Sophie Ellis-Bextor

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Zombie
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 22 Touko 2009, 23:04
Paikkakunta: Jämsä

Sophie Ellis-Bextor

Viesti Kirjoittaja Zombie »

Kuva

En löytänyt Sohvista omaa toikkia joten päätin avata sellaisen, koska niin monella muullakin artistilla on omansa.

Aikanaan tätä tuli kuunneltua enemmänkin mutta sitten jäi pitkäksi aikaa kokonaan pois soittolistoiltani, kunnes kuulin äskettäin pari hänen uudempaa biisiään ja aktivoiduin uudelleen kuuntelemaan. Olen melkein järjestään pitänyt Sophien biiseistä, ja nämä uudet eivät olleet mikään poikkeus.


Me And My Imagination on perinteistä Sophieta, Can´t Fight This Feeling ja Heartbreak ovat hieman enemmän Housen ja Elektron suuntaan kurkottelevia (DJ:den Freemasons ja Junior Caldera) tekeleitä.





Alyosha - Sweet People

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Sophie Ellis-Bextor

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Jaa onko Sophielta tullut uusi levy? :uujee: Mä olen myös tykännyt paljon kyseisestä artistista, varsinkin taannoisesta Read My Lips levystä. Yksittäinen paras biisi kuitenkin lienee uudempi Catch you. Aivan mahtava. :surrur: Tykkään todella paljon Ellis-Bextorin äänestä ja aksentista.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Sophie Ellis-Bextor

Viesti Kirjoittaja Naali »

Sophie on ihana. :ihana: Ostin ihan summamutikassa alennuslaarista Trip the Light Fantasticin, enkä ole joutunut katumaan. Ehkä parhaiten käytetyt pari euroa ikinä! Tykkään muutenkin brittiläisestä popista, mutta Sophiessa on vielä jotain ekstrasuloista. En osaa eritellä, mutta aaah. :surrur:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Zombie
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 22 Touko 2009, 23:04
Paikkakunta: Jämsä

Re: Sophie Ellis-Bextor

Viesti Kirjoittaja Zombie »

Aancon kirjoitti:Jaa onko Sophielta tullut uusi levy? :uujee: Mä olen myös tykännyt paljon kyseisestä artistista, varsinkin taannoisesta Read My Lips levystä. Yksittäinen paras biisi kuitenkin lienee uudempi Catch you. Aivan mahtava. :surrur: Tykkään todella paljon Ellis-Bextorin äänestä ja aksentista.
Elokuun 2 päivä julkaistaan uusi Studioalbumi Straight to the Heart. Mm. tuo Youtubesta linkittämäni Heartbreak (Make Me a Dancer) kipale tulee olemaan ko. levyllä ilmeisesti avausbiisinä.
Alyosha - Sweet People

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Sophie Ellis-Bextor

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Trip the Light Fantastic on vuosikymmenensä pop-albumeiden parhaimmistoa. :peukku: Today the Sun's on Us ei kulu koskaan puhki. Kuten eivät kulu Sophien edellisalbumienkaan helmet. Mixed Up World :ihana:

Sophien live-esiintymisiä voisin myös katsoa luhistumiseen asti. Nainen on täydellisyyden ruumiillistuma, laulaa älyttömän viehättävästi ja esiintyy sofistikoituneen rienaavalla eleganssilla. :uujee:

Avatar
Zombie
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 22 Touko 2009, 23:04
Paikkakunta: Jämsä

Re: Sophie Ellis-Bextor

Viesti Kirjoittaja Zombie »

Tässä lisää uudelle albumille tulevaa matskua:



Tykkään edelleenkin kovasti :bile:
Alyosha - Sweet People

Vastaa Viestiin