Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]

Malena Ernman – La Voix

*****
70
38%
****
32
17%
***
31
17%
**
26
14%
*
25
14%
 
Ääniä yhteensä: 184

Albatrossi

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Voisko Malenaa äänestää ihmiset, jotka eivät normaalisti vaivaudu viisujen ääreen? :miettii:

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1018
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Antero »

Nata kirjoitti:Eikä vain Ruotsissa vaan kansainvälisestikin kohtalaisen tunnettu oopperanimi.
Okei... kiitos tiedoista. Meikäläiselle tää oopperamaailma onkin vieraampi.... ;) nyt en ole ollenkaan varma, ovatko edes vertailukelpoisia, mutta eikös Karita Mattilaa voitaisi houkutella mukaan viisuihin.....;) ja paljon paljon paremmalla kappaleella, kuin tämä Kempen, kuten todettua, tusinatuotos.....

Marko_TLL
Siemailija
Siemailija
Viestit: 184
Liittynyt: 22 Marras 2007, 21:49
Paikkakunta: Tallinna

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Marko_TLL »

Anna_M kirjoitti:Can you keep a secret... Nykyviisuissa tärkeintä on räjäyttää tajunta kertakatsomalta - ja sen tämä Ruotsin edustaja kyllä tekee!:
Anna_M on timantinkova viisuguru, joka tietää, mistä puhuu :hali:

Mä kuulin / näin La Voix'n ekaa kertaa, kun katsoin Malmön karsinnat. Alku tuntui siltä, että "tässähän on ihan ookoo ruotsalaispopbiisi". Mutta kertosäkeen kuultuani meni monttu auki ja olin sulaa vahaa kertalaakista.

12. toukokuuta tavisteeveekatsojat ympäri Eurooppaa kuulee tämän kappaleen ekaa kertaa ja jos niille tulee samanlainen wow-tunne niin tällä mennään pitkälle!

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja aksim »

Marko_TLL kirjoitti:
Anna_M kirjoitti:Can you keep a secret... Nykyviisuissa tärkeintä on räjäyttää tajunta kertakatsomalta - ja sen tämä Ruotsin edustaja kyllä tekee!:
Anna_M on timantinkova viisuguru, joka tietää, mistä puhuu :hali:

Mä kuulin / näin La Voix'n ekaa kertaa, kun katsoin Malmön karsinnat. Alku tuntui siltä, että "tässähän on ihan ookoo ruotsalaispopbiisi". Mutta kertosäkeen kuultuani meni monttu auki ja olin sulaa vahaa kertalaakista.

12. toukokuuta tavisteeveekatsojat ympäri Eurooppaa kuulee tämän kappaleen ekaa kertaa ja jos niille tulee samanlainen wow-tunne niin tällä mennään pitkälle!

Marko TTL on ihana :hali:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Marko_TLL
Siemailija
Siemailija
Viestit: 184
Liittynyt: 22 Marras 2007, 21:49
Paikkakunta: Tallinna

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Marko_TLL »

aksim kirjoitti: Marko TTL on ihana :hali:
Samad sõnad ;)

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Ihanaa, että Caroline tuli komeasti kakkoseksi. Malenakin menettelee, mutta mä jäin myös miettimään sitä, miten tämä toteutetaan Moskovassa. No aika näyttää sen sitten, onnea vaan mittelöihin.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Oli finaalin kolmikko kyllä yllätyksellinen
1. Oopperatantta
2. Harakka
3. Anoppien unelmavävyt (ps. olivat muuten komeina pojat :rakkaus: , tietenkin miinus Danny :niinpa: )

Malenan ääni on kyllä upea ja onhan se ihan kiva kappale
Saas nähdä miten Moskovassa ;)
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33278
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Pete »

ta1ja kirjoitti:Mua ei sinällään häirinnyt yhtään venäjään kohdistunut mikään, vaan se, että se oli niin aivotonta. Niinku Venäjä ois edelleen pelkästään harmaa neukkula, jossa kaikilla on karvahatut :roll: . Tai ne mafiajutut, eikö periaatteessa samanlaisia kuvia ollut jo Bondeissa 1960-luvulla. Niin kulahtanutta ja kulunutta ja lapsellista.
Juuri noiden aivottomuuksien vuoksi ajattelin venäläisten hermostuvan. :heh:
Norjan karsinnoissa vuonna 2003 oli väliaikanumero isäntämaa Latviasta. Siinä annettiin paljon vahvasti liioiteltuja viitteitä latvialaisten "venäläisyydestä ja venäläisestä kulttuurista". Latvialaiset menettivät hermonsa täysin, ja Norjan televioyhtiö joutui pyytämään virallisesti anteeksi Latvian kansalta ja televisioyhtiöltä. Latviassa taidettiin silloin puhua jopa Norja-boikotoinnista.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja aksim »

