Villieläin - Ei minua

Euroviisut 2010 Oslossa

Villieläin - Ei minua

*****
19
28%
****
21
30%
***
16
23%
**
5
7%
*
8
12%
 
Ääniä yhteensä: 69

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Soppis kirjoitti:Antakaas kun autan vähän teitä. Ihmettelin itsekin, miten tästä ketjusta ei vielä löydy: :tosion:

EI!! EI KAI TAAS HEVIÄ!! Johan me looordilla voitettiin! Ei kai nyttaas hevillä?
Tulikin tästä mieleeni, että ehkäpä tämän pieni ongelma on juurikin se, että tässä ketjussa EI ole yhtään tällaista kommenttia :twisted: :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Kyllä tämä iskee, vaikka onkin hyvin Nightwish-tyylinen tekele.
Hyvä meininki ja mukaansa tempaava kertsi, mutta mielestäni tätä ei voisi kansainvälisessä kisassa esittää suomeksi.
Olisikin kiva tietää aiotaanko tämä esittäåä suomeksi, jos tulee valituksi,. Säästyisi sitten äänestämisen vaivalta jo nyt.

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

Tiana kirjoitti:Kyllä tämä iskee, vaikka onkin hyvin Nightwish-tyylinen tekele.
Hyvä meininki ja mukaansa tempaava kertsi, mutta mielestäni tätä ei voisi kansainvälisessä kisassa esittää suomeksi.
Olisikin kiva tietää aiotaanko tämä esittäåä suomeksi, jos tulee valituksi,. Säästyisi sitten äänestämisen vaivalta jo nyt.
Mun mielestä tää biisi nimenomaan pitäis esittää suomeksi, jos tämä valittaisiin. Muuten tää on melko suora kopio Nightwish/Evanesence (mitä niitä muita onkaan...? :mitvit:)

Biisin melodia on tarttuva ja laulajan äänessä on mukavaa pehmeyttä. Kertosäe kuulostaa tosi hyvältä kun taustalaulajat vetää kympillä. Juttu onkin se, miten tämä toimii livenä... Toivottavasti sen saa karsinnoissa sit kuulla, kyllä tää kuuluu jatkoon ehdottomasti! :peukku:
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

imaginary
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Loka 2009, 16:14

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja imaginary »

huh.. en pitänyt kylä yhtään tästä. yhtä huono kuin se Katra aiemmin.

Pekonia
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 08:12
Paikkakunta: Nokia

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Pekonia »

^Isoin ero Katraan on se että Villieläimen vokalisti osaa laulaa

NW'tä paljon harmikseni kuunnelleena ihmettelen kovasti kommentteja kuten ''pelkkä nightwish kopio'', mielestäni yhtäläisyydet loppuvat aika pitkälti klassiseen naislauluun (jos unohdetaan neiti abba).
Ainoi biisi kolmestakymmenestä joka yltää ***** minulla.
Ja muuten, tämä EI OLE heviä, raskasta rokkia korkeintaan.

Musiclover
Maistelija
Maistelija
Viestit: 23
Liittynyt: 04 Loka 2009, 09:04

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Musiclover »

Ei tykkää. Muistuttaa aivan liikaa Nightwishiä, omaperäisyyttä pliis. Ja laulajan pitänee kyllä vielä käydä muutamalla laulutunnilla ennen kuin ollaan Turusen Tarjan tasolla, ei pysy ääni kasassa valitettavasti :eiei:

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

:megafoni: Kutsuartistien ei tarvitse kisata ollenkaan - lähetetään Villieläin suoraan euroviisuihin!
Onko tämä nyt sitä, kun flunssaton Katra siirtyi Lovexin laulajaksi? :heh: Vitsi vitsinä, mutta sairaan hyvä on tämä. :tuuletus: Laulukielen pitää ilman muuta olla suomi, teksti on hyvä ja se toimii hienosti laulettuna. Mahtavaa! :surrur:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Täysin samaa mieltä AnnFredin kanssa ;)

Ainut noista 30:sta, joka jaksoi pitää mielenkiinnon yllä ensimmäisten 30 sekunnin jälkeen (ja itse asiassa koko biisin loppuun saakka).

