Facebook Uh Oh Oh (keskustelua Facebookista)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Löytyykö profiilisi Facebookista?

kyllä
166
85%
ei
30
15%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ryhmät ja sivut kertovat aika paljon ihmisistä. Eräs FB-kaverini (vanha koulukaveri ala-asteelta, en ole nähnyt häntä sen koommin) kuuluu mm. ryhmiin

Lukutaidoton maahanmuuttaja tienaa enemmän kuin minä, se VITUTTAA!!
SIANLIHAN SYÖNTI MAAHANMUUTON EHDOKSI
Olen suomalaismyönteinen

+muutamia muita samanhenkisiä toteamuksia. Joo. :roll: Joskus on ollut pakko mennä vähän vilkaisemaan noiden ryhmien sivuja ja eivät kyllä vaikuta kovin fiksujen ihmisten perustamilta muutenkaan. Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä, mutta.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16663
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Toni kirjoitti:Vaikka ryhmän nimi olisi "Aurinkoinen päivä", niin se voi ihan hyvin pitää sisällään vaikka mitä loukkaavaa ja laitonta. :shock:
Senniminen ryhmä pitäisi melkein perustaa :heh:

Avatar
Callahan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1020
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 20:35
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Callahan »

Itse sain juuri kutsun "Kun tähän ryhmään liittyy 10 000 käyttäjää, valloitamme ruattin." -nimiseen ryhmään. Kuvauksena oli "Alkaa pikku hiljaa v*tuttaa toi "rakas"naaapuri! Joten tehdään siitä siirtomaa!"
Ei onneksi yhtään pöljää. :rofl: Hämmästyksekseni ryhmän perustaja on oma fb-kaverini. Tämä ryhmä oli kaikessa säälittävyydessään vain äärimmäisen typerä, mutta erilaiset viharyhmät huolestuttavat muakin paljon. :eiei:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä en muutenkaan ymmärrä, mitä liikkuu sellaisten ihmisten päässä, jotka haluavat vaan vihata kaikkea ja tuoda sitä koko ajan esille. Itse keskityn mieluummin ennen kaikkea siihen, mistä pidän. Siksipä kuulunkin esim. euroviisuaiheisiin faniryhmiin enkä esim. Tiktakin dissausryhmään. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kauniskuvainen neitokainen halusi kaverikseni teemalla "Judes are todays Nazis." Kaikkee sitä maailmaan mahtuu. :yrjo:
En muuten ole taas viikkoon ehtinyt kirjautumaan Facebookiin. Noh, eletty on ennenkin - ja ilman Nassukirjoja. :joojoo:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kylläpä ärsyttää! Eräs sovellus elää omaa elämäänsä. Miten noita sovelluksia saa poistettua? En keksi millään, miten se onnistuu. :P
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Sovellusasetuksista (löytyy muiden asetusten kanssa samasta valikosta). Jotkut pelit eivät kylläkään poistu pelit-valikon näkymästä, vaikka ne poistaisikin, mutta ne ainakin lakkaavat toimimasta.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Luulen nyt löytäneeni nappulan mistä sen sai poistettua. :shock: En ole kyllä varma. Kiitos avusta!

Taitaa olla joku trendi, että sovellukset toimivat itsekseen miten sattuu. Kyllähän ne sitä lupaa kysyvät siihen "automaattiseen päivittämiseen", mutta sitä kun kerran painaa niin ei pääsekään ihan helposti eroon. Ärsyttävää. :draamaa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
.rïošhïn.
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 910
Liittynyt: 10 Maalis 2007, 19:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja .rïošhïn. »

Violette kirjoitti:Luulen nyt löytäneeni nappulan mistä sen sai poistettua. :shock: En ole kyllä varma. Kiitos avusta!

