Facebook Uh Oh Oh (keskustelua Facebookista)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Löytyykö profiilisi Facebookista?

kyllä
166
85%
ei
30
15%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Mä olin näköjään kaksikielinen :heh: No sieltä tuli molemmilla kotimaisilla :mrgreen:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kiitos kaikille neuvojille :hali: Mä en vaan ihan ymmärtänyt mitä eroa on vaihtoehdoilla "verkostoni ja kaverini" ja "vain kaverini" :raaps:
Muutin nyt kokeeksi kaikki kohdat (profiili, kuvat, yms.) "verkostoni ja kaverini" vaihtoehdon "vain kaverini"-muotoon, kun ei mulla tietääkseni ole mitään verkostoja :sorivaan:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Verkosto on käsittääkseni sama kun network mikä sulla näkyy olevan Finland että hyvä kun muutit. Sitä on silloin alussa kysytty kun olet kirjautunut facebookiin.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 681
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Noita saa aika hyvin muokkailtua vielä yksityiskohtaisesti,itellä taitaa perustiedot olla kaikille, mutta lisätiedot vaativat että on kaverina, vai olikohan se asetettu että kavereiden kaverina. Muutenkin tuo kavereiden kaverit voisi olla enemmän ihmisillä käytössä, niin voisi helpommin bongata mahdollisia uusia tuttavuuksia tuttujen kaverilistoista. :)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

kais(t)a kirjoitti:Verkosto on käsittääkseni sama kun network mikä sulla näkyy olevan Finland että hyvä kun muutit. Sitä on silloin alussa kysytty kun olet kirjautunut facebookiin.
Ai niin :shock: Silloinhan kaikki suomalaiset ovat nähneet koko rohviilini :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Tyhmä naamakirja on kiukutellu mulle koko aamun. Ei näytä lainkaan etusivua. Profiilin ja inboxin näyttää mutta ei suostu muokkaan. Virhe tulee kuulemma siinä, että channel manager on undefined. Tokihan minä ymmärrän mitä se tarkoittaa... :jupinaa: Henkinen humanisti ei siis tiedä onko vika koneessa vai selaimessa vai naamakirjassa vai tyhmässä pienessä päässä. :draamaa: Mutta jos en vastaa viesteihin siellä tms. niin en silti vihaa. :heh:

Jos joku tekninen ihminen osaa auttaa niin nöyrästi olisin onnellisen kiitollinen. :kaunis:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mikähän toi tommonen juttu on, että kuka tahansa voi pistää pystyyn sinua koskevan "kyselyn"? Tyyliin "näyttääkö Tony hyvältä sukkahousuissa - kyllä vai ei" tai "Onko Tony hyvä suutelija - kyllä vain ei?" :roll:
Täytynee vissiin lopettaa kaveruus tuon erään rahtusen erikoisen hyvänpäiväntutun kanssa, joka on juuri perustanut useitakin meitsiä koskevia kyselyitä :draamaa: Muutenkin olen poistanut kaikki tuollaiset sovellukset, joissa joku pääsee arvostelemaan minua/vertailemaan minua johonkin toiseen, koska :jupinaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

Onko noi ihan oikeita kyselyjä vai taas joku feikki? Niinku sillon jonniinaikaa oli se yks, joka ilmoitteli ties mitä ja ties kelle. Mäkin olin kuulemman sitä mieltä, että useat mun fb-kavereista käyttävät kovia huumeita. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mä oon ihan hätää kärsimässä kun en saa tota facebookiani toimimaan. :draamaa: Mä oon päivitelly selaimia ja lataillu uusia eikä auta. Muut sivut aukee ihan kiltisti ja äsken toisaalla kokeiltuna sain myös naamakirjan auki. En tajua. Humanisti se on kai entinen humanistikin.

Miten mä nyt hoidan kaikki viisu- ja bileasiat ja ihmisuhteet? :jupinaa:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

gentedimare kirjoitti:Minä puolestani haluaisin tietää, että mistä saa tohon etusivulle tiedon, kellä on pian synttärit :surrur:

Nyt multakin on nämä hukkuneet :shock: . Mistä ne saa takasin? Pitkään aikaan ei ole näkynyt kenenkään synttärit, vaikka niitä on varmasti ollut, tänäänkin ainakin yhdet.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

Ne synttärit on luisuneet sinne kohokohtien alapuolelle paikkaan, josta kukaan ei tajua niitä katsoa. :niinpa:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

No todellakin :shock: . Mä scrollasin sivun alas asti, enkä huomannut, ennen kuin nyt, kun sanoit. Sieltähän se löytyi.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

