Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Euroviisut 2010 Oslossa

Harel Skaat - Millim

*****
64
49%
****
32
24%
***
16
12%
**
8
6%
*
11
8%
 
Ääniä yhteensä: 131

Avatar
ava
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 201
Liittynyt: 02 Joulu 2004, 21:22

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja ava »

Tämä oli mun suosikki, joka sai ääneni semifinaalissa ja tänään. Oliko Harelin hampaat sitten liian valkoiset? Vai eikö Israel ja ihana heprea ole suuren yleisön mieleen? Vai oliko esitys liian perinteinen ja vähäeleinen? Mielestäni laulu meni ihan ok. Toivottavasti Israel jatkaa tällä vuosien 2008 ja 2010 linjalla ja unohtaa typerät maailmanrauharuikutukset.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Laulun sujui semiä rutkasti semiä paremmin. Illan kohokohtia minulle, ei näemmä töllöyleisölle... :lohduton:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Vai että näin kävi. Ennen finaalia olisin veikannut paljon korkeammalle, mutta esityksen jälkeen arvasin ettei tule niin hirveän hyvin pärjäämään. Se ei valitettavasti mennyt kovin hyvin. :lohduton: Lopussa varsinkin meni oikein pahasti pieleen, ja sitten kun eniten pieleen mennyt kohta näytettiin vielä kertauksessa, niin voi voi. Mielestäni semi-esitys oli paljon parempi, olisin halunnut sen hymyn takaisin, joka toi esitykseen mieletöntä karismaa. Anyway, Israel olisi ansainnut paljon paremman sijoituksen, mutta balladeja oli kertakaikkiaan liikaa ja söivät toistensa äänet.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Moona81
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 70
Liittynyt: 24 Helmi 2007, 10:27

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Moona81 »

Olisi näköjään pitänyt peitota moni muukin niillä tisseillä, eikä vaan mainitut lyylit.

Naurettavaa. Mikä tämän sijoitus oli? 14.?? Siis, vuonna 2010 Venäjä, siis Venäjä (onko karmaisevampaa jollotusta kuultu??) peittosi Israelin??? Mikä minulta nyt meni ohi???

En keksi tälle muute selitystä kuin sen ettei Israelilla yksinkertaisesti ole kavereita. Kukaan ei niistä tykkää kun tekevät niin paljon pahojaan maailmalla.

Kyllä tämän olisi pitänyt olla korkeammalla... En ymmärrä. Taaskaan.

mangolassi

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Vaikka esitys meni paremmin kuin semissä, jotain puserruksen makua tuossa silti oli. Harmi, biisistä pidän kyllä edelleen. Nyt ei ollut balladien vuosi selvästikään.

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1880
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Possu »

Järkyttävä floppaus pisteiden ja sijoituksen valossa. Israelin kappale oli tämän vuoden viisujen yksi parhaimmista ja aidoimmista. Harel pupelsi kyllä laulunsa kanssa melko rankasti lopussa ja sinne meni paljon pisteitä. Israelin karsinnan esitys oli huomattavasti parempi.

Ihmettelen, että tämä ei mahtunut edes kympin sakkiin. Pelasin itse paljon vetoja Israelin kautta ja tällä kertaa tuli sitten kalliiksi. Harmi.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Colby »

Israelin floppaaminen oli illan parasta antia. Olin henkisesti valmistautunut Israelin voittoon kuppilalaisten Oslo-raporttien perusteella, joten ilo oli ylimmillään, kun niitä täysiä pisteitä ei kerääntynytkään Harelille :heh: Kappale on ihan ok kuitenkin. Yliarvostettu vain.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Esiintymispaikkakaan ei ollut ihan eduksi. Laulu meni vähän paremmin kuin semissä, mutta kuten täälläkin joku totesi, juuri se pahin alavire sitten saatiin siihen kertauspätkään. Auts, pitelin päätäni sohvalla. :puna:
Noinkin "huono" sijoitus kyllä yllätti, mutta semmoistahan tämä on.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Tädistä laulu meni paljon paremmin kuin semissä, mutta ei riittänyt.

Israel ei taida enää kerätä sympytiapisteitä kuten ihanalla 1970-luvulla. Silloin on makeeta, kun Israel lauloi Hallelujaa ja rauhaa. On tainnut kuva muuttua...

Suomennetut sanat olivat aika hassut. Osaako joku hepreaa?

