Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen syönyt viime aikoina lähinnä soijajogurtteja, mutta nyt paskempi puolisko oli ostanut kokeeksi pari purkkia rasvatonta, tavallista jugua. Ihan hyviä olivat, mutta mua suunnattomasti häiritsi se makeutusaineen oksettava maku, etenkin kun tuhosin toisen purkin murojen kanssa! :nohyi:

Naalen kaltaisia kokemuksia minulla ei ole. :eiei:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Itse ostan yleensä sitä, mikä on halvinta, sillä olen köyhä opiskelija. Minusta Rainbow'n maustamaton viili toimii oikein hyvin, mutta erityisesti Ehrmannin rahka on :kuolaus: . Peitän käytän näitä molempia vauvojen hedelmäsoseiden kanssa.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mulle merkit jonkin verran merkitsee. Vaikka oon "köyhä opiskelija" niin en halua mitään halpistuotteita käyttää, jotenkin mulla on vaan niistä semmoinen mielikuva, että ne on pahoja :heh: Luultavasti se on vaan joku päähänpinttymä. Loppupeleissä kuitenkin maku se on mikä ratkasee..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä en ole huomannut tota Naalin kuvailemaa ilmiötä. :miettii: Itse syön partaäijäjugurttia ja sokeroimatonta hilloa (jossa ei ole myöskään makeutusaineita), koska välttelen nykyään lisättyä sokeria. :joojoo:

Suosittelen:

KuvaKuva
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

"Partaäijä" on ihanaa, olen löytänyt sen karppaukseni myötä. Lisään siihen yleensä vähän sokeroimatonta mehukeittoa ja vatkaan sen kuohkeaksi. Karppaaajat laittavat siihen usein myös vähän kuohukermaa joukkoon, mutta itse olen syönyt vaan mansikkakeiton kanssa. Ihan sairaan hyvää :rakkaus:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11543
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

mikä on karppaaja..? viime kurkistusreissulla eli tänään iltamyöhällä löytyi mm. Fresh mix salaattia, Caesar-salaattia, sis. eril.annos pusseissa juustoa,rapeita leipäkuutioita ja salaattia, joo niinkuin nyt aikuiset ei vois erikseen laittaa salaattipullosta kostuketta, erittäin hyvää muuten, Valion A+ 1 l puutarhamarjajogurtti, siitakesienirasioita, Hesburgerin talon salaat.kastike, muutama paketti karkeita ruots. näkkileipiä Semper,punain.kääre, Danonen Active turhuuksia liekö joku juotava jogurtti, Epiim kermajuusto paketti, paljon pieniä sitruunoita (joo, vappusiman ainekset), kalinka-kerrosjogurtteja, Keiju soygurt,vanilja, maidoton,kasviperäinen ja hyvää pehmiää rasvaa vaniljanmakuinen lusikoitava välipala uutuus , voi ei mä en kestä, ihana vaniljapapu, 0,75 l.tölkissä, maku hieman pettymys... 2 rasiaa Apetit Äyriäismix, ravunpyrstöjä,katkarap.sinisimpukk.. öh, taitaa tulla maistettua noi loputkin,no ei jotain rajaa sentään,simpukoihin en koske,yhden katkan sain alas! ... rasia oli laitettu pois samana päivänä... hetivalmis lohi-pizzaa, 1 litran vaniljajugurtteja, persikkapiirakkaa... sun ynnämuuta. kts. dyykkaus -foorumi. Dyykkarit.net.
Viimeksi muokannut romualdo, 25 Huhti 2010, 22:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