Ja sille joka väitti ettei lauluääni "pysy kasassa", kannatta tsekata nämä linkit, varsinkin ensimmäinen -

http://www.youtube.com/watch?v=90oeiu1iPdY

http://www.youtube.com/watch?v=0hpck3PfURo

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Hei vaan Rosetta pitkästä aikaa :hei: Ja juu, täytyy yhtyä teihin edellisiin. En ole ihan varma, että onko tämä omasta mielestänikään nyt paras näistä mutta ainakin erottuvin. :joojoo:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Joo, tämä kyllä erottuisi viisuissa varmasti edukseen :joojoo: Mutta onko järkeä tuntea aina vaan heviä viisuihin :miettii:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Serduchka kirjoitti:Mutta onko järkeä tuntea aina vaan heviä viisuihin :miettii:
Suomen tapauksessa KYLLÄ ON.

Itsekin ajatusta vastustin Lordin voiton jälkeisenä vuonna, mutta nyt olen huomannut, että sellaista Suomelta nimen omaan euroviisuissa odotetaan. Se on Lordin voitolla sinetöity Suomen genreksi aivan kuten Ruotsilla abbatyyliset kappaleet, halusimme sitä tai emme. Ja Ruotsin menestys on pitkälti tullut juuri niillä abbatyylisillä viisuilla, tosin sekään ei välttämättä toimi joka vuosi..

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tiana kirjoitti:Ja Ruotsin menestys on pitkälti tullut juuri niillä abbatyylisillä viisuilla, tosin sekään ei välttämättä toimi joka vuosi..
Nimenomaan :joojoo: Samaa pätee hevin kanssa... Ei aina tärppää, joten olisi parasta saada vaihtelua tuohon heviin
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Serduchka kirjoitti: Samaa pätee hevin kanssa... Ei aina tärppää, joten olisi parasta saada vaihtelua tuohon heviin
Montako kertaa sitä heviä nyt sitten onkaan lähetetty ja mitä viime vuonna lähetettiin :hiips:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Serduchka kirjoitti:
Tiana kirjoitti:Ja Ruotsin menestys on pitkälti tullut juuri niillä abbatyylisillä viisuilla, tosin sekään ei välttämättä toimi joka vuosi..
Nimenomaan :joojoo: Samaa pätee hevin kanssa... Ei aina tärppää, joten olisi parasta saada vaihtelua tuohon heviin

Tarkoitin tuolla toimimattomuudella, että menestyminen on täysin kiinni muista tekijöistä esim. onko mukana paljon muita hevipläjäyksiä tai rockia, ei siis siitä voiko Suomi aina lähettää heviä viisuihin. Mutta todennäköisin musiikkilaji, jolla Suomi pärjää on hevi/rock. Joten itse olisin valmis lähettämään heviä edustamaan Suomea joka vuosi :D .
Viimeksi muokannut Tiana, 05 Loka 2009, 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

ta1ja kirjoitti:
Serduchka kirjoitti: Samaa pätee hevin kanssa... Ei aina tärppää, joten olisi parasta saada vaihtelua tuohon heviin
Montako kertaa sitä heviä nyt sitten onkaan lähetetty ja mitä viime vuonna lähetettiin :hiips:
No huomaa, että laskussa on ollut Suomen heviyritykset 1. > 17. > 22. :eiei:
Jos tarkemmin kyllä ajattelee, niin voitte olla oikeassa, että kannattaa lähettää heviä, sillä tarkemmin ottaen ei Suomi ole lähettänyt kunnon heviä ollenkaan viisuihin... Lordi nimittäin oli hard rokkia, Hannan viisu oli rokkia ja Teräsbetonin biisi oli myös rokkia... Ei niistä tarkemmin ottaen mikään ollut heviä, tämä kyllä on
Mutten siltikään usko, että suomenkielisellä hevillä tulisi muuta kuin hyvän livelaulun ansiosta finaalissa top 20 sijoitus
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Yritän nyt sanoa tämän asian vielä kerran selvästi.
Tietyt äänestäjät (erityisesti raskaamman musiikin ystävät) Euroopassa odottavat Suomelta raskaampaa musiikkia ja antavat äänensä Suomelle helpommin, jos meillä on edes kohtuu hyvä hevi- tai rockveto kuin, että antaisivat äänensä jonkun muun maan discojumputukselle. Eli, jos Suomea edustaa jonkin muun musiikkilajin kappale heitä ei kiinnosta, jolloin tuon toisenlaisen kappaleen pitäisi olla aivan huippu loistava omassa genressään, että sillä saataisiin uudet ihmiset äänestämään Suomea. (Toki tämäkin voisi olla mahdollista, mutta Suomella tuskin on karsinnassaan kovin usein niin hyvää kappaletta, joka ei kuuluisi raskaamman musiikin genreen. Saatikka että sellainen tulisi valituksi. Tosin viime vuoden Waldo oli minun mielestäni tällainen, mutta eipä pärjännyt).

