Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Te ootte kyllä ihan sairaita. :rofl: Hevosen spermaa ja joku ihmeen Kimmo. :hihi:
What color is your life?

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Aintsu kirjoitti:Lähdettyäni eräs koirien omistajista nosti saapastaan, jonka alla hän oli piilotellut hevosen-spermaa. Tämä viittasi ilmeisesti siihen, etteivät jalostuspuuhat tulisi loppumaan. Öööh...

Siis mitä hemmettiä? :rofl:
Hyvä, että joku muukin näkee eläinten lisääntymiseen liittyviä unia, joten kehtaan ehkä itsekin avautua. Unipäiväkirjaani oli ilmestynyt pari yötä sitten puumauni, jossa lauma puumia (joiden silmät muuttuivat hienoiksi turkoosinsinisiksi jalokiviksi) erkaantui saarella olevasta ihmis- ja eläinlaumasta (jossa olin itsekin). Yksi puuma ei päässyt touhuihin mukaan, vaikka senkin silmät kiiluivat hienosti. Se alkoi ajaa meitä ihmisiä takaa. Tiesimme kuitenkin, että puuma ei osaa kiivetä, ja pakenimme sitä lasten rimpuilutelineeseen. Biologikämppikseni pystyi jotenkin kommunikoimaan yksinäisen puuman kanssa "henkisellä tasolla", ja hän tulkkasi seuraavaa: Puuma on naaras, ja se olisi halunnut muiden puumien mukaan parittelemaan. Ei kuitenkaan jostain syystä päässyt. Se kyseli, olisiko joku ihmisuroksista lähtenyt sen mukaan, sillä oli vuokrayksiö keskustassa. Kukaan ei lähtenyt, meidän mielestämme puuha kuulosti jokseenkin hämärältä. Puuma oli alakuloinen ja kertoi vetäytyvänsä koloon, jossa aikoi syödä myyrän (muistan, että ajattelin sen varmaan tarkoittavan mäyrää) pään.
Kymmenen sientä.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Näin unta, että minulla oli akvaario ja hankin sinne lemmikiksi mini-tyrannosauruksen. Siis sellaisen pienen kissan kokoisen tyrannosaurusin, joka sitten eli siellä akvaariossa, siis vedessä. Sillä oli terävät hampaat ja sille syötettiin eläinkaupasta ostettua minityrannosauruksen ruokaa eli käärepapereissa olevia suklaapalloja. :mitvit: Niitä annettiin kerran päivässä kaksi kappaletta. Sitten se alkoikin kasvaa eikä meinannut mahtua enää akvaarioon. Mietimme, että pitäisi hankkia isompi akvaario, mutta miten sen sauruksen sitten sinne siirtää kun se voi purra terävillä hampaillansa. Unohdin yhtenä päivänä ruokkia sen, ja se oli lyyhistynyt makaamaan akvaarion pohjalle. Mutta virkosihan se siitä sitten... Unessa koin paljon ahdistusta lemmikin hoivaamisen vuoksi. Ihmeellinen uni kaiken kaikkiaan! :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näinpäs sitten yöllä unta Julia Tukiaisesta. Olenko normaali? :mitvit:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja AntSa »

The_Sipi kirjoitti:Näinpäs sitten yöllä unta Julia Tukiaisesta. Olenko normaali? :mitvit:
Oih, ihanaa! :kaunis: Kerro lisää! :surrur:

Olet aivan normaali. Minäkin haluaisin nähdä jonkun ihanan, pinkin unen juuri tuosta Juliasta. :ihana:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

No, joko mulla oli joku majatalo tai sitten asuin sellaisessa ja sitten siellä kävi ainakin muutama julkisuuden henkilö, joista ainoana muistan enää Julia Tukiaisen. Tämä oli sitten vessassa/kylppärillä peseytymässä (huom, lavuaarin edessä, vaattee päällä) ja totta kai on täysin luonnollista mennä sinne seuraksi. Siinä sitten tuli juttua silmälaseista ja Julia halusi sitten kokeilla mun laseja ja kauhistui oikein, että kuinka sokea olenkaan ja sitten se oli juuri pesemässä omia lasejaan, joissa toinen linssi oli sydämenmuotoinen (pinkillä reunuksella) ja Julia sitten kysäisi, että vaihdetaanko :rofl: ? Vastasin aika tökerösti (olen huono ihminen :puna: ), että "Ei todellakaan", sillä minusta ne Julian lasit olivat todella rumat ja teennäisen näköiset. Tämän enempää en sitten muistakaan.

