Tuksun tulemiset

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Näyte Dolls Sisters-keikalta. KEIJUKAISTANSSI - olkaa niin hyvät! :uujee:

http://www.youtube.com/watch?v=F1ZziXlwuHg
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Eiku liikkehiä jälleen opettelemaan. :tapu:
Raipatirai

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

AntSa kirjoitti:Näyte Dolls Sisters-keikalta. KEIJUKAISTANSSI - olkaa niin hyvät! :uujee:

http://www.youtube.com/watch?v=F1ZziXlwuHg
''This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
Sorry, you must be 18 or over to view this video or group.''
eiiiiiii :jupinaa: :jupinaa: tahtoo nähdä :jupinaa:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Vompeli kirjoitti:Eiku liikkehiä jälleen opettelemaan. :tapu:
Ja Jongulla omat versioinnit ko. tanssusta? :heh: Ihania pikku keijukaisia! :kaunis: :kaunis:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Darhen »

:rofl2: Ai kauheeta; siskoksethan vaikuttavat jopa entisestäänkin tönkömmiltä tanssitaiteilijoilta. :heh: Faniakin rupesi vallan haukotuttamaan.. :rofl: Mutta kiitokset Julian upeista hiusjatkeista jotka varastivat "shoun"! :peukku:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

AntSa kirjoitti:
Vompeli kirjoitti:Eiku liikkehiä jälleen opettelemaan. :tapu:
Ja Jongulla omat versioinnit ko. tanssusta? :heh: Ihania pikku keijukaisia! :kaunis: :kaunis:
Juuri tätä ajattelin. :kaunis:
Raipatirai

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Henna on muuttanut Jollaksesta pois :eeek:
Vielä Henna Kalinaisen muutosta Jollaksesta takaisin Keravalle sen verran, että hänellä ei yksinkertaisesti ollut varaa maksaa vuokraa, joten päätimme että vasta sitten kun hän on maksukykyinen hän voi tulla asumaan takaisin.
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... kielletty/
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Speed »

Mtv3-viihdeuutiset kirjoittaa Tuksu-tv:stä
Lähetystä voi katsella vuorokauden ympäri Hymy-lehden nettisivuilta 1,5 euron tuntimaksua vastaan.

Hymy-lehden keskustelupalstalta käy ilmi, että tapahtumia Tukiaisen olohuoneesta oli voinut seurata jo viime yönä. Johanna oli tuolloin esitellyt Yhdysvalloista ostamiaan hampaiden valkaisulappuja sekä kävellyt olohuoneessa aamutakki päällä.
En ole ikinä kohdannut parempaa hinta-laatu suhdetta! :repeilee:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Iltalehdestä:

Johanna Tukiaisen vieraina netti-tv:n avajaisiltana olivat muun muassa ex-kansanedustaja Tony Halme sekä Big Brotherista tutut Henna Kalinainen ja Antti Kurhinen. Lisäksi paikalla nähtiin Johannan Julia-sisko, joka tosin tanssi- ja strippausryritysten jälkeen sammui jo bileiden alkuvaiheessa.

MTV3:n Viihdeuutisten mukaan netti-tv:n katsojia viihdytettiin muun muassa kiusallisella jaksolla, jossa Johanna ja Tony istuivat minuuttikaupalla tuppisuina sohvalla. Myöhemmin Johanna intoutui kyseenalaisin sanakääntein perustelemaan, kuinka hyvin hänellä ja Tonylla synkkaa.

- Me ollaan Tonyn kanssa samaa mieltä melkein kaikesta, minäkin inhoan neekereitä. Pahimmat sairaudet tulee Afrikasta, hivit ja ebolat, ne on vaan niin alkukantaisia ihmisiä, Tuksu tiedotti Viihdeuutisten mukaan.

- Vaaleaihoiset ihmiset on vaan älykkäämpiä ja rikkaampia, ylemmällä tasolla.

Myöhemmin blondi kauhisteli sanomisiaan.

- Voi ei, toi oli kyllä rotuopillinen kauhea kommentti, hän sanoi, ja lisäsi, että tummaihoisissa on kyllä hyviä rap-artisteja.

Tuksu-tv:tä voi seurata Hymyn verkkosivuilla 1,50 euron tuntihintaan. Tänään ohjelmassa on Johanna Tukiaisen laulua sekä pianokonsertti.



-----------

OEVOEVOE :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Speed »

Kohublondi Johanna Tukiainen tilittää tanssiryhmänsä sivuilla pitämässään blogissa 24 tuntia vuorokaudessa pyörivän tosi-tv-ohjelmansa olleen täydellinen virhe. Nyt nainen haluaa lopettaa, neljän päivän pyörimisen jälkeen, koko ohjelman.

Hymy-lehden verkkosivuilla pyörivä ohjelma on Tukiaisen mukaan pitänyt sisällään kauheaa ryypiskelyä ja ihmisten haukkumista.

- Mä pyysin jo anteeksi sitä rasistista möläytystäni kun pirtua oli juotu 80% sellaista, mä rakastan kaikenmaailman ihmisiä ja pidän heitä samanarvoisina.

- Ei mua nyt oikeasti kiinnosta raha, nämä jaksot eivät ole olleet kristillisten arvojemme mukaisia. Viihdeala ja mun usko ovat oikeasti vähän ristiriidassa keskenään, en mä tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Voisin lopettaa koko media alan ja alkaa vaikka saarnaamaan seurakunnissa.

Nainen myös muistelee kaiholla entistä pitkää seurusteluaan, Johanna erosi kahdeksan vuoden suhteesta talvella.

- Haluaisin mielelläni olla edelleen mun oman nallekarhun Mikan kainalossa, jota mä olen aina rakastanut suunnattomasti.

Nainen myös tilittää blogissa, kuinka häntä häiritsee hänen yksityiselämänsä ruotiminen netissä.

- Lopetan nyt yksityisasioistani puhumisen.

Mutta seuraavassa lauseessa hän kuitenkin paljastaa taas intiimejä asioita: -

Ensinnäkään mulla ei ole mitään romanssia meneillään tälläkään hetkellä kenenkään kanssa, olen selibaatissa. Selibaatti voi välillä tehdä hyvääkin pitkän, vuosia kausia kestäneen loistavan seksielämän jälkeen. Se on niinkuin dieetti, itsensä puhdistamista.

Blogin lopussa Johanna tilittää vielä lisää siitä, kuinka hän haluaisi takaisin ex-miehensä Mikan kainaloon.

- Johki nasu kirjoittelee täällä masentuneena, sillä Johannan Nalle Puh on kadonnut metsille.......NYYH Miksi se jääräpäinem Nalle Puh nyt ymmärrä sitä, että olisin varmasti paras nainen hänelle jonka hän voi saada.
Mtv3 Viihdeuutiset

Voi luoja!!! Aivan mahtavaa settiä :rofl:

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja aksim »

Eikö toi n*uta osaa lopettaa?
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Tuxun vastoinkäymiset saavat jatkoa... :draamaa:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1684167
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Ja lissöö Tuksuu...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1684545
IS:
Jälkikäteen Tukiainen piti blogissaan hänen kotielämäänsä kuvaavan Tuksu-tv:n sisältöä kristillisen arvomaailmansa vastaisena.
:rofl:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Viela Findancen versio tapahtuneesta:
Hymy on selventänyt nettisivuillaan Johanna Tukiaisen Tuksu-TV:n äkillistä lopettamista. Tukiainen rikkoi sopimusta sammuttamalla omatoimisesti suoran lähetyksen olohuoneestaan.

Hymyn sivuilla kerrotaan seuraavasti:
Ohjelma ehti pyöriä Hymyn netissä vain keskiviikon, torstain ja perjantain, kun päätähti vastoin sopimusta peitti ensin olohuoneessa sijainneen kameran ja myöhemmin sammutti koko lähetyksen.
Missään vaiheessa Tukiainen ei ollut yhteydessä Hymyyn, joka yritti tavoitella sopimuskumppaniaan herkeämättä. Hymy luki Tukiaisen aikeista lopettaa tosi-tv hänen tanssiryhmänsä sivuilta löytyvästä blogista.
Sopimus tosi-tv:stä oli tehty alun alken kahdeksi kuukaudeksi. Sopimusta valvoi myös Tukiaisen asianajaja. Tukiainen olisi saanut tosi-tv-lähetyksestään tuottoa tekniikan perustamiskustannusten jälkeen. Hymy otti vastattavakseen lähetyskuluista, joita liikkuvan kuvan ja äänen jakelemisesta syntyy.
Tukiainen ilmeisesti unohti kertoa asunnossaan majaileville kahdelle alivuokralaiselleen, että kamera kuvaa asunnon olohuonetta 24h vuorokaudessa. Tästä syntyi erimielisyyttä, eikä Tukiaisen pikkusisar, Julia, enää esiintynyt tosi-tv:ssä kahden vuorokauden kuluttua alkustartista.
Erimielisyydet Tuksu-TV:stä mitä ilmeisemmin johtivat myös riitaan, joka kulminoitui Tukiaisen lauantai-iltaiseen sairaala- ja putkareissuun.
Tuksu-TV ei Tukiaisen mielestä vastannut hänen arvomaailmaansa. Hänen mukaansa ohjelmassa ryypättiin ja haukuttiin ihmisiä liikaa.
Tuksu-TV:n tilalle on tulossa BB-Nikon Nipsu-TV.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Johannan uusin blogi Seiskalle. Levyntekopuuhissa siskonsa kanssa. :uujee:

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... nivat+ohi/
Raipatirai

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Halla »

Aika hurjaksi on tää Tuksun viimeaikainen elo käynyt, on tainnut mopo jos toinenkin jo päästä karkuun... Onneksi kesähittiprojekti etenee, Seiska-tv on seurannut harjoituksia:
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a95420/k ... on+versio/
Nauttikaa! :mrgreen:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

:heh: Maltan tuskin odottaa! Tää varmaan tulee paljon raikaamaan mulla. :tuuletus:
Raipatirai

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Haavat ei enää näkynyt Voicen aamussa :peukku:
LOBODA

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Vompeli kirjoitti::heh: Maltan tuskin odottaa! Tää varmaan tulee paljon raikaamaan mulla. :tuuletus:
Oijoi - täällä Suomessahan on tapahtunut vaikka mitä :draamaa: Vähän ehkä tarvitsee vielä ottoja ja "ehkä" autotuneakin, ennen kuin se on "purkissa" mutta hyvä siitä tulee :hihi:
Levyntekovideon haastiksen lopussa vielä vakavoiduttiinkin "Olin pahassa onnettomuudessa, mutta onneksi ei käynyt pahemmin. Minä ajattelin aina optimisesti asioista. Seiska kertoo siitä sitten tarkemmin" :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Aivan upeita uutisia nämä sinkku-uutiset! :tuuletus: Kylläpä meitä hellitään kesähitin keinoin! :ihana: Tuija Järvinen vallan touhun taustalla, ihanaa! <3

TÄSTÄ TULEE NIIN HITTI!!! (Maria Veitolan äänellä :heh: )
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Halla »

MTV3:n sivuilla on pidempi pätkä tuota laalantaa. Oon liian laiska etsiäkseni linkkiä, mutta sieltä löytyy, jos kiinnostaa. :heh:

Mua itseäni on suuresti huvittanut Tuksun uusin villitys, eli Sofi Oksanen. "Saatananpalvojan näköinen virolainen gootikko Sofi en muista koko nimeä, joku kirjailija" näyttää jostain syystä olevan aika iso roska Tuksun simmussa. :rofl: Rikosilmoitustakin kuulemma harkitsee. :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Uusin Seiska tietää kertoa, että JOHANNA oli ollut lauantaina DTM:ssä seuraamassa EUROVIISUJA screaniltä! :tuuletus: Alan naisia siis hänkin. :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Darhen »

I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:uujee: Noniin, täyttääkö joku kuppilalainen kriteerit? :vonkaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

AntSa kirjoitti:Uusin Seiska tietää kertoa, että JOHANNA oli ollut lauantaina DTM:ssä seuraamassa EUROVIISUJA screaniltä! :tuuletus: Alan naisia siis hänkin. :ihana:
Johanna kirjoitti näin dollsin päiväkirjassa
Katsoin Euroviisut läpi. Minun ehdoton voittajasuosikkini on Islannin kaunis vaalea nainen, artisti nimeltä Yohanna. Laittaisin siis Islannin voittajaksi. Sen jälkeen suosikkini ovat tässä järjestyksessä:
2. Malta, 3.Suomi, 4.Israel, 5.Romania.
Suomen biisi oli minusta hieno!
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

:joojoo: :joojoo:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Oih, Johanna piti Israelista ja Suomesta, siitä nousee osakkeet! :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Speed »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q3wTybVG ... re=related[/youtube]

:rofl2: Apuaaa!!!

Johanna: "...mä en pystynyt liikkumaan, mä olin niinku halvaantunut. Kädet ei liikkunu, jalat, ei mikään. Mä olin sellaisessa pinnasängyssä, mä yritin kammeta sen pinnasängyn yli, mut mä en päässyt siit pois ja mä olin ihan kauhuissani. Se oli keskellä yötä, mä aloin soitteleen kaikille mun ystäville ja sukulaisille, että et mä luulin et mä olin niinku kuollu, et mä kuolin siellä teho-osastolla, mä joutunut johonkin tuonelaan tai johonkin helvettiin ja se oli se oli ihan hirvee kokemus..."

Öh... onko tuossa mitään ristiriitaista?? Ei pysty liikkuun, mutta pystyy soitteleen kaikille sukulaisille.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Darhen »

I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja Miik »

Darhen kirjoitti:Tuksun ensisingle on valmistunut! :tapu:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200905299675088_vi.shtml
Kesähittiä pukkaa! :tuuletus: :heh:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Tuksun tulemiset

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Tuksu esiintyy RMJ:ssä jussina. Kaikki vaan Poriin ihastelemaan. :mrgreen:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vastaa Viestiin