Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Euroviisut 2010 Oslossa
Lukittu

Eläkeläiset - Hulluna humpasta

*****
26
15%
****
20
11%
***
20
11%
**
14
8%
*
99
55%
 
Ääniä yhteensä: 179

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

jee euroviisut kirjoitti:Ensikuulemalta ihan hirveä. :nohyi: Hirveää mukahuumoria. Jos Suomi lähettää tämän niin muutan Ruotsiin.
Mä muutan sitten ehkäpä Tanskaan :heh: Ruotsiin en sentään muuta :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Eihän tämä ollut ollenkaan niin huono, mitä saattoi päätellä joidenkin kirjoitelusta. Oikeastaan tykkäsin ekan kuuntelun jälkeen. Reipas ja erilainen, sulatellaan.
Love shine a light

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja jv »

Eihän tämä ole ollenkaan mun genreä, mutta tämä oli kyllä sen lisäksi myös kalpeampi ja puhdittomampi kuin olisin odottanut. Ei jäänyt käteen senkään vertaa kuin olisin voinut toivoa ja sekään ei olisi ollut paljon.

Avatar
Dino78
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 549
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 14:15

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Dino78 »

tykkään, tykkään :tuuletus:

olen aina tykännyt heidän covereista. okei bändi vääräs kisas, mut tää biisi on hyvä ihan omaksi sävellykseksi. :heh:

...hulluna humpasta taas, minä olen, hulluna humpasta taas... :rofl:

mut joo, oli parempi ku pelkäsin. kyl tän puolesta vois liputtaa, pelkäsin jotain yhtä myötähäpeää aiheuttavaa ku kreisiraadio virosta. täs on kuitenkin ihan tarttuva kertsi. :joojoo:
On niiiin könni. (TomppaJr:n legendaarinen humalaviesti eräänä la-yönä)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Dino78 kirjoitti: mut joo, oli parempi ku pelkäsin. kyl tän puolesta vois liputtaa, pelkäsin jotain yhtä myötähäpeää aiheuttavaa ku kreisiraadio virosta. täs on kuitenkin ihan tarttuva kertsi. :joojoo:
Kreisiraadio oli mahtava :draamaa: Tää on taas aivan täyttä p*skaa :nohyi:
Siis ei Suomen kansa voi olla niin pölvästi, että lähettää tällaisen... Sen vielä voin sietää, että tää sijoittuu karsinnassa 2. sijalle, mutta edustuspaikkaa en voisi sietää :nohyi:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh:
No joo minusta tämä on biisinä Eläkeläisten viisukontekstissa onnistuminen - aika vaikea tämä on varmaan voittaa. Hulluna humpasta tulee raikaamaan usealla kesäterassilla ja saunanalaiturilla.

Väliosasta pidin :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
jamit
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1333
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:29
Paikkakunta: OULU

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja jamit »

Sorry jos oon väärässä, mutta jos sais antaa miinus tähtiä niin antaisin. Kamalaa potaskaa.... ei pistettäkään yhdeltäkään maalta. No ehkä Irlannilta...

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Odotin jotain järkyttävämpää joten siinä mielessä ihan pienesti positiivinen yllätys. On sitä huonompiakin vitsiviisuja nähty mutta ...no joo... :shock:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Kaikki muut on parempia vaihtoehtoja kuin tämä :toilet:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ :heh: Voi hyvinkin olla, en oo vielä juuri muita ehtinyt kuunnella. :heh:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ja nyt myönnän toivoneeni Eläkeläisiä viisuihin jo vuosia. :sekava:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Eläkeläisten pitkäaikaisena fanina ja kymmenellä keikalla käyneenä olen sitä mieltä, että tämä on hyvä laulu. Samaa kamaa kuin aina ennenkin, ja hauskaa on ollut. Juttu nimenomaan on esiintyminen, ja toivottavasti se toimii myös kolmen minuutin formaatissa. Tämä on selvästi sitä silmälläpitäen rakennettu, kuten että kaikki jäsenet laulavat ja kappaleen nimeä toistetaan useasti.

