Cinéma (Elokuvat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka usein käyt elokuvissa?

Kerran kuussa tai useammin
20
11%
Kerran kahdessa kuussa
24
13%
Kolmen tai neljä kuukauden välein suunnilleen
42
23%
Ehkä pari kertaa vuodessa
58
31%
Kerran vuodessa tai harvemmin
41
22%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Näin eilen Slumdog Millionairen. Oliko vähän hyvä! :uujee: Suosittelen erittäin lämpimästi leffaa kaikille. Itse olen kiinnostunut Intiasta ja kolmannen maailman slummielämästä, joten tuo elokuva oli ihan oikeesti sairaan mielenkiintoinen. Ja todella opaperäinen tarina, joka oli hyvin toteutettu. Elokuvan lopulla huomasin, etten koko leffan aikana kertaakaan edes vähän paheksunut poikien ryöstelyä sun muuta, ja olin hieman yllättynyt itseeni. Kaiken kaikkiaan vaikuttava elokuva. :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja JIM »

Katoin eilen pari leffaa ja mulla oli tollanen kauhuilta eilen teemana. Katsoin siis SAW V JA Mirrors nimiset leffat. :joojoo:
Kumpikin oli ihan kelpo kauhu pläjäyksiä ja toi Saw V nyt oli ihan sarjamaista jatkoa edellisille osille eli jos pitää näistä leffoista niin varmaan tykkää tästäkin osasta ja lisää on tulossa syksyllä Halloweenin tienoilla eli kuudennen osan pitäisi tulla silloin ensi iltaan. Saas nähdä milloin tämäkin sarja päättyy. :miettii:
Mirrors taas oli tollanen yliluonnollinen kauhu/trilleri ja tykkäsin tästä, eli kauleffojen ystäville suosittelen tätä leffaa.
Taisi muuten olla amerikkalais versio jostain Aasialaisesta leffasta, en ole varma, mutta mut piti kyllä ihan ottessaan loppuun saakka. :peukku:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

JIM kirjoitti: Mirrors taas oli tollanen yliluonnollinen kauhu/trilleri ja tykkäsin tästä, eli kauleffojen ystäville suosittelen tätä leffaa.
Taisi muuten olla amerikkalais versio jostain Aasialaisesta leffasta, en ole varma, mutta mut piti kyllä ihan ottessaan loppuun saakka. :peukku:
Eteläkorealaisesta leffasta. Mutta ohjaaja (ranskalainen Aja) muutti alkuperäistä tarinaa melkoisesti. Pohjautuu kuitenkin tuohon leffaan, en muista sen nimeä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kung Pow oli kyllä niin kieliposkella tehty elokuva, että vaikka se oli erittäin huono, niin tuli kyllä aika kivasti naurettua. :heh: Pidin tietysti erityisesti useista meta-kohdista. (Eli siis kohdista, joissa hahmot tiedostavat tekevänsä elokuvaa.)

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Toi kansi jo näyttää sellaselta et :rofl:

Mä näin VIHDOIN elokuvan Paradise Now, josta mulla oli kovat odotukset. Aihe oli erittäin mielenkiintoinen. Elokuva oli kyllä pienoinen pettymys. :lohduton: Se ei onnistunut koskettamaan minua juuri ollenkaan ja tuntui aika ohkaselta muutenkin. Mutta loistava idea elokuvalle ja kyllähän sen katsoi! :peukku:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Toi Paradise now on multakin näkemättä.

Nyt pitäisi mennä katsomaan myös The International, Clive Owen ja Naomi Watts samassa elokuvassa on ohittamaton paikka :ihana:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Tänään aamulla oltiin katsomassa eurolla Himoshoppaajan salaiset unelmat. Elokuva oli ihan hauskaa hömppää tyyliin Devil wears Prada meets Ugly Betty, joten niistä pitävät voivat luultavasti myös pitää tästä.
Arvosanaksi antaisin 3/5, ja siihen vielä lisäksi plussan elokuvan useasta suomi-viittauksesta :peukku:

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Mä kävin aamuvarhain katsomassa Slumdog millionairen eurolla (sopii kuvaan :heh: ) ja sitten iltasella maistoin Kiellettyä hedelmää. Jälkimmäisen katsomista häiritsi muutaman lähistöllä istuneen teinitytön nauru. Tyttäret taisivat pitää elokuvaa komediana, kun niin hauskaa tuntui olevan jokaikisessä kohtauksessa. Ja se nauru oli vielä sellaista korostetun ylimenevää, niin kuin noissa valmiiksinauretuissa sarjoissa yms. monesti on. No, anyways, tykkäsin molemmista leffoista. Slumdogin alkupuoli etenkin oli tosi hyvä, loppua kohti alkoi vähän kiinnostus herpaantua, mutta kokonaisuus oli erittäin hyvä. Kielletty hedelmä oli tarinana kiinnostava, mutta siinä oli muutamia henkilöhahmoja, joita en jostain syystä osannut ottaa todesta, mutta mulla nyt onkin joku ongelma suomalaisten elokuvien kanssa muutenkin tässä suhteessa. Yritin päästä niiden yli ja huomasinkin kyllä viihtyväni (kunhan vain laitoin ne teinit päänsisäiselle ohituslistalleni).
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Apinoiden planeetta. :ihana:

Sainpas uuden allekirjoituksen. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Pete kirjoitti:Kung Pow oli kyllä niin kieliposkella tehty elokuva, että vaikka se oli erittäin huono, niin tuli kyllä aika kivasti naurettua. :heh: Pidin tietysti erityisesti useista meta-kohdista. (Eli siis kohdista, joissa hahmot tiedostavat tekevänsä elokuvaa.)
Kung Pow'han on loistava :mrgreen: Ei suinkaan erittäin huono, vaan suurta taidetta :ylppis:
Loistava idea ujuttaa itsensä vanhaan roska-kung-fu-elokuvaan :surrur: Ja tietenkin jotain mullistavaa elokuvahistoriassa koettiin, kun päähenkilö taistelee lehmää vastaan :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Joo, pidin kyllä siis itsekin leffasta, vaikka se geneerisesti katseltuna huonolaatuinen olikin. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Pete kirjoitti:geneerisesti
Kung Pow on minun Casablancani :ylppis:
Freddy got fingered on minun Citizen Kaneni :ylppis:
Team America on minun Gone with the windini :ylppis:
Pink Flamingos on minun Avaruusseikkailu 2001:ni :ylppis:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

tonywerner kirjoitti:
Pete kirjoitti:geneerisesti
Kung Pow on minun Casablancani :ylppis:
Freddy got fingered on minun Citizen Kaneni :ylppis:
Team America on minun Gone with the windini :ylppis:
Pink Flamingos on minun Avaruusseikkailu 2001:ni :ylppis:
Sulla on sit oikeen omat klassikkos. :heh: Laadukasta laadukasta.. :heh:

Mä katoin eilen elokuvan Happy go lucky. Mulla oli valtavat odotukset sen suhteen. Oli kyllä pienoinen pettymys. Elokuvasta puuttui nääs kokonaan tarina mun mielestä. Ei se kertonu oikeen mistään. :mitvit: Mutta plussaa oli se, että en muista koska viimeksi olen elokuvassa nähnyt niin kivan henkilöhahmon ku se pääosa tossa. Se oli suorastaan mahtava.

Olihan toi ihan viihdyttävä elokuva, mutta paljon siitä puuttuikin.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja JIM »

Katoin tänään Elizabeth The Golden Age leffan ja tykkäsin kovasti :peukku: sekä innostuin sitä kautta tutkaileen netistä Englannin historiaa sekä Tudor sukua tarkemminkin.
Historiallisista pukudraamoista kiinnostuneille on varma leffa.
Ja pääosa esittäjä Cate Blanchett on jälleen kerran hyvä niin kuin aina. :joojoo:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

JIM kirjoitti:Katoin tänään Elizabeth The Golden Age leffan ja tykkäsin kovasti :peukku: sekä innostuin sitä kautta tutkaileen netistä Englannin historiaa sekä Tudor sukua tarkemminkin.
Historiallisista pukudraamoista kiinnostuneille on varma leffa.
Ja pääosa esittäjä Cate Blanchett on jälleen kerran hyvä niin kuin aina. :joojoo:
Mä sitten rakastan kyseistä elokuvaa. :ihana: Oli todella hyvä. Johtuu varmasti pitkälti siitä, että olen todella kiinnostunut Tudorien ajan Englannin historiasta. Tudors-sarja on myös erinomainen.

