Esikatselut

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]
Lukittu

Svt:n esikatseluraati -tähtiäänestys

*****
3
10%
****
8
28%
***
8
28%
**
6
21%
*
4
14%
 
Ääniä yhteensä: 29

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä unohdin! :( Täytyy pistää sunnuntain uusinta jo nyt ajastimelle.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

rosetta kirjoitti: Tsekin nollasatokin vähän ihmetytti, omituinenhan se on ja aika huono mutta ei nyt noin huono...
Minäkin olen tästä täysin samaa mieltä. Tsekki teki kyllä suuren virheen tuon esikatseluvideon kanssa - se on niin järkyttävän kamala, että kappaleen valopilkut hukkuvat täysin. Pelkästään kuultuna on paljon parempi.

Raati oli minusta taaskin hauska. Thomaksen viisi pistettä Belgialle oli kyllä ykkösosan suurin ihmetys. :eeek: Ja olisi sille Armenialle nyt saanut antaa enemmän... :niinpa:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

ta1ja kirjoitti:
Kollega kirjoitti:Minusta se on ihan ok, että kommentoi kuppilassa, vaikka samanaikaisesti telkkarista tulisi jokin viisulähetys. Se, että on mahdollisuus jakaa telkkari/nettilähetys-kokemuksen kaltaistensa viisuilijoiden kanssa on Viisukuppilan ehdottomimpia :tapu: , minun mielestäni.
Tästä olen ihan samaa mieltä. Vaikka viisut kivat ovatkin, niin ei kai niiden kaikille tarvise olla täydellistä hiljentymistä vaativa pyhä toimituskaan? Tai vaikka olisikin, niin sellaistakin kai voi ilmaista pulputtamalla, eikä hartaasti hiljentymällä, luulisin, kai?
Niin kai voi, mutta jos itse näet , että jollekin annetaan viisi pistettä, onko sitä tarvetta kirjoittaa tänne vielä :roll: Minä kun hiljennyn hartaasti näitä esikatseluja aina kuuntelemaan ja katselemaan pulputtamatta :mrgreen: Ja ei aina ole niin mielyttävää lukea noita kommentteja tyyliin, ai se sai vaan neljä tai arvansinhan, että se saa viisi melkein kaikilta..mielenkiintoista toki :hiips:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ no en kyllä ole tuota liiemmin harrastanut, lukuunottamatta niitä ainoastaan netissä streamina näkyneitä maafinaaleja, joita satuin katsomaan ja jotka pätkivät jne, niin että oli mielestäni sekä tarpellista että hauskaa että niitä online kommentoitiin. Ja sen kokemuksen perusteella ei yleensä ärsytä muidenkaan kommentointi, hiiressä kun on se rulla, jolla saa kelattua tätä palstaa. Toki rajansa kaikella ja saattaahan sellainen kuolettaa muun keskustelun.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

ta1ja kirjoitti:^hiiressä kun on se rulla, jolla saa kelattua tätä palstaa.
kiitos vinkistä :kiitos:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja mariah »

musta on hienoo et näitä kommentoidaa iha reaali aikasesti :ihana: eiköhä se oo iha joakisen oma asia mite kommaa ja koska :mrgreen: ja taijalla taas kerran fixuja kommentteja niinku aina :kups: seuraavaa esikatseluu ootelles :uujee:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Ohjelma oli oikein hauska ja viihdyttävä, mut yks kohtä jäi ärsyttämään. Siis se kun ne antoi Turkille 4 pistettä "ihan siksi, koska tämä tulee taatusti menestymään". Siis täh? :shock: Kai nyt urpompikin tietää, että se menestyy, mut kyllä silti vois pisteet antaa sen mukaan, mitä mieltä itse on. Mie annan tälle kaks pojoo siitä huolimatta, et tää on taatusti viiden sakissa. Kolme tulis ilman sitä hanurinvatkausta :heh: .

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja mariah »

Mansikka kirjoitti:Ohjelma oli oikein hauska ja viihdyttävä, mut yks kohtä jäi ärsyttämään. Siis se kun ne antoi Turkille 4 pistettä "ihan siksi, koska tämä tulee taatusti menestymään". Siis täh? :shock: Kai nyt urpompikin tietää, että se menestyy, mut kyllä silti vois pisteet antaa sen mukaan, mitä mieltä itse on. Mie annan tälle kaks pojoo siitä huolimatta, et tää on taatusti viiden sakissa. Kolme tulis ilman sitä hanurinvatkausta :heh: .
tai ehkä se oli niitten oikee rehellinen mielipide jos ne vaikka oikeesti dikkas :mitvit: eikä pelkästää se et taatusti menestyy ja kyllähä tää varmasti pärjää,toivotaan :peukku:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Me ollaan varmaan tässä asiassa sen verran vastakkaisilla puolilla, että siksi koen vaikeuksia ymmärtää ongelmaa sen suhteen, että joku kommentoi täällä LIVE-näkemäänsä. Pitäisiköhän sitä LIVE-ketjujen käyttöönottoa pitäisi harkita ihan vakavasti, niin muillakin kuin LIVE-lähetyksiä kommentoivilla olisi mukavaa lueskeltavaa.

