Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Juurovissön kirjoitti:Tulilintu-verhot, Tulilintu-pöytäliinat, Tulilintu-pussilakanat :surrur: :heh:
:rakkaus:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Näin kyllä tosi omituista unta :shock:
Oli siis olevinaan 1. semifinaali, ja Suomen esiintymisvuorolla (joka oli unessa outoa kyllä aika alussa) olikin taustanauhassa jotain häikkää, joten Waldot joutuivat viihdyttämään yleisöä mm. kertomalla vitsejä ja mainostamalla uutta levyään :heh: Lopuksi tultiin sanomaan, että ei onnistu sen nauhan kanssa, Suomen esiintymisvuoro siirtyisi viimeiseksi (vaikken tajua miten se sitten siihen mennessä kuntoon saatiin)... Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin, Suomi pääsi kuin pääsikin finaaliin, ja sen muistan että Ruotsikin pääsi, kun taas ennakkosuosikit Malta ja Kreikka eivät (vaikkei jälkimmäinen ole edes samassa semissä ;))
Varsinainen uni kyllä.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Näin unta että Epsanja voitti moskovan viisut :uujee: Mutta Valko-venäjä tuli toiseksi :eeek: :nohyi: Ja Suomi kolmanneksi :uujee:
LOBODA

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Mun viime yon unessa oli dima bilan pikaluistelijana jossain kisoissa. Dima ei tosin jaksanu luistella ees yhta kierrosta kun tarkotuksena oli etta ne luistelee 15 kierrosta. Hanella oli myos todella pitkat hiukset ja niissa oli korkkiruuvi-permanentti, ja jalassaan hanella oli rumat tuulipuvunhousut :rofl:

Oli kylla tosi outo uni, Pirjo Manninen oli makihyppaajana ja mua jahtas siina unessa semmoset jattikokoset siilit :eeek:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33289
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Pete »

Unessani viisut pidettiin Israelissa jossakin Lisebergiä muistuttavassa huvipuistossa. Olin paikan päällä isäni ja äitini kanssa. Suomen edustaja oli Eija Vilpas kappaleella, joka oli mielestäni lähes kopio Pocahontas-kappaleesta Tuulen värit. Jostakin syystä katsoin vanhempieni kanssa kisat vain joltakin suurelta näytöltä. Eija voitti koko paskan (!), mutta en voinut uskoa sitä todeksi, sillä olihan Suomen kappale plagiaatti, ja lisäksi Eijan esitys tuli mielestäni aivan varmasti playbackina ja jotenkin musiikkivideomaisena. :rofl:

Lisäksi tuossa israelilaisessa huvipuistossa myyjät puhuivat ruotsia. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16706
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Unkarin edustaja kyllästyi kappaleeseensa ja päätti vaihtaa sen. Tästä syystä hänen isänsä :raaps: tuli tapaamaan minua ja pyysi säveltämään pikapuoliin uuden. Koetin saada selville, millaisen kappaleen he haluaisivat, mutta isää kiinnosti enemmän juoruilla minulle poikansa elämästä :mitvit: Erityisen tärkeänä hän piti varoittaa minua tämän tuhlailevaisuudesta, jonka vuoksi isä oli nyt rahaton, sillä hän epäili minun tämän projektin myötä joutuvan samaan vaaraan :shock: En kuitenkaan ollut huolissani vaan pikemminkin innostunut päästessäni tekemään viisua sekä mahdollisuudesta tavata ko. edustaja :vonkaus:

Nevski
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2488
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 15:32

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nevski »

Näin unta että tän vuotine finaali alko mutta mua väsytti nii paljo siinä 21.45 aikaan että päätin käydä nukkumaan kun silmät meni väkisin kiini, no sitte päätin sinnitellä ja kattoo vähä alusta mutta sitte se uni loppu... :D

Tuo ei olis kyl mahollista, aina ennen 22.00 viisu iltana ei koskaan väsytä, kun tärisen ja oottelen levottamana.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11626
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja romualdo »

näinpä unta että olin jossain (puutarha -?) koulun päätösjuhlassa ja ohjelmistossa oli myös laulua. Nimimerkki Hapa esiintyi mustissa sukissa ison kumipallon päällä seisten ja lauloi jonkun Heikki Kinnusen tunnetuksi levyttämän Syksyn sävel-kappaleen... ( :mitvit: )
eh... olen tuntenut nimiörkki Hapan vuodesta 1988 lähtien joten... älkää ihmetelkö... (että tuli ylipäänsä uneeni vasta nyt...)
Viimeksi muokannut romualdo, 17 Huhti 2009, 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Nevski kirjoitti:Näin unta että tän vuotine finaali alko mutta mua väsytti nii paljo siinä 21.45 aikaan että päätin käydä nukkumaan kun silmät meni väkisin kiini, no sitte päätin sinnitellä ja kattoo vähä alusta mutta sitte se uni loppu... :D

