Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Ik heb zorgen - palautteet ja tiedotteet. Voit kirjoittaa tänne ilman rekisteröitymistä.
Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19834
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Tuli tästä ketjusta mieleen, että mitä tehdään sitten ensi kevättalvena lauantai-iltaisin kun tulee useiden maiden karsintoja samaan aikaan? Silloin keskustelut täällä varmasti sekoittuvat kun eri käyttäjät keskustelevat eri karsinnoista samaan aikaan.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57784
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Webcastien livekommentointi: 16.12. Maltan 2. semi 23:15

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Niinpä, hyvä kysymys :shock: :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5058
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Samaa olin kanssa miettimässä, aika sekavaa luettavaa olisi silloin :roll:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30655
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kysymys on aiheellinen ja jopa sen verran aiheellinen, että siirsin sen samantien omaksi ketjukseen tänne Tekniikka-puolelle.

Tämänhetkinen suunnitelma on se, että yhdellä livekommentointiketjulla yritetään selvitä. Koska ketju on chat-luonteinen, sen ensisijainen tarkoitus on pitää maaketjut siisteinä. Livekommentointiketju itsessään ei luultavasti ole antoisa jälkikäteen luettavaksi eikä sen tarvitsekaan olla.

Päällekkäisten karsintojen aikaan erityisen suositeltavaa on täsmentää maan, artistin tai biisin nimellä, mistä puhuu. Jos kaikki tekevät näin, mitään suurempaa sekaannusta ei pitäisi syntyä. Useissa livekommentointiketjuissa on se ongelma, että ne täyttävät vilkkaimpina karsintaviikonloppuina harmillisen suuren osan 2010-kategorian etusivusta.

Koko livekommentointiketjun konsepti on kokeiluvaiheessa, joten jos se osoittautuu toimimattomaksi, sitä voidaan vielä muuttaa tai siitä voidaan luopua kokonaan. Ainakin yksi mahdollinen helpotus jee euroviisujen esille nostamaan ongelmaan on perustaa muutamalle seuratuimmalle maalle (Suomi, Ruotsi, ehkä Norja) omat liveseurantaketjunsa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57784
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Joo, kiitos Timoteus, että selvensit asian :joojoo: Kyllä tätähän voi vielä kokeilla :peukku: Ei se ainakaan vielä ole osoittautunut huonoksi ja jos kaikki laittavat esittäjän ja biisin lisäksi maan selvennykseksi, että mistä karsinnasta puhuvat, niin voisi olla hyvä se...

Tai vaikka lippuhymiön kyseisestä maasta :uujee: Ellei tuo ole huono idea :puna:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
+ Viisut +
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5058
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja + Viisut + »

Hmm.. no esimerkiksi:
:armenia:

Onpas tuo kappale numero 3 todella hyvä!
Eikä:
Onpas tuo kappale numero 3 todella hyvä!
Koska alemmassa ei voida tietää mistä karsinnasta puhuu :roll: Tai jotain muuta kunhan saadaan selville mistä maasta puhutaan. :joojoo:
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Musta tuo livekommentointiketju on todella hyvä keksintö. :joojoo: Tavallaan itsekin olen hoksannut alkaa katsoa jotain karsintaa, kun olen huomannut otsikosta, että tänään siellä on tällaista tarjolla. Aikaisempina vuosina suurin osa karsinnoista on mennyt multa ihan ohi, mutta se onkin mun oma syy. :heh:
Timoteus kirjoitti:Tämänhetkinen suunnitelma on se, että yhdellä livekommentointiketjulla yritetään selvitä. Koska ketju on chat-luonteinen, sen ensisijainen tarkoitus on pitää maaketjut siisteinä. Livekommentointiketju itsessään ei luultavasti ole antoisa jälkikäteen luettavaksi eikä sen tarvitsekaan olla.
:peukku: Todella hyvä juttu ja olen samaa mieltä. Luulen, että kun on päällekkäisiä karsintoja tuo kommentointiketju voi mennä vähän sekavaksi, mutta silloin voisi painottaa, että jokainen kommentoija laittaa maan nimen kommenttiinsa, jotta tietää mistä puhutaan. :miettii:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Timoteus kirjoitti:-- Livekommentointiketju itsessään ei luultavasti ole antoisa jälkikäteen luettavaksi eikä sen tarvitsekaan olla.[/url]
Minulla on niin oudot viihdykkeet :puna: , että nämä paikan päällä/netistä LIVE-seurannat ovat aina olleet viihdyttäviä. Nimenomaan jälkikäteenkin luettuina. Lyhyen ytimekkäästi kommentoidaan näkemäänsä, mitään muuta ei tarvitsekaan. Vaikkei itse näe, mistä tarkalleen ottaen on kyse, kommenteista kyllä välittyy se fiilis, onko kyse :peukku: :hihi: vai :shock: sta ( muutamia vaihtoehtoja mainitakseni).

Timoteus kirjoitti:Päällekkäisten karsintojen aikaan erityisen suositeltavaa on täsmentää maan, artistin tai biisin nimellä, mistä puhuu. Jos kaikki tekevät näin, mitään suurempaa sekaannusta ei pitäisi syntyä.


Haluan LIVE-kommentoidessani keskittyä siihen, mitä näen, miten sen koen ja kommentoida sitä pikaisesti. Samalla pikapikaa lukea, mitä muut kommentoivat. Käytännössä tämä tapahtuu usean yhtaikaa auki olevan selaimen välisenä pikajuoksuna. Se on sitä yhdessä kokemisen fiilistä, mitä LIVE-kommentoinnit ovat minulle suoneet. Itse aion ihan suoralta kädeltä skipata LIVE-kommentoinnin, jos tosissaan on se käytäntö, että kirjoittaessaan pitäisi jokaiseen viestiinsä muistaa/keretä erikseen yksilöidä minkä maan karsinnasta ja tyrkystä on kyse. Ei onnistu ainakaan minulta, joten vaikenen suosiolla kuin että ilmeisestikin aiheuttaisin mielipahaa ketjun lukijalle.

Timoteus kirjoitti:Useissa livekommentointiketjuissa on se ongelma, että ne täyttävät vilkkaimpina karsintaviikonloppuina harmillisen suuren osan 2010-kategorian etusivusta.
Eikö tämä ole viisuihin pönöytyneiden foorumi? MIksi LIVE-kommentoinnin pitää olla ongelma kun sen voisi nähdä ikäänkuin seikkana, joka kuuluu asiaan. Seikkana, joka kuvaa osaltaan sitä, mistä Viisukuppilassa on kyse ( ihmiset ovat niin pönöytyneitä viisuihin, että seuraavat muiden maiden karsintoja netistä ja kommentoivat niitä keskenään). Minusta toi ruuhkautuma ei ole ajallisesti niin pitkä, että sen pitäisi mikään ongelma olla? Ei kai Viisukuppila siihen kaadu, jos hetkellisesti on useampi LIVE-kommentoitiketju? Tämä on vain oma mielipiteeni. Tehtäköön, miten parhaaksi koetaan.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30655
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kollega kirjoitti:Itse aion ihan suoralta kädeltä skipata LIVE-kommentoinnin, jos tosissaan on se käytäntö, että kirjoittaessaan pitäisi jokaiseen viestiinsä muistaa/keretä erikseen yksilöidä minkä maan karsinnasta ja tyrkystä on kyse. Ei onnistu ainakaan minulta, joten vaikenen suosiolla kuin että ilmeisestikin aiheuttaisin mielipahaa ketjun lukijalle.
Tuskin se mielipahaa aiheuttaa eikä ole kiellettyä olla kertomatta, minkä maan karsintaa seuraa. Pahin seuraus on yksinkertaisesti se, etteivät muut välttämättä tiedä, mistä karsinnasta puhut. Se on tietysti oma valintasi, haluatko muiden moista yksityiskohtaa tietävän vai et.
Kollega kirjoitti:Eikö tämä ole viisuihin pönöytyneiden foorumi?
Kyllä, kyllä. Foorumi, ei chat. Foorumipohja ei ole reaaliaikaiseen keskusteluun ollenkaan kätevin. Koska karsinnan aikaista kommentointia ei kuitenkaan ole mahdollista foorumilta kitkeä, on tarkoituksenmukaista kanavoida se yhteen tai muutamaan ketjuun, jossa one-linerit ovat hyväksyttyjä. Pääpainoa ei silti kannata siirtää chat-ketjuille, jos Viisukuppila halutaan pitää foorumina eikä muuttaa chatiksi.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Timoteus kirjoitti: Tuskin se mielipahaa aiheuttaa eikä ole kiellettyä olla kertomatta, minkä maan karsintaa seuraa. Pahin seuraus on yksinkertaisesti se, etteivät muut välttämättä tiedä, mistä karsinnasta puhut. Se on tietysti oma valintasi, haluatko muiden moista yksityiskohtaa tietävän vai et.
Kyse ei ole siitä, ettenkö halua muiden tietävän :draamaa: . Kai minulla on sitten vaan jokin oma erikoisempi suhtautuminen noiden LIVE-ohjelmien nettiseuraamiseen, sillä koen sen hidastavan huomattavasti seurannan sujuvuuttani, jos siinä sen kaiken ( nelisen selainta yhtaikaa auki) keskellä pitää muistaa olla tarkkana, että erittelee viesteissään minkä maan ja minkä nimistä artistia tai kappaletta kommentoi. Sitä en epäile hetkeäkään, etteikö saisi samantien suoran tai epäsuoran vastakommentin, jos erehtyy lähettämään yhdenkin viestin ilman erittelyä. Olettaen siis, että erittely joka viestiin-toiminto on Viisukuppilassa käytössä.

Timoteus kirjoitti:--Pääpainoa ei silti kannata siirtää chat-ketjuille, jos Viisukuppila halutaan pitää foorumina eikä muuttaa chatiksi.
Mikä pääpaino tai Viisukuppilan chatiksi muuttaminen? Ymmärtäisin, jos ajaisin takaa chattailua kaikissa ketjuissa, mutta eihän tässä ole kyse kuin tietystä ajankohdasta ja muutaman yksittäisen ketjun sisällöstä. Jos tänään esim. olisi jokin LIVE-lähetys, niin mahtaisikohan sen kommentointiketju kuitenkaan kauaakaan pysyä ensimmäisellä sivulla ketään häiritsemässä tai pilaamassa Viisukuppilan foorumiutta? Lähetyksen päätyttyä keskustelu keskittyy muihin ketjuhin ja ajan myötä nämä LIVE-kommentointketjut valuvat viimeisille sivuille. Miten hetkellisesti lähinnä muutamana lauantaina elävä chattailu-ketju voi uhata Viisukuppilan koko foorumiutta? Sitä en ymmärrä.

Toivoisin, että seuratuimmilla mailla olisi omat LIVE-ketjunsa.

EDIT: tuli muuten mieleen eräs tilanne. Jos pysytään yhden LIVE-ketjun linjalla, miten vastaisuudessa hoidetaan se, ettei henkilö spoilaannu toisen maan karsintatapahtumista? Tyyliin, jos lähetys on päättynyt, siitä ei saa enää sen jälkeen illan aikana mainita mitään, ainakaan LIVE-kommentointiketjussa vai jokin muu ratkaisu? Olen muistavinani tilanteen, että joku kirjoitti ohimennen Ruotsin ohjelmaa seuratessaan siitä, mitä Suomen karsinnassa oli aiemmin illalla tapahtunut, niin joku koki tulleensa spoilatuksi, koska oli ottanut ohjelman nauhalle ja aikoi katsoa sen Ruotsi-lähetyksen jälkeen. Voi olla, että muistan väärin, mutta jotenkin noin se meni.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30655
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kollega kirjoitti:Kai minulla on sitten vaan jokin oma erikoisempi suhtautuminen noiden LIVE-ohjelmien nettiseuraamiseen, sillä koen sen hidastavan huomattavasti seurannan sujuvuuttani, jos siinä sen kaiken ( nelisen selainta yhtaikaa auki) keskellä pitää muistaa olla tarkkana, että erittelee viesteissään minkä maan ja minkä nimistä artistia tai kappaletta kommentoi
Mutta onko maan nimen kirjoittaminen näkyviin sitten sen vaikeampaa kuin osata postata oikean maan ketjuun (jos live-ketjuja on useita tai jos niitä ei ole ollenkaan)?
Kollega kirjoitti:Sitä en epäile hetkeäkään, etteikö saisi samantien suoran tai epäsuoran vastakommentin, jos erehtyy lähettämään yhdenkin viestin ilman erittelyä. Olettaen siis, että erittely joka viestiin-toiminto on Viisukuppilassa käytössä.
Ja jos saa, niin siitä ei pidä loukkaantua. "Erittely joka viestiin -toimintoa" ei ole olemassa, vaan kyse on pyynnöstä tai toivomuksesta. Kuten jo sanoin, pyyntöä saa olla noudattamatta, jos on liikaa pyydetty.

Mielestäni myös tällaisen pyynnön tai toivomuksen esittämisen tulee olla sallittua ilman, että pitää kokea loukanneensa sillä jotakuta. On lievästi sanottuna kiusallista, kun varsin neutraalista aiheesta käytävässä metakeskustelussa joutuu miettimään, miten sanansa uskaltaa asettaa vai uskaltaako mitenkään. Tämän kappaleen kirjoittaminen ei olekaan ollenkaan fiksua mutta kirjoitan sen silti.
Kollega kirjoitti:Jos tänään esim. olisi jokin LIVE-lähetys, niin mahtaisikohan sen kommentointiketju kuitenkaan kauaakaan pysyä ensimmäisellä sivulla ketään häiritsemässä tai pilaamassa Viisukuppilan foorumiutta?
Teoriassa totta mutta käytännössä useampi liveketju moninkertaistaa tarvittavan moderoinnin määrän. Liveketjuun/-ketjuihin kuuluvia viestejä menee maaketjuihin ja päinvastoin riippumatta etukäteisohjeistuksen kattavuudesta, koska ei ole keinoja pakottaa kaikkia lukemaan ohjeita. "Romania LIVE 2010" ja pelkkä "Romania 2010" ovat omiaan aiheuttamaan paljon enemmän sekaannusta kuin valittu käytäntö.
Kollega kirjoitti:EDIT: tuli muuten mieleen eräs tilanne. Jos pysytään yhden LIVE-ketjun linjalla, miten vastaisuudessa hoidetaan se, ettei henkilö spoilaannu toisen maan karsintatapahtumista?
Tätä pointtia ei ole liiemmin käsitelty mutta toisaalta tilanne tulee myös melko harvoin vastaan ja koskee lähinnä niitä maita, jotka ehkä muutenkin saavat omat liveketjunsa. Ratkaisut tehtäneen tapauskohtaisesti.

Mitään spoilaantumattomuustaettahan ei nykyäänkään ole. Ristiinviittauksia ei ole yleisesti kielletty ja vilkkaana karsintailtana ne voivat jäädä huomaamatta, vaikka asiasta olisi jonkin karsinnan osalta etukäteen keskusteltu.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Timoteus kirjoitti:---On lievästi sanottuna kiusallista, kun varsin neutraalista aiheesta käytävässä metakeskustelussa joutuu miettimään, miten sanansa uskaltaa asettaa vai uskaltaako mitenkään.---
Niinpä.

Mukava keskustelu, näkemyseroista huolimatta :peukku: .

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Minä en ihan täysin aina ymmärrä miksi joidenkin tarvitsee suhtautua kaikkiin uudistusyrityksiin ja ehdotuksiin epäilevästi ja perusnegatiivisesti. Ihan kuin me tekisimme täällä muutoksia ihan vaan ilkeyttämme ja yrittäisimme hankaloittaa vaan kaikkien elämää. Jos jollain on jäänyt epäselväksi niin ylläpidon tekemät muutokset ja kokeilut perustuvat lähes poikkeuksetta käyttäjiltä saatuun palautteeseen. Muutoksilla pyrimme tekemään Kuppilasta toimivamman foorumin. Kaikkia ei tietenkään voi miellyttää (eräs äärimmäisen fiksu ihminen kertoi minulle näin tänään) mutta onko se sitten syy olla kehittymättä? :miettii: Eiköhän tässä vuorokauden sisään ole huomattu jo useala suunnalla Kuppilaa, että tarvitsemme selkeät yhteiset säännöt.
Послушай - у сердца голос мой.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Siihen nähden, että olen muistaakseni ainoa, joka on tässä ketjussa ilmaissut vastakkaisen näkemyksen yhden LIVE-kommentointiketjun olemassaoloon, ei voi kuin ilahtua tuosta Kais(t)an kommentista :roll: . Mutta ihan miten vaan.
Kollega kirjoitti:Toivoisin, että seuratuimmilla mailla olisi omat LIVE-ketjunsa.
Jos tämä on tulkittavissa siksi, että vastustan ihan yleensäkin LIVE-kommentointia koskevaa muutosta, niin olkoon sitten niin.

Kauhean kiva, että kehityskeskustelu-teemaisessa ketjussa ilmaiset mielipiteesi, keskustelet asiallisesti ja käytännössä tulet leimatuksi joiksiki, jotka vastustavat kaikkia kuppilan uudistuksia ihan jo lähtökohtaisesti.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

:shock: Kyllä tuo oli tarkoitettu hieman yleisemmällä tasolla, ei siis yhtä yksittäistä ihmistä tai yhtä yksittäistä asiaa kohtaan. Jos tunsit sen kolahtavan sinuunkin niin ehkä siinä sitten oli jotain totuuttakin sinun itsesi mielestä. Loppujen lopuksi vain sinä tiedät sen enkä minä tai kukaan muukaan. Jos suuntaan sanani vain yhdelle ihmiselle, voin tehdä sen yksärilläkin. Se, että on ainoa jossain ketjussa, ei kerro koko totuutta. Eli pahoittelut kollegalle jos hän on kokenut joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi. Eilinen oli ihan kauttaaltaan toimekas päivä koko Kuppilassa eikä vain tässä ketjussa, siihen viittasin myös viimeisessä lauseessani. Olisin tietenkin voinut kirjoittaa sen useaan eri ketjuun mutta silloin olisin itse kokenut rikkovani sääntöjä. :joojoo:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

kais(t)a kirjoitti:Minä en ihan täysin aina ymmärrä miksi joidenkin tarvitsee suhtautua kaikkiin uudistusyrityksiin ja ehdotuksiin epäilevästi ja perusnegatiivisesti.
Ehkä tuo on jossain määrin luonnekysymyskin. Itse olen lähes aina lapsellisen innostunut kaikista uudistuksista, minä kun olen oikeasti lyhytjännitteinen ja helposti kyllästyvä luonne. Huomaan ilahtuvani jopa sellaisista uudistuksista, joista en edes kauheasti tykkää, ihan vaan uudistumisen takia :heh: .

Minusta tuo live-ketjun perustaminen on ihan loistava idea, kaikki eivät tosiaankaan halua käyttää aikaansa chattailumuotoisten kommenttien lukemiseen, joten ihan hyvä, että ne ovat pääosin omassa ketjussaan :joojoo:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Kollega »

kais(t)a kirjoitti: :shock: Kyllä tuo oli tarkoitettu hieman yleisemmällä tasolla, ei siis yhtä yksittäistä ihmistä tai yhtä yksittäistä asiaa kohtaan. Jos tunsit sen kolahtavan sinuunkin niin ehkä siinä sitten oli jotain totuuttakin sinun itsesi mielestä. Loppujen lopuksi vain sinä tiedät sen enkä minä tai kukaan muukaan. Jos suuntaan sanani vain yhdelle ihmiselle, voin tehdä sen yksärilläkin. Se, että on ainoa jossain ketjussa, ei kerro koko totuutta. Eli pahoittelut kollegalle jos hän on kokenut joutuneensa hyökkäyksen kohteeksi. Eilinen oli ihan kauttaaltaan toimekas päivä koko Kuppilassa eikä vain tässä ketjussa, siihen viittasin myös viimeisessä lauseessani. Olisin tietenkin voinut kirjoittaa sen useaan eri ketjuun mutta silloin olisin itse kokenut rikkovani sääntöjä. :joojoo:
Zsot zsot, ei tässä mistään hyökkäysfiiliksestä ole missään tapauksessa kyse ollut :hali: . Taitaa olla niin, että viestisi sijainti vaikutti tulkintaani enemmän kuin teksti itsessään. Minusta viestisi :joojoo: oli ihan asiaa :peukku: ja varmaankaan en olisi siihen edes reagoinut, jos se olisi ollut jossakin yleisessä kehityskeskustelu-ketjussa tai missä tahansa muualla kuin tässä, jossa kehityskeskustellaan ainoastaan LIVE-kommentointiketjusta ja jossa lienen ainoa, joka on esittänyt aiheeseen vastakkaista näkökulmaa. No jaa, minun puolestani case closed. No hard feelings :hali: !!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Karsintojen livekommentointi, kehityskeskustelua

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:hahaha: Kollegan etukäteisdraamailut :puna: :rofl2:

Täytyy sanoa, että mielestäni loppujen lopuksi karsintojen livekommentointi sujui ihan ja täysin ongelmitta. Milloinhan sitä oppisi pitämään suunsa kiinni ja ihan vaan ensin katsois, mitä tosissaan on luvassa :puna: :hiips: ?

Vastaa Viestiin