Serranon perhe ja muut espanjalaiset sarjat

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Suosikkisi YLEn espanjalaissarjoista?

Los Serranos
11
73%
Aquí no hay quien viva
4
27%
Cuéntame cómo pasó
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja skidi »

Musta on oikeastaan vain hyvä, että se tulee vain kaksi kertaa viikossa. Kuitenkin jaksot ovat sen verran pitkiä, että tuntuu työpäivän jälkeen sitten menevän lähes koko ilta telkkarin katseluun.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Koko sarjasta on jäljellä muistaakseni vain hieman reilu 20 jaksoa ja luulen, että Yle haluaa niiden riittävän koko kesäksi. Siksi siis tuollainen esitystahti.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja --evg »

Vain about 20 jaksoa :kurjuus: :eeek: APUA :parku: MITEN MÄ PYSTYN ELÄMÄÄN SITTEN ILMAN SERRANOJA! :draamaa:
IB- International Bullshit

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

DVD-julkaisut auttavat. :joojoo:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Angstailu ei yhtään sovi Tetelle. :eiei:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja --evg »

The_Sipi kirjoitti:Angstailu ei yhtään sovi Tetelle. :eiei:
Ei niin, ihan outoa että Tete joka on huippuoppilas joutui koulusta pois, mutta nyt jo eilen näkyi merkkejä sympatiasta Celian ja Diegon suhdetta kohtaa, ehkä Tete lopulta hyväksyy sen?
IB- International Bullshit

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ei näitä viimeisiä jaksoja voi katsoa ilman että tulisi paha mieli :parku: Liian sentimentaalisia nämä viimeiset jaksot :vollotus:

No onneksi omistan serranoiden kolme ekaa kautta eli melkein 50 jaksoa :tuuletus: :tuuletus: :uujee:
LOBODA

Jisuliini
Siemailija
Siemailija
Viestit: 162
Liittynyt: 22 Helmi 2009, 16:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Jisuliini »

Toivon että Ana ja Fiti päätyvät yhteen sitten lopuksi, Candelan lähdön jälkeen oon ollu sitä mieltä että jumantsuikka nytte Fitille naine ja vähä äkkiä. Diegokin kerkesin ennen Fitiä! :kups:

Angstailu ei juu sovi Tetelle, muutenki miuta ärsyttää että ei mitenkään voi hyväksyä isäpuolensa uutta suhdetta. Ottaa päähän kun ensi viikolla alkaa ripari, jää ainakin se parisen jaksoa näkemättä! :eiei:
Shame that it is just a fairytale~~

kujarotta
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Heinä 2009, 23:01

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja kujarotta »

Parempi näin, voi herkutella enempi ja katsoa dvd:ltä vanhempia jaksoja.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Naali »

Onko jaksot hirveen surumielisiä koko ajan vai johtuuko suruilu vaan musta itestäni? :lohduton:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Kyllä mulla oli viimeisimmän jakson tiimoilta ainakin kauhean surullinen olo. :lohduton:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä oon missannut nyt parin viime viikon Serranot, joten en tiedä ollenkaan, mitä siellä on tapahtunut. :puna: Jotain erittäin dramaattistako?
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja escan »

Tällä hetkellä tilanne on se, että Tete tietää Guillen tunteista, muttei ole vielä vastannut, haluaako olla yhdessä vai olla edelleen vain kavereita. Ana oli Fitin kanssa, mutta katui heti aamulla ja lähti pois kaupungista jättäen koskettavan kirjeen Diegolle, joka oli joutunut itse juuri jätetyksi Celian taholta. Chonin aviomies sai perintönä entiseltä kaveriltaan miljoona euroa ja viimeisin jakso loppui juhlaillalliseen Serranon perheen luona.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:shock: Okei, siellä on sitten "hieman" tapahtunut sitten viime kerran, kun mä katsoin. Kiitos referoinnista, ehkä mä pääsen vielä kärryille! :hali:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja escan »

Ja paljon muutakin on toki tapahtunut, mutta ne tapahtumat (mm. luokkaretken kassasta kadonnut 500€ ja sen yllätysvaras) eivät ole varsinaiseen juoneen sen kummemmin vaikuttaneet :)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Kuusi jaksoa enää jäljellä! APUVA :eeek:
LOBODA

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja escan »

Toivottavasti sarja loppuu oikein :D

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Lupaan olla spoilaamatta, vaikka mulla vähän vihiä onkin, miten loppuu...

