Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Tällaisia viisu-unia näkevät sentään kai muutkin... että on päässyt paikan päälle katsomaan finaalia, mutta areenana onkin oman vanhan koulun jumppasali. Seurasin suurta iltaa risti-istunnasta lattialta kuten muutkin fanioppilaat.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Näin unta. Olin katsomassa tämän vuoden viisufinaalia. Yhtäkkiä Irlannin esityksen aikana (välisoitto) Niamh kertoi, että hän ei enää viitsi laulaa. Sitten Johnny Logan pomppasi yleisöstä lavalle ja ilitti, että hän selvittää asiaa ja Niamh tulee laulamaan laulun loppuun tai hän laulaa sen itse. Johnny sitten tuli takaisin ja ilmoitti, että hän jatkaa itse laulun loppuun.

Yleisö buuasi.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja celestes »

Mulla soi koko viimeyön Irlannin "It's for You" kappale jostain syystä unessa taustalla :miettii:
(Onkohan tää joku enne!) Kuitenkin, se kuulosti tosi upealta, täytyykin heti nostaa puntarissa :joojoo:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näin unta, että Tarja Halonen otti osaa vuoden 1980 Suomen karsintoihin ja voitti ne, ja tämän voiton palkintona oli presidentiksi pääsy vuonna 2000. :rofl:

En muista, mitä kappaletta Tarja veti, mutta veti sen kyllä hyvin "tarjamaisesti" ääntäen.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42183
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kauhea viisupainajainen: Katselin finaalin tosi epävireisiä live-esityksiä telkkarista. Esitysten välillä juontajat jorisivat minuuttitolkulla kun oli jotain teknisiä ongelmia lavasteiden vaihdossa ym. Tuskailin että tässä pitää siis valvoa koko yö, ja ihmettelin miten tällaista voi sattua kun ollaan sentään kehittyneessä Norjassa eikä missään Valko-Venäjällä, ja sitten muistin että ai niin Valko-Venäjänhaän juuri piti olla se seuraava voittaja :niinpa: Sitten töllölähetys katkesi kokonaan yhteysongelmiin, ja tuli jonkin kotimaisen häthätää teini-iän ylittäneen tyttöartistin livekeikkaa viime kesältä. YLEssä oli ajateltu että musaa kuin musaa, ei sillä väliä. Semit olin jotenkin missannut ja niinpä tuumasin että jääpåi tämä viisuvuosi minulta sitten ikään kuin väliin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8979
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Näin unta, että sain itse valita ensimmäisen semin finaaliinpääsijät klikkaamalla Scoreboardsimulaattorissa eri maiden lippuja. Mutta vaikka kuinka kieritin, Suomea ei löytynyt ja päädyinkin Maltaan. :eiei:
Qaj.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19813
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Suomen viisukarrsinnat järjestettiin meidän kodin olohuoneessa. Kuten arvata voi, ei paljoa paikkoja katsojille ollut. Yleisön tuoleina oli joitakin tuoleja meidän kotoa. Olin itse yleisössä. Juontajana toimi 7-vuotias pikkusiskoni. Karsinnoissa kilpaili ainakin Luxembourgin vuoden 1961 viisuvoittokappale ja Kreikan tämän vuoden "Opa." Voittaja ei ehtinyt ratketa, koska heräsin kesken kappaleiden esityksen.

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

Toissa yönä näin unta, että käyttäjä Weewa oli vaihtanut avatarekseen valkoisen kuvan, jossa oli iso punainen ja virheä viiva. Katsoin tätä omituista kuvaa pitkään kunnes se pomppasi ulos näytöstä ja hitaasti rupesi täyttämään huonettani punaisella ja vihreällä. Yht' äkkiä minua alkoi oksettaa unessa ihan kauhesti ja vatsani paisui ja paisui ja taustalla voi Dum Tek Tek :eeek:
Olin herätessäni vähän "mitä ihmettä". :heh:
//kirjoitusvirhe korjattu
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^No huhhuh mikä uni! :rofl:

Mä näin viime yönä unta, että Norja voitti euroviisut. Ei vitsit miten mä olin vihainen siinä unessa, lähes yhtä vihainen kuin viime vuonna, kun oikeasti Norja voitti. :niinpa: Mut jos se Norja nyt voittaa, niin olispahan ainakin kokemusta tästä vuodesta ja helpompi ehkä matkustaa ensi vuonna. :hihi: Ja koskaan mun enneunet ei käy toteen. :hihi:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19813
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Olin hammaslääkärissä ja hammaslääkäri laittoi taustalle musiikkia. Muta ei radoista vaan vieren ilmestyi lava, josa Suomen kaksinkertainen viisuedustaja Fredi esitti ainakin Suomen vuoden 1976 viisun, Slovenian vuoden 2006 Mr Nobodyn ja Viron vuoden 2008 Leto Svetin.