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Tää kappale kolahti vasta, kun näin sanat tekstityksistä. Onneksi ne näytetään. <3 Semissä olin aivan fiiliksissä ja finaalissa olin jo kyynelten partaalla, kunnes... se karmaiseva epävireisyys. Täydellisen harmittavaa! Ja vielä kertauksessakin. :eiei: Silti tämä on ihana. :ihana:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Biisi parani nyt. :uujee:
Harmi että näin myöhään :(
* --> ***

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

siis lauluhan oli eilen täydellistä hipovaa lukuunottamatta sitä HARMITTAVAA äänen murtumista. mutta senkin harel korjasi nopeammin kuin meistä kukaan olisi voinut. ja käsittämättömän korkeeltahan harel tota biisiään vetää. harmittaa vaan se, että siitä israelin karsintojen mahtavasta versiosta tehtiin sitten huonompi versio varsinaiseen kisaan. tää uus versio oli myös vaikeampi laulaa. harrrrmi. mutta harel on silti paras <3

jos pitää vähään tyytyä, niin AINAKIN 8 sijaa parempi ois sijotuksen pitäny olla.

israel on mulle yks viime vuosien parhaista viisumaista. vuodesta 2005 tähän vuoteen olen rakastanut kolmea ja pitänyt todella paljon yhdestä viisusta :) vuoden 2006 ja 2007 viisut tosin olivat aika hirveitä XD
I'm not as think as you drunk I am

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Colby kirjoitti:Israelin floppaaminen oli illan parasta antia. Olin henkisesti valmistautunut Israelin voittoon kuppilalaisten Oslo-raporttien perusteella, joten ilo oli ylimmillään, kun niitä täysiä pisteitä ei kerääntynytkään Harelille :heh: Kappale on ihan ok kuitenkin. Yliarvostettu vain.
Mä kanssa olin ihan onnessani, kun tää ei saanut pisteitä. Tosiaankin aivan liian yliarvostettu tekele. :surrur: Ainoastaan söötti poika, ei muuta.
Raipatirai

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Vompeli kirjoitti:
Colby kirjoitti:Israelin floppaaminen oli illan parasta antia. Olin henkisesti valmistautunut Israelin voittoon kuppilalaisten Oslo-raporttien perusteella, joten ilo oli ylimmillään, kun niitä täysiä pisteitä ei kerääntynytkään Harelille :heh: Kappale on ihan ok kuitenkin. Yliarvostettu vain.
Mä kanssa olin ihan onnessani, kun tää ei saanut pisteitä. Tosiaankin aivan liian yliarvostettu tekele. :surrur: Ainoastaan söötti poika, ei muuta.
Minäkin hypin melkein ilosta! :D Olin melko varma, että tämä voittaa, mutta onneksi ei !
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Colby kirjoitti:Israelin floppaaminen oli illan parasta antia. Olin henkisesti valmistautunut Israelin voittoon kuppilalaisten Oslo-raporttien perusteella, joten ilo oli ylimmillään, kun niitä täysiä pisteitä ei kerääntynytkään Harelille :heh: Kappale on ihan ok kuitenkin. Yliarvostettu vain.
Allekirjoitan täysin. Oikeastaan viime vuonna en halunnut uskoa Rybakin voittoa vaikka sen sisimmissäni tiesinkin, tänä vuonna päätin varautua ettei tulisi yhtä rajua pettymystä ja olin täysin varma Israelin voitosta. Onneksi niin ei käynyt. :surrur: Tosiaan oli illan yksi ilonaiheista, mutta toki vielä upeampaa oli mahtavan Lenan voitto!

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Vompeli kirjoitti:
Colby kirjoitti:Israelin floppaaminen oli illan parasta antia. Olin henkisesti valmistautunut Israelin voittoon kuppilalaisten Oslo-raporttien perusteella, joten ilo oli ylimmillään, kun niitä täysiä pisteitä ei kerääntynytkään Harelille :heh: Kappale on ihan ok kuitenkin. Yliarvostettu vain.
Mä kanssa olin ihan onnessani, kun tää ei saanut pisteitä. Tosiaankin aivan liian yliarvostettu tekele. :surrur: Ainoastaan söötti poika, ei muuta.
Pojan sööttiys on sivuasia, vuoden paras slovariviisu YLIVOIMAISESTI. :peukku:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Dryad
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 204
Liittynyt: 18 Helmi 2008, 18:34
Paikkakunta: Kuopio

