Sarjoja audiovisuaalisesti tallennettuina

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Hamstraatko lempparitelkkarisarjasi DVD-levyinä?

Äänestys on voimassa 14 Syys 2039, 09:32 asti

Kyllä!
39
41%
Jos on / olisi rahaa niin kyllä
41
43%
En, nehän ovat turvassa videonauhalla
4
4%
En, olenhan jo nähnyt ne!
12
13%
 
Ääniä yhteensä: 96

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

^Tilasin äsken neljännen ja viidennen kauden ja ne sai vieläpä ilman postikuluja! :peukku:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Maanalainen armeija iskee jälleen... ostin kauden 8 ja ahmin sen kertaheitolla. Toinen käsikirjoittaja oli vaihtunut, mutta eipä se menoa haitannut. Samanlaista hauskaa kohkausta kuin aiemminkin! Huomasin juuri, että minulta puuttuvat kaudet 7 ja 9... samoin huomasin, kun omistan semmoset isommat boxit, siellä lukee toisessa kaudet 2-3, toisessa kausi 5... eli nähtävästi 1 ja 4 puuttuu myös hyllystäni... Noh, kaikki on nyt joka tapauksessa vihdoin julkaistu!

Aloin katsoa tänä aamuna alusta uudelleen, ties monennenko kerran... on tämä kyllä hyvin viihdyttävä sarja.

Sohvanvaltaajat
(The Royle Family), joka on Granada Televisionin tuottama ja BBC:n esittämä brittiläinen tilannekomediasarja. Tästä oli näköjään vihdoinkin ilmestynyt kausi 2. Kaikkiaan kausia on 3. Itse omistan ykköskauden, joka on tullut sahattua moneen kertaan!

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä olen ihastunut tv-sarjaan Greek :uujee: Nyt vihdoin oli ekan kauden eka puolikas alessa ja on kiva kun on uutta ahmittavaa :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Nyt on Sinkkuelämää-sarja koossa, kun Cdon.comista sain loputkin kaudet edullisesti kotiinkannettuina. Jee!
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^Maarushkalla aivan häkellyttävän upea ava! Suoraan Sohvanvaltaajista, jee! Mitenkäs sarja muuten päättyi? Toivottavasti Anthonylle kävi hyvin kaiken höykyytyksen keskellä. "Anthony, get som ciggies for us"

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Onkohan tuo CDON:in tuleviin julkaisuihin listattu, syyskuussa ilmestyväksi merkitty, Wallace & Gromit tupla-dvd kokoelma joka sisältäisi KAIKKI Wallace & Gromit lyhärit :mitvit: :uujee:
Pakkohankinta :surrur:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Beverly Hillsin seitsemäs kausi ilmestyy ensi kuussa. :uujee:

Lostin viides kausi ilmestyy joulukuussa. :tuuletus:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Päätin, että en osta uusia tv-sarjojen boxeja ennen kuin olen katsonut entiset, vielä kelmuissaan olevat alta pois! :draamaa:
Koen jonkinlaista ahdistusta kun hyllyt notkuvat erilaisia sarjoja, jotka on pitänyt silmät kiiluen hankkia, vaikka ei ole aikaa edes niiden katsomiseen. Yhdenlaista hulluutta siis tämäkin. Minulla on selvästi ähky!

Mietin että kun olen saanut katsottua jonkun pitkäkestoisen sarjan, niin pistäisinkö sen nettimyyntiin vai säilytänkö sitä yhä hyllyssäni. Tuleeko mulla ihan oikeasti katsottua koko sarja vielä kolmannen kerran vai nököttääkö ne boxit siellä pölyä keräämässä? Joku Dynastia, Frendit tai Mullan alla. Jaksanko mie alusta lähtien lähteä kahlaamaan koko tuotantoa läpi kun niiden katsomiseen menee vähintäänkin ikuisuus.

