Antti Tuisku

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Sebastian
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 30 Kesä 2004, 17:43
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Sebastian »

Miten toi liittyy euroviisuihin? Toivottavasti tämä onneton Tuisku-piipittäjä ei osallistu ikinä karsintoihin. Pikkulikat äänestäisi hänet voittajaksi olisi biisi miten surkee tahansa. Tästä Idols-systeemistä oli hyvä esimerkki Sveitsillä tänä vuonna. Oh my God! Kokemusta ja karismaa peliin!
SeBASTIan "Give Love A Chance"

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Antti Tuisku on komein poptähti

Antti Tuisku on maan komein poptähti. Vilkkusilmä voitti selvällä äänten enemmistöllä Mister Pop 2004 -äänestyksen.

Millä mittarilla tahansa maan suosituimmaksi poppariksi kiitänyt Antti kahmi äänistä yli kolmasosan päihittäen selvästi kakkoseksi kirineen viimevuotisen voittajan The Rasmus -yhtyeen Lauri Ylösen.

Kolmatta kertaa järjestetyssä Mister Pop -äänestyksessä annettiin ääniä kaikkiaan yli 4200 kappaletta. Kolmanneksi ylsi niinikään Idolsista tuttu Jani Wickholm.

Keväällä valittu Miss Pop 2004 on Tiktak-yhtyeen Petra.

Lue Antti Tuiskun kommentit Ilta-Sanomista!

Kuva

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

No mahtaa olla äänestäjäprofiili melkoisen arvattava.. Ja jos nuo kaksi ensimmäistä nyt vielä jotenkin ymmärtää kun tietää ketkä stara.fi -sivustoa lukevat, niin mutta että hra Wickhol pokkaa perintöprinssin tittelin.. :shock:
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Wickholmin sijoitusta ihmettelen minäkin - oliko vaihtoehtoja vain kolme? Epälen nimittäin, ettei tuossa äänestyksessä saanut valita ketä tahansa.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja AntSa »

ONNITTELUT KAIMALLE tästäkin saavutuksesta!!!!! :lol: Ja ESIINTYJÄNÄ ANTTI ON IHAN MIELETÖN!!!!! TOTTAKAI karsintoihin!!!!!! :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja itikka »

Että tää pelkää Antin osallistuvan jollain "muka-R&B"-tyylisellä kappaleella ja teinitytöt äänestää sen Ukrainaan....

Karismaa pojalla on, mutta musiikkityyli ihan hukassa... :? Ainoa toivon pilkahdus oli Jenni-duetto, mutta sekin kappale oli sellainen "pikku-nätti".
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Muistakaas tänään kooste ANTTI TUISKUN toukokuisesta konsertista maikkarilla klo. 20 :D

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Antti oli loistava! Kyllä hänet voisi lähettää Suomen edustajaksi viisuihin.
Eikä hävettäisi yhtään. Kunnon biisi tietenkin pitää olla, mutta Antti on showmies ja pärjäisi varmasti edustustehtävissä. :D

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Naali »

Juu, minäkin tykkäsin. Mietin vain välillä, että oliko laulu livenä, sillä jotenkin se kuulosti niin epäuskottavan hyvältä. Kunhan kappaleiden sanat olisivat vähän paremmat, voisi Antin tosiaan lähettää minunkin puolestani edustamaan viisuissa.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kyllä mun mielestä Antti lauloi ainakin osan livenä. Koska hän lisäsi joihinkin biiseihin sanoja joita ei levyversioissa ole. Eikä laulanut yhtä puhtaasti kuin levyllä...
Mutta minäkin olin huomaavinani epäsynkkaa... Ellei sitten ohjelmantekijöillä mennyt ääniraita hiukan pieleen kuvan kanssa?... :roll:

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Antti lauloi varmasti playbackina, koska suu liikkui ihan eri tahtiin joissain kohdissa, ja luulisi tanssiessa edes jossain kohdissa äänen värähtävän tai muuttuvan. Ja muutenkin, ei voi laulaa noin tasaisesti.. tai voi, mut en usko, koska kyse on Antista kun kaikki kokeneemmatkin laulajat eivät laula niin tasaisesti.

PS: Antilla oli keikka Kanarian saarilla viime viikolla, ja ei ollut laulanut kuin 4 (!!) biisiä livenä 12:sta biisistä.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Lilli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 855
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 20:08
Paikkakunta: Kuopio

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Lilli »

'Leipäkkiä' tai nou, meidän Elsiin (6 v) upposi kuin jäätelö! :lol: Ja äitiinkin ihan hyvin :oops: Kyllä se Antti on niin söötti, että onneksi on meidänkin perheessä joku, jonka varjolla saa äitikin tykätä! 8) :lol:
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
- Muumit -

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Naali »

Kaivanpa tämänkin aiheen esille, koska olen taas itse innostunut aiheesta. Eli Antista :lol:

Ostin eilen Sokokselta Ensimmäinen-levyn. Olen odottanut, että sen saisi alennuksella, ja nyt se maksoi vain 5,95. Ei kun kassalle kiikuttamaan. Olen kuullut levyn ennenkin, mutta se oli niin hauska, että halusin sen itsellenikin. Olen oikein tyytyväinen ostokseeni. (Siitä kertoo ehkä sekin, että olen kuunnellut levyn noin neljä kertaa puolessatoista vuorokaudessa.) Suhtaudun Anttiin pienellä ironialla, mutta pidän tästä levystä ihan oikeasti. :D

