Pisteytä "My heart is yours" -käännökset

Sanoituskilpailukausi 2010
Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Pisteytä "My heart is yours" -käännökset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Yhteensä yhdeksän upeaa sanoitusta olemme saaneet tähän kisaan ja nyt on aika pistää ne järjestykseen.

Eli te annatte pisteitä tällä kaavalla: 10 parhaalle, 8 toisiksi parhaalle, 6 kolmanneksi parhaalle, 5 neljänneksi parhaalle, 4 viidenneksi parhaalle, 3 kuudenneksi parhaalle, 2 seitsemänneksi parhaalle ja 1 kahdeksanneksi parhaalle. Ulkopuoliset äänestäjät joutuvat jättämään yhden sanoituksen pisteittä, kilpailuun osallistuneet sanoittajat jättävät oman käännöksensä nollaan, eli omaa käänöstään ei saa äänestää!

Mutta pidemmittä puheitta, tässä kilpailuun osallistuvat sanoitukset sotkettuna The Hat -ohjelmalla.

1. Uusi Orleans!
2. Tähtemme
3. Kieleke
4. Jouset
5. Hiljaa on yö
6. Vuonotar
7. Tuonelaan
8. Vapaa Pudotus
9. Laiva kaunein

Täältä löydätte sanoitukset. Lähettäkää pisteenne minulle joko ilman kommentteja tai niiden kanssa. Pisteenne pitää näkyä selvästi, ettei pääni posahda. :heh: Muistakaa kommentoida käännöksiä sille varattuun topiciin, niin silloin saatte pistetaulukon josta saatte seurata miten oma sanoituksenne / suosikkinne pärjää.

Otan pisteitänne vastaan 25. kesäkuuta kello 20 asti.

Malttakaahan odottaa, nimittäin pian tähän topiciin tulee samanlaiset lainaukset mitä sziget on omissa uudemmissa järjestämissään kisoissa tehnyt.
HUOM: Ne ovat sitten ihan randomilla otettuja vain kappaleiden nimet apuna, eli niissä ei välttämättä ole mitään itua eikä niistä saa suuttua. Niiden julkaisu kestää aika kauan joten aikanne ratoksi voittekin vaikka äänestää näitä sanoituksia :vonkaus:


// no voi kökkö, joo toukokuuta tietenkin :heh: Kesäkuun 25. tarkoitin tietenkin :roll:
Viimeksi muokannut TomppaJr, 23 Kesä 2010, 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meow cat, please meow back.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pisteytä "My heart is yours" -käännökset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Lainaukset.

Uusi Orleans!

Kaupunki tulvii | huuhtelee katujaan | pesee pois muistojaan | Meistä ei enää | jäljellä mitään | Päivässä haihtuu | toiseksi muuttuu

(pmmp: Tulva)

-

Tähtemme

Siks tahdon että maljan juot muistolleni | Aika kun tähteni sammuttaa | Ja jos kyynel poskellas kimaltaakin | Siinä tähteni uudestaan| Mun tähteni saat loistamaan

(Tehosekoitin: Mun tähteni)

-

Kieleke

Etenevin askelin tiesi kallion kielekkeen viertä kulkeepi | Masennus ja sen ääretön vi*utus | Reunalla tunne rauhaton sen tuntematon olo niin vi*un arvoton | Siks pyydän polvillani, eläin valtakuntaa pelastajakseni

(In Flamerson: Sidotut Kyyneleet)

-

Jouset

Mulla ja Vennamon Pekalla ois painossa puottamista | Harmittaa, kun aina paukkuu jouset puntarista | Jos tykkää hotdogista, jatkaa kaljan kittaamista | ei keittiön ovesta mahdu kulkemaan

(Jope Ruonansuu: Nyt lähtee läskit)

-

Hiljaa on yö

Valaise tää polku | Jota taas kerran käyn sinun luo | Kun yö hiljaa hiipii selkäni taa | Luoksesi tuovat askeleet nää | Anna rauha sielulleni | Sano ettet mua hylkää

(Egotrippi: Yksinäisyys)

-

Vuonotar

Koko bändi kapuaa kuuseen | heittää pommin, tuhoaa puuceen | Olle nettos keikasta millin | söi päänsä ja poltti grillin | Ryhmä tää Satans fjonga -nimeä käyttää | Ryhmä tää, keikkadösä vuonoon päräyttää

(Klamydia: Satans fjonga)

-

Tuonelaan

Tuonelaan miestä viedään taas | Kuolemaan, syyttömänä tuomitaan | Mutta maailmaan henki palaa riivaamaan | oikeutta hakemaan

(Teräsbetoni: Tuonelaan)

-

Vapaa pudotus

Vapaapudotus | Jyrkkä nousu | Ikuinen lento vailla kohdetta | Elämä arvaamaton | Se jatkuu hämmentäen | Mun siipeni nostaa| Mut korkeammalle kuin muut | Eikä jumalatkaan mua voi saavuttaa

(Rockin da north: Vapaapudotus ja jyrkkä nousu)

-

Laiva kaunein

On meri tyyntynyt aivan | Tää hetki kaikkein kaunein on | Minä hengitän sisääni tätä maailmaa | Olen kannella kauneimman laivan | Poissa tunne rauhaton | Täällä kukaan ei voi mua satuttaa

(Yö: Minä rakastan sinua nyt)
Meow cat, please meow back.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä "My heart is yours" -käännökset

Viesti Kirjoittaja sziget »

Hieno valikoima. Ajatella että PMMP ja Teräsbetonikin lainaavat meidän käännöksiämme. :uujee:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pisteytä "My heart is yours" -käännökset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

4+1 äänestänyt, ja tilanne on kutkuttava. Jos tahdot nähdä sen, ei muuta kuin arvostelemaan ja kommentoimaan! :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pisteytä "My heart is yours" -käännökset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

7+1 äänestänyt, tarvitaan vielä kahdelta kisaajalta ääniä ja jos saisi muutaman lisäulpparin lisää niin olisi kiva :tuuletus:
Meow cat, please meow back.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pisteytä "My heart is yours" -käännökset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kaikki 9 osallistujaa ovat nyt äänestäneet :tuuletus: Vain yksi ulppari, joten hopi hopi, teillä on vielä aikaa 4 tuntia. Ja mikä olisikaan parempaa tekemistä juhannusaattona kuin äänestää näitä minun kisan sanoituksia :peukku:
Meow cat, please meow back.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36914
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pisteytä "My heart is yours" -käännökset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

15 tehokasta minuuttia vielä :termari: Vauhtia ulpparit, yhdet ulkopuoliset sain tänään! 9+2 siis.
Meow cat, please meow back.

Lukittu