Onkos muilla sarja-friikeillä samanmoisia aatoksia? Ahdistaako tavaran paljous joskus?
Katsotteko suosikkisarjojanne uudestaan ja uudestaan alusta lähtien kun olette saaneet sen kokonaisuudessaan katsottua?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minulla on sikäli samanlainen tilanne, että hyllyt notkuvat kelmuihin käärittyjä dvd-elokuvia ja tv-sarja-bokseja, mutta minua ne eivät ahdista - vaan tuovat pikemminkin turvallisuuden tunnetta :heh: Aina löytyy omasta hyllystä jotain katsottavaa :mrgreen: En muista koska viimeksi olisin vuokrannut elokuvan, kun ennen vanhaan ramppasin Makuunissa harva se päivä. Nyt ostan mieluummin vaikka sokkonakin alelaareista kiinnostavalta tuntuvia elokuvia ja oikeastaan voisi sanoa että keräilen elokuvia ja sarjoja ja oikein ylpeilen niiden lukumäärällä :hihi:
Varmasti ihan äkkiä en aloita esim. Melrose Placen, Täydellisten naisten tai Beverly Hillsin katselua alusta, mutta ovatpahan siellä tallessa kun sellainen hetki tulee! Ei niitä sitten kuitenkaan enää mistään saa, kun niitä tekisi mieli katsella. Monien uusien sarjojen kohdalla toimin siten, että katselen ne suoraan boksilta koska olen niin huono seurailemaan tv-kanavien aikatauluja.
Mutta kyllä minä osaa paljon katselenkin - liiankin usein tulee otettua sieltä hyllystä hyväksihavaittu sarja tai leffa, sen sijaan että avaisin jonkun ennennäkemättömän kelmuistaan. Esim. Kumman Kaa, Muodollisesti pätevä, Dallas ja Dynastia pyörivät useinkin parhaiden palojensa osalta ruudullani. Jotain kyllä joutaisi divariinkin, kuten Lemmenlaiva tai Vastatuuleen jotka osoittautuivat ajan kultaamiksi muistoiksi, mutta ei ne siellä hyllyssä paljoa tilaa vie :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:Mietin että kun olen saanut katsottua jonkun pitkäkestoisen sarjan, niin pistäisinkö sen nettimyyntiin vai säilytänkö sitä yhä hyllyssäni. Tuleeko mulla ihan oikeasti katsottua koko sarja vielä kolmannen kerran vai nököttääkö ne boxit siellä pölyä keräämässä? Joku Dynastia, Frendit tai Mullan alla.
No Mullan alla voi ihan surutta myydä. :joojoo:

Mä säästyn tuolta ongelmalta sillä, että en osta mitään turhia sarjoja hyllyyni. Kaikki mitä multa löytyy, on äärimmäisen tärkeitä ja hyödyllisiä ja niitä tulee katottua. :tuuletus:

Frendit on maailman parhainta viihdettä, jota ei enää tarvitse edes alusta asti katsoa. Syödessä voi laittaa minkä kauden minkä levyn tahansa ja höröttää vedet silmissä ihanille ystäville! :uujee:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:No Mullan alla voi ihan surutta myydä. :joojoo:
:heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Naali »

Mulla on samanlainen tyyli kuin gentellä: vain ehdottomia lempisarjoja hyllyyn. Yleensä vähemmän on enemmän. Meillä taitaa olla hyllyssä "vain" Buffyn kaikki jaksot, Babylon 5:n kaikki jaksot, kaksi ekaa kautta Housea, toka kausi Bonesia, BBC:n Ylpeys ja ennakkoluulo ja Niinkutsutun elämäni kaikki vähäiset jaksot. Aion luultavasti kartuttaa kokoelmaa Bonesilla, Housella ja uutuutena Skinsillä. :joojoo:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mullakin on se ajatus, että kerään vain tärkeimmät sarjat hyllyyn. Olen vähän materialisti, joten ne on kiva omistaa, vaikken niitä juurikaan katsoisi. Tällä hetkellä löytyy vain Täydelliset naiset kaudet 1-3, Queer As Folk, Coupling, Musta kyy ja Matka maailman ympäri. Just nyt aktiivisesti himoan vain Frendejä ja loppuja noista Täykkäreistä. Ehkä vähän myös Greyn anatomiaa.
What color is your life?