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja celestes »

jee euroviisut kirjoitti:Olin hammaslääkärissä ja hammaslääkäri laittoi taustalle musiikkia. Muta ei radoista vaan vieren ilmestyi lava, josa Suomen kaksinkertainen viisuedustaja Fredi esitti ainakin Suomen vuoden 1976 viisun, Slovenian vuoden 2006 Mr Nobodyn ja Viron vuoden 2008 Leto Svetin.
Hammaslääkäri + Fredi + Leto svet = :repeilee:

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Viime yönä näin unta, että Kuunkuiskaajat korjasivat koko potin. Toiseksi tuli Slovenia :eeek:
Sit olin VIP- persoona :)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tontsa kirjoitti:Toiseksi tuli Slovenia :eeek:
Slovenia tosiaan taitaa tulla niiden teorioiden mukaan toiseksi :heh: Rock, rock... En oo varma, mut näin sellaista viisu-unta (on siitä jo aika pitkä aika) kun minä olin jossain tämän vuoden Azerbaidzanin promomainos kuvauksissa, mitkä pidettiin jossain teltassa ja siellä oli puinen kamelin pää :shock: Niin mä muistaisin :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7192
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Tästä unesta on kyllä nyt aikaa paljonkin, mut siinä unessa Puola voitti tämän vuotiset viisut niukasti ennen Iso-Britanniaa ja Israelia. :roll: :mitvit:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Näin unta, että Euroviisut pidettiin koulumme liikuntasalissa. Itse olin päässyt mukaan Suomea edustamaan tai niin ainakin luulin. :surrur: Olin lavalla ihmisten kanssa, jotka olivat maanantaina olleet samassa koripallojoukkueessa liikunnantunnilla kuin minä. En kuitenkaan esiintynyt Kuunkuiskaajien taustalla vaan olimmekin joku aivan erillinen edustusjoukkue. En tiennyt tätä ja järkytyin kun taustanauhalta alkoikin soimaan Albanian kappale. En kuitenkaan voinut vain kävellä lavalta, kun miljoonat katsoivat minua telkkarista, joten aloin vain pokkana laulamaan vaikka en muistanutkaan sanoja kunnolla. Laulu meni aika huutamalla esittäen, mutta ei kuulostanut kovinkaan pahalta. :mrgreen: Laulun lopuksi sain koulukavereiltani tylytystä, koska "Tyhmä menit laulaan sen Albanian biisin. Me näytetään nyt ihan tyhmiltä, ku ei saada ees omaa biisiä vaan pitää pölliä toisilta". Diivan itseluottamuksella sanoin, että pakkohan se oli laulaa, kun nauhalta tuli, eikä "yleisöä voi jättää pulaan". :heh: Odotimme myöhään yöhön pääsimmekö jatkoon semifinaalista. Kaikki olivat varmoja etten pääsisi. Tulokset kuunneltiin yhden puhelimen kautta, mutta puhelu katkesi kahdeksannen kohdalla. :shock: Tuli kiire kotiin nettiin selvittämään miten oli käynyt. Silloin tajusin, että meillähän on huomenna matikan koe enkä osaa mitään ja kellokin oli jo kaksi yöllä! Juuri ennen kuin heräsin olin koulun pihalla huutamassa ystävilleni, että eivätkö he tajua, että huomenna on matikan koe!
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

^ Tuosta tuli mieleen, että itse näin jo jokin aika sitten unta, jossa olin viisulavalla Las Ketchupin kanssa! Kisat pidettiin joko ex-kuntamme keskuskirkonkylän Valkealatalossa tai oman kotikyläni ex-koulun liikuntasalissa, en ole varma... En myöskään muista esittämäämme kappaletta, mutta enpä unessakaan osannut sen sanoja, vaan auoin vain suutani musiikin mukana yrittäen näyttää siltä kuin laulaisin. Olin vähän huolissani, miltä suun aukomiseni näyttäisi telkkarissa, mutta onneksi minua ei taidettu kuvata kovin paljon. Ihan hölmö uni! :heh:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Onneksi minä en jännitä yhtään Oslon reissua. Onneksi! Siksipä en viime yönäkään viettänyt kuin koko yön Oslo-tunnelmissa, mutta sen verran sekavaa matskua oli, etten muistanut aamulla oikein mitään yksityiskohtia. Tätäkö tää tulee nyt olemaan nämä loput yöt? :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Nata »

Piggybank kirjoitti:Näin unta, että Euroviisut pidettiin koulumme liikuntasalissa.
Minulla on sellainen tuntuma, että tämä on viisu-unista yleisin. Kädet ylös - kuka muu on nähnyt unta viisuista entisen tai nykyisen koulunsa jumppasalissa? :rok:
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36980
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Nata kirjoitti:
Piggybank kirjoitti:Näin unta, että Euroviisut pidettiin koulumme liikuntasalissa.
Minulla on sellainen tuntuma, että tämä on viisu-unista yleisin. Kädet ylös - kuka muu on nähnyt unta viisuista entisen tai nykyisen koulunsa jumppasalissa? :rok:
En jumppasalissa, vaan niin, että lava oli ex-koulun opehuoneessa ja greenroom puutyöluokassa :rofl:
Meow cat, please meow back.