Serduchka kirjoitti:Oli finaalin kolmikko kyllä yllätyksellinen
1. Oopperatantta
2. Harakka
3. Anoppien unelmavävyt (ps. olivat muuten komeina pojat :rakkaus: , tietenkin miinus Danny :niinpa: )

Malenan ääni on kyllä upea ja onhan se ihan kiva kappale
Saas nähdä miten Moskovassa ;)
Mitä sie taas horiset? Caroline ei ole mikään harakka vaan jumalatar :draamaa: ja noi nro 3 olivat ihan kamalia :nohyi:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Sani77
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 72
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 11:23

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Sani77 »

Voi Ruotsi, Ruotsi minkä karmean ujelluksen valitsivat.. Aivan hirveä viisu/artisti ( tai lähinnä hänen ilmeensä, pelottava muori )..
Ihmettelen suuresti jos tällä päästään semeistä läpi.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

TOTUUDENPUHUJA kirjoitti:
Pete kirjoitti:Tavallisia ruotsalaisia ei viisuissa menestymättömyys hetkauta juuri millään lailla. Ne ovat vain Aftonbladet ja Expressen, jotka lehtiä myydäkseen nostavat äläkän. Näin on näppylät! :joojoo:
|
|
Lisää väärää tietoa...
|
|
Sulla on, totuudenpuhuja!
Tavallinen medelsvenssoni ei paskan vertaa oo kiinnostunut aiheesta enää muutaman päivän kuluttua... Pete on täysin oikeassa sanoessaan, että se on vaan päivälehtien myyntilukujen kasvattamista. Joo, niillä on mielipide, jos sitä meet katugallupina kysymään, mutta ei ne siitä paljoa juttuja väännä enää sen jälkeen, kun ei se ole ajankohtaista...

Tässä maassa kuohuttaa tällä hetkellä esim. SE Bankenin torpedoidut palkankorotukset, eläkekeskustelu (täälläkin), talouskriisi ja työttömyys paaaaaaaaaaljon enemmän kuin joku MF.

Viisufaneille elämää suurempi asia, såklart. Mutta medelsvenssonille so what-asia aika todennäköisesti heti sen jälkeen, kun MF-teema ei enää lööppiin asti yllä.
Eikä muuten haukuta Carolinea haraksksi, Caroline oli suorastaan tyrmäävä eilen ja Ruotsin kansa tajusi sen myös. :tuuletus: Upean koskettava teksti ja MIKÄ TULKINTA! Jäänee ikuiseksi arvoitukseksi, kertooko koskettava teksti omakohtaisista kokemuksista. Sitä täällä on kuulemma ainakin veikkailtu, kun biisiä on ollut myös siippansa tekemässä.

Mä perun kaikki siis aivan kaikki aikaisemmat ilkeät puheeni Carolinesta. LOISTAVA Ruotsin oma Janis Joplin. :tuuletus:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

TOTUUDENPUHUJA

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
|
Huonoa englantia möreällä äänellä ja leveällä oopperasuulla: Can you keep a shecret.
|
Huano :tuuletus: Voi sitä ilon päivää kun Ruotsi tippuu... :tapu:
|
|

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Ei tämä ole ollenkaan paha
Ranskankielinen osuus on todella kaunis :surrur:
Nousee puntarillani, huomaan tulleeni koukkuun tähän biisiin :heh:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Enpähän juhlisi vielä sitä tippumista noin suurella paatoksella.
Toisaalta, kun Malena menee finaaliin, mä lupaan tulla ja kaivaa ton sun viestin esiin ja nauraa paskasesti tolle kommentille 12 - 13.5. välisenä yönä ja lupaan tehdä sen ihan julkisesti jos/kun niin käy... :rofl:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Miik »

Sani77 kirjoitti:muori
Vaikka Kuppila onkin joutunut teini-invaasion kohteeksi, niin en silti lähtisi sanomaan 38-vuotiasta naista muoriksi, vaikka periaatteessa hänellä voisi jo lapsenlapsia ollakin.