Sanottakoon nyt siis vielä, että on todella paljon luultavampaa, että Suomi pääsee edes finaaliin esimerkiksi tällä Villieläimen kappaleella kuin Ronin tai Sagan biisillä.

Tämä teoria ei kuitenkaan estä ketään kannustamasta omia suosikkejaan voittoon oli niillä mahdollisuuksia kansainvälisessä kilpailussa tai ei.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57786
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No en epäilekään, etteikö Villieläin pääsisi finaaliin, mutta siihen vaaditaan muutakin kuin hyvä biisi, nimittäin hyvä live-laulu ja esitys ovat nykyään liiankin tärkeitä viisuissa... Saga nyt voisi saada äänestäjiä ihan hyvinkin puolelleen, jos viisujen määrä tästä vähenee, ainakin mitä on spekuloitu, että kun Tshekki jää pois, myös Viro ja ehkä Latviakin ovat harkitsemassa boikottia ja Andorra :lohduton: Suomella on siis paremmat mahdollisuudet päästä finaaliin ties millä hyvällä kappaleella, kun esitysten määrä putoaakin ehkä jo alle 18

Minuun Villieläin ei ole vielä suurta vaikutusta tehnyt, mutta toivon, että laulajan ääni kestä livenä yhtä hyvin kuin tuossa demoversiossa, vaikka kertsissä hänen äänensä sekoittuu liikaa musiikkiin... Toivotan onnea tälle biisille, sillä on avoimen karsintojen parhaimpia biisejä :joojoo:
⚰️ R.I.P. Eurovision 🪦

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13804
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Kyllä Teräsbetoni kuuluu niihin jotka nimenomaan soittavat sitä vanhan liiton heavy metallia, heviä, jos genrenipotukseen lähdetään, eikä väärinkäytetä termejä omien dissausten välineenä. Tämä taas on kaiketi lähinnä naisvetoista sinfonista tai oopperametallia, goottimetallia tms. Mutta tarkoitin kyllä lähinnä että "heviä" tai raskaampaa rockia on lähetetty kolme kertaa kaikista niistä kerroista kun Suomi on osallistunut. Ja viime vuonna lähetettiin muuta. Yhtä pöllöä kuin hokea tuota "ei aina sitä heviä" olisi hokea mantraa "ei aina sitä iskelmää". Ja paremmin perusteltavissa olevaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30897
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Serduchka kirjoitti:No huomaa, että laskussa on ollut Suomen heviyritykset 1. > 17. > 22. :eiei:
Tänä vuonna ei lähetetty heviä eikä edes "heviä" ja sijoitus laski entisestään (25.). Neljän sijoituksen laskeva sarja on tietenkin merkitsevämpi kuin kolmen, joten päättelemmekö, ettei laskevaa sarjaa voi katkaista? Olemmeko tuomittuja sijoittumaan aina vain huonommin, mitä ikinä teemmekin? Jos päättelemme näin, kannattaa varmaankin lopettaa osallistuminen tähän paikkaan.

Todellisuudessa kolmen tai neljän peräkkäisen tuloksen paremmuusjärjestyksestä ei saa aikaiseksi mitään tilastollisesti merkitsevää trendiä. Erityisesti kolmen peräkkäisen tuloksen sarja on yhden kolmasosan todennäköisyydellä joko laskeva tai nouseva, jos sarjan ensimmäisestä tuloksesta ei oleteta mitään. Jos sarjan ensimmäinen tulos on äärimmäinen (aivan kärki- tai häntäpäätä), laskevan tai nousevan sarjan todennäköisyys nousee 50 %:n tienoille tai yli, koska tuloksilla on taipumus palautua kohti keskiarvoa. Suomen "hevi"sarjan ensimmäinen tulos toden totta oli äärimmäinen, joten eipä siitä realistisesti voitu tullakaan kuin alemmas.
Serduchka kirjoitti:No en epäilekään, etteikö Villieläin pääsisi finaaliin, mutta siihen vaaditaan muutakin kuin hyvä biisi, nimittäin hyvä live-laulu ja esitys ovat nykyään liiankin tärkeitä viisuissa... Saga nyt voisi saada äänestäjiä ihan hyvinkin puolelleen, jos viisujen määrä tästä vähenee
Sagan livelaulun ja -esityksen tasosta ei taida olla senkään vertaa takuita kuin Villieläimen? Viisujen määrän mahdollinen väheneminen taas ei juurikaan vaikuta siihen, kenet kannattaa lähettää.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

