Salatut elämät

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Colby »

Majatalo Amanda pyörii myös hyvin pienellä miehityksellä :heh: Eiköhän semmosenkin pitäis ihan 24/7 olla auki, mutta työntekijöitä on 2: Isabella ja Ossi (ja Ossikin välillä siellä kuntosalin puolella). Helena vastaa laadukkaan ravintolapuolen keittiöstä silloin kun hänelle itselleen parhaiten sopii, joten ravintolallakaan ei taida olla sen kummempia aukioloaikoja. :heh: Niin ja nythän taas Helena piti perhepäivällisen, jossa siis Isabellakin oli.. Harmi kun en muistanut tarkkailla, missä Ossi oli tuolloin. Majatalossa ei ollut varmaan ketään töissä tuolloin :heh: Ja nyt kun pukkaa hiihtoreissua, niin Ossiko siellä sitten on vuorossa vuorokauden ympäri? :rofl:

Erittäin uskottava sarja tosiaan :mrgreen:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Joblo »

Hei, siis aivan täydellinen sarja! Tässä niinkun ruumillistuu se maailman puhtain, kutkuttavin ja monipuolisin saippuaooppera. Viiden tähden viihdettä ja vielä joka arki-ilta! Kumma kun formaattia ei ole myyty ulkomaille. Suomen ylivoimaisesti parasta katsottavaa.

Okei okei, joskus pitää sarkasmiaankin vähän dramatisoida.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

No olipa kyllä köyhä kauden päätösjakso :jupinaa: Mahdollisuudet kun ois ollu vaikka mihin - Liisa olisi voinut tulla Pihlajakadulle ja paljastua Ismon kuolleeksi vaimoksi, Sara olisi voinut tulla takaisin ja Katariina vaikka pamahtaa paksuksi joko Miikalle tai Nikolle. Mutta sen sijaan lopetukseen keksittiin juonikuvioita ihan puun takaa :eiei:

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Onko Jiri nyt siis Lasse Sievisen poika !? :draamaa: Koko kesä menee miettiessä asiaa. *huokaus*

Entä selviääkö Ismo onnettomuudesta ja kumpikohan sen aiheutti... Esa vai Ossi !?
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No joo, toi oli kyllä aika mauton loppuratkaisu :niinpa: Kuoleekohan Ismo :mitvit:
Ja kuka oli tuo salaperäinen päinajaja, Ossi vai Esa? :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6574
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Kevään päätösjakso oli kyllä huonohko... Ainut kiinostava asia oli se, että Jiri saattaapi ehkä olla Lassen poika. :} Muuten jaksossa ei tapahtunut mitään yllättävää. Ismon jääminen moottorikelkan alle ei jaksanut innostaa. Ja en usko, että Ismo kuolee, mutta jos näin tapahtuu niin Salkkojen taso laskee taas roimasti. Mutta voihan olla, että päälle ajajan kohde ei ollutkaan Ismo, vaan Isabella... Mutta mitä luultavammin Ismo oli kohde. Ja itse jollain tavoin pidän Jenni ja Askon suhteesta... :heh:
Jaalo kirjoitti:No olipa kyllä köyhä kauden päätösjakso :jupinaa: Mahdollisuudet kun ois ollu vaikka mihin - Liisa olisi voinut tulla Pihlajakadulle ja paljastua Ismon kuolleeksi vaimoksi
Minä uskoin, että tämä olisi päätösjaksossa tapahtunut, mutta ei...

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Mulla ei ole mitään käsitystä, että mitä iltapäivän Salatut Elämät -jaksoissa tapahtuu. :draamaa:
Hanhis kirjoitti: Ja itse jollain tavoin pidän Jenni ja Askon suhteesta... :heh:
Ei ole omena kauas puusta pudonnut eli se selittää Nikon kiinnostuksen Katariinaan
ja uskon todella, että Niko menettää nopeasti (ki)innostuksensa Peppiin syyskaudella.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Hanhis kirjoitti:
Jaalo kirjoitti:No olipa kyllä köyhä kauden päätösjakso :jupinaa: Mahdollisuudet kun ois ollu vaikka mihin - Liisa olisi voinut tulla Pihlajakadulle ja paljastua Ismon kuolleeksi vaimoksi
Minä uskoin, että tämä olisi päätösjaksossa tapahtunut, mutta ei...
Minäkin uskoin vähän aikaa sitten, mutta viimeisen jakson aikana en ainakaan enää uskonut tuon tapahtuvan... Mahtaneekohan Liisa tulla ollenkaan takaisin... Kalle saisi tulla sitten katsomaan isäänsä, jos Ismo viedään sairaalaan... Ja sama näyttelijä Kallelle, kiitos :rakkaus: :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Serduchka kirjoitti:Ja kuka oli tuo salaperäinen päinajaja, Ossi vai Esa? :shock:
Entä jos se ei ollut kumpikaan noista? :eeek:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17130
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Pakko tulla tänne hehkuttamaan, miten hauskaa on ollut katsoa näitä Salkkari-uusintoja! :uujee: Niin paljon jännempiä juonikuvioita, mielenkiintoisempia hahmoja ja parempia näyttelijöitä! Harmi, ettei tää sarja ole enää entisensä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

