Terminal 3 (Matkustaminen)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka monessa maassa olet vieraillut?

vain Suomessa
5
4%
1-5
33
24%
6-10
29
21%
11-15
22
16%
16-20
11
8%
21-30
20
15%
31-40
5
4%
41-50
4
3%
51-
6
4%
 
Ääniä yhteensä: 135

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Mun käsimatkatavara on tasan kerran punnittu, Brysselin lentokentällä, kun ruumamatkatavara oli 2 kg yli sallitun. :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Magnum »

No mä oon työmatkoilla matkustaessani useasti ottanut läppärilaukun ja lentolaukun ja aina sanonut lähtöselvitystiskillä, että mulla on vain käsimatkatavaraa eikä kukaan ole mitään valittanut. Oon siis tällainen pahimman luokan rikkuri.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Violette kirjoitti:Siis saako SASilla ottaa kaksi käsimatkatavaraa? Yleensähän läppärilaukku lasketaan sellaisenaan yhdeksi laukuksi, ja turistiluokassa ei juuri millään lentoyhtiöllä saa viedä useampaa laukkua. Naisten käsilaukun sen sijaan saa yleensä viedä sen normaalin käsimatkatavaran lisäksi.

EDIT: Siis mulle jäi nyt epäselväksi, että lentääkö Kollega siten, että koko matka on kokonaisuudessaan otettu SAS:ilta vai oletko ostanut liput erikseen? Jos olet ostanut matkan "kokonaisena", laukut siirretään yleensä automaattisesti jatkolennolle, eikä tarvitse odotella laukkuja ja tsekata niitä uudelleen lennolle. Jos taas olet ostanut kaksi eri lippua, joudut tekemään uuden lähtöselvityksen. Silloin tuo yhden tunnin aika kuulostaisi minulta aika riskaabelilta.
Kaikki lennot on SAS:n lentoja, mutta ostin ne erikseen. Siis maksaen ensin menolennot ja sitten erikseen ostaen paluulennot.

En mä taida tuohon ruumahommaan uskaltaa ryhtyä. Tärkeintä mulle on, että kun starttaan kotoa aamusta, niin samaisena iltana olen pitkän päivän kruunauksena areenalla AJOISSA :surrur: . Varmemman päälle menee, kun käsimatkatavaran kanssa voi lähteä samantien seuraavaan etappiin. Myönnän sen tosin itsekin, että 5 yön reissu ulkomailla pelkän käsimatkatavaran kanssa edellyttää melkoista pakkausvirtuointia, mutta näillä nyt mennään. Lähinnä joutuu miettimään, että miten saan vaatetustarpeeni mahdutettua. Varsinkin, kun kohteena ei ole mikään lomakohde, jossa voisi ajatella ostavansa vaatteita paikan päällä. Toisaalta, sekin auttais asiaa, jos tässä sais kavennettua itseään ROIMASTI kevääseen mennessä, niin sit se vaatekokokaan ei olis niin iso :draamaa:

Se olisi kyllä tosi :peukku: jos vois viedä lentolaukun ohella esim. juuri läppärilaukun kokoa olevan systeemin matkustamoon. Läppärilaukku olisi jo koonsa puolesta paljon parempi kuin käsilaukku...

Lentolaukun sisällä tulee olemaan jo yks käsilaukku " virallinen" :rofl: keikkalaukkuni, joten mä en tiedä, olenko miten paljon epäilyksiä herättävä, jos pakkaan lentolaukun sisuksiin toisenkin laukun... Keikkalaukkuani ilman en lähde :ylppis: . Se on pieni, mutta tehokas digikameran piilottaja. Britneyn konsertissakin järjestäjän käsi tsekkas kyllä laukun, mutta ei vaikuttanut havainnoivan, että siellä ihan pohjalla on kamera... Toisaalta se on niin pieni, etten mä sitä yleisenä käsilaukkunani halua pitää.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ensi viikon lopun matkoja varatessani ainakin jonkun lentoyhtiön sivuilla luki nimenomaan että käsimatkatavaralaukun lisäksi saa viedä naisten käsilaukun tai läppärilaukun tai muun vastaavan kapineen. Pitää kaivaa esille mikä yhtiö se oli.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Magnum »

^ Juuri noin minäkin muistan jostain lukeneeni ja olen sen vuoksi raahannut omaa käsilauk... läppärilaukkuani mukaan koneeseen.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Onko kukaan matkustanut koskaan Air Balticilla? Onko millainen lentoyhtiö? Eli siis onko se ihan hyvä, "siisti", ihan "halpis" vai millainen? :miettii:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Treno »

^Tbilisiin lensin Air Balticilla Riian kautta. Koneet olivat ahtaita eikä tarjoiluja tai muutakaan sisältynyt palveluihin. Nyttemminhän se on muuttunut halpalentoyhtiöksi, joten ei kannata odottaa liikoja. Kuljetus pisteestä A pisteeseen B hoitunee kuitenkin hyvin :joojoo:
Kaikki yhtiöthän nykyään tosin karsivat peruslipun hintaan sisältyviä palveluitaan.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kiitos vastauksesta! :hali: En nyt kuitenkaan päätynyt Air Balticiin, koska huomasin että matka Müncheniin olisi kestänyt lähes kuusi tuntia Riian kautta. :heh: Mitäpä sitä heti lukemaan miten lennot menee.

