Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Näin kaupassa kultaiset ja hopeiset legginsit. Pakkohan ne sitten oli ostaa, molemmat tietty, koska en osannut päättää, kummat olivat hienommat. :heh: Aion käyttää tavallisina, joskin tiukkoina housuina tai "sukkahousuina" esim. euroviisubileissä. :uujee:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin tänään kulhon, vedenkeittimen ja kaksi vihreää käsipyyhettä. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja skidi »

^Oooh, onpa se shoppaillut :kups:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Onneksi kaikki olivat erittäin tarpeen. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ostin maanantaina uuden lelun: Nokia 2330 Classicin. Se on vähän turhan ohut mun makuun (tai ei, mutta olin tottunut simpukkaani)ja näppäimet vähän pienet, mutta muuten ihan näppärä puhelin; MacGyverin tunnarinkin saa ladattua kokonaisena. Lisäksi tuli äänitettyä In The Hall of Mountain King ja Larryn tunnarit sekä ladattua Tetris, joten nyt siitä löytyy kaikki, mitä tarvitsen parempaan elämiseen. Hintaa 59 euroa.

Vanhasta kännykästä hajosi pikkunäyttö (kaaduin pyörällä) ja kun huollossa olisi kestänyt kaksi viikkoa ja siinä olisin säästänyt vain muutaman kympin, niin aattelin, että ostan samantien uuden. Joku simpukka (josta enemmän tykkään) olisi ollut sitten 69 euroa, mutta sen lisäksi, että sitä olisi saanut odottaa kolme päivää, niin siinä oli lisäksi aika paska muotoilu ja sitten taas ihan liian isot näppäimet. Vanhassa kännykässä oli näppäinten koko jotain tuon ja 2330 Classicin näppäinten välimaastossa.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Shoppailin ihanan uuden baareilulaukun itselleni! Nyt voin tanssia ilman, että mikään halkopino on mun kainalossa! :tuuletus: Lisäksi löytyi pieni hyvä baareilukukkaro. :heh: Asiat toki tärkeysjärjestykseen. :mrgreen:

Lisäksi yhdessä kenkäkaupassa, jonka nimeä en muista, oli aika mageet kultaiset korkkarit! :kaunis: Saas nähdä raaskinko tässä joku päivä mennä niitä hiplailemaan lähempää. :kuolaus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ostin Ruotsista ihanan It's happy bunny -sarjan hiirimaton, jossa lukee "Make the stupid people shut up!" :ihana: Se on niin mua! :ihana:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Shoppailin H&M:n lastenosastolta itselleni hiuspannan ja aikuistenosastolta aika päheet korvikset! Oon kunnon harakka! :surrur:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ :rofl: paitsi että etkä ole harakka vaan ihana tähtönen! :ihana:
Shoppailin eilen Lidlistä pyjaman: nii-in, kuulitte oikein, Litukasta (niin kuin meillä päin sanotaan). Kokeilin sitä ylleni ja täytyy todeta että onpa pehmeää ja hyväaatuista puuvillaa! Yläosa on vauvansininen v-aukkoinen pitkähihainen nätti paita :ihana: ja alaosa harmaa-vihreäraidallinen housu, tai siis housut kahdella pitkällä lahkeella. :heh: Ai ku ois jo yö, niin pääsis nukkumaan uudessa pyjamassa! :tapu:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^Ihanan hellyyttävä viesti: olisipa jo yö :ihana:
Itse nukun ilman niitäkään ja jos olisi vielä kokonainen pyjama päällä, heräisin varmaan jostain hikilammikosta hukkuneena aamulla :eeek: Mutta onnea pyjamasta :peukku:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Voi kiitos! :hali: Mulle taas tulee hiki ilman pyjamaa, ilmeisesti omistan vääränlaatuiset peitot ja pussilakanat. Ne ovat likomärkinä liimautuneina ruumiiseeni aamulla, jos en käytä pyjamaa. :heh: Tosin tämä viestini ei tainnut liittyä millään lailla shoppailuun... pidän muuten itseni erossa ostosrysistä tänään, kun eilen on tullut isompi tili, olisi suuri kiusaus "vähän" törsätä tänään.
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin eilen Stockmannilta Vallilan Tanja Orsjoen suunnittelemaa Bulevardi-nimistä kangasta verhojani varten. Olen äärimmäisen tyytyväinen valintaani. :tapu: Siskoni lupasi hoitaa ompelut. :kiitos:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

:heh: Kävin ostamassa lakritsijäätelöä palkitakseni itseni tehdyistä harkkatöistä. Myyjä oli oli jo ehtinyt lyödä ostokseni kanssaan ja ilmoittaa hinnan, ja olin ojentanut hänelle kanta-asiakaskorttini, kun myyjä kysyi ilmeisesti vanhasta tottumuksesta "onko bonuskortti... ööh". Naureskelimme tapahtunutta.