^ Tuo on kyllä niin totta! Uusinnat ovat paljon mielenkiintoisempia kuin uudet jaksot. Vasta eilen ihmettelin, miten Salkkareiden nykyinen nuorisokin (Peppi, Heidi, Niko jne.) on niin paljon ärsyttävämpää ja tylsempää porukkaa kuin vanhempien jaksojen nuoriso (Heli, Annika, Sauli jne.) - ja tämä seikka on vain pisara suuressa Salkkari-valtameressä... Kyllä on ohjelman (alunperin huima :mrgreen:) taso laskenut vuosien kuluessa. :/
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17130
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Heli, Annika, Sauli ja Kasperi on kaikki ihan parhaita! :joojoo: Ja psykopaatti-Aarokin alkaa jo hieman paljastua. :uujee:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Valkealalainen kirjoitti:Vasta eilen ihmettelin, miten Salkkareiden nykyinen nuorisokin (Peppi, Heidi, Niko jne.) on niin paljon ärsyttävämpää ja tylsempää porukkaa kuin vanhempien jaksojen nuoriso (Heli, Annika, Sauli jne.)
Koska näin se menee oikeassa elämässäkin. :heh: Silloin kun minä olin nuori... :mummeli:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Hui kun tuo Aaro karmii mua taas. :eeek:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

^sama tunne :(

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Sauli sitten lähti Kentsun luo Australiaan... Toivottavasti ovat onnellisia yhdessä. :parku:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

^hyvä vaan että lähti. :niinpa:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä olin jo unohtanut koko Pete-kuvion, mutta sen ekasta tarjoilukohtauksesta alkaen muisti palautui ja... :shock:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6331
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja mariah »

nää kesäuusinnat on ollu kyl parhaita salkkareita mitä tullu salkkareis koskaan :tuuletus: harmi et loppuu huomenna :lohduton: pitää totutella taas vaa uusii jaxoihin...

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Salkkareista bongaa kyllä harvinaisen paljon mokia. :hihi:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17130
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

The_Sipi kirjoitti:Mä olin jo unohtanut koko Pete-kuvion, mutta sen ekasta tarjoilukohtauksesta alkaen muisti palautui ja... :shock:
^ Oliko Pete se joka raiskasi Katrin?
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kaino pyyntö: puliskaa lisää sarjasta! :mrgreen: En itse seuraa, mutta näitä teidän juttuja on niin kiva lueskella. Salkkarit on muuten parasta virheiden ja epäloogisuuksien bongaamisviihdettä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57783
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Odotan nyt hieman ristiriitaisin tuntein huomista jaksoa... Koulussa on ollut sen verran kiirettä, että mieluusti haluaisi Salkkareiden jatkuvan vasta lokakuussa ja kesä uusinnat olisivat vaikka voineetkin jatkua syyskuussakin :heh: Mutta pakkohan se on katsoa huomenna, kun kerta ne sentään jatkuvat :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Serduchka kirjoitti:Odotan nyt hieman ristiriitaisin tuntein huomista jaksoa... Koulussa on ollut sen verran kiirettä, että mieluusti haluaisi Salkkareiden jatkuvan vasta lokakuussa ja kesä uusinnat olisivat vaikka voineetkin jatkua syyskuussakin :heh: Mutta pakkohan se on katsoa huomenna, kun kerta ne sentään jatkuvat :joojoo:
Ai salkkarit tulevat jo huomena! Oi kauhia paikka. :eeek:

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Onkohan näissä uusissa jaksoissa edelleen kaksi mainoskatkoa? Varmaankin on, ihan vaan ihmisten kiusaksi. :niinpa:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Valkealalainen kirjoitti:Onkohan näissä uusissa jaksoissa edelleen kaksi mainoskatkoa? Varmaankin on, ihan vaan ihmisten kiusaksi. :niinpa:
On. :roll:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Tuossa Hupsis!-lehdessä oli viisukytkös :uujee: . Yhtenä otsikkona oli "Entinen viisuedustaja RIEHUI BAARISSA". :eeek:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17130
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ :uujee: Tarkkasilmäisemppöö! Mä en huomannut tuota ollenkaan. Keskityin vaan repeilemään itse Hupsiksen! nimelle. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Jotenkin tuo Heiskanen osaa aina säikäyttää kun ilmestyy ruutuun. :eeek:

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Salatut elämät

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Aintsu kirjoitti:^ :uujee: Tarkkasilmäisemppöö! Mä en huomannut tuota ollenkaan. Keskityin vaan repeilemään itse Hupsiksen! nimelle. :mrgreen:
Mä teen noin aina. Aina kun siellä on Iltapäivälehden tai Hupsiksen! -kansi, niin aina pakko pistää pysäytyskuva ja tsekata otsikot. Ne on niin pönöjä joskus, varsinkin Iltapäivälehdessä. :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Vastaa Viestiin