Facebook Uh Oh Oh (keskustelua Facebookista)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Löytyykö profiilisi Facebookista?

kyllä
166
85%
ei
30
15%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Viimeaikaiset Facebook-tapahtumat on taas muistuttaneet meitä "Facebook-hygienian" tarpeellisuudesta. Älkää asentako ihan kaikkia ohjelmia tai loukkaantuko, jos joku ei välitä kaikista kutsuistanne.

Asiasta vielä lyhyt (englannikielinen) artikkeli: http://billpstudios.blogspot.com/2009/0 ... ryone.html
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Lisäsin äänestykseen vaihtomahdollisuuden (koska moni meistä vastarinnankiiskeistäkin on nyttemmin sinne ilmestynyt). :joojoo:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Mullon ongelma feissibuukin kanssa. Mun profiilisivu ei näy. Asetuksia en oo muuttanut sieltä, ainoastaan poistanut yhden sovelluksen tänään ja sen jälkeen se sivu näkyi vielä ihan normaalisti iltapäivällä. Nyt sit kun illalla kotiin palattua menin uudestaan sinne, niin se ilmoittaa, ettei mun profiilisivua muka löydy.

Onko muilla vastaavia ongelmia?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Katten-Gustaf kirjoitti:Onko muilla vastaavia ongelmia?
On.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1582
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Oman kanssa ei oo ollu ongelmia, mutta yhden kaverin profiilia en onnistunnut saamaan eilennä näkyviin. Sen sijaan tässä alkuviikon aikana on semmosta sattunnut, että ykskaks on etusivulle tullu esim "17 new posts", ja sittennä ne on ollu jotaan vajaan viikon vanhoja tilapäivityksiä... Muille tapahtunut samaa?
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

Katten-Gustaf kirjoitti:Mun profiilisivu ei näy. Asetuksia en oo muuttanut sieltä, ainoastaan poistanut yhden sovelluksen tänään ja sen jälkeen se sivu näkyi vielä ihan normaalisti iltapäivällä. Nyt sit kun illalla kotiin palattua menin uudestaan sinne, niin se ilmoittaa, ettei mun profiilisivua muka löydy. Onko muilla vastaavia ongelmia?
Enpä ole tähän törmänny... ja kaikkien profiilisivut on kyllä auennut ihan hyvin.
Sämpy kirjoitti:Sen sijaan tässä alkuviikon aikana on semmosta sattunnut, että ykskaks on etusivulle tullu esim "17 new posts", ja sittennä ne on ollu jotaan vajaan viikon vanhoja tilapäivityksiä... Muille tapahtunut samaa?
Tätä tapahtuu sitten puolestaan aivan jatkuvasti, tapahtunut nyt muutaman päivän ajan...

Sitten muita ongelmia mihin itse olen viime päivinä törmännyt:
1) etusivulta katoaa yllättäen vaikka kuinka monta tilapäivitystä keskeltä - liittyyköhän tuohon Sämpyn mainitsemaan ongelmaan?
2) apps.facebook.comin edelleenohjauksessa tuntuu välillä olevan pahaakin häiriötä - ainakin Firefoxin mukaan edelleenohjaus kiertää takaisin samaan sivuun - Internet Exploderilla puolestaan en tuota ongelmaa havaitse, joten olenkin nyt pääosin viime päivät taas IE:tä käyttänyt feissarissa...
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

*gentedimaren oikea nimi* pyytää näin julkisesti kuppilassa anteeksi muutamalta kuppilalaiselta, jos en hyväksy teitä
ystäväksi. Ehkä sitten myöhemmin, jos joskus tavataan, mutta mä rupeen vähän tarkkailemaan ketä kaikkia hyväksyn.

Eli enää ei riitä pelkästään se, että olette nimimerkillä täällä kuppilassa, jos en edes täällä ole mitään sen suurempaa
kontaktia teihin luonut! Tullut liikaa omituisia kaveripyyntöjä pienen ajan sisällä, että kapsahdan jo kuppilan nimimerkkejäkin! :mrgreen:

Maybe later :joojoo:

Anteeksi, olen ilkeä ihminen! :(
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Ate »

Komppaan *gentedimaren oikeaa nimeä* :joojoo: Pitää olla edes joskus tavannut kasvotusten. Minusta siinä ei ole mitään ilkeää :miettii:

Muutenkin jokin aika sitten poistin ~20 "ystävää", joista suurinta osaa en ole nähnyt sitten peruskoulun tai armeijan. Miksi siis pitää heitä "ystävinään"?
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Itse en koe kaikkia hyväksymiäni tai minut hyväksyneitä tyyppejä ystäviksi.
Kavereita ovat suurimmaksi osaksi. Itselläni on hiukan alle 400 FB-kamua, joista joidenkin
olemassaoloa en tosin edes välillä muista. :puna:

FB:n kautta olen myös tutustunut uusiin ihmisiin, kuppilalaisiinkin.
Mukavilta ja harmittomilta ovat tähän saakka tuntuneet. Livekohtaamisia odotellessa. :peukku:

Olen miettinyt, pitäisikö itsekin tehdä jonkinlaista kaverikarsintaa, mutta tuumailin sitten
että kamuverkosto on hyvä olla olemassa. Sieltä löytyy sitten kätevästi tyyppi jos toinenkin
jos tulee tarvetta ottaa yhteyttä puolin ja toisin. En myöskään halua aiheuttaa draamaa tai mielipahaa
kenellekään poistamalla ilman syytä ketään kavereistani.

Jokunen on sen sijaan poistanut minut kavereistaan ilman mitään selitystä tai ilmoitusta. Minusta sellainen
on surullista. FB:n heikkoutta on myös se, ettei kaveruuden irtisanomisesta
tai järjestelmästä poislähtemisestä tule minkäänlaista ilmoitusta. Ei ole kovin mukavaa arvailla
kuka on hylännyt kaveruuden tai lopettanut FB:n käytön kokonaan.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Olen täysin samoilla linjoilla Muzamazan kanssa. Itse olen jättänyt muutamat hyväksymättä, koska nimi ei sano minulle mitään. Jos joku sanoo, että olen se ja se nimimerkki Kuppilasta, hyväksyn mieluusti kaverikseni. Toki täällä kuppilassakin on paljonkin ihmisiä, jotka ovat halunneet katkoa välit kanssani, mutta annan heidän tehdä sen. Kaikkia ei ole luotu yhteen. Toivotan heille toki kaikkea hyvää, vaikka olisinkin läpimätä omena heidän mielestänsä.

En ole vielä ketään heivannut pois, enkä kyllä niin teekään. Verkostot ovat mainioita elämän opettajia. Facebookin kautta olen saanut paljon iloja ja edistystä. Ainoa ongelma on siinä, että minulla on erikielisiä kavereita, mutta mieluiten kommunikoin suomeksi, vaikka kielitaitoa minulla on jonkin verran.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aksim »

Onko muilla ongelmia Facen kanssa? Mulle vaan tulee koko ajan ilmoitus että Your account been disabled :niinpa:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Yhtenä päivänä oli koko ajan ongelmia, mutta ei enään
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

aksim kirjoitti:Onko muilla ongelmia Facen kanssa? Mulle vaan tulee koko ajan ilmoitus että Your account been disabled :niinpa:
Jotain häikkää siellä on, sillä sinua ei FB:sta löydy ollenkaan kun yritin viestisi kautta linkkautua profiiliisi. :niinpa:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aksim »

^no joo jostain syystä mun tili on lopetettu :niinpa: eikä mua enää löydy mistään. Laitoin lärvikirjan ylläpidolle meiliä, joten odotellaan nyt sitten.... :jupinaa:
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Siellä on muutenkin ollut kaikenlaista. Mä ostin lauantaina PayByCashin kautta Playfishin peleihin pelirahaa, muttei vieläkään ole kirjautunut pelitilille vaikka pankkitiliäni on veloitettu. Kaksi varmistusmailia tuli ihan ok, mutta sen kolmannen siirron mailin tilalla tuli pahoittelu, että jostain syystä raha ei olekaan siirtynyt pelitilille ja lupasivat pikaisesti selvittää asian. Eipä ole mitään vielä ilmennyt :niinpa: .
Aina tuo on hyvin pelannut, nyt oli eka kerta kun peliraha ei tullutkaan perille. Eipä kai se varsinaisesti Facebookin syy ole, mutta harmittaa vaan, kun naamakirja aika usein nykyisin noiden sovellusten osalta renkkaa.