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

tonywerner kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:No Mullan alla voi ihan surutta myydä. :joojoo:
:heh:
Mullan alla on yksi parhaista jenkkisarjoista koskaan! On olemassa muutakin sarjatuotantoa kuin saippuaoopperat ja hömppäpömppä melrouspleissit!

Voittaa sen teidän jumaloiman Täydelliset naiset 100-0! :ylppis:

Odotan kovasti Amerikan Queer As Folkin viidennen ja viimeisen kauden julkaisua dvd:llä. Katsoin viime viikolla koko neljännen kauden ja haluan ehdottomasti nähdä miten sarja päättyy. Niitä ihmisiä jää ihan ikävä! :ihana:

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

MuzaMaza kirjoitti:Tuleeko mulla ihan oikeasti katsottua koko sarja vielä kolmannen kerran vai nököttääkö ne boxit siellä pölyä keräämässä?
Pölyähän niistä suurin osa kerää, mutta no, onpa mistä kavereille lainata.

Meillä tehokäytössä ovat kaikki komediat ja sitcomit. Todella upeeta, Pokka pitää, Seinfeldit, Frasierit, Sex and the city, Frendit, Will & Gracet, Tyttökullat, Raymondit, Hulluna sinuun, Roseannet, Kellarin kunkut, Dharmat, Simpsonit jne. on kierrätetty läpi jo moneen kertaan. Sen sijaan nuo draamat ovat ja möllöttävät hyllyssä. Osa täälläkin edelleen paketissa ja kokonaan katsomatta. Dynastian kolmonen, uusin Dallas ja Heroes olisivat jonossa seuraavaksi.

Sarjojen kerääminen on mulla muuttanut suhtautumista leffoihin. Ihan niinkuin Tonywernerkin, mä ramppasin jossain vaiheessa vuokraamassa leffoja melkein päivittäin, sitten siirryin ostamaan niitä ja nykyään en tahdo jaksaa edes katsoa leffoja. Ei ole aikaa, mutta toisaalta hyvin harvoin viitseliäisyyttäkään katsoa mitään kaksituntista. Jos boksilla ei ole mitään lifestyle/reality-hömppää, niin sitten muutama jakso komediaa menee syödessä ja siinäpä se. Ja tietty dagen efter, kun voi vaan hautautua sohvan pohjalle, laittaa jonkun sitcomin pyörimään, välin syödä ja nukkua ja tutut hyvät tyypit ruudulla viihdyttää sujuvasti kohti päänsärytöntä huomista. Leffathan nyt menee ihan pilalle jos onnellisesti nukut vartin välissä, mutta Samanthan seksiongelmat vaan on ja jatkuu sujuvasti.

Luulen, että tuollaiset "laadukkaammat" jutut, kuten West Wing, 24:t, Lost ja muut tulevat joskus uudelleen katsottaviksi, mutta kylläpä noita hyllyjä joutaisi rankemmalla kädellä harventaa.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:No Mullan alla voi ihan surutta myydä. :joojoo:
Mullan alla on yksi parhaista jenkkisarjoista koskaan! On olemassa muutakin sarjatuotantoa kuin saippuaoopperat ja hömppäpömppä melrouspleissit!
Itsepähän olet tuota "yhtä parhaimmista jenkkisarjoista koskaan" kovin innoissasi myymässä :heh:

Saippuaoopperoita genten hyllyssä? Katsootaanpas....
24, Pako, Frendit, Täydelliset Naiset, Hovimäki, Jaettu Maa, V, Dynastia....
Saippuaoopperaa suurimmaksi osaksi, TOKI! :D
Otappas kuule nimimukamashauska Muzamaza asioista selvää, ennenku moista väität :joojoo:

Hmmmmm...... Tunteita ja tuoksuja alkaen vuodesta 1973 joka arkipäivä 40min. DVD:lle? Monta niitä on jo saatavilla? TÄNNE JA HETI!! :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Darhen »