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Ääneni meni Israelille, joka ei ennen finaalia edes ollut ykkössuosikkini. Esitys oli koskettava, upea, aivan omaa luokkaansa. Olin lumoutunut. Mielestäni on täysin käsittämätöntä, kuinka vähän ihmiset tästä pitivät.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Idols-tapainen esitys Harel’ilta, ei sävellys huono ole mutta kyllä vaaditaan enemmän solistilta näissä kisoissa jos halutaan paremman sijoituksen

Oikea sijoitus sai Israel. :joojoo:

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja piper »

Darhen kirjoitti:Pojan sööttiys on sivuasia, vuoden paras slovariviisu YLIVOIMAISESTI. :peukku:
näinpä! mä en aluksi edes tykännyt tästä viisusta ja en edes huomioinut sitä millään tavalla. sitten se vain yhtäkkii aukes ja sen jälkeen sitä näkikin harelinki iha uusin silmin. <3 todellakin, vuoden paras slovari, ehdottomasti. tulee kuulumaan mun suosikkehin aina. :rakkaus:
Dryad kirjoitti:Ääneni meni Israelille, joka ei ennen finaalia edes ollut ykkössuosikkini. Esitys oli koskettava, upea, aivan omaa luokkaansa. Olin lumoutunut. Mielestäni on täysin käsittämätöntä, kuinka vähän ihmiset tästä pitivät.
mäkin olin lumoutunut, oli kyllä oikeesti ainut esitys mikä sai sen fiiliksen aikaan. mahtavaa, ja en voi ymmärtää myöskään euroopan pisteiden antoa.. :kups:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
umbros
Hakkaa vessan ovea
Hakkaa vessan ovea
Viestit: 628
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 08:48
Paikkakunta: Kuopio

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja umbros »

Tämän menestymättömyys jäi kyllä mysteeriksi. Tässä oli kaikki ainekset vaikka viisuvoittoon, mutta ainakin 10 joukkoon olisi paikkansa ansainnut. Sääli...

Finaalissa lauluosuudet olivat kyllä niin paljon paremmat kuin semissä. Semissä teki suorastaan pahaa... :roll:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Darhen kirjoitti:
Pojan sööttiys on sivuasia, vuoden paras slovariviisu YLIVOIMAISESTI. :peukku:
Darhen, olet niin oikeassa! :hali:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

umbros kirjoitti:Tämän menestymättömyys jäi kyllä mysteeriksi. Tässä oli kaikki ainekset vaikka viisuvoittoon, mutta ainakin 10 joukkoon olisi paikkansa ansainnut. Sääli...
Israel floppasi ja pahasti. Miksi ?..........Balladit kaiketi söivät toisiaan tänä vuonna - ehkä ennakoituakin suuremmin...ja tämä asia koitui myös Harelin kohtaloksi.

Vaikka Israel sai erittäin hyvän esiintymispaikan niin ei sekään auttanut - toisaalta: kun Harel oli joukon viimeinen balladi niin olivatko katsojat / kuuntelijat jo siihen mennessä kyllästyneet, väsyneet näihin moniin balladeihin eikä Harelin balladi enää jaksanut innostaa äänestäjiä......?

Harelin esittämä balladi vaikutti kovin pakahduttavalta - ehkä liikaakin......välillä vaikutti siltä, että Harel melkein tukehtuu siihen pakahduttavuuteen.......meni siis siltä osin ehkä överiksi..

Minusta Israelin balladi oli muutenkin tylsähkö, kuivahko - en pitänyt siitä. Ei ollut minulla TOP-10:ssä.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Israel onnistui lauantaina siinä, missä Valko-Venäjä tiistaina ei: jäämään illan viimeisenä balladina kärkikymmenikön ulkopuolelle. Tässä uroteossa ovat puhelinäänestysaikana aiemmin onnistuneet vain Makedonia 1998 ja Slovenia 2005.

Vaikkei esitys putkeen mennytkään, yllätyin silti heikosta tuloksesta. Luulin tulkinnan olevan kyllin vahva ja odotin raatien pitävän kappaleesta erittäin paljon (meniköhän laulu samalla tavalla mönkään jo raadin arvioimassa kenraaliharjoituksessa?).

Kappaletta en pidä järin hyvänä, vaikka Harelin tulkinta Israelin karsinnassa saikin minut aluksi luulemaan toisin. Ensivaikutelmani eivät tänä vuonna menneet muutenkaan yksiin Euroopan ensivaikutelmien kanssa. Ihan hyvä niin.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

millamagia
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 02 Touko 2010, 09:22

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Katselin eilen viisut läpi. Tässä oma analyyyyshini Israelin floppaamisesta. Pelkkä ajoittainen laulun epäpuhtaus ei ollut ainoa syy heikkoon menestykseen.