Ainoastaan ärsyttää se yksi Antin laulumaneeri, jota en osaa tässä selittää :(
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Ei voi olla totta, kuulin Antti Tuiskun uuden biisin aamulla YLEX:ltä ja ootin koko biisin aikana, että kuka nainen tää on ku tuttu ääni. No sitten se sanoi "Tuiskun Antti ja Tyhjä Huone", olin ihan hämillään. Ihan ku Kaija Koon ääni tai jotai :lol:
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Naali »

Totta kai se pukkaa jo uutta levyä, kun minä vasta ostin ekan :lol: Pitäisi varmaan yrittää kuunnella radiosta, josko minäkin kuulisin tuon wannabe-Kaijan 8)
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja lharju »

On kuulemma ihan Tuiskun Antin omat sanat Tommin mainitsemassa laulussa :shock:

Toivotaan nyt, että seuraava albumi ei floppaisi... Onkohan tämä julkaisuaika kuitenkin vähän liian aikainen?
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Violette »

No, jos albumi julkaistaisiin myöhemmin niin Tuiskun musiikin suurin kohderyhmä eli pikkutytöt ja nuoret naisenalut ehtisivät varmaan kasvaa liian isoiksi fanittaakseen ihq-Anttia vielä toisenkin levyn verran :lol:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

lharju kirjoitti:On kuulemma ihan Tuiskun Antin omat sanat Tommin mainitsemassa laulussa :shock:
Kyllä ovat, ainakin Antti niin sanoi keikallaan. Olisi kyllä jonkun muun esittämänä ihan hyvä kappale, mutta toisaalta, Antilla on karismaa vähemmän kuin leppäkertulla. :lol:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3104
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

No äläs nyt....leppäkerttu vois tuosta vaikka suutahtaa!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14190
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Minusta leppäkertulla on aika paljonkin karismaa tuolla koppakuoriaisten maailmassa - kaikki muut ovat aika tylsästi samanvärisiä :wink:

Mutta Antti Tuisku saa kuitenkin jäädä omasta musiikkihyllystäni pois edelleenkin...
Hello Hi!

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Colby »

Näitä muutamia varhaisnuorison suosimia foorumeita seuranneena oon törmännyt monta kertaa tän tyyppiseen lauseeseen: "Olin ennen fani, mut kun oli menny jo melkein vuosi, eikä ollu tullu uutta levyä, ni en jaksanu olla enää fani". Oon luullut, ettei tommosia ihmisiä ois oikeesti olemassa, mut kai sit vaan on :cry: Tää on tätä liukuhihnamusiikkiaikaa
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja lharju »

Toivottavasti levyllä olisi myös joku HITTI, niin ehkä Antti voisi saada faneja sellaisesta porukasta, joka arvostaa myös musiikillisia ansioita. (Älkääs nyt naureskelko siellä takarivissä, onhan Antin esittämällä pop-renkutuksilla paljon faneja ja arvostajia, jotka ihan oikeasti pitävät siitä musiikista, eikä vain laulujen esittäjästä). Tuiskussa on kuitenkin ainesta.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Miik »

Juu, kyllä Antti showmies on. Ja laulaakin osaa sen verran, että kehtaa kuunnella. Toivon ihan vilpittömästi Tuiskulle pitkää uraa musiikin ja viihteen saralla. Eihän sitä tiedä, mitä siitäkin vielä kuoriintuu, kun vuodet vierii..

Tuo uusi biisi olisi kyllä hauska bongata.. mahtaakohan tulla Radio Suomesta, kun se on nykyään mun radiokanavani.
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Meidän perheessä "kohderyhmään" kuuluva pikkusiskoni (10 v.) ihquttaa vähiten Tuiskua. Taistelen verisesti äitini (52 v.) kanssa ykkösfanin paikasta. Niin ja itse oon 26, eli repikää siitä huumoria..

Antti on jo kiintotähti Suomen mittakaavassa.
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33249
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kuka kumma valitsee Antin sinkkubiisit? Tuo uusi sinkku on niin keskiverto, että huh huh. Varmasti löytyy uudelta levyltä paljon parempia kappaleita.
Riskinä seniorilaumat

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Soiko koko sinkku yleensäkään missään? Mistään en ole onnistunut bongaamaan, eikä millään listoillakaan näy?
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Naali »

En minäkään. Alkaa harmittaa, mutten viitsisi ostaa sinkulaa, kun en ole kappaletta kuullutkaan. Enkä ehkä muutenkaan.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Nrj:llä Antin uusi biisi on pyörinyt top 10.. Aina iltaisin klo 18:00 jälkeen se lista kuunnellaan NRJ:ssä.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja Naali »

Joo. Olen nyt pari päivää kuunnellut monen monituista tuntia YleX:ää, jossa Tyhjä huone näyttää listoilla olevan toiseksi soitetuin kappale (! ainakin kai viime viikolla), mutta kertaakaan en ole noin kymmenessä tunnissa kuullut. En tajua.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Antti Tuisku

Viesti Kirjoittaja male »

Kuulin Tyhjän huoneen pari päivää sitten. Ei erikoinen, mutta kelpaa kyllä.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Vastaa Viestiin