Malena on kommiitakin kommiimpi! :peukku:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Malenan ulkonäöstä tulee mieleen ballerina Minna Tervamäki
http://www.minnatervamaki.com/images/green2.jpg

ja näyttelijätär Birgitta Ulfsson, silloin hieman nuorempana.
Aika 'jätkämäisiä' kaikki kolme *sori*
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Soppis kirjoitti: Snällä snällä oli viiden tähden taidetta. Jos sitä ei ymmärrä, niin sille ei voi mitään. :rakkaus:
Ihanasti sanottu, Soppis! :hali:

:loppu:

Juu, ja pidän yhä Malenasta ja la voix:sta! <3
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Katten-Gustaf kirjoitti:
TOTUUDENPUHUJA kirjoitti: |
|
Lisää väärää tietoa...
|
|
Sulla on, totuudenpuhuja!
Tavallinen medelsvenssoni ei paskan vertaa oo kiinnostunut aiheesta enää muutaman päivän kuluttua... Pete on täysin oikeassa sanoessaan, että se on vaan päivälehtien myyntilukujen kasvattamista. Joo, niillä on mielipide, jos sitä meet katugallupina kysymään, mutta ei ne siitä paljoa juttuja väännä enää sen jälkeen, kun ei se ole ajankohtaista...
AND YET, ne vuodesta toiseen kirjottaa viisuista myyntilukujen kasvattamiseksi. :rofl:
Loogista toki, jos kerta tavallista medelsvenssonia ei vois paskan vertaa kiinnostaa viisut!
Eipä tietenkään ruotsalaisia kiinnosta . Anteeksi viisut toki kiinnostaa, mutta ei niissä menestyminen eikä
se mitä lehdet niistä kirjottaa vaikka ne kirjottaakin myyntilukujen kasvattamiseksi juttunsa :heh:

Nyt tietenkin tulet selittämään, kuinka väärässä me murut olemme
Tai sitten et, vaan kuittaat kaiken sillä, että tietyt tahot ymmärtää tahallaan väärin tai blaa blaa blaa :rofl:

Jäämme mielenkiinnolla odottamaan :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Tää oli mulle alkuun jotenkin tosi vastenmielinen kappale. Nyt kun olen katsellut useampaan kertaan esityksen, niin en voi olla pitämättä esityksestä - Malena on vaan niin ovelan oloinen tyyppi :joojoo: Musiikillisesti tämä on edelleen mielestäni kertakäyttökamaa. Pelkään et Malenasta saadaan karsittua pois tuo mielipuolinen tuijotus ennen toukokuuta, vai onkohan se hänelle ihan tavaramerkki ja pelkään turhaan?

Jos vertaa tätä Suomeen ja Norjaan - niin tämä on niin paljon vaikeammin lähestyttävä show, että veikkaan Ruotsin jäävän jonnekin kauas edellä mainittujen sijoituksista.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Ruotsilla on nyt jaanyt joku nauha paalle ja ne lahettaa nyt vuodesta toiseen naita aikuisempia (pelottavia) naisia! Malenassa on jotain todella samaa mita charlotessa on, en tieda miksi yhdistan ne toisiinsa nain vahvasti.

Ne malenan kuiskausosuudet toivottavasti paranevat ennen Moskovaa, silla ne tuhoavat taman kappaleen talla hetkella. Kertsi kuulostaa tosi kivalta savelen osalta, sanoista en saa selvaa, tosin en ole ikina ollut mikaan oopperafani.

Itse olisin toivonut Alcazarin voittoa ja olin luultavasti ainoa joka tykkasi myoskin Emiliasta enemman kuin Malenasta :heh: Odottelen mielenkiinnolla miten Ruotsi ratkaisee taustalaulut Moskovaan! Ne tanssijat oli tosi kivat, toivottavasti ne eivat putoa esityksesta.

mangolassi

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Vaikka tähän biisiin kyllästyykin jo het kolmen kuuntelun jälkeen, sitä ei voi kieltää, etteikö vaikuttavuutta olisi, kun drama queen täyttävi areenan. Tällä hetkellä olen varma, että finnaaliin mennee ja rytisten, mutta katsotaan...