Tuo ei olis kyl mahollista, aina ennen 22.00 viisu iltana ei koskaan väsytä, kun tärisen ja oottelen levottamana.
Mäkin nään ton unen yleensä aina Toukokuussa :rofl:
LOBODA

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

näin pari päivää sitten unen, että mun kummitäti valittiin edustamaan Suomea viisuihin. Kaikki oli aivan ihastuneita mun kummitätiin ja hänen biisiinsä :rofl: :rofl: Noo..sitten lähdettiin Moskovaan junalla, oli kylmä talvi ja junassa ei ollut kattoa eikä seiniä.. No siinä kun päästiin Moskovaan niin Moskova oli vain Olympic-Areena (?) keskellä metsää.. :rofl:

Toivottavasti Moskovaan matkaavia ei kohtaa tämä näky minkä unessani näin :heh: :heh:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11626
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja romualdo »

apua näitä unia! (hekotusta)... tais olla aika hyytävän kylymä kyyti sinne Moskvaan ... oliko tädillä miten paljon ikää (?), varttuneempia naisia on siellä nähty aika pal vähemmän (syy !?) ...

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

romualdo kirjoitti:apua näitä unia! (hekotusta)... tais olla aika hyytävän kylymä kyyti sinne Moskvaan ... oliko tädillä miten paljon ikää (?), varttuneempia naisia on siellä nähty aika pal vähemmän (syy !?) ...
oli kylmä joo :rofl: täti on jo 60 vuotta :eeek: eniten jännitin miten täti suoriutuu englannin puhumisesta lehdistölle :shock:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja celestes »

No johan se oli aikakin että tämän vuoden viisu-unet alkoi :roll:

Näin Moskovan Waldo's peoplen esityksen viime yönä.

Katariina lauloi kauniisti ja hitaasti kappaleen alun, ja noin 6-7 sekunnin jälkeen kappale pamahti käyntiin.
Katalla oli päällä musta hupullinen hartiaviitta, jonka hän viskasi kappaleen pamahdettua käyntiin pois.
ja alta paljastui kullan värinen kaunis kimaltava mekko. Waldo oli myös lavalla mutta hiljaa koko esityksen :mitvit:

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

Mä näin viime yönä unta, että Ruotsi voitti tän vuoden viisut...

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

näin unta et oli talvi ja waldo's people piti treenit meijät etupihalla ja kaikki viisu-fanit pääs seuraa niit. Koreografia oli aika järkky.. taustalaulajii oli neljä ja biisin alussa Karoliina + taustat makas mahallaan maassa ja heilutti käsiä sivuilla.. oli muuten helkutin huono koreografia :shock:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Dimsku. kirjoitti:näin unta et oli talvi ja waldo's people piti treenit meijät etupihalla ja kaikki viisu-fanit pääs seuraa niit. Koreografia oli aika järkky.. taustalaulajii oli neljä ja biisin alussa Karoliina + taustat makas mahallaan maassa ja heilutti käsiä sivuilla.. oli muuten helkutin huono koreografia :shock:
Ei helkutti... :rofl: Jos he esittivät hylkeitä tai jotain? :heh: Saimaan norppaa? :rofl:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Darhen kirjoitti:
Dimsku. kirjoitti:näin unta et oli talvi ja waldo's people piti treenit meijät etupihalla ja kaikki viisu-fanit pääs seuraa niit. Koreografia oli aika järkky.. taustalaulajii oli neljä ja biisin alussa Karoliina + taustat makas mahallaan maassa ja heilutti käsiä sivuilla.. oli muuten helkutin huono koreografia :shock:
Ei helkutti... :rofl: Jos he esittivät hylkeitä tai jotain? :heh: Saimaan norppaa? :rofl:
no varmaan jotain sinnepäin. Kaikki olivat todella innoissaan tästä esityksestä :eeek: :rofl:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Lydia
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 03 Huhti 2009, 20:48
Paikkakunta: Turku

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Lydia »

Näin pari yötä sitten unta, että Turkki voitti euroviisut. Virokin sijoittui kärkeen, mutta mille sijalle, se jäi epäselväksi. Hmmm... olikohan se enneuni? :raaps:

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

.
Viimeksi muokannut MissBucharest, 30 Touko 2018, 01:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja mariah »

Lydia kirjoitti:Näin pari yötä sitten unta, että Turkki voitti euroviisut. Virokin sijoittui kärkeen, mutta mille sijalle, se jäi epäselväksi. Hmmm... olikohan se enneuni? :raaps:
:uujee: :uujee: kyllä kelpais turkin voitto :joojoo: :joojoo:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7252
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mä näin sellaista unta viime yönä että Islanti voitti :shock: ja ne sai aikasmoiset pisteet en kyllä muista kuinka paljon oli. Norja tais olla kuudes ja Suomi jäi finaalin viimeiseksi aika kamalalla pistepotilla :joojoo:.
I, I went to hell and back to find myself on track
I broke the code, oh ohh
Like ammonites, I just gave it some time

