan saa käden käänteessä. Paljon muutakin pikkukivaa löytyy, mutta en mä niitä niin paljon ole tarvinnut, vaan käyttänyt aikalailla noita peruspalveluja. Minä ainakin voin suositella verkkopalveluiden osalta Nordeaa. :ihana:

Noin muutenkin olen ollut ihan tyytyväinen Nordeaan. Kerran kuukaudessa lähettävät tiliotteen ja muuten antavat olla aika rauhassa (tiliotteenkin saa käsittääkseni halutessaan nettiin). Muulloin Nordea ottaa yhteyttä lähinnä kortinvaihdon yhteydessä ja tällöinhän itse kortti ja sen tunnusluku tulee eri kirjeissä, turvallisuussyistä. Muutama kuukausi sitten soitti Nordeasta joku ja kysyi, haluaisinko käydä juttelemassa (EN!), kun en ole pitkään aikaan käynyt, mutta tätä ennen en muista yhtäkään puhelua saaneen, että siltäkin osin aika rauhassa saa olla kyselyiltä ja muilta.

Niin, siis. Minä olen taviskäyttäjä, enkä tarvitse pankkia "jatkuvalla syötöllä", joten peruskäytössä Nordea on musta ihan kiva pankki. En sitten tiedä, miten sitten, jos tarvitsee sitä johonkin "spesiaaleihin" tarkoituksiin.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Violette »

Vaihdoin Sammosta pois viime keväänä kun meni vaan hermot siihen, ettei verkkopankki toiminut. Mulla on vielä kakkostili siellä, koska sinne jäi hieman opintolainaa enkä ole vielä saanut haetuksi uutta Visaa uudesta pankista. Yritin tässä eräänä päivänä mennä katsomaan, paljonko siellä on rahaa, mutta en päässyt edes kirjautumaan koko halvatun verkkopankkiin.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Naali »

OP:llakin on vaihtuvat salasanalistat. :tosion: Osuuspankin verkkopankki on ihan ok, toimii aina ja näin. Ulkoasu voisi olla vähän selkeempi, muuten ei oo valitettavaa. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Gleðibankinn: Pankki- ja vakuutuskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Nooan nettipankin kanssa ei ole ollut ongelmia. Sisäänkirjautuessa tunnuksen ja salasanan lisäksi syötetään yksi 88:sta tunnusluvusta. Tunnuslukukortti on ja pysyy kunnes tarvetta uuteen ilmenee, ei tarvii stressata että luvut loppuu kesken, ahkeraltakaan nettipankinkävijältä.

Vastaa Viestiin