Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

It's just a game - viisuaiheiset pudotuspelit ja veikkauskilpailut
Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42059
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Rousku »

JESS unelmafinaali! :tuuletus: :tapu: :tuuletus: :tapu: :tuuletus: Alun alkaen olin sitä mieltä, että tasan nuo kaksi kappaletta ansaitsisivat tulla vuosikymmenen viisuksi, joten ihan oikeat kappaleet on enää jäljellä :joojoo: En vain tiedä, kumpaa äänestää, joten ehkä lopetan nyt äänestämisen ja annan teidän muiden ratkaista.

Matkan varrella on tullut äänestettyä monia muitakin biisejä, mutta ratkaisevissa kohdin onnistuin siirtämään ääneni noiden tosisuosikkieni taakse :mrgreen:. Nyt on sitten ihan sama, kumpi voittaa.

Oli kyllä jännittävää päivän mittaan seurata Verkan ja eurobändin kilpajuoksua, vuoroin kumpikin edellä :draamaa: Verkaa toki äänestin viimeistä edellisellä rundilla.
Viimeksi muokannut Rousku, 04 Elo 2009, 18:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5053
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Lane mojeeeeeeeeee :uujee:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Nyt äänestämään Lane Moje voittoon! :tapu:

Huumorikin on toki kiva asia, välillä myös Euroviisuissa, mutta tällaisessa isossa kisapelissä olisi minun mielestäni hyvä juttu että musiikki voittaisi huumorin, onhan kyse kuitenkin Eurovision laulukilpailun 2000-luvun parhaasta biisistä. :joojoo:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57779
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hekaterina kirjoitti: Huumorikin on toki kiva asia, välillä myös Euroviisuissa, mutta tällaisessa isossa kisapelissä olisi minun mielestäni hyvä juttu että musiikki voittaisi huumorin, onhan kyse kuitenkin Eurovision laulukilpailun 2000-luvun parhaasta biisistä. :joojoo:
Verka ei oikeastaan ole huumoria, kun oppii tuntemaan muun tuotannon :uujee: Se on eräällä lailla taidetta sekin :tuuletus: Erilaista musiikkia, joten Verka voittoon
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6314
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja mariah »

hieno sijotus islannille :tapu: jännitävä nähä kumpi voittaa :surrur:
ite äänestin tietysti taas ukrainaa,verka voittoon :lashatumbai:

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Miik »

Oikein on mennyt pudotuspeli! :peukku: TOP3:ni kaksi kappaletta finaalissa ei ole huonosti. Ranskan olisin toivonut tänne kärkikuhinoihin myös, mutta olen ihan tyytyväinen hyvään sijoitukseenkin (ottaen huomioon, että sehän meinasi jäädä jo alkueräänsä).

Nyt on sitten valinnan paikka, kun kahdesta loistavasta viisusta pitäisi valita. :lohduton: Molemmat ovat niin omanlaisiaan, että eron tekeminen niille tuntuu suorastaan rikokselta. Molemmista olen ollut viisuvuotenaan ihan onnesta sekaisin ja huutaen kannustanut voittoon. Molemmat ovat sijoittuneet kakkosiksi vuosinaan - nyt olisi toinen sysättävä "ikuiseksi kakkoseksi". :draamaa:

Kun kappaleille ei saa eroa, on siis etsittävä muuta ratkoa asiaan. Valintani taitaa syntyä sen perusteella, kuinka paljon ko. artisti on tuotannollaan vaikuttanut elämääni rikastuttaen viisujen jälkeen. Ja sillä saralla toinen näistä on selvä ykkönen. <3
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja sziget »

Rousku kirjoitti:Alun alkaen olin sitä mieltä, että tasan nuo kaksi kappaletta ansaitsisivat tulla vuosikymmenen viisuksi, joten ihan oikeat kappaleet on enää jäljellä :joojoo:
Onni yksillä, kesä kaikilla. :draamaa: Valinta on kuitenkin helppo: Lane moje ei ole vuosikymmenen paras Balkan-viisu, mutta Verka on vuosikymmenen paras Verka.
Hekaterina kirjoitti:Huumorikin on toki kiva asia, välillä myös Euroviisuissa, mutta tällaisessa isossa kisapelissä olisi minun mielestäni hyvä juttu että musiikki voittaisi huumorin
Noin sanottiin 2007, ja Molitva voitti. Nyt saa lokerointi riittää ja voiton ansaitsee suurin klassikko, joka näistä kahdesta on Ukraina.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42059
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Rousku »

sziget kirjoitti: Lane moje ei ole vuosikymmenen paras Balkan-viisu, mutta Verka on vuosikymmenen paras Verka.
Aika hyvin perusteltu. Mutta mikä sinusta sitten on vuosikymmenen paras Balkan-viisu? (Itse tykkään Orosta, mutta kun se jäi jo maakarsintaansa.)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Jäljelle jääneistä biiseistä täysin oikea kärkikaksikko! :joojoo: Mä annoin jälleen ääneni Verkalle, vaikka Lane Moje onkin yksi kauneimmista viisukappaleista. En siis ollenkaan pahastu, jos Zeljko voittaa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19807
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

:ukraina: Onpa tosi tasaista!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42059
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Oopperan kummitus kirjoitti:Jos haluttaisiin 'aukottomampi' tulos, olisi taktikointi jotenkin pystyttävä estämään. Yksi mahdollisuus olisi voinut olla, että kukin olisi listannut paremmuusjärjestykseen nämä 24 maata ja lähettänyt listan jollekin ennalta määrätylle moderaattorille. Huonona puolena on kuitenkin, että tuossa tapauksessa kisan jännitysmomentti katoaisi kokonaan.
Voisihan se ennalta määrätty moderaattori paljastaa tulosta biisi kerrallaan, jolloin jännitysmomentti säilyisi. Tai vaikka arpoa satunnaisen järjestyksen, jossa kullekin biisille taulukkoon tipahtelee kierroksen ääniä. Sillä ei kyllä vielä saisi simuloitua sitä, että jotkut biisit tuppaavat saamaan ääniä kierroksen alkupuolella ja toiset (kuten Lane moje) vasta äänestysajan lähestyessä loppuaan, mitä ilmiötä olen tässä pitkin matkaa ihmetellyt.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja sziget »

Rousku kirjoitti:Mutta mikä sinusta sitten on vuosikymmenen paras Balkan-viisu? (Itse tykkään Orosta, mutta kun se jäi jo maakarsintaansa.)
Toistan itseäni, mutta Moja štikla. Lisäksi ainakin Oro, Pokušaj, Rijeka bez imena ja Stop sijoittuvat kuvitellulla listallani Lane mojen edelle.
Rousku kirjoitti:Sillä ei kyllä vielä saisi simuloitua sitä, että jotkut biisit tuppaavat saamaan ääniä kierroksen alkupuolella ja toiset (kuten Lane moje) vasta äänestysajan lähestyessä loppuaan, mitä ilmiötä olen tässä pitkin matkaa ihmetellyt.
Joidenkin viisujen kannattajilla on siis erilainen vuorokausirytmi kuin muilla. Tai he haluavat pitää muita jännityksessä olettaen, että muut seuraavat tilanteen kehittymistä vuorokauden aikana. Tai sitten se on pelkkä sattuma. Riippuu kai ilmiön vahvuudesta, riittääkö sattuma selitykseksi.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30539
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

:hopea: Kuva Serbia ja Montenegro 2004: Željko Joksimović & Ad Hoc Orchestra - Lane moje

:voitto: :ukraina: Ukraina 2007: Verka Serduchka - Dancing lasha tumbai
Serbia ja Montenegro 2004: Željko Joksimović & Ad Hoc Orchestra - Lane moje 23, 46%
Ukraina 2007: Verka Serduchka - Dancing lasha tumbai 27, 54%

Ääniä yhteensä: 50
Kuva

"Okay, happy end"
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57779
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Onnea Verka! :tuuletus: :tapu: :ihana: :riemu: :huiskut: :jihuujippii: :lashatumbai:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Oopperan kummitus
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 387
Liittynyt: 06 Touko 2006, 20:35

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Oopperan kummitus »