MuzaMaza kirjoitti:
Mullan alla on yksi parhaista jenkkisarjoista koskaan! On olemassa muutakin sarjatuotantoa kuin saippuaoopperat ja hömppäpömppä melrouspleissit!
:synkka: :femme:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Itse ostan vain hyviä sarjoja ja ostan ne pitääkseni ne kokoelmassani. :joojoo: Kokonaisina omistan Todella upeeta, Sinkkuelämää, Kylmä rinki ja Dark angel. Frendit, Simpsonit, Tuho-osasto, Xena ja Ally McBeal ovat hyllyssä osittain ja nämä mielelläni täydentäisin kokonaisiksi. Lisäksi haluaisin luonnollisesti kerätä myös Teho-osaston, Queer as folkin, Mullan alla, Will&Grace, Nanny ja Nip/tuck.

Oikeasti odotan vain sitä päivää, että sairastun vakavasti ja makaan kotona katsomassa sarjoja. :rofl:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Itsekin ostelen pääasiassa vain hyviä sarjoja tai sellaisia, joiden luulen olevan hyviä... niitä on näinkin laajan tv-maun omaavana aika hitosti :heh: . Toki joskus yleissivistyksen kerryttämiseksi ostaa myös Dynastioita ja Dallaseja katseluun, mutta saa nyt nähdä. Nyt tällä hetkellä katsomatta on Studio Julmahuvi, kahdeksan kautta Simpsoneita ja Melrose Placen eka kausi. Housen toinen kausi on tällä hetkellä katseluvuorossa. Ei tässä tarpeeksi, 21. päivä tulee hommattua Lostin viides kausi ja loppukuusta sitten Beverly Hills 90210:n seitsemäs kausi. Näiden lisäksi ei kyllä juuri tällä hetkellä ole suunnitelmissa ostaa bokseja, vaikka tietenkin ostoslistalla on paljon muitakin bokseja, mutta niitä sitten joskus. Tietty jos tulee jotain megatarjouksia (kuten oli noi 2 x Simpsonit-kausi = 20e), niin toki saatan hyödyntää, mutta noin muuten tv-sarjojen osto saa toistaiseksi olla tässä. Sitten taas olen sen verran materialisti, ettei mieleeni edes tulisi myydä jo katsottuja sarjabokseja pois, ei vaikka mukana olisi hieman huonompiakin sarjoja (kuten Monty Pythonin lentävän sirkuksen neljäs kausi tai Lapparien Seitsemän kuolemansyntiä). Ei sitä tiedä, vaikka joskus tulisikin katsottua uudestaan.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Listaan ihan vaan listaamisen ilosta, mitä täältä hyllystä löytyy... :heh:
Beverly Hills 90210 kaudet 1-6, Melrose Place kaudet 1-4, The Love Boat kausi 1 osa 1, Queer as Folk (brittiversio) koko sarja, Allo Allo kaudet 1-7, Black Adder koko sarja, Mr Bean koko sarja, Coupling koko sarja, Cold Feet koko sarja, Ugly Betty kaudet 1-2, Dallas kaudet 1, 2, 4, 8-11, Dynastia kaudet 1-3, Desperate Housewives kaudet 1-4, The Simpsons kaudet 1-12, 30 Rock kausi 1, Baywatch kaudet 1-2, CSI kausi 6, CSI Miami kausi 2, Nip/Tuck kausi 1, Golden girls kaudet 1-3, Soap kausi 1, Dharma & Greg kaudet 1-2, Scrubs kaudet 4-5, Moonlightning kausi 5, Greek kausi 1 osa 1, DIrty Sexy Money kausi 1, Dirt kausi 1, Thunderbirds vol. 1, The Best of Smack the Pony, The Best of Not the nine o'clock news, If tomorrow comes minisarja, Master of the game minisarja, Memories of midnight minisarja, Againts the wind minisarja, Puhtaat valkeat lakanat levyt 1-7, Muodollisesti pätevä koko sarja, Kumman kaa koko sarja, Hynttyyt yhteen 1993-1994, Lapinlahden linnut x 3, Kivikasvot kivikausi 1, Kaverille ei jätetä, Tankki täyteen koko sarja, Reinikainen koko sarja... eli aika laidasta laitaan :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mikkelsson kirjoitti: Sarjojen kerääminen on mulla muuttanut suhtautumista leffoihin. Ihan niinkuin Tonywernerkin, mä ramppasin jossain vaiheessa vuokraamassa leffoja melkein päivittäin, sitten siirryin ostamaan niitä ja nykyään en tahdo jaksaa edes katsoa leffoja. Ei ole aikaa, mutta toisaalta hyvin harvoin viitseliäisyyttäkään katsoa mitään kaksituntista. Jos boksilla ei ole mitään lifestyle/reality-hömppää, niin sitten muutama jakso komediaa menee syödessä ja siinäpä se. Ja tietty dagen efter, kun voi vaan hautautua sohvan pohjalle, laittaa jonkun sitcomin pyörimään, välin syödä ja nukkua ja tutut hyvät tyypit ruudulla viihdyttää sujuvasti kohti päänsärytöntä huomista. Leffathan nyt menee ihan pilalle jos onnellisesti nukut vartin välissä, mutta Samanthan seksiongelmat vaan on ja jatkuu sujuvasti.
Vähän kuin mun näppäimiltä.