JeSSSe kirjoitti:Mulle merkit jonkin verran merkitsee. Vaikka oon "köyhä opiskelija" niin en halua mitään halpistuotteita käyttää, jotenkin mulla on vaan niistä semmoinen mielikuva, että ne on pahoja :heh: Luultavasti se on vaan joku päähänpinttymä.
Niin on päähänpinttymä :joojoo: : Ne halpistuotteet valmistetaan samoissa tehtaissa kuin ns: merkkituotteetkin, eli ovat ihan samaa kamaa. Esim. Rainbow- näkkileivän on valmistanut Vaasan myllyt ja vaikkapa eineslaatikot ovat Atrian sun muiden tekosia. Toki poikkeuksiakin on, jotkut halpismaitotuotteet saattavat olla peräisin Baltian maista. Mutta eipä noissa makueroja ole ollut.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Niinhän se osittain taitaa ollakin. Silti mä en halpistuotteita pysty syömään, paitsi tietämättäni :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mun mielestä monet halpistuotteet ovat erittäin hyviä, esim. Rainbow'lla on paljon kivoja tuotteita. Mä en yleensä osta ruokaa hinnan mukaan, vaan otan sitä, minkä olen todennut maistuvan parhaalta. Oon ollut melkein koko elämäni köyhä, mutta jostain syystä en ole koskaan juurikaan säästänyt ruoasta, vaan muista asioista.
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Halpistuotteista: usein niiden hinta on alhaisempi ihan siksi, kun mainostamiseen ja markkinointiin ei kuluteta rahaa. Kaiken maailman euroshopperit yms. myyvät ihan hyvin ilman mainostustakin. Kuten Mansikkakin sanoi, usein halpis- ja merkkituotteet vielä valmistetaan samoissa tehtaissa samoilla resepteillä. :rofl: No, markkinointi perustuu mielikuviin ja siihen, että tavalliset kuluttajat eivät ajattele omilla aivoillaan tai kyseenalaista. Jos jokin tuote maksaa enemmän, moni olettaa automaattisesti sen tarkoittavan sitä, että tuote on myös laadukkaampi kuin muut. Joskus näin onkin, mutta ei aina. Itse olen huomannut mm. että Barilla-pasta ON parempaa kuin edullisemmat merkit - laadukkaampaa se on selvästi, tosin ei välttämättä niin laadukasta, että siitä kannattaisi aina maksaa. Esim. perinteisessä makaronilaatikossa pastat menevät niin mössöksi, että on ihan sama mitä pastaa siihen laittaa.

Olen myös huomannut, että Euroshopper-pikakahvi on parhaimman makuista ja X-tra-eineslihapullat hakkaavat HK:t yms. mennen tullen. Mutta nämähän ovat toki makuasioita.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Itse yleensä, kun ostan elintarvikkeita, yritän ostaa kotimaista jos vain on mahdollista, muuten merkillä ei ole väliä. :miettii: Paljon kyllä ostan esimerkiksi Rainbowta ja kyllä mulle kelpaa oikein hyvin esim. Rainbown ananaspalat. Ja totta tuo, että monet halpamerkeistä tehdään ihan samoissa tehtaissa kuin kalliimmat merkit, esim. joku Rainbown leipä on ihan samaa kuin Fazerin vastaava. :joojoo: Ja Pirkka merkki on myös tosi hyvä. :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Söin pitsaa, jossa oli kiiviä ja persikkaa. Yllättävän hyvää oli! :shock: Persikka oli erittäin laimea, ja kiivi pirteä lisä. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Huikka
Maistelija
Maistelija
Viestit: 20
Liittynyt: 27 Huhti 2010, 11:21
Paikkakunta: Suomi

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Huikka »

Rainbow,pirkka ovat pelkkiä tuote merkkejä,ne ei taida itse tehdä niitä tuotteita,muistaakseni Jalostaja tekee ainakin Pirkalle safkat.
A lasso rixa quaeritur

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Juu, näinhän se on. Mainonta ja mielikuvien luominen tulevat kalliiksi, ja se hinta on lisättävä tuotteiden hintoihin. Elintarvikkeet muuten sijoitetaan ruokakaupan hyllylläkin siten, että halpistuotteita joutuu vähän kurkottelemaan ja kyykistelemään, kalliit tuotteet saa näpsäkästi käteen, vaikkei niin haluaisikaan. Kyllä ne on aika velmuja nuo markkinamiehet :uujee:

Eldorado, Pirkka, Rainbow, X-tra yms. kauppojen omat tuotemerkit ovat laatukamaa, onhan se kauppiaillekin kunnia-asia, että kauppojen "omat" tuotteet ovat laadukkaita. Kannattaa kokeilla :peukku:
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42046
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Horvath kirjoitti:Korpela vei voiton, koska se maistui enemmän suolalihalle eli siinä oli enemmän suolaa. Korpelassa oli myös miellyttävä savun maku.
Jos tykkää savuisesta ja suolaisesta, suosittelen Pirkka yrttikassleria, joka väittää olevansa miedosti savustettu. Ei haittaa jollei pidä yrteistä, eivät ne siinä maistu. Kyseessä on siis sellainen muoviin pakattu itse paistettava reilu kilon köntsä, ja pussissa on paisto-ohje. Sitä ei huomata sanoa, että palovaroitin kannattaa ehkä irrottaa ennen paisto-operaatiota, sen verran tuhti savuaromi kämppään levisi. Koetan tässä nyt kehittää jotain loppusijoituspaikkaa tuotteelle, horjun minestronen ja kompostin välillä.
Viimeksi muokannut Rousku, 02 Touko 2010, 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42046
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Naali kirjoitti:Sen sijaan hapatetuissa maitotuotteissa, varsinkin viileissä ja jukurteissa, olen ruvennut suosimaan Valiota entistäkin enemmän. Mielestäni ainakin Ingmanin viilit maistuvat pistävältä. Maustetuissa juguissa se maku on hieman enemmän peitossa, mutta ärsyttää minua silti. Luultavasti samasta syystä kartan myös ulkomaisia maitotuotteita. Olenko outo snobi vai onko kukaan muu huomannut samaa? :puna:
Kyllä hapanmaitotuotteissa mielestäni on eroa, mutta se on sitten toinen juttu kuka mistäkin tykkää. Käyn aika usein yhdessä opiskelijaruokalassa syömässä, ja jos otan piimää, otan Satamaidon tuotetta, koska pidän sen mausta enemmän kuin Valion vastaavasta. Aikoinaan tätini luona Porissa kyläillessäni miellyin siihen; ehkä niillä on edelleen sama bakteerikanta käytössä? Kiinnostaisi hapanmaitotuotesokkotesti joskus, erottaako sitä makua oikeasti.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42046
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Margot kirjoitti:Mun mielestä monet halpistuotteet ovat erittäin hyviä, esim. Rainbow'lla on paljon kivoja tuotteita.
Rainbow on yleensä ihan hyvä, mutta mitään kelvollista (syötävää) Euroshopperia en ole vielä kohdannut. Kertokaa jos sellaista on olemassa!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Euroshopperin paistovalmiit pakastekarjalanpiirakat on minusta ainakin hyviä. Myöskään niissä pakastetuissa täytepatongeissa en ole huomannut mitään suuria eroja muiden merkkien tuotteisiin. Niin ja sellaiset vakuumipakatut patongitkin on hyviä ja paljon halvempia kuin esim. Fazerin.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Noiden Horvathin mainitsemien lisäksi ainakin Euroshopper- edamjuusto on ihan mielettömän hyvää. Parasta edamia ikinä. :joojoo:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Valiolta on tullut kaksi uutta laktoositonta jogurttia! :tapu: Sekä banaani että lakka-omena ovat erinomaisia! :peukku: Varsinkin tuo lakka-omena yllätti, kun yleensä en voi sietää lakkaa. :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11543