Oletko Jim nähnyt sen hieman aiemmin tehdyn kaksiosaisen Elisabeth-elokuvan? Se on myös todella hyvä, vaikka aika pitkä onkin.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Elizabeth The Golden Age on niin ihana elokuva :ihana: . Ostin sen joku aika sitten itselle, täytyisikin se pian taas katsoa.

Multa on näkemättä se aiemmin tehty Elisabeth, pitäisi siis sekin ostaa :heh: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Another Gay Movie :surrur:

Ostin ihan sokkona, sillä arvelin pitäväni kyseisestä leffasta. Vastoni osuivat oikeaan. :D Ihanan rohkeaa ja hulvatonta menoa, mukana myös viisukytkös! (Graham Norton :uujee:) Suosittelen kaikille kreisien ja pervojen komedioiden ystäville. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Aintsu kirjoitti:Another Gay Movie :surrur:

Ostin ihan sokkona, sillä arvelin pitäväni kyseisestä leffasta.
Etkö ole sitten huomannut dvd-ketjuissa keskustelujamme elokuvan tiimoilta, kun "ihan sokkona" jouduit ostamaan :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Apua, multa on tainnut jäädä välistä, tai sitten olen jo niin dementoitunut, etten muistanut. :puna: Olin kyllä kuullut ennen puhuttavan tuosta leffasta, joten kai se oli sitten täällä Kuppilassa. :draamaa: Pitänee mennä lukemaan, mitä te olette keskustelleet.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9516
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mad Money

Tykkäsin! :peukku: Mukavan kepeä ja välillä jännittäväkin ryöstökomedia kolmesta naisesta, jotka työskentelevät erinäisistä syistä rahantuhoamislaitoksessa ja päättävät vetäistä vähän välistä. Todella hyvät pääosien näyttelijät, Diane Keaton, Queen Latifah ja Katie Holmes! Suosittelen. :joojoo:
Keep your head high above the water

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Nyt on Benjamin Button nähty. Jaa. Olihan se ihan jees, mut en oikeen tykänny sen tyylistä. Ei se oikeen koskettanu. Ärsytti Benjaminin puhetyyli. :heh: Eniten tykkäsin siitä, miten leffa kivasti linkitti ittensä hurrikaani Katriinaan. Siis oli tää ihan katottava ja silleen hyvä, mutta ei mikään kovin erikoinen. Kyllä Slumdog millionaire ansaitsi oskarivyöryn miljoona kertaa enemmän kuin tämä. Eli ihan oikein jaettiin niitä oskareita! :peukku:

Slumdog millionaire :ihana:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kattelin pienen elokuvan nimeltä Gone baby gone, koska työkaveri suositteli (ja lainasi). Ihan katsottavahan se oli, mutta työkaverin kehujen arvoinen... :miettii: Moni asia juonenkäänteissä jäi häiritsemään, vaikka leffassa oli monia kiinnostavia ja jännittäviäkin hetkiä :eiei: Lisäksi täytyy todeta, että Casey "Benin veli" Affleck on vielä veljeäänkin huonompi näyttelijä - tässä roolissa suorastaan häiritsevän tökerö. Ben itsehän tässä elokuvassa kunnostautui ohjaajana, eikä ohjauksessa sinänsä ollut mitään vikaa. 7/10 napsautin IMDB:ssä
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Nyt on katsottu Revolutionary Road

Odotukset olivat aika korkealla ja siksi ehkä hieman petyin. Näyttelijätyö oli kyllä erinomaista kautta linjan, kuvaus kaunista ja realistista, 50-luvun miljöö aidon oloinen jne., mutta itse tarina oli vaan jotenkin köyhä. Leffan loppuessa jäi tunne, että tässäkö se nyt sitten oli. Pitäisi varmaan lukea kirja, niin tietäisi, millaisista aineksista kässäri oli koottu.
Neljä tähteä kumminkin hienojen näyttelijäsuoritusten takia.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Nyt on nähty Michelle Williamsin ja Ewan McGregorin tähdittämä Incendiary elokuva vuodelta 2008. Oli äärettömän hyvä. :ihana: Tarina oli loistava, ja onnistui todella koskettamaan minua. Hyvät näyttelijäsuoritukset. Hyvä toteutus. Viisi tähteä! :peukku:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja JIM »

Aancon kirjoitti:
JIM kirjoitti:Katoin tänään Elizabeth The Golden Age leffan ja tykkäsin kovasti :peukku: sekä innostuin sitä kautta tutkaileen netistä Englannin historiaa sekä Tudor sukua tarkemminkin.
Historiallisista pukudraamoista kiinnostuneille on varma leffa.
Ja pääosa esittäjä Cate Blanchett on jälleen kerran hyvä niin kuin aina. :joojoo:
Mä sitten rakastan kyseistä elokuvaa. :ihana: Oli todella hyvä. Johtuu varmasti pitkälti siitä, että olen todella kiinnostunut Tudorien ajan Englannin historiasta. Tudors-sarja on myös erinomainen.

Oletko Jim nähnyt sen hieman aiemmin tehdyn kaksiosaisen Elisabeth-elokuvan? Se on myös todella hyvä, vaikka aika pitkä onkin.
Luultavasti olen nähnyt. Aika paljonkin mini-sarjoja ja leffoja jotka tähän aikakauteen liittyy. :joojoo:
Ja tykkään todella pitkistä leffoista, varsinkin jos aihe on mielenkiintoinen. :joojoo:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tänään oli tarkoitus nähdä Bedtime Stories, mutta kaikki liput olivat jo menneet tuntia ennen leffan alkua. Päädyttiin sitten hätäratkaisuna Inkheartiin. En tykännyt. Jotenkin oikean maailman ja fantasian yhdistäminen on useimmiten keinotekoista. Lisäksi lopussa tuli mietittyä, että mikseivät ne tehneet tuota jo alussa. :roll: Ihan kiva kuitenkin, että mukana oli muutama huippunäyttelijäkin. En tarkoita Brendan Fraseria. :eiei: Kaksi tähteä.

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kävin katsoo eilen 3D Boltin. :uujee: Tuntui aluksi ihan oudolta pitää 3D-laseja silmillä. Näytti aivan kuin hahmot olisivat leijailleet katsomon päällä. Pian siihen kyllä tottui eikä enää kiinnittänyt huomiota 3D- vaikutukseen. Efektit olivat kyllä tosi hienoja. Ja elokuva oli hauska ja herttainen kaikin puolin. :ihana:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

^ Mä itken aina siellä ovella kun seuraan elokuvan loppuminuutteja. :puna:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

En muista, onko täällä puhuttu espanjalaisesta kauhuelokuvasta [Rec] (2007). :mitvit:
Joka tapauksessa kyseessä oli mulle aivan tuntematon tapaus. Mutta oli todella intensiivinen ja mielestäni omaperäisesti toteuttu leffa! :joojoo: Pidin ideasta paljon ja elokuvan loppu herätti kysymyksiä. Haluan ehdottomasti nähdä tämän kakkososan sitten kun se ilmestyy, mutta jenkkien tekemän version taidan jättää väliin. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
JIM
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1166
Liittynyt: 10 Tammi 2008, 19:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Cinéma (Elokuvat, osa 2)

Viesti Kirjoittaja JIM »

^No mulla toi Rec elokuva odottaa tuolla hyllyssä katsomista. :joojoo: Tällä viikolla jokin hyytävä ilta. :heh:

Tänään katsoin Spiderwickin kronikat ja oli mielestäni ihan ok fantasia/perhe leffa mutta ei kuiteskaan oikein vautsi vau-vaikuttava sellainen.
Tässä genressä on mielestäni todella vaikeata saada kaikinpuolin onnistunutta ja hämmästyttävän vaikuttavaa leffaa.
Tai sitten jostain syystä nykyään kun on totuttu tietokoneilla tehtyihin efekteihin jo niin paljon niin nää tän kaltaiset leffat ei enää vaikuta niin hienoilta ja sadun omaisilta kuin ne lapsuuden fantasia leffat.
Joka tapauksessa ihan mainioo ajan vietettä kummiskin tää oli. :joojoo:
"Hard times are a-coming, missy.
You may be selling, but nobody,s going to be buying.
Not at these prices."

Vastaa Viestiin