TOTUUDENPUHUJA

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
Wau, mikä paketti! Jos yksi pitäisi valita, se olisi tämä. Jos yksi pitäisi valita Osloon, se olisi tämä.
|
Uusi Nightwish-tasoinen bändi, jonka biisissä on räväkkyyttä ja melodiaa. Sovitus on hyvä ja tarkoituksenmukainen. Mieskuoro, joka toistaa kertsiä, on cool.
|
Nyt tämän yhtyeen kannattaa äänestää itseään esim. 7000 eurolla, niin sillä heltiää todennäköisesti Oslon paikka. Ja Oslon semistä läpipääsy on selvää.
|
Aino, mitä muuttaisin, olisi kieli ja laulun nimi. Nimen kannattaisi olla jokin termi, joka antaa uuden ulottuvuuden ja muistettavuuden biisille.
|

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Puuttuu vaan Nightwish-tasoinen saundimaailma.
Kylmyyttä magiaa tähän hiukan kaipaisin ja hiukan vielä jytyä..Kuorot oli tosi hyvät ja tytön äänikin

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Laulajalla on hyvä ääni, kappale olikin sitten shittiä.
Love shine a light

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Mansikka kirjoitti:Hei vaan Rosetta pitkästä aikaa :hei:
Hei vaan samoin sinullekin! :hei: ;)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kivaa, että näiden kappaleiden joukossa on myös ihan tosissaan tehtyä musiikkia, kuten tämä. Omaan makuuni laulajattaren ääni on tosin liian heppoinen, mutta ymmärrän sen tyyliarvon ja sen, miksi monet siitä pitävät. Sävellys on hyvä ja tyylilajissakaan ei ole mitään vikaa. Toivottavasti tämä menee jatkoon!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

TOTUUDENPUHUJA

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja TOTUUDENPUHUJA »

|
Ehdotan että Villieläin hankkii "vaalirahaa", jolla voi varmistaa itsensä jatkoon. Tässä kisassa tulos ostetaan rahalla, joten omat kännykät laulamaan! Vuosien puurtaminen pinnalle pääsemisessä saatetaan palkita, jos VIELÄ jaksaa sijoittaa itseensä riihikuivaa.
|
Tää äänestys on villilänsi :heh:
|

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Vaalirahan myötä pitää nimikin sitten muuttaa kansainväliseksi. Ehdotukseni onkin Villain. :hihi:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Ehdotonta parhaimmistoa avoimen sävellyskilpailun lauluarkusta! :tapu: Jotain jylhää, voimakasta ja uhmakastakin. Ja hieno melodia, jossa kivoja koukkuja. :tuuletus:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Minäkin olen vajaan viikon myllytyksen jälkeen ihastunut tähän biisiin. Tähän vielä massiivisempi sovitus ja iso koneisto taustalle puskemaan bändiä eteenpäin, niin hyvä tulee. Ei ollenkaan pöllömpi vaihtoehto vaikka ihan Osloon asti.
Ja pitäähän sille Eläkeläisille löytää ihan oikeasti haastaja sinne finaaliin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minusta on hauskaa, että sanoituksessa on viittauksia bändin nimeen. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Villieläin - Ei minua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

MuzaMaza kirjoitti:Minäkin olen vajaan viikon myllytyksen jälkeen ihastunut tähän biisiin. Tähän vielä massiivisempi sovitus ja iso koneisto taustalle puskemaan bändiä eteenpäin, niin hyvä tulee. Ei ollenkaan pöllömpi vaihtoehto vaikka ihan Osloon asti.
Ja pitäähän sille Eläkeläisille löytää ihan oikeasti haastaja sinne finaaliin.
Yhdyn täysin Muzikseen :joojoo: . Pienellä hienosäädöllä tästä saa ihan potentiaalisen Oslon menestyjän. Olen tosissani, tässä on jotain samaa eteenpäin menevää vauhdikkuutta kuin Lordissakin ja suomen kieli kuulostaa tässä todella hyvältä.
Ja kyllä tästä ulkomaalaisetkin näköjään tykkäävät :peukku: . Minä äänestin tätä. Ja taidan äänestää toisenkin kerran.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Lukittu