Mutta varasinkin itselleni matkan maaliskuulle Müncheniin! :uujee: Lähden tapaamaan veljeäni neljäksi päiväksi! :surrur: Lentoyhtiönä toimii Lufthansa ja lennot kestää 2 tuntia 30 minuuttia! :surrur:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Violette »

Lensin syksyllä Air Balticilla ja voin kyllä ihan suositella. Koneenvaihto on tosiaan aina Riiassa, ja se sujui omalla kohdallamme oikein hyvin ja kätevästi, koska kyseessä on pieni lentokenttä. Laukutkin löysivät itsekseen jatkolennolle, ja vaihtoaikaakin oli sentään vain puolitoista tuntia. Ilmaista tarjoilua ei tosiaan ole, mutta eipä ole juuri missään muuallakaan enää, jos halvalla haluaa päästä. Maksua vastaan sai kuitenkin ostettua ihan kunnon lentokoneruoka-annoksia. Paremmat ruoat kuin esim. Blue1:lla, jolla myydään lähinnä kuivia ja ylihinnoiteltuja sämpylöitä.

Matka tosiaan kestää aina kauemmin, jos on koneen vaihto, mutta sillä tavalla pääsee usein halvemmalla. Ei kuusi tuntia Amsterdamiin ollut mielestäni kohtuutonta, kun kuitenkin säästyi useita kymmeniä euroja sitten perillä kulutettavaksi. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ehkä olisin voinut tuota harkita, jos olisin mennyt vaikka siskoni kanssa, mutta en jaksa (enkä varmaan osaisi) vaihtaa lentoa yksin. :puna: Ja ajattelin, että nyt kun kuitenkin majoitun veljeni luona, niin siinä majoituksessa säästetyt rahat voin käyttää lennoissa. Täytyypä tuota harkita joskus toiste. :mrgreen:

Kiitos kuitenkin vinkeistä! :hali:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Violette »

No ainakin Air Balticilla lennon vaihto on helpointa ikinä. Lähtöselvityksessä Suomessa saa jo saman tien boarding passin seuraavalle lennolle. Ei tarvitse tehdä muuta kuin kävellä Riiassa ulos koneesta, katsoa jostain näytöltä, mistä seuraava lento lähtee ja mennä lähtöportille odottelemaan (ellei halua esim. käydä kahvilla tai tehdä lentokenttäostoksia). Matkatavarat siirretään automaattisesti uuteen koneeseen.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16674
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Me lennetään kesällä Balticilla Pariisiin ja Berliiniin. Yhdellä lennoista oli aluksi puolen tunnin vaihto, mikä olisi ollut aika jännittävä, mutta siihen tulikin muutos.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Noniin! Terveisiä kaikille vaan täältä Hainanin saarelta! :hali:

Olen siis Sanyassa, "Kiinan Hawailla" töissä Ocean Sonic Resort nimisessä hotellissa. Olen todella tyytyväinen että tulin tänne, Sanya on paljon kivempi paikka kuin uskalsin kuvitella ja nautin todella täällä asumisesta! Töissäkin on ruvennut ihan hyvin rullaamaan, vaikka asiakkaat ovat lähes täysin kiinalaisia tällä hetkellä ja auttamiskykyni niiden kanssa on rajoittunut, vaikka puhunkin jonkun verran kiinaa. Ei se mitään, työkaverit ovat erittäin kivoja ja elämä täällä hymyilee! Ja aurinko paistaa! Ja on kuuuuma! Ei ole yhtään hullumpaa mennä työpäivän jälkeen uimaan poolille tai kävelemään palmujen raunustamalle parinkymmenen kilometrin pituiselle rannalle! Ja parin kilometrin päässä on itse Sanyan kaupunki, joka on aivan yhtä kiinalainen, ellei jopa kiinalaisempi, kuin Peking oli. Mikä on siis just jees. Kuntosalikortti on jo hankittu, joka toi heti oikein kotoisan olon! :joojoo: Täällä siis menee hyvin, laitan tarkempia tilannekatsauksia myöhemmin. :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Kuulostaa tosi ihanalta paikalta! :hali: Kerro ihmeessä kuulumisia enemmän, sitä aiempaa Kiina-blogiasikin oli aina mielenkiintoista lukea. :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Weewa kirjoitti:Onko kukaan matkustanut koskaan Air Balticilla? Onko millainen lentoyhtiö? Eli siis onko se ihan hyvä, "siisti", ihan "halpis" vai millainen? :miettii:
Vastaanpa minäkin, kun on aivan tuoretta kokemusta. Olimme nyt juuri viikonloppumatkalla Riiassa Air Balticin suoralla lennolla Turusta. Voin suositella lämpimästi, vaikka menomatkalla laukku ei tullutkaan samalla koneella perille, vaan seuraavalla koneella Tallinnan kautta. Osoittautui, että ilmeisesti kaikkien (= muutama matkustaja) vain Riikaan matkanneiden laukut olivat jääneet Turkuun. Itse epäilen, että ne oli tarkoituksella jätetty, kun kone oli aivan täynnä pääasiassa Keski-Euroopan kohteisiin matkanneita hiihtolomalaisia, joilla oli älyttömät määrät suksia ym. matkatavaraa. No, laukku tuli siis Tallinnan kautta ja tuotiin perille hotelliin. Air Balticilla on loistava jatkoyhteystarjonta Riiasta, täytyy jossain vaiheessa kokeilla niitäkin. Turkulaisena arvostaa sitä, että löytyy vaihtoehtoisia reittejä, ettei tarvitse ensin mennä bussilla Helsinkiin tai käyttää Finnairin liityntälentoja sinne. Blue 1/SAS:n lennot Tukholman ja Köpiksen kautta eivät nykyisin tunnu olevan hinnaltaan kilpailukykyisiä. Air Balticin Boeing-kone on kunnollisen kokoinen verrattuna kilpailijoiden Turun koneisiin. Yhtiö ei muuten ole halpalentoyhtiö, vaan edullinen tavallinen sellainen. Käyttää siis Turussa pääterminaalia eikä sitä latoa, jota WizzAir käyttää. Hinnoittelu kyllä on sellainen, että kaikesta joutuu maksamaan lisämaksua (mm. ruumaan menevästä laukusta, minkä vuoksi aina pihit suomalaiset änkeävät ylisuuria laukkuja käsimatkatavaroina sisälle :jupinaa: ), mikä minusta on ihan ok.

Riika oli talvellakin yhtä ihana kuin aina. :ihana: Lunta oli paljon, mikä antoi oman hohtonsa pikavisiitille. Tosin suolan käyttöä voisi hieman hillitä, kengät tuli aika tehokkaasti suolattua. Vaikka olen käynyt Riiassa kuusi kertaa, aina on yhtä mukava palata. Aivan ihastuttava kaupunki, jonka vanha kaupunki on paljon Tallinnaa komeampi. Hotellimme oli tällä kertaa keskellä Vecrigaa (vanha kaupunki), mikä oli näin talvella tosi mukavaa - lyhyt matka kaikkialle, mm. oopperatalolle, jossa nautimme Joutsenlammesta lauantai-illalla. :uujee:

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Passidilemma :draamaa:

En osannut varautua, että saattaisin tarvita passia Oslossa ja nyt se on sattuneesta syystä hankittava pikapikaa. En löytänyt netistä vastausta seuraavaan kysymykseen:
Saanko tietää passini numeron jo sitä hakiessa vai vasta sitten n. viikon päästä sen vastaanottaessani?

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mä ainakin sain tietää vasta kun sen noudin..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Kiitos JeSSSe vastauksesta :peukku: . Näinollen, enpä sitten vielä nuolaisekaan... :draamaa: Saas nähdä kuis tää päättyy.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minusta on muuten aika outoa, että Oslon akkrehakemukseen pitää laittaa passin numero. Eiväthän Pohjoismaiden kansalaiset tarvitse passia Norjaan matkustaessaan, kuvallinen henkilöllisyystodistus riittää. Itselläni on kyllä myös passi, mutta jos ei olisi, niin luulisi että esim. henkilökorttikin kelpaisi. Tai ainakin varmistaisin asian esim. EBUlta. (Oletan, että tämä liittyy akkreditointiin.)