Ja juu aksimin profiili on näköjään poistettu :lohduton:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

.rïošhïn. kirjoitti: 2) apps.facebook.comin edelleenohjauksessa tuntuu välillä olevan pahaakin häiriötä - ainakin Firefoxin mukaan edelleenohjaus kiertää takaisin samaan sivuun - Internet Exploderilla puolestaan en tuota ongelmaa havaitse, joten olenkin nyt pääosin viime päivät taas IE:tä käyttänyt feissarissa...
Mulla on alkanut olla tätä nyt usein :niinpa: . Ei pääse juuri mihinkään sovellukseen, tulee vaan ilmoitus, että "uudelleenohjaussilmukka toistaa kutsuja loputtomasti". On siis niin raivostuttavaa. Äsken juuri yritin sitten IE:llä jolla pääsikin eteenpäin, mutta siinä oli flash player vanhentunut ja kun yritin sen päivittää, niin eikös vinkunut, ettei päivitys juuri nyt onnistu :niinpa: . Joten eipä ollut selaimen vaihdostakaan apua tällä kertaa. Tulee tuota IE:tä niin harvoin enää käytettyä, mutta täytynee se saattaa ajan tasalle, jos Facebook alkaa Firefoxilla noin pahasti tökkimään jatkossakin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Jees nyt sitten tällä viikolla liityin Facebookiin! En kyllä aio pyytää kavereiksi keitään tuntemattomia ihmisiä esim. lukiosta, ei minua kiinnosta mitä heille nykyään kuuluu. Nyt oon lähinnä ehtinyt pyytää kavereiksi opiskelukavereita ja entisiä työkavereita. :joojoo:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

.rïošhïn. kirjoitti:Äsken juuri yritin sitten IE:llä jolla pääsikin eteenpäin, mutta siinä oli flash player vanhentunut ja kun yritin sen päivittää, niin eikös vinkunut, ettei päivitys juuri nyt onnistu :niinpa: .
Niin vinkui mullakin, mutta klikkasin sen ilmoituksen vaan pois ja päivitys pelasi erinomaisesti. Olen jo pari viikkoa käyttänyt naamakirjassa pelkästään IE:tä ja hyvin pelaa.

Joten älä säikähdä tota ilmoitusta, kyllä se päivittyy :)
Viimeksi muokannut Hazel, 04 Loka 2009, 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Hazel kirjoitti:
Hazel kirjoitti: Äsken juuri yritin sitten IE:llä jolla pääsikin eteenpäin, mutta siinä oli flash player vanhentunut ja kun yritin sen päivittää, niin eikös vinkunut, ettei päivitys juuri nyt onnistu :niinpa: .
Niin vinkui mullakin, mutta klikkasin sen ilmoituksen vaan pois ja päivitys pelasi erinomaisesti. Olen jo pari viikkoa käyttänyt naamakirjassa pelkästään IE:tä ja hyvin pelaa.

Joten älä säikähdä tota ilmoitusta, kyllä se päivittyy :)
Siis olenko minä vai Hazel niin tolkuttomassa gumalassa vai onko täällä kaksi Hazelia? :shokki:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

En mäkään tajua. Lainasin siis .rïošhïn.:n viestiä ja vastasin siihen, mutta tuli mun oma nic :shock: . Yritin äsken korjata, muttei ota enää lainauksena. Eikä mulla näy sitä .rïošhïn.:n viestiä enää missään :roll: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Nyt on Leenankin profiili kadonnut. Ja arvatkaa, kuka sitä joutuu selvittämään. :niinpa:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla kyllä näkyy Leena kavereissa. Vai korjaantuiko jo?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Miik »

Hazel kirjoitti:Mulla kyllä näkyy Leena kavereissa. Vai korjaantuiko jo?
Mullakin näkyy listassa, mutta jos yrittää mennä Leenan profiiliin, tulee virheilmoitus "The page you requested was not found".

Ei sais Leena olla löytymättä. :eiei:
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Miten noi profiilit voi ihan itsestään tuolla hävitä? Tota tuntuu tapahtuvan aika useinkin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Onpa v*ttumaista koittaa löytää edes ylläpidon osoitetta, jonne voisi valittaa asiasta. Ihan periaatteesta olen koittanut etsiä sitä VAIN Fb:n sivuilta, mutta sekä englanniksi että suomeksi tuntuu olevan ylivoimainen tehtävä. :raaps: Ongelmanratkaisuketjut kierrättävät vain sivulta toiselle ja jossain silloin tällöin vilahtaa help-osio, mutta ei sieltä mitään apua saa. Security-ryhmä, sama juttu. Neuvotaan lähinnä kilauttamaan kaverille. Käyttäjänimessä olevaa pistettä suositellaan vaihdettavaksi, jos sellainen on (kuten Leenan käyttäjänimessä). No, senhän voi vaihtaa vain kerran, eli ei onnistu muka tuon ensimmäisen valinnan tekemisen jälkeen. Kylläpä on verenpaine koholla.:rofl:

Edit: Näkyy siis kaverilistoilla, mutta profiilisivunsa on kokonaan kadonnut. Pääsee kaikille muille Fb:n sivuille.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mulla on outo profiili omassani. Siinä ei ole kenenkään nimeä eikä kuvaa. Sen sijaan status on ja sitä statusta kommentoi minulle täysin tuntemattomat ihmiset. :shock:
Raipatirai

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Jonkun nimeä ei näkynyt ollenkaan ja profiilikuva oli kadonnut, mitä nyt äkkiseltään "home" -sivulta katsoin. Sun profiili näkyy kyllä normaalisti.

Kuvat katoilevat ja viestit sekoavat. Kyllä siellä nyt koko systeemi on pielessä, enkä tuosta yksityisyyden suojastakaan ole juuri nyt kovin vakuuttunut.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Joo, tuo on mennyt ihan sekaisin. :niinpa: Sit aika usein tulee tietoa, että olisi esim. viisi lukematonta viestiä, ja kun siitä klikkaa niin onkin jo lukenut ne... :raaps:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mä ole oikein tajunnut Facebookin pointtia :miettii: Olenkohan näinä Viisukuppila-vuosinani tottunut vaan liian hyvälle vai onko toi Facebook tosissaan niin kolkohko kuin millaisen kuvan olen saanut?

Onhan se hienoa, että Facebook tarjoaa nopean keinon saada yhteyden ihmisiin, ehkä sellaisiin, joiden kanssa ei ole ollut vuosiin tekemisissä, mutta onks se sit niinku siinä se koko pointti ? Siis että yleensäkin olet jonkun kaverilistassa. Sama se sille, keskusteletko hänen kanssaan, niinkö?. En ymmärrä, että hyväksytään joku kaverilistalle, mutta ei vaihdeta yhtä ainoatakaan sanaa hänen kanssaan :raaps: .

Mä taidan vaan olla liian tosikko Facebook-ympyröihin :puna: , sillä itse en hyväksy kaverilistalleni sellaista henkilöä, jonka kanssa ei ole mielenkiintoa vaihtaa sanaa, joko siellä postilaatikossa tai julkisesti seinällä. Enkä myöskään pyydä kaverikseni sellaista, jonka kanssa ei ole kiinnostusta vaihtaa ajatuksia.

Tottakai sen ymmärrän, että jos kaverilista paukkuu useampaa kymmentä nimeä, niin kuka sitä kerkeäisikään käydä erikseen jokaisen profiilisivulla.Hyväksytäänkö ihmisiä kavereiksi jotenkin säälistä tai että kunhan saa kasvatettua omaa kaverilistaansa :miettii: ?

Miten te kuppilan väki käyttäydytte Facebookissa? Minua kiinnostaa ihan peruskäytäntö. Ainakaan se ei tunnu olevan se kuppilasta tuttu, että jos sinulle osoitetaan kysymys tai kommentti, niin eipä siihen näyttäisi olevan mikään välttämättömyys mitenkään reagoida.

Että tämmöisiä ajatuksia. En sano, että varsinaisesti olsiin mieleni pahoittanut, vaan lähinnä ihmettelen sitä, että miten pihalla mahdan ollakaan Facebookin toimintatavoista.

Ai niin. Viisukuppilalaisia ei ole minun kaverilistassa, joten tämä kommentti ei ole suoraan eikä sivuten kohdistettu yhteenkään kuppilaiseen.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

En oikein tiedä. Käyn siellä silloin tällöin satunnaisesti, mutta en jaksa oikein kiinnostua siitä. Parasta Facebookissa on mielestäni viestiominaisuus, jossa voi käydä keskustelua kätevämmin kuin sähköpostitse. Kutsu-ominaisuus on myös ihan hyödyllinen. Interaktiiviseksi kanavaksi Facebook on kuitenkin hieman liian minä-keskeinen omaan makuuni. Epäilen, että myös mainitsemasi "kolkohko" vaikutelma johtuu siitä. Tavallaanhan siellä voi käydä keskustelua, joka nousee jonkun henkilökohtaisista tiedotteista ja jää näin ollen melko lyhytikäiseksi ja tyngäksi jo siksi, että niitä keskustelunpätkiä käydään siellä täällä ihmisten profiileissa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Vastaa Viestiin