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Voih. Tämä oli kyllä aikamoinen pettymys. Ihan vaikka Eläkeläisiä sympateeraan ja tarttuvia ja hauskoja ralleja poppoolla parhaimmillaan onkin, niin en usko että tämä kyseinen veistos saa minua tarttumaan luuriin ja äänestämään. Musta tästä puuttuu täysin sellainen aidontuntuinen riemastuttava riehakkuus ja lopputulos saa lähinnä haukottelemaan. No, en tiedä, ehkä oikeassa mielentilassa (tuhannen päissään) ja livenä tämäkin saattaisi toimia, mutta ei tässä nyt ole mitään sellaista minkä takia haluaisin kuunnella rallin toistamiseen. Hmm, ehkä ton kertsin sais edes vähän tarttuvammaksi jos joku sankareista osaisi jodlata oktaavin ylempää tms.

Harmittaa. :eiei:

P.S. Urkusoolo oli kyllä hieno!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Minulta ennakkoluulottomat kolme tähteä. :uujee: Ihan hauska ja tarttuva, mutta tiedä sitten, josko enää Oslossa naurattaisi? :mitvit: :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No ehkä pitäisin tästä, jos tämä ei tavoittelisi viisuedustusta Suomessa :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Kuten ennankoinkin. Tää on niin kuultu jo muiden kappaleiden pohjalta. :nohyi:
Raipatirai

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Onpas hirveää skeidaa. En kyllä muuta odottanutkaan. Menisivät kotiinsa.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Coverbändi mikä coverbändi, ei tämä toimi (toisin kuin jotkut niistä covereista). Serbia teki saman viime vuonna paljon paremmin. On siinä taustahumpassa jotain ihan svengaavaa, mutta kuuntelisin sitä mieluummin ilman päälleliimattua "huumori"örinää.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Dimsku.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1064
Liittynyt: 31 Joulu 2007, 19:30
Paikkakunta: Espoo

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Dimsku. »

Serduchka kirjoitti:
jee euroviisut kirjoitti:Ensikuulemalta ihan hirveä. :nohyi: Hirveää mukahuumoria. Jos Suomi lähettää tämän niin muutan Ruotsiin.
Mä muutan sitten ehkäpä Tanskaan :heh: Ruotsiin en sentään muuta :draamaa:
Mä voin tulla mukaan. Ei iskenyt, tuli vain pää kipeäksi :draamaa:
FISH FINGERS ARE SO FREAKING HOT, just like Leonardo DiCaprio
- Anna

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7181
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mä annoin nyt tälle peräti kolme tähteä nyt alkuun :heh:.. Muhun kyllä upposi hieman :shock:. Kyllä mä pystyn näkemään tän Oslossa :surrur:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30534
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kuuntelin kaikki biisit aamupäivällä kahdesti ja suhtauduin tähän mielestäni välinpitämättömästi, en pitänyt mutten inhonnutkaan. Yllätyksekseni tämä biisi on junnannut päässäni koko päivän. Päänsisäinen siedätyshoito on toiminut, sillä nyt kun kuuntelin biisin kolmannen kerran, jouduin nostamaan biisin kahdesta tähdestä neljään. :uujee:

Ei tätä silti Osloon kannattaisi lähettää mutta tällä hetkellä muu tulos ei kovin todennäköiseltä vaikuta.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja umbros »

Elekee työ niuhottako... :draamaa: Mukava rallatushan tämä on! :heh:

Yleensäki ottaen on ollu hauska ilmiö, millasen paniikin Eläkeläiset on saanu kuppilassa ku heidän osallistumisensa julkaistiin. Ja nyt sitten kun tämä humppa on vielä ihan siedettävä ralli (joka johtaa eittämättä Osloon), ni viel enemmässä määrin paniikki on ilmassa, suorastaan aistittavissa. :heh: Kai nyt jokaiselle oli ihan selvää, ettei edes suurella sydämellä tämä olisi voinut kääntää teidän kelkkaa, olisipa biisi ollut minkälainen tahansa, joiden mielestä alunperinkin "Eläkeläiset pilaa tämän vuotiset viisut / viisukarsinnat"?!