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ai, mitäkö löytyi tänään säiliöihin kurkistus reissulla? Iltapäiväl meni pilveen joten ajankohta oli sitäkin otollisempi, ehkä viimeinen keikka tänä kautena ja kesänä (nyyh... ?) en odottanutkaan lihasaaliita elintarviketyöntekijöitten lakon vuoksi, viime kerralla sainkin useita kymmeniä rasioita jauhelihaa joilla koira elää pitkän juoksun...
Tänään löytyi ainakin seuraavanlaisia :
-lyhyt patja (ranta- tms.), kaksi istuinsuojaa (autoon, käy), kesäsandaalit :mrgreen:
-paljon muovikasseja, kolme säiliötä oli jälleen täynnä, särkyneitä kipsi tms. -torsoja, yksi puutarharuukkukin, harmi se jäi sinne...ei mahtunut mistään välistä.
-Kalinka top päällä persikka-passionvaahtoa, suosittelen, herkullista. Kalinta -top päällä mansikkavaahtoa
-Danone banaani jogurttia, Ingman Rasvaton vad.vaniljajogurttia, Valion Ykkösviili mansikka-vadelma, Ingmanin rasvaton raejuusto (Jaro tykkää), n. 6 kpl isoa pyöreää Leksands Knäcke näkkileipää 400 g
-kotoisan Hyvä vehnäleipä pitko, M:n kotileipomo, perint. ylikypsäkinkku, banaaneja, punakaali, kiinankaali, erivärisiä
paprikoita, President Brie ranskalaista kolmion mallista valkohomejuustoa n.4 kpl., moneen osaan hajonnut luumupiiras, isokokoinen tuntematon hedelmä (!?), aamupala yksitt.pakattuja (grr!) sulatejuustoviipaleita (voikohan näitä pakastaa...?)
-3 tonnikalapizzaa, tosi iso kokoinen kotileipomon rieska (monta oli...) A. Vogelin herbamare original sis.luomuyrttejä suolaseos, Caesar-salaatti (nam!), Pågen vehnäleipäsiä 2 pakettia, kermaviili 1, kevytviilejä sin/pun., graham vehnäjauhopussi, aromimokka-kahvia, taloussokeria 2 pss, Fazerin tastes of nature, pähkinä & suklaasekoitus-pussi, ruskeapakkaus (nam!), Limpukka-tumma ja mehevästi puolukkainen Pågen -leipä.
-Bulgarialaista jogurttia, Dr. Oetker Creme Deli Suklaavanukas säilöntäaineeton (suosittelen eli nam!), pieniä omenoita (naapurin hevosille!), appelsiineja, sitruunoita, Marlin tarhurin mustaherukkaomenajuoma tölkki, Valion ykkösviili.
-tuollaisia hyvin pitkänomaisia paprikoita, Valion Evolus 2 Jogurtti, appelsiini-ananas, uutus,(no maistethaan!)
-Yoggi, vaniljajogurtti ja mysli., n. 5 kpl pyöreitä juustoja (?), valiojogurtti mansikka 4:n kappaleen pirullinen pakkaus,
-Salaneuvos, pitkään kyps. goudajuusto (olen myös juustohullu),(hyvästi pyykkilautavatsa ja muut muodot...)
-uunivalmis juuresgratiini, palsternakka,peruna,porkkana ym. tämäkin on uutuus, no kiitti vaan...
-Ingmanin kuohukermaa monta purkkia (kissoille lähinnä, kollikin saa lihoa...)
-keittojuureksia rasia 2 kpl, valion gefilus 2 x vadelma 2 x persikka-passion jogurtti, vatsaystävällinen Vaniljajogurtti by Eldorado.
-Kalavalmis saaristolaisleike lohi,kirjolohi ym. ... muutama lasipurkki Frezza mocca Pauligin juoma (? en ole tätäkään maistanut ennen...) maitokahvijuoma, ai jaa...joo pirun hyvää !
-eiköhän siinä tullu suunilleen kaikki, jaa löytyi myös puhelimen latauslaite ... tuntuu ettei tarvi kaupassa käydä taas vähään aikaan ....
toinen kauppa oli nostanut tuotteeet siististi parissa kolmessa isossa muovisäkissä... toisen säiliössä oli kauheasti henkareita, olisi pitänyt ottaa nekin... :niinpa:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ostin tänään uutta magnum goldia ja se oli aika pahaa. Siinä oli merisuolalla maustettua kinuskia ja kullalla päällystetty pinta
LOBODA