En taida kestää. :rofl: Nykyään tuolla kaveriehdotuksissa ehdotellaan näköjään mulle sopivia sivujakin. Kauheen viehättävää, kun siellä puolituttujen naamojen seassa viihtyvät myös Ralf König ja Rivo-Riitta. :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Halla kirjoitti:Rivo-Riitta. :rofl:
Mua alkoi naurattaa, kun väänsin [Hallanoikeannimen] tähän muotoon :hihi: Rivo-[Hallanoikeanimi] :rofl:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mua naurattaa tuo Rivo-Riitta, koska [Hallan äidin oikea nimi] on Riitta, eikä [Hallan äitiä] voi kyllä kovin rivoksi kutsua. :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Mä vaihdoin äsken venäjänkieliseen facebookiin kun mulla on muka meneillään joku intensiivinen kielen palautus ennen Moskovan viisureissua. Näyttää ihan äärettömän suloiselta kaikki kyriliikka tuolla naamakirjassa :surrur:

Kais(t)a теперь использует Facebook на Русский языке. :mrgreen:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

:uujee:

Näkyykö meidän tilapäivityksetkin sulla sitten kyrillisin kirjaimin? :surrur:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Näkyykö englannin- tai suomenkielisen facebookkäyttäjän statukset venäläisille kyrillisin...? :mitvit: Aikasemmin käytin englanninkielistä mutta kyllä kavereiden statukset pysy suomenkielisinä. Enhän minä nyt muiden viesteihin voi vaikuttaa. :draamaa:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä en oo päässy koko päivänä facebookiin, tulee vaan etusivulle:
"Käyttäjätili ei käytettävissä

Käyttäjätilisi on väliaikaisesti pois käytöstä sivuston huollon takia. Sen pitäisi olla käytettävissä muutaman tunnin kuluttua. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa."

silti mm. luokkakaveri on facebookiin normaalisti päässyt ja laittanut viestiäkin mulle sinne (tiedän siitä, että mulle on tullut sähköpostiin ilmoituksena se viesti)
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Koita vaan ahkerammin! Mullakin tulee usein niitä herjoja, mutta päästää yleensä muutamalla uusintayrityksellä.

..Sit on sellainen ongelma, että miksi seuraavalle sivulle siirryttäessä sivu jää tyhjäksi? Eli pelkkä blanco aukeaa, vaikka osoiterivi oikein ja ilmoittaa sivun olevan "Valmis"? Tämä on pysyvä ongelma tämän talouden toiselta tietokoneelta. Toisella pääsee aina ja normaalisti, toinen pysyvästi kettuilee. Kaiken maailman piparit on poistettu!!1 On se ny peekele. :D

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ei vaan suostu toimimaan :( mikä ihme huolto siellä voi olla meneillään, joka koskee vain mun sivustoa!?!?!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Soppis kirjoitti:..Sit on sellainen ongelma, että miksi seuraavalle sivulle siirryttäessä sivu jää tyhjäksi? Eli pelkkä blanco aukeaa, vaikka osoiterivi oikein ja ilmoittaa sivun olevan "Valmis"? Tämä on pysyvä ongelma tämän talouden toiselta tietokoneelta. Toisella pääsee aina ja normaalisti, toinen pysyvästi kettuilee. Kaiken maailman piparit on poistettu!!1 On se ny peekele. :D
Näin meilläkin. Läppärillä toimii, mutta pöytäkoneella ei. Nyt olen kuitenkin onnistunut avaamaan facebookin sähköpostin kautta, siis kun tulee ilmoitus, että joku jotain kommentoi, niin sen linkin kautta naamakirja aukeaa. Hitaasti, mutta aukeaapa silti. :joojoo:

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Argh. Mä en siis niin tajua miksi ihmisillä on muka oikeus julkasta musta ihan saamarin RUMIA kuvia facebookissa. Joo vaan kaverit näkee. IHAN YKS JA SAMA: joku näkee. :niinpa: :niinpa: :niinpa: :niinpa:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

^Eihän niillä olekaan siihen oikeutta.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Ei niin. Ja sitten kun asiasta menee huomauttamaan niin saa päälleen jäätävät v*ttuilut että "älä ota ittees niin tosissaan". :niinpa:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Juu, nyt oon samaa huomannut. :niinpa: Nytkin yks kaveri kommentoinut vaan "No onpas nyt ihmisillä ongelmia näiden kuvien kanssa :D Kauheeta valitusta!"
:jupinaa: Onhan tuossa vittu joku laki että mitä kuvia saa laittaa noihin gallerioihin.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Sam94
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 556
Liittynyt: 10 Joulu 2008, 20:44
Paikkakunta: Kemi

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Sam94 »

Onkos Viisukuppilalla oma ryhmänsä jo Facebookissa? ...taidankin mennä tsekkaamaan :mrgreen:
Saltanötter och pärondryck

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

42 sivua kirjoitettu Facebookista ja se kehtaa kysyä, onko Kuppilalla omaa ryhmää? :draamaa:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Mä oon jo niin vanhainkottiin valmis, että en jaksa lähtee Facebookkiin mukkaan. :juhaukki:
Aiai, ku luita kolottaa ja viluttaa... :heh:

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Roope »


Vastaa Viestiin