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Näin unta että olin mun tutuilla kylässä viisuiltana. Unohdin kokonaan, että viisut tulevat ja kun sain telkkarin auki, niin Norja juhli viisuvoittoa :uujee:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mun viime yön unessa Chiara kaatui lavalla ja se meni koko lavan läpi :heh: Mut sitten se nousi sieltä ja jatkoi laulamistaan :clap:
LOBODA

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minä ja muutama muu kuppilalainen olimme viisuissa jonkun italialaisen äijän taustalaulajina. Artistimme kyllä suuttui meille, sillä olimme unohtaneet sanat ja mölisimme vain taustalla jotakin aivan käsittämätöntä. Jälkikäteen pohdimme, olisiko meidän pitänyt tunnustaa hänelle, ettemme olekaan hänen taustalaulajiaan vaan satuimme paikalle ihan vahingossa (kuten nyt vahingossa viisulavalle tepastellaan :heh: )
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja aksim »

Ai kamala näin sellaista unta että ryyppäsin ihan hirveästi viisuiltana ja nukahdin parin ekan biisin jälkeen, seuraavana päivänä totesin vain teksti-tv:n uutisista että jaahas, Norja voitti :niinpa:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

aksim kirjoitti:Ai kamala näin sellaista unta että ryyppäsin ihan hirveästi viisuiltana ja nukahdin parin ekan biisin jälkeen, seuraavana päivänä totesin vain teksti-tv:n uutisista että jaahas, Norja voitti :niinpa:
Mä nukahdin vuonna 2004 euroviisujen finaaleiden aikana :niinpa: :lohduton: No onneksi paras voitti silloin :uujee:
LOBODA

Avatar
Teena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Touko 2008, 18:12

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Teena »

Ticoshay kirjoitti:
aksim kirjoitti:Ai kamala näin sellaista unta että ryyppäsin ihan hirveästi viisuiltana ja nukahdin parin ekan biisin jälkeen, seuraavana päivänä totesin vain teksti-tv:n uutisista että jaahas, Norja voitti :niinpa:
Mä nukahdin vuonna 2004 euroviisujen finaaleiden aikana :niinpa: :lohduton: No onneksi paras voitti silloin :uujee:
Minä en antas ikinä itelleni anteeksi jos nukahtaisin viisuje aikana o__O okei erosi aiheesta mutta järkytyin! :mrgreen:
It's impassipal

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja celestes »

celestes kirjoitti:No johan se oli aikakin että tämän vuoden viisu-unet alkoi :roll:

Näin Moskovan Waldo's peoplen esityksen viime yönä.

Karoliina lauloi kauniisti ja hitaasti kappaleen alun, ja noin 6-7 sekunnin jälkeen kappale pamahti käyntiin.
Karoliinalla oli päällä musta hupullinen hartiaviitta, jonka hän viskasi kappaleen pamahdettua käyntiin pois.
ja alta paljastui kullan värinen kaunis kimaltava mekko. Waldo oli myös lavalla mutta hiljaa koko esityksen :mitvit:

Tästähän on tullut ihan ennustaja.
Waldo oli hiljaa koko esityksen = waldon äkillinen sairastuminen flunssaan, äänen menetys
Karoliinan mustan viitan alta paljastui kullanvärinen kimaltava mekko =
Karoliinalla oli ekassa semiharkassa kimaltelevaa kultaa ja tokassa pikkumustaa :uujee:

Odotellen nuotiolla polttajia ja lynkkaajia :rofl:
Viimeksi muokannut celestes, 10 Touko 2009, 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2676
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Speed »

Dimsku. kirjoitti:Näin unta että olin mun tutuilla kylässä viisuiltana. Unohdin kokonaan, että viisut tulevat ja kun sain telkkarin auki, niin Norja juhli viisuvoittoa :uujee:
Apua! :hihi: Sitten saattaisin jopa äänestää Maltaa.

Näin viime yönä painajaisunta, ettei Suomi päässyt finaaliin :niinpa: Se oli kauhean ahdistava uni muutenkin, sillä semifinaalin jälkeisenä aamuna syön aamupalaksi näkkäriä, jonka päällä oli pakastesipulia :miettii:

Katselin eilen illalla Tuubista vuosien 2004 ja 2005 semifinaalien voittajien julkistuksia ja siellähän luonnollisestikaan ei tullut "Finland" yhdestäkään kuoresta, joten eiköhän siinä ole selitys viime yön uniin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Näin viime yönä unta, että Suomi oli päässyt viisufinaaliin ja meneillään oli ensimmäinen pisteidenjakokierros. Suomi saikin heti kolme pistettä, mitä pidin hyvänä merkkinä, koska ei ainakaan jääty nollille. :heh: Täydet pisteet nappasi sitten Ruotsi. :uujee:
Tämän enempää pisteidenlaskua en nähnyt, mutta minulla oli tunne, että Ruotsi voittaa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vastaa Viestiin