Taitaa olla joku trendi, että sovellukset toimivat itsekseen miten sattuu. Kyllähän ne sitä lupaa kysyvät siihen "automaattiseen päivittämiseen", mutta sitä kun kerran painaa niin ei pääsekään ihan helposti eroon. Ärsyttävää. :draamaa:
Joo... ja jotkut, jos eivät saa sitä lupaa, ponnauttaa saman ikkunan takaisin esille jatkuvasti. Pakko antaa lupa tai lakata pelaamasta kyseistä peliä.
Tumumba, tumayo, gumulong dahil sa iyo
Tumawa, lumuha, nabaliw dahil sa iyo
Kinuha ang wala, nadapa dahil sa iyo
Sumulong, umurong, lumipad dahil sa iyo
Mahal ko
Hahanapin ko kahit saan pa man


Lyrics from Hahanapin Ko by AEGIS

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Colby »

Mua ärsyttää, kun mulla "kummittelee" yks kaveripyyntö koko ajan. Olen siis hyväksynyt sen jo pari päivää sitten, mutta silti aina välillä ilmestyy etusivulle ilmoitus uudesta kaveripyynnöstä, jota ei siis oikeasti olekaan :niinpa:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Oopperan kummitus
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 387
Liittynyt: 06 Touko 2006, 20:35

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Oopperan kummitus »

.
Viimeksi muokannut Oopperan kummitus, 16 Helmi 2015, 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19799
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Olen alkanut julkistaa omissa facebook-muistiinpanoissani koottuja arvioita tämän vuoden viisuista. Menen aakkosjärjestyksessä ja olen päässyt nyt Georgiaan, että sieltä niitä voi lukea jos olet minulla kaverina. Jos et ole, voit kertoa yksärillä oikean nimesi ja etsin sinut facebookista.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Pohdittiin tänään kavereiden kanssa, että onko Facebook lisännyt sosiaalista elämää vai vienyt aikaa sosiaaliselta elämältä. Minun mielestäni Facebook on nimenomaan lisännyt. :joojoo: Vaikka siellä istunkin paljon, niin silti kaikenlaisista tapahtumista kuulee ja saa enemmän tietoa Facebookin kautta. Ja kavereihin tulee pidettyä ihan erilailla yhteyttä. :surrur:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Samanlaisia kokemuksia. Mä oon löytänyt naamakirjasta monia vanhoja tuttuja, joiden kanssa ei ole pitkään aikaan tullut pidettyä yhteyttä. Lisäksi Facebookissa on vaan niin kätevää lähetellä viestejä, kutsua kavereita vaikkapa bileisiin ja muutenkin pysyä kartalla siitä, mitä ihmisille kuuluu. :joojoo: En näe sitä mitenkään huolestuttavana, että sosialisointi tapahtuu Facebookin tai ylipäätään tietokoneen välityksellä, ei se ole mun mielestä yhtään huonompi vaihtoehto kuin vaikkapa puhelimessa puhuminen tai ennen vanhaan kirjeiden kirjoittelu. Se nyt on vain valitettavasti tosiasia, että kaikkia kavereita ei pysty aina näkemään livenä niin usein kuin haluaisi.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Margot »

Samaa mieltä teidän kanssa. :joojoo: Hyvin monet ystävät ja kaverit asuvat sen verran kaukana, ettei heitä nyt vaan näe tarpeeksi usein, joten onneksi on olemassa Facebook (ja yleensä netti). Tai vaikka ihminen asuisi lähelläkin, niin usein FB mun mielestä lisää sosiaalisuutta ja helpottaa tutustumista. Esimerkiksi yhdestä mun entisestä työkaverista ei varmasti olisi tullut mun kaveria, ellemme olisi pitäneet yhteyttä FB:n kautta.
What color is your life?