En puhu kuin omasta puolestani, mutta ne kerrat kun seuraan lähetystä netistä tai tuossa metrin päässä olevasta telkkarista ja samanaikaisesti kommentoin näkemääni täällä kuppilassa, niin kyllä ainakin itselleni on kirkkain pointti se yhdessäkokemisen fiilis muiden samaa tekevien kanssa. LIVE-lähetysten kommentointitilanne on ihan oma juttunsa verrattuna tavanomaiseen viisukeskusteluun, koska se elää aika hurjaa reaaliaikaista vauhtiaan. En minä ainakaan tuolloin kirjoittaessani ajattele sitä, mahtaako kirjoittamani olla välttämättä mitenkä mielenkiintoista, vaan elän sitä usein hektistä hetkeä ja keskityn siihen, että saan ilmaistuani tuntemuksiani mahdollisimman reaaliajassa, koska kommenttien kirjoittaminen ja niiden vastaanottaminen on juuri sitä erityistä yhdessäkokemisen iloa, jota Viisukuppila tuossa tilanteessa tarjoaa. (Omaa LIVE-kommentointikäyttäytymistäni löytyy ainakin Ruotsi- ja Tanska-ketjuista. En muista aikaansaannoksiani, mutta olen varma, ettei kaikki ole mitään niin erityisen huippuunsa mietittyä, miellyttävää ja viihdyttävää lueskeltavaa.).

Nämä ovat makuasioita :hali: eikä kumpikaan meistä ole väärässä.

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Mulla ei ole televisiota, ja siinä mielessä on ihan kiva välillä lueskella muiden kommenteista, että mitä siellä oikein tapahtuu. Ehkä jotain vähän syväluotaavampaa analyysiä kuin "nyt se tuli lavalle" olisi kiva lukea... Tosin joskus onlinereillakin saa hyvin luotua hektistä/yllättävää/mit tahansa tunnelmaa!
Kymmenen sientä.

Avatar
klasuk
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 64
Liittynyt: 18 Helmi 2007, 00:29

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja klasuk »

Euro2009 kirjoitti:Hienoa, että MEIDÄN Thomas :tuuletus: antoi Sveitsille täydet viisi pistettä. meidän THOMAS :eiei: teki sen myös Belgialle jota en ymmärrä taas ollenkaan.
Minä ymmärrän tätä logiikkaa... (toivottavasti olen tulkinnut Thomaksen kommentit oikein):

Euroviisuihin kaivataan ensisijaisesti jotain uutta (massasta poikkeavaa). Se voi olla instrumentaalinen tai ihan mikä tahansa idea joka saa ihmiset kiinostumaan viisuentrystä. Tässä mielessä tapauksessa Sveitsi (ei-niin-perinen euroviisumainen musikkityyli) tai Belgian tapauksessa "Elvis imitaatio" on vain yksinkertaisesti kiinnostusta herättävä piristysruiske.
Sama linja jatkuu Thomaksella... muistaakseni hän kommentoi Waldo's Peoplea joten tähän tapaan: "... mikäli tämä kappale valitaan, biisi soi varmasti euroklubeilla vielä pitkään..." (tulkintani on että nimenomaan Suomen tämän vuotinen entry poikkeaa perusmassasta selkeästi).

Näissä arvioinneissa ei pitäisi takertua vanhoihin arviointikriteereihin vaan nähdä/kuulla sielun silmillä tai korvilla miltä entry vaikuttaa isolla lavalla esitettynä omalla esiintymisvuorolla (eli minkälaisten biisien seassa)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