Ja olettaisin, ettei passin numeroa saa hakiessa tietää, koska poliisilaitoksella ei silloin vielä tiedetä passin numeroa. Se annetaan vasta sitten kun itse passi tehdään.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Ate »

Mä sain ainakin Helsingin kisoihin akkren ilman passin numeroa (ei ollut edes passia), vaikka sitä siinäkin kysyttiin :mrgreen:
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Violette »

En nyt muista, oliko se passin numero edes pakkosyöttökenttä, mutta voisihan siihen kokeilla syöttää esim. henkilökortin numeron. :mitvit:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Violette kirjoitti:Minusta on muuten aika outoa, että Oslon akkrehakemukseen pitää laittaa passin numero. Eiväthän Pohjoismaiden kansalaiset tarvitse passia Norjaan matkustaessaan, kuvallinen henkilöllisyystodistus riittää. Itselläni on kyllä myös passi, mutta jos ei olisi, niin luulisi että esim. henkilökorttikin kelpaisi. Tai ainakin varmistaisin asian esim. EBUlta. (Oletan, että tämä liittyy akkreditointiin.)

Ja olettaisin, ettei passin numeroa saa hakiessa tietää, koska poliisilaitoksella ei silloin vielä tiedetä passin numeroa. Se annetaan vasta sitten kun itse passi tehdään.
mun oli passi muutenkin pakko uusia ennen Oslon matkaa, kun mulla ei oo ajokortin lisäks muuta kuvallista henkilöllisyystodistusta eikä vissiin ajokortti käy?
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Violette »

Itse asiassa Pohjoismaissa ajokorttikin muistaakseni käy. Tarkistanpa asian ihan lämpimikseni.

MUOKS. Mikä tahansa henkilöllisyystodistus käy:
Henkilöiden vapaa liikkuvuus Pohjoismaiden välillä

Pohjoismaiden välillä vallitsee henkilöiden vapaa liikkuvuus (Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska ja Islanti). Pohjoismaiden kansalainen ei tarvitse matkustusasiakirjaa liikkuessaan muissa Pohjoismaissa. Henkilöllisyys ja jonkin Pohjoismaan kansalaisuus on voitava tarvittaessa osoittaa.
Lähteenä Ulkoasiainministeriö: http://formin.finland.fi/public/default ... deid=15711
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Auttakaa tietämätöntä Tukholman kävijää. Mennään pääsiäistä viettämään Tukholmaan ja suunnataan TUkholman yöelämään Lauantaina. Ollaan hotellissa nimeltä Scandic Hotel Malmen, joka sijaitsee Södermalmilla. Ja kokemuksieni mukaan, siellä keskustassa on harvoissa paikoissa ihan tavallisia (ei siis 7eleveneitä tms. kioskeja) ruokakauppoja, ni osaako joku sanoa, onko Södermalmilla jossain päin (metro-asemilla tms.) ruokakauppoi? :D hölmö kysymys, mut nää pitää mietti etukäteen.. :rofl:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Mainio kysymys! Yövyimme samassa hotellissa pari viikkoa sitten. Lähellä oli ainakin yksi isompikin ruokakauppa, lisäksi viereisellä torilla on Burger King ja jotain kebabkojuja yms. Ja metroasemalla Kanelbullebyrån eli kioski, josta voi ostaa metrolippuja ja välipalaa. :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Roope »

Tommi kirjoitti: onko Södermalmilla jossain päin (metro-asemilla tms.) ruokakauppoi? :D hölmö kysymys, mut nää pitää mietti etukäteen.. :rofl:
Medborgarplatsenin (aukio hotellin edessä) toisella laidalla on uusi Coop Extra kauppa maan alla kahdessa kerroksessa :mums: Erikoisuutena maitokaapista kuuluva lehmien ammunta Kuva

Sisään liukuportailla pyöreän tornin vierestä ks. googlemaps-linkki Kuva

http://maps.google.fi/?ie=UTF8&layer=c& ... 5&t=h&z=19

http://www.coop.se/Butiker-varor--erbju ... arplatsen/

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Ja lähellä on pohjoismaiden paras kebab-kioski Jerusalem Kebab.
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Nyt on varattu lennot elokuulle Italiaan. Aluks olis tarkoitus mennä Gardajärvelle ja sieltä jatkaa sitten Venetsiaan. Vinkkejä? Minnepäin Gardaa kannattais mennä?
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Huomenna piti lähteä muutamaksi päiväksi Varsovaan, mutta ei nyt sitten sattuneesta syystä lähdetä. :niinpa: Harmittaa vietävästi, mutta eihän luonnonvoimille mitään voi. Jos tässä nyt jotain positiivista yrittää hakea, niin onneksi tämä tuli ennen matkaa eikä keskellä sitä - en todellakaan haluaisi olla niiden tuhansien joukossa, jotka yrittävät keksiä, miten päästä takaisin kotiin.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33182
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Hauska sattuma! Minä nimittäin juuri jännitän, päästäänkö huomenna Varsovaan viikonlopuksi. :eeek:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin