Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Ei-vuosikohtaisen viisukeskustelun arkisto.
Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Tuossa noin runsas pari tuntia sitten laitoin viisuja nauhalle, olihan kyseessä varsin merkittävä tapahtuma "naapuri tulee kylään"-tyylinen viihdepläjäys. Lähetys oli mitä upein, paikalliset juontajat puhuivat ilmeisesti viisuista jotain mielenkiintoista, en vain kuullut mitä he yrittivät sanoa kun Sanna päätti pitää suutaan auki sitten urakalla. Pohjatiedot olivat hankittu urakalla, kaikki "faktat" lensivät kuin vettä vain ja kaikki rullasi. Ainoa vain että itse asiaan ei paljoa päästy. Kommentaattorimme muisti auliisti mainita kaikkien naisartistien rintavarustusten muhkeuden, ei yksikään jäänyt paitsi HYVÄ SANNA! Jill sai oman niittinsä vielä useaan otteeseen. Ai että kun tuli niin hyvä fiilis, ihan nostatti tunnelman kattoon kun jokainen esitys piikiteltiin kommentaattorimme taholta pohjamutiin.

Tottakai saa olla oma näkemys, mutta hei ei jokaista esitystä tarvitse haukkua ja piikitellä, kun se ei edes kuulostanut hauskalta ja "huumorilla" sanotulta. On hienoa että viisutietäjät pääsevät kommentoimaan, mutta hei nyt kyllä jäi sellainen maku että kommentaattorillamme oli jotain hampaankolossa ruotsia vastaan ja ylipäätään koko kisaa. Miksi upeasti toteutettua kisaa tarvitsee kaksi tuntia piikitellä, ei mene minun järkeeni!

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Tommi »

No en mie kyllä kuullu kuin tissi-piikittelyt, jos niitä voi nyt piikittelyiksi laskea.. :roll:
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

LOISTAVA SANNA KOJO!!! love-smiley-016:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Paljonko Mazalla on promilleja?
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Shame on you!! :x Täysi pyöreän pullea NOLLA! :D

Minä olen tykännyt Sannasta jo Radio-Mafian ajoista lähtien. Sanna hehkutti jo silloin Euroviisuja kanavalla ja sai tämän hörhön puolelleen.
Hän soitti Euroviisubiisejä ohjelmissaan ja kertoi viisu-uutisia maailmalta. Hauska nainen, jonka vihdoin tapasin Istanbulissa livenä!

Pieni ja kova puhumaan! :D

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Enäähän Sanna ei saa enää valita musiikkiansa - valitettavasti. Oi niitä aikoja kun sai... Yöradiot olivat kivan viisuisia!

Sanna kyllä tietää viisuista, harmi, että töllömme ei toimi!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Violette »

Aika pahalta kuulostaa :roll: Onneksi meillä näkyy SVT. SVT:n lähetyksen päätyttyä katsoin ohjelman jämät vielä kakkoselta ja kyllä Sanna kieltämättä pulpatti vähän liikaa minun makuuni.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Tämän viisufanin korviin sopivaa kommentointia tuo MF:n spiikki. Siltä pohjalta että olisi äärettömän tylsää, jos yritettäisiin kääntää pala palalta paikan päällä olevien kommentaattoreiden sanomisia pätkittäin. Oliko tässä mitään muuta vaihtoehtoa olemassa, kuin pitää puhetta yllä ennakkofaktojen perusteella? Eivät ne piikittelyt haitanneet, toivat vain lisää pinkkiä tapahtumaan! Olen Kojon puolella, pidän hänen selostamistyylistään. Ei valittamista! Jos voisin toivoa, olisin halunnut Sannan ja am:n Kiovaan kommentoimaan!