i wanna be a toy kirjoitti:Loistavaa viihdettä tämä ruotsalaisten tekemä esikatselu, erään kuppilalaisen äänellä :heh:
Tähän voin yhtyä! :tapu: Raati oli mielestäni todella hauska ja heidän kommenttejaan oli hauska kuunnella. (Varsinkin se Agnethan kampaus, en kestä. :rofl:) Raadin parasta antia oli ehdottomasti ihana Christer Lindarw, mutta onneksi kukaan ei osoittautunut tylsäksi tapaukseksi, vaikka sellaista vähän pelkäsinkin etukäteen. Nämä esikatselut aion kyllä seurata joka viikko! :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Juu, kaikki raatilaiset olivat ihkuja! Jopa Charlotte ja Marie! :uujee: Ohjelma ihastuttaa, vihastuttaa ja onnistuu viihdyttämään. Suomen esikatselut tuntuvat jotenkin pakkopullamaisilta, vaikka esikatseluvideoiden kokonaan näyttämisestä täytyykin antaa positiivista palautetta! :joojoo:
I am not that desperate and you are not that lucky.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Petra Nielsenin look vaan hämmästytti kovin. En varmaan olisi tuntenut jos ei olisi kerrottu kuka on :puna: Etten sanoisi, että kovasti on vanhentunut muutamassa vuodessa, ainakin kun vertasi siihen Tango, tango -pätkään :shock: No, niinhän meille käy kaikille :sorivaan: Silti kaikki hoitivat hommansa hienosti, kuten ennalta osasi kuvitellakin :joojoo: Ei jaksais odotella ensi viikkoon :surrur: No onhan huomenna Jaana ja Peltsi räväköine mielipiteineen :heh: Ovatkohan taas "syömässä" venäläisessä ravintolassa :mrgreen:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

i wanna be a toy kirjoitti: Ovatkohan taas "syömässä" venäläisessä ravintolassa :mrgreen:
Mie juputin koko ohjelman ajan, et " miksei ne syö noita blinejä?! " Blinit pitää syödä kuumina! :heh: Erittäin häiritsevää.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Miik »

rosetta kirjoitti:Montenegron mollaamista en tajua, ilmeisesti maa vaikutti - jos sama kappale olisi tullut Pohjois-Euroopasta niin johan olisi pinnoja sadellut... :niinpa: "Ei tapahdu mitään" ja "itseään toistava"? Suurimmassa osassa kappaleita tapahtuu huomattavasti vähemmän ja ovat yksitoikkoisempia... :roll:
Samaa tässä mietin. Ruotsin omana viisuna olisi varmasti kerännyt kehut. Aiku Hero oli viime vuonna niin omaperäinen ja tapahtumarikas. Siinähän ei kirjaimellisesti värähtänyt edes ilme. :hihi:
Mansikka kirjoitti:Ohjelma oli oikein hauska ja viihdyttävä, mut yks kohtä jäi ärsyttämään. Siis se kun ne antoi Turkille 4 pistettä "ihan siksi, koska tämä tulee taatusti menestymään". Siis täh? :shock: Kai nyt urpompikin tietää, että se menestyy, mut kyllä silti vois pisteet antaa sen mukaan, mitä mieltä itse on. Mie annan tälle kaks pojoo siitä huolimatta, et tää on taatusti viiden sakissa. Kolme tulis ilman sitä hanurinvatkausta :heh: .
Mua kans ärsytti tuo. Välillä jäi epäselväksi, että annetaanko niitä pisteitä oman mieltymyksen mukaan vai menestysmahdollisuuksia arvioiden. Mulle olisi ihan sama kumpaa arvioidaan, mutta kunhan se olisi jollain tavalla johdonmukaista.

Tämän vuoden raati oli ihan ok. Petra oli mielestäni hauskin porukasta. Asiantuntevimmat analyysit tulivat Charlottelta ja Thomasilta. Christer L. oli vähän turha (paitsi kertoihan se meille ketkä oli HOT ja ketkä NOT :heh: ) Marie lähinnä vain ärsytti kommenteillaan, joista ei saanut oikein mitään irti.

Pidin viimevuotisesta raadista kokonaisuutena enemmän. Heillä oli mielestäni parempi tunnelma ja henki keskenään ja se myös välittyi kotikatsomoon. Tänä vuonna tunnelma oli verrattaen vaisu, mutta kelpo viisuohjelmahan se kuitenkin oli. :joojoo:

Ensi viikon lähetystä odotellessa. :peukku:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kattelen nyt vasta boksilta, ja muhun ei kyllä iske. Raadilla itsellään on varmaan ollut hulvatonta. Kyllä muakin välillä naurattaa. Mutta mutta... jos mä haluan kuulla kommentteja, joiden taso on "Panisin!" ja "Kuka ton päähän on kuollu?", niin voin vetää kännit kavereiden kanssa ja räkättää. :eiei: En kyllä oikein usko, että mikään asiallinenkaan raati mua suuremmin viihdyttäisi, joten ehken vaan ole raatifani.
What color is your life?