Milimhän on tuskainen laulu menetetystä rakkaasta toisen sylissä. Harel on tulkinnut tätä biisiä aivan uskomattomalla antaumuksella. Tuskan aistii, vaikkei sanoja ymmärrä. Ainakaan finaalissa tuska ei kuitenkaan ollut päällimmäisenä, vaan viha ja aggressiivisuus. Tätä ihminen näyttää vetämällä ylähuulta niin että hampaat paljastuvat. Katsokaa Harelin ilmeitä, niissä oli ongelmia jo semissä.

Biisin tunnelma ja tarina muuttuivat aivan toisiksi kuin alunperin on ollut tarkoitus. Voittajabiisin pitää tuoda mielihyvää sillä, että katsoja samaistuu esityksen tunnelmaan. Tuskan kyyneleet helpottavat ja tuovat mielihyvää. Sen sijaan esityksessä oleva viha ja aggressiivisuus kasvattavat näitä tunteita katsojassa. Se ei kasvata katsojan mielihyvää, päinvastoin. Sen jälkeen oma viha pitää päästä purkamaan.

Euroviisuissa voi tunnelma olla lähes minkälainen hyvänsä, mutta viha, aggressiivisuus ja pelko ovat sellaisia, jotka eivät oikein koko perheen ohjelmassa käy kaupaksi. Muita on esim. häpeä.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Vaikka en politiikkaa haluaisi viisuihin sotkea, niin eilisen tapahtumien perusteella on pakkoa sanoa, että ONNEKSI tämä ei voittanut.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

millamagia kirjoitti: Ainakaan finaalissa tuska ei kuitenkaan ollut päällimmäisenä, vaan viha ja aggressiivisuus. Tätä ihminen näyttää vetämällä ylähuulta niin että hampaat paljastuvat.
Minä tykkäsin enemmän siitä semin hymyilevästä Harelista kuin tästä irvistelevästä. Näytti pelottavalta. Ja vielä se huutaminen päälle.

Jos jostain vuoden 2010 viisut tullaan muistamaan niin huutamisesta.

Ehkä siksi Saksa voittikin. Se oli yksi harvoista täyspäisistä esityksistä.

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja jv »

Timoteus kirjoitti: Vaikkei esitys putkeen mennytkään, yllätyin silti heikosta tuloksesta. Luulin tulkinnan olevan kyllin vahva ja odotin raatien pitävän kappaleesta erittäin paljon (meniköhän laulu samalla tavalla mönkään jo raadin arvioimassa kenraaliharjoituksessa?).
Minusta kenraaliesitys meni hyvin. Mitä nyt pystyn pressikeskuksen puutteellisen äänentoiston varassa arvoimaan.
Mutta eikös niitä raateja ole ohjeistettu antamaan pisteitä hittipotentiaalin pikemminkin kuin omien mieltymysten mukaan? Siinä tapauksessa tällaiset dramaattiset balladit, joiden aina arvelemme purevan raateihin, ovat aika lailla poissa pelistä. Niiden ominta areenaahan helposti arvelisi olevan nimenomaan euroviisulava pikemminkin kuin myyntilistat. Balladiosastolla parhaat mahdollisuudet olisi silloin Islanti 09:n kaltaisilla pehmeämmillä kipaleilla.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja rosetta »

umbros kirjoitti:Tämän menestymättömyys jäi kyllä mysteeriksi. Tässä oli kaikki ainekset vaikka viisuvoittoon, mutta ainakin 10 joukkoon olisi paikkansa ansainnut. Sääli...
Täysin samaa mieltä. :eiei:

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja Leo »

Todella hieno, melodinen balladi, vahva teksti ja väkevä tulkinta. Huikea kokonaisuus, joka olisi ansainnut paljon korkeamman sijoituksen. Lopussa puolisävelaskelen nosto oli tarpeeton, siinä tuli sitä epävireisyyttä.
Mutta jää varmasti soimaan monella viisufanilla.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2010: Harel Skaat - Milim

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

itselläni soi tämä ja myös Le'an ja Le'hitkarev (Away ja To Get Closer) paljon xD ja myös mitä ikinä youtubesta löytyy
I'm not as think as you drunk I am

Lukittu