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kommentaattorissa ei ollut muuten mitään vikaa, olisin vain halunnut kuulla edes VÄHÄN mitä juontajat puhuivat. Mutta hiljaista sekuntia ei ollut :wink: Hemmetti kun meillä ei näy SVT!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Naali »

Minä olin aika hiilloksissa lähetyksen loppupuolella. Sanna Kojo tosiaan pälätti ihan liikaa, mutta pälätti vielä niin tyhmiä asioita. :evil: Olinkin iloinen, jos minulta jäi kuulematta jokin typerä kommentti, jota poikaystäväni ihmetteli. Niitä tyhmiä kommentteja kun oli niin monta. Huh huh. Sanna Kojoa ei kyllä ikinä selostamaan oikeita viisuja, kiitos! :?
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Minä tykkäsi Sanna Kojosta. En ollut ehtinyt seuraamaan kovinkaan intensiivisesti Ruotsin tapahtumia ja taustoja. Pidin siitä, että toimittaja teki työn puolestani ja kertoi asiaan liittyviä seikkoja. Valitsin YLEn version juuri tästä syystä, vaikka minulla näkyy myös digitaalinen SVT1.

Olisi hienoa, jos YLE ostaisi muitakin finaaleita, ja näyttäisi ne samalla lailla toimitettuna. Kappaleisiin voisi laittaa vielä suomenkieliset tekstitykset.
Musiikki on makuasia.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sanna onnistui kohtalaisesti. Ehkä vähän häiritsi, että ajoittain Sannan ja juontajien puhe sekoittuivat keskenään, eikä kummastakaan saanut selvää. :?
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Colby »

Pisteidenlaskuvaiheessa mulla meni totaalisesti hermot tohon Kojoon! Se vaan pälätti ja pälätti ja luetteli sitten niitä pisteitä jälkijunassa!

Ja silloin kun Martin ja Shirley oli siinä haastattelussa, olis ollu ihan kiva kuulla mitä heillä oli sanottavaa :roll: Itse shown aikana mua ei juurikaan ärsyttänyt, kun ei noi juontajien jutut pahemmin kiinnostanut.

Mutta ei enää Sanna Kojoa!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Katsoinpa äsken uudestaan melodit ja listasin muutaman kommentin, minkä Sannamme heitti kehiin!

1.Jillin povi
2.mauttomien asujen gaala
3.kuppikokokilpailu
4.uuman syvyys
5.jumppa-asut ->voittajan tanssijat
6.perinteinen viisuhumppa
7.kuppikoko Shirley
8.millä kuppikoolla Shirley pääsikään jatkoon
9.ei taida olla luomutuote Sanne
10.tämmöisiä naisia syntyy nykyisin sveamamman helmoista-> Caroline
11.hissimusiikkia->Carolinen biisi
12.todella värikkäät asut -> Algazar
13.illan Barbie ja Ken
14.äänenavaus jossain muualla kuin lavalla->Nanne
15.haaskalinnut ja satakielet kilpailivat voitosta
16.onneksi Carolan biisi ei osallistunut melodeihin



Tässä nyt tuon alkupään sutkautukset, jotka mielestäni eivät oikein kuuluneet kuvaan, mutta kukin tallaa tyylillään. Itse odotin paljon Sannalta, kun häntä oltiin kehuttu, mutta totisesti petyin ja pahasti neidin/rouvan tyyliin. Ei kaikesta voi pitää, mutta hei ei silti tarvitse turhasta haukkua.

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Aikas syvältä

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

TOMItu kirjoitti:Tässä nyt tuon alkupään sutkautukset, jotka mielestäni eivät oikein kuuluneet kuvaan, mutta kukin tallaa tyylillään. Itse odotin paljon Sannalta, kun häntä oltiin kehuttu, mutta totisesti petyin ja pahasti neidin/rouvan tyyliin. Ei kaikesta voi pitää, mutta hei ei silti tarvitse turhasta haukkua.
Joo, samaten. Paremminkin olisi homman voinut hoitaa. Negatiivinen perusvire häiritsi. Saman kysymyksen heitän kuin aina: miksei Suomessa euroviisuhommiin päästetä aiheesta innostuneita henkilöitä? Ei urheilukilpailujakaan selosta kukaan urheilunvihaaja. Jo noi upeasti käsikirjoitetut postikortithan olivat vähän toista kuin meillä Mertarannan löysät törmäilyt.

Ensi vuodeksi Suomen viisuihin vähän käsikirjoitusta, please!