Oma suosikkini voitti. :tapu: Sehän oli noin viikko sitten yhden äänen päässä putoamisesta, joten silloin oli aika tipalla. Pienestä nämä asiat ovat kiinni.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57779
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Oopperan kummitus kirjoitti:Oma suosikkini voitti. :tapu:
Niin, Verka oli koko matkan näistä 24:stä minun suosikkini :ihana: Yhden kerran hairahdin tosin äänestämään Viroa, mutta palasin jo Viron pudottua Verkan leiviin :surrur: Verka ansaitsi voittaa, kun Lane Moje olisi ollut niin tylsä voittajaksi :mrgreen: Voittajan pitää näkyä ja kuulua :heh:

:lashatumbai: Sieben, sieben, ai lyu lyu! :lashatumbai:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Pete »

Olen järkyttynyt, katkera, ärsyyntynyt, vihainen, pahantuulinen, apea, surullinen, häpeissäni, turhautunut, nolostunut, raivoissani, tuohtunut, alakuloinen, itkuinen ja räpäsetä. :jupinaa: Verka sitä, Verka tätä!
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ei oo totta! :D Kerrankin mun suosikki voitti jonkin Kuppila-äänestyksen. Loistavaa! :tapu:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Weewa »

:niinpa: Islannin olisi kuulunut voittaa!
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Aintsu kirjoitti:Ei oo totta! :D Kerrankin mun suosikki voitti jonkin Kuppila-äänestyksen. Loistavaa! :tapu:
Samaa ihmettelen mä! Hurraa, Verkkari!
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja sziget »

Edustava voittaja. Kuva

Äänestin ei-ennakkosuosikkeja niin kauan kuin mahdollista ja luotin siihen, että muut pitävät Verkan mukana kisassa. Hyvä muut.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57779
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Missäs -kaitsu87-:n kommentti viipyy :shock: Yleensä hän on ollut täällä kommentoimassa etunenässä ja mariah1979
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5053
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Serbia-Montenegro :niinpa: :niinpa:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19807
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Hyvä Verka!! "I want to see, Lasha tumbai" :tuuletus:

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6314
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja mariah »

Serduchka kirjoitti:Missäs -kaitsu87-:n kommentti viipyy :shock: Yleensä hän on ollut täällä kommentoimassa etunenässä ja mariah1979
:poks: paras voitti. niin kun aiemmin kertonu ni joka kierroksella äänestin verkaa,hienoo :peukku: <3

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Mitääh, tehän todellakin äänestitte parhaan voittajaksi!? ONNEA VERKA! :bileet:

Siis täydellisen oikea valinta! Verka on ilmiö. :tapu:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Olen häkeltynyt! Eikö tod. se itkuvirsi voittanut? Olen hämmentynyt mutta iloinen.
Love shine a light

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Kivaa Verka voitti :tapu: :joojoo:.. Vaikka en Verkasta sinänsä pidä kovinkaan paljoa, mutta kyllä hän ansaitsi voittonsa.. Omista suosikeistani moni pärjäsi ihan hyvin :ihana:, mutta muutaman sijoitus jäi liian alas mm. Tanska, Armenia, Azerbaidzan & Ruotsi.. Lane Moje menee niin korvista ulos nykyisin että en voi sietää kyseistä biisiä :draamaa: :heh:.. Hyvä Verka :uujee:..
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Blääh! arvasin että viisukuppilan suosikki on ilman muuta tämä hauskuutus! onnea silti!
mihis mun lurex-latex-nyyhky-kammotus-tissipommi-hirveähohkaus-hepreaksi-voimapallaadi-ShiriMaimonini jäi?

t. nimiÖrkki SlalomSlalom (ISR)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42059
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Dvadeset prvi vijek -pudotuspeli

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Juurovissön kirjoitti:mihis mun lurex-latex-nyyhky-kammotus-tissipommi-hirveähohkaus-hepreaksi-voimapallaadi-ShiriMaimonini jäi?
Viidenneksi. Mutta melkein kaikki nuo attribuutithan pätevät Verkaankin. Ehkä ei voimapallaadi eikä nyyhkykään, mutta muut kyllä. (Olihan se melkoista hepreaa se sen solkkaus...)
Rise, angel, shine, love!

Lukittu