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5060
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Nevski kirjoitti:Olenko sokea mutta en löydä tätä Yle Areenasta?? Tuleekohan edes sinne?
Katso viikonloppuna jos löytyis. Radion viikonlopun esikuuntelutkin tuli vasta eilen areenaan :roll:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Miik kirjoitti:
Mansikka kirjoitti:Ohjelma oli oikein hauska ja viihdyttävä, mut yks kohtä jäi ärsyttämään. Siis se kun ne antoi Turkille 4 pistettä "ihan siksi, koska tämä tulee taatusti menestymään". Siis täh? :shock:
Mua kans ärsytti tuo. Välillä jäi epäselväksi, että annetaanko niitä pisteitä oman mieltymyksen mukaan vai menestysmahdollisuuksia arvioiden. Mulle olisi ihan sama kumpaa arvioidaan, mutta kunhan se olisi jollain tavalla johdonmukaista.
Minusta käsittämättömin oli se, että joku raadista (Petra?) olisi muuten antanut Sveitsille 5, mutta "tässä yhteydessä" (eli euroviisuyhteydessä) vain 3... :shock: Logiikka? :raaps:

Margot kirjoitti: jos mä haluan kuulla kommentteja, joiden taso on "Panisin!" ja "Kuka ton päähän on kuollu?", niin voin vetää kännit kavereiden kanssa ja räkättää. :eiei:
:rofl: Loistavasti ilmaistu.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Huomasin vasta nyt, että Ylen sivuilla Asko kertoo oman mielipiteensä viisubiiseistä.

http://euroviisut.yle.fi/asko-murtomaki ... n-syynissa

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19857
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Mansikka kirjoitti:Huomasin vasta nyt, että Ylen sivuilla Asko kertoo oman mielipiteensä viisubiiseistä.

http://euroviisut.yle.fi/asko-murtomaki ... n-syynissa
Eikä ne kyllä vastaa mun mielipiteitä. Miten Asko voi veikata, ettei Montenegro tai Romania pääsis finaaliin tai että Makedonia pääsis??? :mitvit: :mitvit: Ihmeiden aika ei ole ohi.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Ihan sitä samaa ihmettelin minäkin.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Oikein mukavaa Esikatselu-iltaa taas kaikille kuppilalaisille! :hali: Minäkin näen tällä kertaa tämän osan ihan lähetysaikaan. :tapu:

Tänään siis viisut Suomesta Sloveniaan! :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2675
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Speed »

Ei varmaan ole vielä tässä ketjussa tullut ilmi, että ensimmäisellä osalla oli 275 000 katsojaa.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Miik »

rosetta kirjoitti:
Miik kirjoitti: Mua kans ärsytti tuo. Välillä jäi epäselväksi, että annetaanko niitä pisteitä oman mieltymyksen mukaan vai menestysmahdollisuuksia arvioiden. Mulle olisi ihan sama kumpaa arvioidaan, mutta kunhan se olisi jollain tavalla johdonmukaista.
Minusta käsittämättömin oli se, että joku raadista (Petra?) olisi muuten antanut Sveitsille 5, mutta "tässä yhteydessä" (eli euroviisuyhteydessä) vain 3... :shock: Logiikka? :raaps:
Joo, tuota juuri tarkoitin. Musta olisi ehkä mielenkiintoisempaa kuulla raatilaisilta, mitä he pitävät kappaleista kuin miten he luulevat niiden menestyvän viisuissa. Varsinkin kuin kukaan ei sitä menestystä voi tietää - arvailla vain. Ja vielä jos vertaa heidän menestysarviodensa onnistuvuutta, niin katoaa se viimeinenkin järjenhäivä touhusta (viimevuotinen raati oli sijoittanut Venäjän 19:nneksi). Ihan pöhköä raateilua turhuudessaan tuollainen.

Mutta jee, tänään tulee YLEn esikatselu, jossa saa nähdä esikatseluvideot kokonaisuudessaan ja arvioida itse kotisohvallaan niiden toukokuisia menestymismahdollisuuksia. :uujee:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Oikein hyvää esikatselu-iltaa minunkin puolestani :hali:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:hali: Viihtyisää viisuhetkeä kaikille :hali: !

Tämä onkin sessio, jonka muistanen myöhemminkin. Viime katselun seuralaiseni eli tytär aikoo kuulemma katsoa ohjelmaa kanssani :draamaa: :tapu: Salakavala viisuilun pakkosyöttöni alkaa näyttämään tuloksia(ko)? :heh: .

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Videon myötä "löysin" uudestaan Kroatian kappaleen, täähän oli hyvä! Tosin minuu huvitti Igorin rintamuksen esittely ja intensiivinen katsekontakti kulmakarvan kohotteluineen. Mut juu, video oli varsin viehko. :peukku:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Jestas.. :heh: ..nykyään tulee viisuja melkein joka päivä telkkarista ja mikäs siinä....hyvää vaan :tuuletus: :uujee:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Esikatselut

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Olen rakastunut satuun :shock: Mitäs tuo oli olevinaan, se on keijukainen eikä satu :draamaa:
Mutta edelleen kuulosta aivan upealta :joojoo: Pakko sanoa, piti hyppiä melkein koko videon ajan :heh: <3
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Lukittu