Faktoja toki Sanna Kojolta sekaan tipahteli, mutta usein sellaisessa muodossa, että ei-viisufani ei välttämättä ymmärtänyt niistä yhtikäs mitään, tyyliin "Kayo, Afro-Diten solisti...". Tai esim. Roger Pontaresta olisi voinut kyllä kertoa, että "tässä on kaksinkertainen Ruotsin edustaja". Illan pahin moka: Kojo väitti Stenmarckin olleen puhelinäänestäjien suosikki, vaikka se oli kyllä Nanne joka ne puhelinäänet voitti. Lisäksi ainakin kerran, ettei olisi ollut juuri tuossa puhelinäänten kohdalla Kojo sanoi "Jimmy Johnsson" Stenmarckin saadessa pisteitä .
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Ymmärtääkseni neiti (?) Kojo on viisufanaatikko.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Ei ihan riittävästi kuulostanut siltä ne Suomen ehdokkaiden radioesittelyt eikä tämä TV-selostus. Katsos kun sitä (olettamaasi) innostusta ei saisi hävetä, eikä pyrkiä vähättelemään. Eivät urheiluselostajatkaan naureskele esim., että "heh, heh kyllähän se on ihan typerää, että miljonäärit juoksevat pallon perässä ja me vielä suostumme katsomaan sitä".

Euroviisut kaipaavat Suomessa huomattavasti asiallisempaa ja asiantuntevampaa käsittelyä edes järjestävän seuran eli YLEn medioissa.
E per un'istante ritorna la voglia di vivere...
≈ Hanki elämä mutsilles!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

No, laittakaapa sitten Sanna Kojolle sähköpostia. Luultavasti hän vastaa tai jättää sitten vastaamatta.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Mua lähinnä vain ihmetytti se, että jos tyyli on aina ollut tuollainen, niin miten siitä on voitu pitää? Useimmat kommentit olivat varmasti tarkoitettu ikäänkuin vitseiksi, mutta ihan vinkkinä Sannalle (joka varmaan on tännekin löytänyt) ettei Kojo ole sentään Kajo. Ihan siis hyvin juonto meni, mutta ärsyttävyysaste nousi pilviin. Vielä kun tiesi, että kommentaattori tietää keskivertosuomalaista enemmän viisuista ja niiden maailmasta.

Tavikselle telkkua lauantain ratoksi katsoneelle nuo kommentit olivat varmaan ihan kivoja, mutta hetken jo järkeili alkuvaiheessa "avaanko viinipullon, että tästä kommentoinnista saa edes jotain hauskaa itselle".

Hieno show, mutta sen pilasi kommentaattori. Viiltävä fakta ja sillä mennään.

Avatar
Clara
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3116
Liittynyt: 29 Elo 2004, 19:59

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Clara »

Sanna olis voinut pälpättää vähemmän, mutta muuten ne löpinät oli vaan hauskaa kuultavaa :lol:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Sannalla on aina ollut hyvin "musta" huumori selostaessaan Euroviisuja radiosta ja yleensä olen siitä pitänyt,vaikka vähän"Terrymäistä" se on ollutkin(joka vuosi oon äänittänyt radiostakin viisut)
Mä en nähnyt kakkosen ohjelmaa ,koska katoin Svt:ltä

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja kwak »

En minäkään oikein ole tykännyt Kojon tyylistä. Jotenkin tuntuu välillä, että koko viisut ei kiinnosta... Ajoittain ironia oli ihan osuvaakin. Esim se oli hauskaa, kun hän sanoi Alcazarin jälkeen, että "olipa heillä värikkäät puvut"! :lol: :lol: :lol:
Keep your head high above the water

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Sanna Kojon Melodifestivalen-selostus

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Niitä kuppikoko ja povi heittoja oli mielestäni muutama liikaa (no joo, nuo ryntääthän taisivat se suurin puheenaihe olla itse tuolla naapurissakin). Mutta kyllä Kojo ihan osuviakin lausahduksia suustaan päästi. Ajattelin jo kauhulla ensi kevään Suomen karsintoja, kun Jimmyn kohdalla Sanna totesi "kuvitelkaa Antti Tuisku laulamaan tällaista".
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Lukittu