Kerranki en aattele menestyksen kannalta tätä Suomen viisuilua tänä vuonna. Musta nää ois vaa hauska nähdä kansainvälisten viisufanien raatelemana keskustelupalstoilla, puhumattakaan minkälaista polemiikkia nää aiheuttais jossai viisutanteerella. :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

umbros kirjoitti: Kerranki en aattele menestyksen kannalta tätä Suomen viisuilua tänä vuonna. Musta nää ois vaa hauska nähdä kansainvälisten viisufanien raatelemana keskustelupalstoilla, puhumattakaan minkälaista polemiikkia nää aiheuttais jossai viisutanteerella. :heh:
Et sitten ajattele yhtään suomalaisia viisufaneja, jotka astelevat Oslon kaduilla viisuviikolla tuntien myötähäpeää omasta edustajastaan, kuin muilla mailla on omat suuret tai vähemmän suuret, mutta kuitenkin hyvät tähtensä :roll:

Kamalaa, jos tää ihan oikeesti pääsee edustamaan Suomea viisuihin :eeek: Siis mä en ala :jupinaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Serduchka kirjoitti:Et sitten ajattele yhtään suomalaisia viisufaneja, jotka astelevat Oslon kaduilla viisuviikolla tuntien myötähäpeää omasta edustajastaan, kuin muilla mailla on omat suuret tai vähemmän suuret, mutta kuitenkin hyvät tähtensä :roll:
Tota - eiköhän viisufaneja ole aika erilaisia ja siksi tuo perustelu on vähintään omituinen.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

umbros kirjoitti:Yleensäki ottaen on ollu hauska ilmiö, millasen paniikin Eläkeläiset on saanu kuppilassa ku heidän osallistumisensa julkaistiin. Ja nyt sitten kun tämä humppa on vielä ihan siedettävä ralli (joka johtaa eittämättä Osloon), ni viel enemmässä määrin paniikki on ilmassa, suorastaan aistittavissa. :heh: Kai nyt jokaiselle oli ihan selvää, ettei edes suurella sydämellä tämä olisi voinut kääntää teidän kelkkaa, olisipa biisi ollut minkälainen tahansa, joiden mielestä alunperinkin "Eläkeläiset pilaa tämän vuotiset viisut / viisukarsinnat"?!
Eipäs yleistetä. Esimerkiksi itse olin aivan innoissani Eläkeläisten osallistumisesta viisuihin vihdoin ja viimein, mutta sille en mahda mitään, että Hulluna humpasta on mielestäni aika käsittämättömän keskinkertainen ja mielikuvitukseton noh... melko lailla kaikin puolin. Tokihan tämä voi livetilanteessa toimia ihan hyvin, mutta kyllä nämä Kuppilan pisteytykset jotain osviittaa antaa ihan itse kappaleen tasostakin.

Mulla on sellainen epäilys, että Eläkeläiset ei matkaa Osloon, varsinkin jos Amadeus tai Osmo vetää timmisti.
Viimeksi muokannut BruiseViolet, 01 Joulu 2009, 00:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

ta1ja kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Et sitten ajattele yhtään suomalaisia viisufaneja, jotka astelevat Oslon kaduilla viisuviikolla tuntien myötähäpeää omasta edustajastaan, kuin muilla mailla on omat suuret tai vähemmän suuret, mutta kuitenkin hyvät tähtensä :roll:
Tota - eiköhän viisufaneja ole aika erilaisia ja siksi tuo perustelu on vähintään omituinen.
No aikas suuri osa täällä on Eläkeläisten viisuedustusta vastaan tähtimääriä tarkastellen
*:stä on tullut selvästi eniten ja niin se varmaan tulee olemaan
Ei mulla periaatteessa tätä biisiä vastaan oo mitään, mutta mä en vaan halua, että tää tulee turmelemaan mun harrastukseni edustamalla Suomea ja sitten tätä saa nolona seurata Telenor Arenalla :shock: Mikälie yrittää olla suomalainen Kreisiraadio-Verka-LT United viritelmä... En lämpene :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja umbros »

Serduchka kirjoitti:Et sitten ajattele yhtään suomalaisia viisufaneja, jotka astelevat Oslon kaduilla viisuviikolla tuntien myötähäpeää omasta edustajastaan, kuin muilla mailla on omat suuret tai vähemmän suuret, mutta kuitenkin hyvät tähtensä :roll:

Kamalaa, jos tää ihan oikeesti pääsee edustamaan Suomea viisuihin :eeek: Siis mä en ala :jupinaa:
No samaa myötähäpeää osa on tuntenut niin Lordista aikanaan kuin pari vuotta myöhemmin Teräsbetonista. Joka vuosi on näitä, jotka myötähäpeilee kun oma suokkari ei pääse seulasta läpi. Jos koko kansanmaine on viisuista kiinni, niin sitten on varmaan paras jättäytyä kokonaan pois näistä skaboista. Ei tämä NIIIN vakavaa tarvitse olla (vaikka hirmu vakavaa onkin). :heh:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

No, ehkä mieluummin kuitenkin tämä kuin Amadeus... tai muutamat iskelmät ja rokkibändit. Mutta ei silti vuoden humppasarjan kärkeä vielä :rofl: Tänä vuonna onkin monta humppaa tarjolla. Loppupuolen urku?soolo on kyllä aika upea :heh:
Viimeksi muokannut Rousku, 01 Joulu 2009, 00:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja umbros »

BruiseViolet kirjoitti:Mulla on sellainen epäilys, että Eläkeläiset ei matkaa Osloon, varsinkin jos Amadeus tai Osmo vetää timmisti.
Ja minäkään en ole missään vaiheessa sanonut, että Eläkeläiset marssisivat Osloon musiikillisilla ansioillaan. :heh: Biisihän on sitä samaa huttua, mitä Eläkeläiset on tarjonnut kaikki nämä vuodet. Voisiko joku laittaa jonkun linkin tänne jostain biisistä, joka muka olisi joku OIKEASTI laatubiisi? Niinpä.

Eihän tän kohdalla nyt olekaan kyse musiikillisista ansioista, vaan siitä että tämä joko naurattaa tai sitten ei. En nyt itsekään vedet silmissä naura, mut vähän hymyilyttää. Onhan sekin jotain. :heh:

Joka tapauksessa minä luulen, että Eläkeläiset menee Osloon. Toivon kylläkin (jopa itseni yllättäneenä), että Osmo lähtisi. Osmossa ja Osmon biisissä on jotain sellasta Tanskamaista svengia, jolla mennään kymppisakkiin. :ihana:

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Eläkeläiset - Hulluna humpasta

Viesti Kirjoittaja umbros »

Serduchka kirjoitti:Ei mulla periaatteessa tätä biisiä vastaan oo mitään, mutta mä en vaan halua, että tää tulee turmelemaan mun harrastukseni edustamalla Suomea ja sitten tätä saa nolona seurata Telenor Arenalla :shock: Mikälie yrittää olla suomalainen Kreisiraadio-Verka-LT United viritelmä... En lämpene :niinpa:
Tämä voi turmella sinun harrastuksesi. Jonkun muun kohdalla tämä harrastus voi suorastaan saavuttaa aivan uuden intopiukeuden tason. Meitä harrastajia ja viisunautiskelijoita on joka lähtöön, myös maultaan. :peukku:

Mutta edelleen, Osmo Osloon! :tapu:

Lukittu