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Joblo »

romualdo kirjoitti:ai, mitäkö löytyi tänään säiliöihin kurkistus reissulla?
Hetkinen, mitäs tällaiset reissut ovat? :shock:

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Romualdo harrastaa dyykkausta, ei sen kummempaa. :joojoo:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Joblo »

Mansikka kirjoitti:Romualdo harrastaa dyykkausta, ei sen kummempaa. :joojoo:
Ei varmasti, sitä kummempaahan ei voi olla. :heh:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42046
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Pirkka-sarjan tikkuperunat osoittautuivat huonoksi hankinnaksi. Päältä kovia ja kuivia, sisältä jauhomössöä, eikä niihin tartu suola. Ostin kun pelkäsin kilpailevan ranskistuotteen palmuöljyä, mutta olisi kannattanut vaan ostaa potut pottuina, suikaloida itse ja päällystää itse sekoitetulla oliiviöljy-yrtti-suolaseoksella.

Sen sijaan Rainbow-sarjan basmatiriisi on ihan käsittämättömän herkullista, sitä pystyy vetämään ihan siltään. Tai no oikeastaan teen niin, että ensin kattilaan öljyä ja kurkumaa ja sitten vasta riisi, ja hetken päästä vesi.
Rise, angel, shine, love!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11543
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ai, mitäkö on taas löytyny, kiva, lapsi on terve kun se kyselee... toissa kerralla löytyi tavanomaisten leipien,jugurttien ja maitojen ja kaalien ja omenien ja sitrushedelmien lisäksi mm. omenalörtsyjä (jopa kolmea eri väriainetta, minkä takia...?) Löytyi myös muutama purkki New Nivea Body
Sadepäivien piristystä... löytyi Valion Vanhan ajan Vanilja vispautuva kastike muutama purkki,(aivan mahtavan makuista,suosittelen! uutuus, pahvinen pienehkö purkki,sininen korkki, paras löytöni tällä erää...!) ja V:n kuohukermaa, Fun light appelsiinijuomatiiviste, pulloja, vähän karsee maku,en suosittele.
Tortelli, Pastella con prosciutto, uutuus, kinkuilla täytetty, ai jaa, ei käy sitten ovo-lakto-vegetaristille...
Kalavalmis savustettu lohimedaljoki, laitettu pois 27.5 kai voi vielä syödä... ? Savulohifilee... Maggin Pastaria, bolognese,pastaa jauhelihakastikk... samperi, hutilöytö...!
Mimmin parempipitko, Hotting hotdogsämpylöitä, muutama pkt isoja paahtoleipäpusseja, Risifrutti riisivälipala mansikkahillolla, muutama pullollinen Frezza vanilla maitokahvijuomaa
Muutama pussi Taffel scnack Crncheez, juustonaksuja, perunalastuja myös, eli nämä ovat harvinaisempia löytöjä! Danone original, mustikkarahka, aaaahh...suosittelen!
Palmolive For Men, active volcano, muutama purkki näitäkin ..mitäs tää on : Kokemus joka herättää sinut suihkussa, ai jaaa, no näistä riittää moneksi vuodeksi...
Stockmossin sekamehu, mansikka, viinirypäle, omena ....
viime kerralla löytyi muutama viherkasvi... kastelin niitä ja nuo vehkan näköisetkin voivat ihan hyvin... ai perjantai, unohdin ne kolme pyykkikoria, nostin ne sinne ylös ja....
jaa vielä tällänen, Allevo kick start shake, Banan-Hallon, www.allevo.fi, jotain laihdutusjuomaa, 19.05 aika kallista, siis, sis. paperisia juomajauhepusseja, Erittäin niukkaenerginen valmiste painonhallintaan, jassoo... kokeillaan, kerron sitte miltä maistuu... jospa saisi pyykkilautavatsan vielä takaisin...

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin vanhanaikaisia vohvelikeksejä, joiden välissä on siirappia. Keksit ovat parhaimmillaan hieman lämmitettyinä. Olivat kyllä hyviä ja erilaisia! :peukku: Ainoa vaan, että paketin hinta oli K-marketissa 2,70 €. :draamaa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Löysin kaupasta oman uuden suosikkijogurttini: Bulgarin jogurtti - Sitrus :uujee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Fyra bugg och en coca-cola (Elintarviketestausta)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Felixin mango-chilisalaattikastike on TAIVAALLISTA! :kuolaus: En käytä salaattikastiketta, mutta nyt on ehkä pakko aloittaa. Ihana eksoottissävytteinen makean ja lievän kirpakan tulinen yhdistelmä. <3 :surrur:

Muutenkin Pirkka-tuotteet ovat usein hyviä, ks. Facebook. :ihana:

EDIT: Ketut se mitään Pirkkaa oli vaan Felixiä :rofl: :puna: Mutta Pirkka-tuotteet ovat siis silti mainion maukkaita.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Vastaa Viestiin