Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Евровидение 2009 пройдет в Москве! Добро пожаловать! Euroviisut 2009 Moskovassa - Eurovision Song Contest 2009 in Moscow [rss]
Lukittu

Igor Cukrov - Lijepa Tena

*****
19
24%
****
10
13%
***
22
28%
**
18
23%
*
9
12%
 
Ääniä yhteensä: 78

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Ai tää oli näköjään vasta 13sta omassa semissään ja pääsi raatiäänillä finaaliin. No en pistä pahakseni kuitenkaan.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Olipas tämä tosi kaukana puhelinäänestäjien valinnoista semifinaalissa. Huiii! :eeek: 33 pistettä, kun 10:ntenä olevalla Serbialla 60!!! Ja väliin mahtuivat vielä Irlanti ja Puolakin.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Mutta sijoittui silti finaalissa aika paljon paremmin kuin 1. semin raativalinta, joka ei ollut yhtä kaukana puh.äänestäjien valinnoista :draamaa:

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Tää oli positiivisimpia yllätyksiä mullekin finaalissa. Suurelta osin kyllä varmaan siksi että en ollut soittanut tätä puhki eli oli vielä jotain uutta oivallettavaa tästä, toisin kuin monissa muissa finaalin biiseissä.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Miehellä oli ihanat kengät ja pers... oona. :joojoo: Tää oli ihan kiva finaalissakin ja tuulikonetta ilmeisesti oli säädetty vähän niin, että naisparan jalat eivät näy puolelle maailmalle.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30901
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

rosetta kirjoitti:^ Mutta sijoittui silti finaalissa aika paljon paremmin kuin 1. semin raativalinta, joka ei ollut yhtä kaukana puh.äänestäjien valinnoista :draamaa:
Sijoittuihan se, kun jugoblokin raaditkin pitivät yhtä ja Pohjoismaiden raadit leikkivät raatorehellistä. :draamaa: Kroatia sai blokkipisteitä 35, Suomi 16 (Viro laskettu luonnollisesti blokkiin mukaan). Blokin ulkopuolelta Kroatialle 10 ja Suomelle 6 eli aika samoihin mentiin. Kumpikaan ei kerännyt heikoiten pisteitä tyypillisen tukijajoukkonsa ulkopuolelta, vaan tarkasta rajanvedosta riippuen tämä kunnia kuuluu Espanjalle tai Liettualle.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Kroatia pääsi taas hyvin finaaliin, aivan ihanalla kappaleella tänä vuonna! Rakastuin heti kun kuulin ensimmäistä kertaa ennakkokatsauksessa ylellä. Äänestettiin kaverin kanssa tätäkin norjan lisäksi. Sanat olivat erityisen kauniit, pumpuli taivas ja muutat viinin vedeksi veivät oitis sydämen mukanaan. Hyvin pärjäsi finaalissakin, vaikka olisihan voinut vähän vielä hyppiä lähemmäksi sitä kolmen kärkeä minun mielestäni. :ihana:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

Kroatia oli yksi mun ehdoton suosikki :ihana: Igorin livelaulantaa on moitittu huonoksi, mutta ainakin Moskovassa molemmat livet meni tosi hienosti. Ja mies on komea kuin mikä...! :kups: Ihania katseita kameraan, kyllä vetosi paaaaaaaaaaaaaljon enemmän kuin Sakis :nohyi: Lijepa Tena soi monta kertaa päivässä boxilta :rakkaus:

btw. Igor on ilmeisesti osallistunut paikalliseen Big Brotheriin tai vastaavaan, ainakin youtubesta löytyi siihen viittaavia videopätkiä :D
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Cedianska kirjoitti:Kroatia oli yksi mun ehdoton suosikki :ihana: Igorin livelaulantaa on moitittu huonoksi, mutta ainakin Moskovassa molemmat livet meni tosi hienosti. Ja mies on komea kuin mikä...! :kups: Ihania katseita kameraan, kyllä vetosi paaaaaaaaaaaaaljon enemmän kuin Sakis :nohyi: Lijepa Tena soi monta kertaa päivässä boxilta :rakkaus:

btw. Igor on ilmeisesti osallistunut paikalliseen Big Brotheriin tai vastaavaan, ainakin youtubesta löytyi siihen viittaavia videopätkiä :D
Huono lauluääni muka? Ja pah, lauloi todella hyvin! :ihana: Ja Igor nyt voittaa Sakisin kuusi-nolla, anteeksi heitä kohtaan jotka kreikan edustajasta tykkäsivät. :draamaa: Euroviisu dvd:eenkin voisin ostaa ihan vain sen takia että saan kuunnella Tenaa, mutta taitaa Alexanderin levy viedä voiton.. :mrgreen:

Onnea Igorille Big Brotheriin, toivotaan että hän ei tee mitään kamalan tyhmää sielä. :peukku:
Shame that it is just a fairytale~~

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33357
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Pete »

Siis Igor osallistui aikoinaan Idols-tyyppiseen kilpailuun, jossa kilpailijoita kuvattiin myös heidän yhteisessä asumuksessaan. :joojoo:

Nyt minua naurattaa tämä aikaisempi kommenttini:
Pete kirjoitti:Kuppilassa ei ole tainnutkaan tulla juurikaan esille se, että Igor oli mukana Balkanin Operacion Triunfo -ohjelmassa, jonka katsojaluvut pyörivät n. 20 miljoonan katsojan luvuissa! :shock: -- Finaalipaikka oli siis jopa odotettavissa.
Tuomariäänillähän Kroatia sinne finaaliin meni, joten kovinpa oli suosittu tämä Igor. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja --evg »

:eeek: Tätäkin alan jopa sietämään :eeek: Nyt sitä huomaa kuinka alkaa tykkäämään tosi monesta viisusta näin jälkikäteen :draamaa:
IB- International Bullshit

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

Pete kirjoitti:Siis Igor osallistui aikoinaan Idols-tyyppiseen kilpailuun, jossa kilpailijoita kuvattiin myös heidän yhteisessä asumuksessaan. :joojoo:

Nyt minua naurattaa tämä aikaisempi kommenttini:
Pete kirjoitti:Kuppilassa ei ole tainnutkaan tulla juurikaan esille se, että Igor oli mukana Balkanin Operacion Triunfo -ohjelmassa, jonka katsojaluvut pyörivät n. 20 miljoonan katsojan luvuissa! :shock: -- Finaalipaikka oli siis jopa odotettavissa.
Tuomariäänillähän Kroatia sinne finaaliin meni, joten kovinpa oli suosittu tämä Igor. :heh:

Ahaa, kuvittelin sen olevan BB, kun Igor istui yhdessä vaiheessa päiväkirjahuoneessa tms. On se niin komia :kuolaus:
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Ei varmasti mitään vikaa pers..oonassa. :kups:
Kuva
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

Kävin just tuolla Mister-ketjussa kuolaamassa tätä :heh:
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

:voitto: Paras! Eipä paljon auttanut mun 2 puhelinääntä. Toivoin niin kovasti, että Suomi olisi antanut yhden pisteen Kroatialle, mut eipä tietenkään. :lohduton: Kappaletta pidetään kai sitten oman genrensä huonona edustajana, minulla on siis äärettömän huono musiikkimaku. :heh: Aika vähän pisteitä naapurimaista muuten, vaikka finaalissa ei ollut Kroatian lisäksi kuin Bosnia-H tuolta alueelta. :shock:

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

Juurovissön kirjoitti::voitto: Paras! Eipä paljon auttanut mun 2 puhelinääntä. Toivoin niin kovasti, että Suomi olisi antanut yhden pisteen Kroatialle, mut eipä tietenkään. :lohduton: Kappaletta pidetään kai sitten oman genrensä huonona edustajana, minulla on siis äärettömän huono musiikkimaku. :heh: Aika vähän pisteitä naapurimaista muuten, vaikka finaalissa ei ollut Kroatian lisäksi kuin Bosnia-H tuolta alueelta. :shock:
Euroviisujen alla-ohjelmassa Thomaskaan ei tykännyt tästä, vaikka kuulemma "älskar Balkan-ballader". Musta on tuntunut koko ajan, että oon suunnilleen ainoa johon tämä kolahti ihan täysillä heti. Tää teki muhun samanlaisen vaikutuksen ku viime vuonna Stefan Filipovic :rakkaus: Zauvijek volim te kolahti heti ja kympillä, kuuntelen sitä vieläkin tosi paljon. Mun suokkarit ei vaan ikinä pärjää :lohduton:
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Ei pärjää munkaan suosikit, ei yhtenäkään vuonna! Kuka näitä äänestyksiä oikein manipuloi? (tosin eihän Kroatia ole tänä vuonna ollut millään listoilla kuin hyvin häntäpäässä, yleinen enemmistö ei vaan pidä kappaleesta, mutta haitanneeko tuo mitään, tuskin)

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Kroatia 2009: Igor Cukrov - Lijepa Tena

Viesti Kirjoittaja --evg »

Cedianska kirjoitti:
Juurovissön kirjoitti::voitto: Paras! Eipä paljon auttanut mun 2 puhelinääntä. Toivoin niin kovasti, että Suomi olisi antanut yhden pisteen Kroatialle, mut eipä tietenkään. :lohduton: Kappaletta pidetään kai sitten oman genrensä huonona edustajana, minulla on siis äärettömän huono musiikkimaku. :heh: Aika vähän pisteitä naapurimaista muuten, vaikka finaalissa ei ollut Kroatian lisäksi kuin Bosnia-H tuolta alueelta. :shock:
Euroviisujen alla-ohjelmassa Thomaskaan ei tykännyt tästä, vaikka kuulemma "älskar Balkan-ballader". Musta on tuntunut koko ajan, että oon suunnilleen ainoa johon tämä kolahti ihan täysillä heti. Tää teki muhun samanlaisen vaikutuksen ku viime vuonna Stefan Filipovic :rakkaus: Zauvijek volim te kolahti heti ja kympillä, kuuntelen sitä vieläkin tosi paljon. Mun suokkarit ei vaan ikinä pärjää :lohduton:

ÄLKÄÄ VALITTÄKÖ :) Vaan olkaa onnellisia että tykkäätte hiukan erilaisista biiseistä, se osoittaa että musamakunne on hyvin persoonallinen ja siitä voi olla ylpeä. Itse olen kyllästynyt kulkemaan massan mukana :roll:
IB- International Bullshit

Lukittu