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33278
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä en ole vieläkään kyllästynyt tähän, vaikka kuuntelen lähes jatkuvalla syötöllä. :heh: Tämän lisäksi ovat kaikki muutkin finalistit alkaneet kuulostaa hyvältä. :shock:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Kuiskaussuudet juuri tekee biisistä modernin ja mielenkiintoisen...taustat vaan sais noissa kuiskaus osuuksissa olla vieläkin popimmat.
Kertakaikkiaan ihana biisi :tapu:
Maleena on upea ilmestys.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Kuiskaussuudet juuri tekee biisistä modernin ja mielenkiintoisen...taustat vaan sais noissa kuiskaus osuuksissa olla vieläkin popimmat.
Kertakaikkiaan ihana biisi :tapu:
Maleena on upea ilmestys.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Itse "kevytfanina" meinasin missata koko karsinnan, mutta onneksi siippa sattui juuri selailemaan kanavia
lavvantaiehtoona.. :puna:
Hyvä show.
Hyvä voittaja!

Oikeinkin mukavaa saada vaihteeksi Ruotsilta jotain muutakin kuin
perinteistä eurohumppaa.

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

ESC_Hullu kirjoitti:Kuiskaussuudet juuri tekee biisistä modernin ja mielenkiintoisen...
Myös mä tykkään biisin dramaturgiasta! Kaikenlaista hauskaa on biisiin sullottu, mutta taidolla :ihana:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Tämäkö muka parempi kuin Slovenia 2007? Ei ikinä! Kuten jo aiemmin sanoin, niin on tällaisia kappaleita sävelletty ja toteutettu viisuissa paremmin. Tämä Maleenan kappalehan on auttamattoman vanhanaikainen, ehkä on yritetty retrohenkeä??? En tiedä. Mieleeni tuli koominen ooppera, eihän tätä koomiseksi tietenkään ole tarkoitettu, mutta lopputulos on kohtalaisen hauska koreografiasta lähtien. Kyllä tämä minulla jää sinne puntarin loppupäähän. Yleensä olen pitänyt Ruotsin edustuskappaleista kovastikin, mutta viime vuodet ovat olleet huikea pettymys.
Love shine a light

Avatar
Marde
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 97
Liittynyt: 08 Joulu 2004, 21:16
Paikkakunta: Lahti

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Marde »

Kiva palata muutaman vuoden tauon jälkeen kuppilan sivuille! Hei vaan kaikille tutuille ja myös tuntemattomillekin! :poks:

Olipa jännittävä lauantai-ilta MF:n parissa! Vietimme viisuiltaa pienellä kaveriporukalla ja ihailimme jälleen kerran ruotsalaisten taitoa tehdä hyvää tv-viihdettä ja tarttuvia (usein tosin monesti kuultuja) viisubiisejä. Seurueemme jokaiselle jäsenelle löytyi eri suosikki, mutta yhteenkoottuna voiton vei Malena. Sattui olemaan mun oma "listaykkönen"... Mikä lie näissä oopperaleideissä, mutta saavat mut syttymään aina uskomatomaan fiilikseen. Alenka teki voimakkaan vaikutuksen Helsingissä ja nyt Malena tulee hyvää vauhtia perässä. <3 <3 <3

Mun mielestä esityksessä kaikki oli kohdallaan; biisi, esiintyjä, tanssijat, taustat, ihanat naamiot... Saa nähdä sytyttääkö esitys äänestäjiä - toivottavasti! Itse aion soittaa vähintään 30 puhelua Ruotsin hyväksi 12.5.
Minä Malenan esiintyessä: :hiphei:
Minä raatien pisteiden jälkeen: :eiei:
Minä tuloksen selvittyä: :tuuletus: :jihuujippii:

Empaattisena kaverina hieman käy naapureitani sääliksi, sillä tiedän leikkiväni Malenaa tulevina viikkoina hyvinkin paljon (onneksi talossa on aika hyvä äänieristys).

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Esiintymispaikka 5 ei auta Malenaa pätkän vertaa :apuva:

Toivotaan kuitenkin, että finaalipaikka irtoaisi Waldojen kanssa :peukku:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2009: Malena Ernman – La Voix

Viesti Kirjoittaja mariah »

musta malenal on tosi hyvä esiintymispaikka ;) alkupäässä ja erottuu valko-venäjän jälkeen hyvin. hyvä tästä on kajauttaa katsojille ihqu la voix :ihana:

Lukittu