Mutta samalla ostosmatkalla huomasin että lähi-Valintataloni aukiolo laajenee arkisin kello 22 asti. :uujee: Nyt ei tarvitse käydä kiertomatkalla Siwan kautta jos haluaa töiden jälkeen kauppaan. Tietty parempi olisi ollut jos lähi-S-kauppani olisi laajentanut aukioloaan, mutta kuitenkin.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kylläpä eilen tulikin shoppailtua! :mrgreen: Ostimme paskemman puoliskon kanssa vihdoinkin täydennystä astiastoon eli ruokalautaset, leipä/-salaattilautaset ja syvät keittolautaset (Arcticaa). Lisäksi ostimme fuksianpinkin mittasarjan, vaaleanvihreän juustoraastimen (mulla on perversio turhiin" keittiötarvikkeisiin), purkinavaajan ja pinkit ottimet.

Itselleni ostin taas tummanpunaisen miniläppärin ja harmaat käsipainot. Kyllä nyt kelpaa! :violette: Pitäisi vielä vaan laittaa se läppäri käyttökuntoon.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Lisäksi MINÄ ostin poistolaarista Lego-setin (suuri Creator-paloauto). :joojoo:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jvvv kirjoitti:Lisäksi MINÄ ostin poistolaarista Lego-setin (suuri Creator-paloauto). :joojoo:
Ostitte siis jotain hyödyllistäkin :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

mangolassi

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Jvvv kirjoitti:Lisäksi MINÄ ostin poistolaarista Lego-setin (suuri Creator-paloauto). :joojoo:
Ihan isselleskö ostit :uujee: ? Hienoa, että joku muukin on noin lapsenmielinen :tapu: !

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Itselleni, itselleni. :joojoo: Minulla on pari muutakin Lego-settiä itseni käytössä. :ihana: Ne on kivoja.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Jvvv kirjoitti:Itselleni, itselleni. :joojoo: Minulla on pari muutakin Lego-settiä itseni käytössä. :ihana: Ne on kivoja.
Pari! :repeilee:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Pari settiä tai pari huoneellista. :heh: :hali:

Minun pitäisi shoppailla itselleni kevättakki, koska vanhasta on vetoketju rikki eikä sitä oikein kannata korjauttaa, koska olen hitusen liian läzki siihen takkiin. Vanhemmat takit taas ovat kulahtaneita, pieniä tai vääräntyylisiä. Ajattelin tsekata UFFin valikoiman, koska ei tee mieli laittaa ihan kauheasti rahaa takkiin näillä tuloilla. Joskus sieltä tekee hienoja löytöjä. Nykyisen villakangastakkini ostin sieltä kahdeksalla eurolla. :uujee:

Kevätkengät olisi myös kivat, mutta luultavasti tyydyn käyttämään vanhoja vielä yhden vuoden.
What color is your life?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33178
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tänään tuli ostettua mittanauha, pikkulusikoita ja kaksi matalaa jälkiruokalautasta. Niin ja hiusvahaa. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Ostin tänään uuden läppärin, koska edellinen hajosi jo mainitusti liian kalliisti korjattavaksi. Sain vakuutusyhtiön tädiltä luvan ostaa tänään uuden koneen, soittelevat sitten huomenna mikä on heidän osuutensa uuden koneen hinnasta.

Uusi koneeni on ohut ja hopeinen. :ihana:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Olen viettänyt tänään aikaa Vantaalla siskoni luona ja kävimme ostoksilla Jumbossa. Löysin itselleni matkahiustenkuivaajan, joka on todella hyödyllinen mm. uimahallireissuillani sekä myös Oslossa. :ihana: Sitten löysin myös aivan loistavan asian, nimittäin pyörän tarakalle laukun! Siis ihan mielettömän hyvä juttu, saan laitettua sinne esim. töihin mennessä kaikki tavarani tai vaikka uimaan mennessä. :heh: Ja minulla on tilaa polkea kädet vapaana. :tapu: Oon tosi iloinen tuosta löydöstä. Kävimme myös Luhdan tehtaanmyymälässä, josta löysin itselleni ulkoilupuvun! :ihana:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Kiva olla täällä tulematta moikkaamaan. :lohduton:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Ostin (tai mieheni osti) 6 kg:n kahvakuulan! Mukana tuli dvd ja kohta alan perehtyä siihen. Raportoin myöhemmin, kuinka monta ikkunaa ja muuta tavaraa onnistuin hajottamaan sen kanssa heiluessani :joojoo: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Jónsì kirjoitti:Kiva olla täällä tulematta moikkaamaan. :lohduton:
:lohduton: :hali: Oli vähän kiireinen mun aikataulu, ja ajattelin viettää nyt siskon kanssa aikaa, koska viimeksi, kun kävin etelässä en nähnyt häntä. Mut hei, mehän nähdään jo ensi viikolla risteilyn merkeissä! :tuuletus: :ihana:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Lidlistä nenän ja korvien karvojen trimmaukseen tarkoitetun laitteen hintaan 4,99 :puna:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

i wanna be a toy kirjoitti:Lidlistä nenän ja korvien karvojen trimmaukseen tarkoitetun laitteen hintaan 4,99 :puna:
Kiitos hyvästä ideasta, Lelu! Terveisin NimiKarvakorva ja NimiKarvanenä Juuro. :peukku:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Tämmöisen paidan tilasin itselleni :surrur: :

Kuva
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vastaa Viestiin