HYMIÖT

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

HYMIÖT

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Ei mitään kiirusta tällä vastauksella, mutta mua mietityttää se, että miksi hymiöt on välillä ihan stillissä ja välillä ne toimii? Esim. nyt mulla on kaikki ihan paikallaan. Joskus huomaa, että tällaisessa tilanteessa on valinnut jonkun kivan hymiön juttuunsa, mutta sit kun joskus myöhemmin katsoo, niin se onkin "elävä" ja tekee jotain aivan juttuun liittymätöntä. Esim. oot kirjoittanut olevas iloinen jostain ja sit laitat siihen hymiön, jossa toinen syö toista....hehe

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

HYMIÖT

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Hehe.... tua mulla ainakin hymiöt liikkuvat aina siihen saakka kun käytän yhtä niistä! Eli kun valitsen ensimmäisen hymiön tekstiin niin sen jälkeen kaikki normaalisti liikkuvat hymiöt lakkaavat liikkumasta! Syytä en tiedä, en sentään niin nörtti ole :wink: ...eli nyt kun laitoin tän hymiön, niin kaikki liikuvat lakkasivat liikkumasta!

Avatar
admin
Ravintolapäällikkö
Ravintolapäällikkö
Viestit: 339
Liittynyt: 09 Marras 2003, 01:00
Paikkakunta: Gran Canaria

HYMIÖT

Viesti Kirjoittaja admin »

Puhutaankohan me hymiöikkunasta?

Hymiöikkunan kuvakkeet ovat itse asiassa linkkejä, joita painamalla suoritetaan pieni pätkä Javascript-koodia. Ja tämä scriptin suorittaminen aiheuttaa sen että koko hymiösivu pysähtyy.

Klikkaamalla linkkiä emoticon-muuttuja saa kuvakkeen mukaisen tekstiarvon. Sen jälkeen tuo Javascriptin pätkä kirjoittaa ensin viesti-ikkunaan saamansa arvon ja siirtää sen jälkeen ikkunoiden focuksen alkuperäiseen viestinkirjoitusikkunaan jolloin hymiöikkuna jää pysähtyneenä taustalle auki.

Ikkunan latautuu uudelleen "Lisää hymiöitä" -linkillä. (Myös F5-näppäimen painallus hymiöikkunassa lataa sivun uudelleen.)

Hymiöt ovat pieniä gif-kuvia tai -animaatioita jotka "playaavat" ympyrää. Ne voi pysäyttää sivulla myös painamalla esc-näppäintä tai selaimen stop-painiketta.

t: Petri

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

HYMIÖT

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

o ou... :roll: on se nörtti juu :wink:

Vastaa Viestiin