VHS-leffani olen lähes kaikki myynyt kirpparilla/heittänyt roskiin tai antanut jollekin jos on kelvannut. DVD-elokuvia hyllystä löytyy, mutta ne on suurimmaksi osaksi pitkän harkinnan tuloksena ostettuja. Ne ovat niitä itselle tärkeitä leffoja. Enimmäkseen mun kaikki dvd-hankinnat ovat tv-sarjoja tai musiikkitallenteita.
gentedimare kirjoitti: Saippuaoopperoita genten hyllyssä? Katsootaanpas....
24, Pako, Frendit, Täydelliset Naiset, Hovimäki, Jaettu Maa, V, Dynastia....
Saippuaoopperaa suurimmaksi osaksi, TOKI! :D
Otappas kuule nimimukamashauska Muzamaza asioista selvää, ennenku moista väität :joojoo:

Hmmmmm...... Tunteita ja tuoksuja alkaen vuodesta 1973 joka arkipäivä 40min. DVD:lle? Monta niitä on jo saatavilla? TÄNNE JA HETI!! :heh:
Öö... Tota. Väitän mitä? Missäs kohtaa viestiäni viittasin siihen, mitä mahdollisesti löytyy sinun hyllystäsi? :mitvit:

Ja tuo nimijotain-jauhanta, joka ilmeisen onneksi on jo ollutta ja mennyttä, on minusta hirvittävän tylsää ja todellakin mukamashauskaa. :tajuton: Mut kyl mä silti susta kovasti tykkään :ihana: :hali:

Aloitin eilen Sohvanvaltaajat -sarjan ekan tuotantokauden seuraamisen. Ei ollutkaan niin hauska kuin muistelin, vaikka ihan hyviä hetkiä siinäkin oli, sen mitä sitä joskus satunnaisesti sitä katsoin. Tässä voisi olla kyseessä sarja, jonka voisin katsottuani läpi pistää myyntiin. :joojoo:
Palatakseni vielä suosikkisarjaani. Mullan Alla -boksit ovat jo tuotteina kuitenkin sen verran makean näköisiä, ettei niistä kyllä luovuta kuin ihan pakon edessä.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Jos huominen tulee, Timantti-dynastia ja Sydänyön muistot nyt Kodin Anttiloissa hintaan 7,99. Joku noista taitaa tarttua vaatteisiin, jos ei nyt kaikki kuitenkaan :roll:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

MuzaMaza kirjoitti:
gentedimare kirjoitti: Saippuaoopperoita genten hyllyssä? Katsootaanpas....
24, Pako, Frendit, Täydelliset Naiset, Hovimäki, Jaettu Maa, V, Dynastia....
Saippuaoopperaa suurimmaksi osaksi, TOKI! :D
Otappas kuule nimimukamashauska Muzamaza asioista selvää, ennenku moista väität :joojoo:

Hmmmmm...... Tunteita ja tuoksuja alkaen vuodesta 1973 joka arkipäivä 40min. DVD:lle? Monta niitä on jo saatavilla? TÄNNE JA HETI!! :heh:
Öö... Tota. Väitän mitä? Missäs kohtaa viestiäni viittasin siihen, mitä mahdollisesti löytyy sinun hyllystäsi? :mitvit:
Lainasit meikäläisen viestiä ja kommentoit sitten meidän muiden rakastamia saippuaoopperoita. :surrur: Olethan tuollaisen hömpän yläpuolella laatusarjoinesi. Hui, mitä moskaa Melrose Place onkaan, eihän se nyt sinulle sovi, niinkö? :heh:

En voi puhua kuin omasta puolestani, sillä en muiden kokoelmia tiedä. Mutta epäilen suuresti, että muidenkaan hyllyistä löytyy saippuaoopperoita, joiksi virallisesti luokitellaan Daytime aikaan USAssa nähtäviä jokapäiväisia draamasarjoja; The bold and the beutiful, The young and the restless, Days of our lives, All my children, General hospital yms. muut vastaavat. Niitä ei tietääkseni ole saatavilla DVD-muodossa. :roll: Joten siksi viestisi ja kommenttisi on äärimmäisen virheellinen :draamaa:
Ja tuo nimijotain-jauhanta, joka ilmeisen onneksi on jo ollutta ja mennyttä, on minusta hirvittävän tylsää ja todellakin mukamashauskaa. :tajuton:
Hui kun se on taas asioiden yläpuolella :heh:
Palatakseni vielä suosikkisarjaani. Mullan Alla -boksit ovat jo tuotteina kuitenkin sen verran makean näköisiä, ettei niistä kyllä luovuta kuin ihan pakon edessä.
Niin, SUOSIKKIsarjasi. Ja kuitenkin epäilet, ettet sitä toistamiseen jaksa aloittaa alusta katsomaan.
Minusta on suorastaan pöyristyttävää, että ajattelet myyväsi suosikkisarjasi :roll: '

Mutta jokainen tyylillään :joojoo: :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

^Luovutan jo tässä vaiheeessa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

i wanna be a toy kirjoitti:Jos huominen tulee, Timantti-dynastia ja Sydänyön muistot nyt Kodin Anttiloissa hintaan 7,99. Joku noista taitaa tarttua vaatteisiin, jos ei nyt kaikki kuitenkaan :roll:
Kahta ensimmäistä suosittelen, mutta Sydänyön muistot kannattaa kiertää kaukaa :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Jos huominen tulee on UPEA. Suosittelen! :joojoo:
Timanttidynastia on ihan kiva, vaikkakin vähän epäuskottava päänäyttelijänsä ansiosta.
Sydänyön muistot on vielä hankkimatta, kirja oli loisto, mutta luotan asiantuntijoiden väitteisiin täällä, että tuo tv-sarja kannattaa kiertää kaukaa. Vaikka Jane Seymor onkin kiva näyttelijä
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

gentedimare kirjoitti:Timanttidynastia on ihan kiva, vaikkakin vähän epäuskottava päänäyttelijänsä ansiosta.
Mitä, eikö Dyan Cannon ollut sinusta uskottava saparopäisenä koulutyttönä :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

TOKI!! :heh:
Nuori oli, nuor tyttönen pienoinen, viaton :rofl:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mikkelsson kirjoitti:Jos boksilla ei ole mitään lifestyle/reality-hömppää, niin sitten muutama jakso komediaa menee syödessä ja siinäpä se.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Re: Sarjoja DVD-levyillä

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Paluu Eedeniin muuten julkaistaan joulukuun alkupäivinä vihdoin DVD:llä.
Tiedän, että se on jollain kanavalla tullut (joka ei mulla tuolloin näkynyt) vuosituhannen vaihteen tienoilla, mutta kun ensitä sillon voinut katsoa, niin toi on MUST! Se vaan on saatava! Ihan loistava sarja... :uujee:
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Vastaa Viestiin