Siis apua vatsaparkani tänään, siis niin hervotonta touhua, että... Miten voi huomata olevansa naimisissa yhtäkkiä "kälynsä" kanssa? No, vain Serranoissa onnistuu... :rofl2:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6372
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja mariah »

mäkin tiedän miten loppuu ku sisko möläytti :niinpa: aika yllättävä eikä ehkä hyvällä tavalla :roll: fanien kandee katsoo ehottomasti loppuun.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Katoin sen viimeisen jakson sillon viime vuonna kun se tuli ja se loppuratkaisu oli aika no plääh :shock:
LOBODA

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

^ ja ^^ No, älkäähän vihjailko siinä. :heh: (Ennen kuin joku herneet tästäkin vetää nenään, niin sanon, että älkää ottako tätä niin tosissanne ;)
Katten-Gustaf kirjoitti:Lupaan olla spoilaamatta, vaikka mulla vähän vihiä onkin, miten loppuu...
Olen itsekin saattanut hieman spoilaantua, en ole varma. Oli jotain juttua Salkkareiden faniblogin kommenteissa (kauden päätöstä päivitelleessä kirjoituksessa). Ihan kuin siellä odottaisi törmäävänsä Serrano-spoilereihin :roll: . Loppui niiden kommenteiden lukeminen sitten siihen.

Niin että vieläkin uutta väkeä sisään? No, mikäs siinä :rofl: . Tässähän voi tapahtua vielä melkein mitä tahansa. :uujee:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja --evg »

Ticoshay kirjoitti:Katoin sen viimeisen jakson sillon viime vuonna kun se tuli ja se loppuratkaisu oli aika no plääh :shock:
Eiku se loppu on just ihana :ihana: ku just niin mä halusinki et kävis (mäki satuin lukemaan loppuratkaisun netistä ja yllätyin koovasti koska se poikkeaa paljon odotuksista)
IB- International Bullshit

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Puhuttaisko oikeesti siitä loppuratkaisusta vasta sitten, kun se on tullut telkkarista ja jätetään vihjailut kokonaan pois, kiitos! :jupinaa:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Samaa mieltä. Ei pilata niiden katselunautintoa, jotka eivät tiedä, kiitos.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Huominen jakso :eiei: Saa nähdä itkettääkö yhtä paljon kuin Lucian kuolema :lohduton: :vollotus:
LOBODA

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Just pohdittiin eilen yhden kippulalaisen kanssa, että mitäs sit, kun Serranot päättyy? Muuttuuko elämä taas yhtä harmaaks ja tylsäks kuin ennen Serranoja? Mitä me sit arvaillaan, kun ei tarvitse miettiä, palaavatko Raul ja Afri yhteen vai eivät? :rofl: Mille me sit nauretaan ja todetaan, että: vain Serranoissa toi on mahdollista?

Okei, myönnetään. Pienen miettimisen jälkeen me keksittiin kyllä seuraava aihe... :rofl:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tänään tosiaan tulee viimeinen jakso. :shock: Mulla meni tän kesän Serranojen seuraamiset vähän harakoille: en edes välttämättä joka viikko ehtinyt katsoa. :puna: Multa on mennytkin ehkä joitain draamanpoikasia ohi, mutta tää viimeinen jakso täytyy ehdottomasti nähdä. Kyllä mä jään joka tapauksessa kaipaamaan Serranoja, vaikka tällä viimeisellä kaudella ollaankin junnattu turhan paljon paikoillaan. Serranojen "kulta-aika" oli mun mielestä Lucian, Candelan, Marcoksen ja Evan oltua vielä kuvioissa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Aintsu kirjoitti:Serranojen "kulta-aika" oli mun mielestä Lucian, Candelan, Marcoksen ja Evan oltua vielä kuvioissa.
Tästä samaa mieltä. Kulta-aika oli, kun Lucia ja Candela sekä Eva ja Marcos olivat kuvioissa.

Mut ei hätää, Aintsu, vaikka kesällä meni ohi. Luin just tunti sitten ylen sivuilta, että ne uusitaan vuoden 2010 puolella noi tän kesän jaksot.
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17411
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

No olipa käsikirjotuksen suhteen köyhä lopetus... :hiips:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Serranon perhe

Viesti Kirjoittaja Naali »

Uaah, mitähän hittoa. :roll: :plop: :eeek: En kyllä pitänyt. Liikaa kaikkea ja liian vähän mitään järkevää ja uskottavaa. Loppu oli kaikkein karsein. Olis loppunut mieluummin vaikka seinään ilman, että mikään olisi ratkennut.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Vastaa Viestiin