Käännä "Düm tek tek" (TURKKI 2009)

Sanoituskilpailukausi 2009
Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Käännä "Düm tek tek" (TURKKI 2009)

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tämä käännöskisa vie Sinut Turkkiin, Hadisen seuraan.

“Düm tek tek”in ensimmäinen julkitulo näytti ja kuulosti ---. Kuvalaatu ei ole paras mahdollinen, mutta tarkoituksesi onkin keskittyä melodiaan ja sanoitukseen. EDIT: tässä toimiva melodialinkki. Diggiloo-sivusto tarjoaa viimeksimainitun kirjoitetussa muodossa tässä.

Kun tuntuu, että oma suomenkielinen, alkuperäismelodian tahtiin laulettavissa oleva tekstisi on kisavalmis, toimita se minulle yksärillä. Työstämisaikaa on maanantaihin, 16.3.2009 klo 18 asti.

:turkki: Työstämisen iloa
Viimeksi muokannut Kollega, 17 Maalis 2009, 15:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: KÄÄNNÄ "Düm tek tek" (TURKKI 2009)

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Kisaajat odottelevat kanssakisaajiaan... :vonkaus: . Vielä kerkeät mukaan!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: KÄÄNNÄ "Düm tek tek" (TURKKI 2009)

Viesti Kirjoittaja Kollega »

admin kirjoitti:Viisukuppilan käyttämässä nimipalvelimessa on ilmennyt vakava ongelma joka ilmeni täydellisenä katkoksena suurimmalle osalle käyttäjistä, osalle vähemmän ja osalle kauemmin aikaa. ---

Vikaa (=palvelimen automaattipäivitys) ei saa toistaiseksi täysin korjattua ja toivon että nimipalvelin pysyy pystyssä tekemäni väliaikaisen paikkauksen turvin maanantaihin asti, jolloin saamme verkon ylläpidosta tarvittavaa apua.

t: Viisukuppilan ylläpito/Petri
Siirrän deadlinen maanantaille klo 18, koska on (enkä pieni, mutta kuitenkin) vaara, että nimipalvelimeen liittyvät häiriöt iskevät pahimpaan mahdolliseen aikaan. Lähinnä haluan välttää sitä, että joku ei saa lähettettyä tekstiään minulle tai että itse en pääse kirjautumaan kuppilaan.

Tätä kirjoittaessani, kisaavia tekstejä on kaikkiaan :tapu: :tapu: neljä :tapu: :tapu: tapausta.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: KÄÄNNÄ "Düm tek tek" (TURKKI 2009)

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Kiitos, ei enää tekstejä :peukku: Työstämisaika päättynyt ja vapautan kisatekstit tuotapikaa "karanteenistaan"...

Lukittu