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Leena »

Minäkin hurraan Facebookin puolesta.Olen sen kautta löytänyt ihan mielettömän paljon kavereita,ystäviä ja sukulaisia joihin en ikinä olisi saanut yhteyttä ilman naamakirjaa :peukku:

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja --evg »

Facebook on ihana <3 MUTTA KUNHA LOPETTAISIVAT SEN JATKUVAN FACEBOOKIN MUOKKAAMISEN :jupinaa: :( Alkuperäinen oli paras :peukku: kato kun on yksinkertainen ihminen nii ei tartte liikaa monimutkaisuutta elämäänsä :heh:
IB- International Bullshit

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Leena kirjoitti:Minäkin hurraan Facebookin puolesta.Olen sen kautta löytänyt ihan mielettömän paljon kavereita,ystäviä ja sukulaisia joihin en ikinä olisi saanut yhteyttä ilman naamakirjaa :peukku:
Siis ja kyllä, ehdottomasti näin! Saan olla lopun elämääni Facebookille kiitollisuudenvelassa siitä, mitä on mahdollistanut.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Apua! Ihmettelin, kun kukaan ei ole kommentoinut statuksiani eikä tykännyt niistä pariin päivään. Nyt kävi ilmi, etteivät ne ilmeisesti näy kenellekään tällä hetkellä. Mitä ihmettä? En tietääkseni ole säätänyt mitään asetuksia? Johtuuko tämä siitä, että olen piilottanut statukseni kahdelta henkilöltä ja nyt FB luulee, että haluan piilottaa ne kaikilta? Apua, anyone? :(
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Naali »

^Pääsen sun profiiliin ja näen siellä kyllä statuspäivityksesi, mutta kieltämättä en ole nähnyt niitä Feedissä ollenkaan. FB, tuo aikamme draamanluoja. :draamaa: (En osaa auttaa. Kävi varmaan ilmi jo.)
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

^No kiitos tyhjästä :draamaa:

Hassua, nyt statukset taas näkyy. En tajua!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Myös Viisukuppila on nyt uutisineen Facebookissa. :mrgreen: Siis ryhmän lisäksi löytyy myös sivu.

http://www.facebook.com/home.php?#!/pag ... 0120662662

Kais(t)a likes.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Roope »

Roope gillar detta :peukku:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Olin olevinani hulvattoman hauska, kun FB-kaverillani oli statuksessaan kirotusvire :hihi:

Status: "öitä kakil"
Tonywerner kommentoi: "miksi et pisul toivota öitä?"

:hihi:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:rofl:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

kais(t)a kirjoitti:Myös Viisukuppila on nyt uutisineen Facebookissa. :mrgreen: Siis ryhmän lisäksi löytyy myös sivu.

http://www.facebook.com/home.php?#!/pag ... 0120662662

Kais(t)a likes.
Oon vahan mattimyohanen, mutta huomasin/loysin tan ryhman vasta nyt. Jonnuli vindt dit leuk! :peukku:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:uujee: Ai säkin olet naamakirjassa? Pitäneekin ruinata kaveriksi! :vonkaus:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Me ollaan nyt virallisesti kavereita :vonkaus: :hali:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Muistattehan sitten, etten hyväksy enää kavereiksini henkilöitä, joista en tiedä, keitä ne täällä on. Olen jo nyt pari (ilmeisesti) kuppilalaisen kutsua joutunut hylkäämään, kun ei ole ollut tiedossa kuppilanimierkki. :joojoo:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minullakin sama juttu. En hyväksy tuntemattomia ihmisiä enkä sellaisia, joiden kanssa en tiedä olleeni koskaan tekemisissä. Kuppilanimierkit yleensä kyllä tunnistaa siitä, että niillä on muitakin kuppilalaisia kavereinaan, mutta jos en tiedä, kuka on kyseessä, en näe mitään syytä hyväksyä kaveripyyntöä. En tiedä, tietävätkö pyytäjätkään, kuka minä olen, vai valitsevatko vain joltain listalta. Joka tapauksessa vähintään esittelyviesti olisi kiva :)
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Vastaa Viestiin