VaraTeena
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Touko 2009, 10:03

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja VaraTeena »

Nata kirjoitti:
Piggybank kirjoitti:Näin unta, että Euroviisut pidettiin koulumme liikuntasalissa.
Minulla on sellainen tuntuma, että tämä on viisu-unista yleisin. Kädet ylös - kuka muu on nähnyt unta viisuista entisen tai nykyisen koulunsa jumppasalissa? :rok:
Musta tuntuu että mäki olen nähny tällaista unta! :heh:

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19813
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Nata kirjoitti:Kädet ylös - kuka muu on nähnyt unta viisuista entisen tai nykyisen koulunsa jumppasalissa? :rok:
Muistaakseni en ole nähnyt. :miettii:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36980
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kamala uni: Emme löytäneet äidin kanssa dvd-levyjä kun viisusemifinaali alkoi :parku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17130
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Nata kirjoitti:Minulla on sellainen tuntuma, että tämä on viisu-unista yleisin. Kädet ylös - kuka muu on nähnyt unta viisuista entisen tai nykyisen koulunsa jumppasalissa? :rok:
USEITA kertoja. :lashatumbai: Toisinaan oon itse ollut jopa esiintymässä viisuissa, mutta useimmiten katsomossa. :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16683
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Nata kirjoitti:Minulla on sellainen tuntuma, että tämä on viisu-unista yleisin.
Luulen, että "Voi ei, unohdin katsoa viisut!" on yhtä yleinen, sekä varsinkin ennen vuotta 2004 myös "Voi ei, unohdin nauhoittaa viisut!" :miettii:

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

Näin unta että yhtä äkkiä kesken finaalin Dima Bilan tuli ja voitti euroviisut, mutta Turkin nimen alla. Siinä se Dima sitten heilui kunnes rupesi yhtä äkkiä "vuotamaan" vihreää limaa, ja koko lava jäi sen alle, Dima myös. Jostakin sinne sitten eksyi Lordi, joka tajusi että vihreä limahan syttyy, ja laittoi tulen päälle ja kaikki hallissa olleet kuolivat.
Mahtavaa, mitäköhän aivoissani oikesti liikkuu :viaton: lol
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33204
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ :rofl:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19813
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

^^Sekä :repeilee: että :nohyi: . Aika paljon sekoittunut, Dima turkin edustajana ja yllättävä käänne, mietin minäkin, mitä aivoissasi liikkuu. Mutta limaa ja sitten vielä kuolemaa. :roll:

Avatar
Hekaterina
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 310
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 02:03
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Hekaterina »

Hahahaa, aivan mainioita viisu-unia ollut taas monilla! Lima-Dima! :repeilee:

Minä näin jokunen yö sitten sellaista unta että olin menossa jonkinlaisiin viisubileisiin iskemään Milan Stankovićia. :mrgreen: Seurakseni oli lähdössä eräältä toiselta minulle tärkeältä keskustelufoorumilta eräs (ei tietääkseni viisufani) nimimerkki jota en ole koskaan tavannut livenä ja hän esiintyi siis mukana lähinnä juuri nimimerkillään, ei varsinaisesti henkilönä. Uni loppui tai vaihtui toisenlaiseksi ennen kuin pääsimme kyseisiin bileisiin joten en edes ehtinyt saada selville oliko Milan näissä bileissä.

Avatar
Eveveve
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 246
Liittynyt: 31 Touko 2009, 19:45

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Eveveve »

Toissayönä näin sellaista unta, että tämänvuotisessa finaalissa jonkun maan esityksessä oli mukana sallattua enemmän porukkaa. Lavalla oli ensin suuri lapsikuoro ja sen jälkeen sinne tunki myös paljon yleisöä, joka oli ilmeisesti suuttunut sääntöjen rikkomisesta.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19813
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Alexander Rybak ja Ani Lorak kävivät meidän kotona kylässä. Kättelin Ania ja Anilla oli pitkät, punaisiksi värjätyt kynnet. Halusin päästä heidän kanssaan yhteiskuvaan, mutta piti etsiä kamera. Etsin sitä pitkään ja kun löysin sen, sekä Alexander että Ani olivat jo lähteneet. Olin todella surullinen. :lohduton:

Vastaa Viestiin