Muutenkin oli unien täyttämä yö, joista parhaimpana unena oli ihana kevätuni, jossa parissa päivässä kaikki tuo lumi katosi ja kevät pääsi alkamaan. :surrur:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Näin viime yönä sen verran häröä unta, että haluan kertoa siitä täälläkin. :)

Käppäilin erään tutun kanssa yhtä kylämme tietä pitkin. Tulimme risteykseen, jossa oli edellisenä iltana järjestetty joku euroviisutapahtuma (saattoi olla jopa ihan Euroviisut, tästä en ole varma) ja jonne oli jätetty isot läjät kaikkea roskaa. Löysimme roskien seasta pienen Valko-Venäjän lipun sekä isomman Norjan lipun, johon oli kirjoitettu jotain. Juuri silloin paikalle saapui joku venäläinen Yuri, joka sanoi Norjan lipun olevan hänen. Lähdimme kolmisin jatkamaan matkaa, mutta emme ehtineet kovin pitkälle, kun luoksemme kaahasi 6-8 miehen moottoripyöräjengi. Äijät osoittivat meitä aseilla ja käskivät meidät maahan makaamaan. Siinä asvaltilla maatessamme olin varma, että meidät kaikki ammuttaisiin. Niin ei kuitenkaan tapahtunut, vaan hetken päästä moottoripyörämiehet käskivät meidän nousta ylös ja lähteä tiehemme. Poistuimme paikalta ukkeleita peloissamme vilkuillen, mutta heitä eivät enää meidän tekemisemme tuntuneet kiinnostavan. Siihen uni sitten loppuikin.

Miksi ihmeessä näen unia jostain Yurista ja moottoripyöräjengistä? Minulla ei todellakaan ole mitään yhteyksiä kumpaankaan! :rofl: Menee ehkä neljännelle sijalle Parhaat uneni -listalla. :tapu:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minulla oli varsin kuppilalaispitoinen yö. Kaikkea en edes muista, mutta aluksi ainakin lauloimme nimiSulokurkkujen Kwak ja Violette kanssa eri vuosien tyrkkyjä. Erityisesti tulkintamme Valaise yö -helmestä jäi mieleen. :mrgreen: Olin myös kuppilalaislauman kanssa katsomassa jotakin koko yön kestävää tanssiperformanssia. Aamulla meidän piti lähteä nimiPönöjen Violette, jvvv ja Naali kanssa jonnekin aamiaiselle. Ilmeisesti mikään paikka ei ollut vielä auennut, joten päädyimme norkoilemaan jonkin kerrostalon rappukäytävän sisennyksessä, kunnes vartija (normaaleissa kerrostaloissahan sellainen on :draamaa: ) tuli ajamaan meitä pois. NimiVaikuttaja jvvv vetosi asemaansa eduskunnassa, jottei norkoilustamme tulisi jälkiseuraamuksia. Sen jälkeen vielä pyörimme kaupungilla, mutta en muista, mitä siellä tarkalleen tapahtui.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Alan huolestua alitajunnastani, sillä se sekoittaa sujuvasti tv-sarjat ja viisut keskenään. :draamaa: Näin viime yönä vaihteeksi unta Ruotsin Olasta. Kuten FlashForward-sarjassa, me olimme molemmat nähneet vilauksen tulevaisuudestamme ja tässä näyssä me seurusteltiin. :mrgreen: Käyskentelin Tukholman kaduilla ja huomasin Olan siellä. Jotain kamalaa kuitenkin tapahtui, koska Ola sai jostain käsityksen, että en rakastakaan sitä. Ola päättikin päivänsä hyppäämällä kerrostalon katolta. :shock: Lievästi hämmentävä uni.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Mä näin yöllä kauhu-unta, jossa sellaiset pienet koppakuoriaiset tai muut vastaavat valtasivat kaikki paikat ja kun ne pääsi ihmisiin kiinni, ne meni ihon sisään ja levisivät sitten siellä ja tämä leviäminen näkyi sitten punaisina haavaumina iholla ja kun tarpeeksi oli punaista ihoa, niin ihminen kuoli. Nämä haavaumien tulo oli jossain määrin sitten tarttuvaa sorttia, eli jos meni kauppaan haavaumat iholla, niin muut saivat pian omat haavaumansa ihoilleen. Oli kesä ja mullakin oli shortsit jalassa, vaikka se oli kuin kutsu näille ötököille (verrattuna pitkiin housuihin) ja vasempaan polveen alkoi tulla sellaista punaista jälkeä ja pelkäsin jo, että tämä on tässä, mutta loppujen lopuksi se ei sitten levinnytkään, eikä tartuttanutkaan ketään. Silti ihan hirveä uni. :eiei:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Mie olen nyt harjoittelussa äitiysneuvolassa, ja mie näin pari yötä sitten unen, jossa olin itse raskaana, ja miulla oli jo iso masu, ja mie makasin selälläni tutkimuspöydällä, ja sinipukuinen fysioterpaeutti tunnusteli vatsalihaksiani, ja totesi, että minulla on vatsalihkaset pysyneet tosi hyvässä kunnossa raskauden aikana. :rofl:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Näen toistuvasti unia kaupungista, jota ei ole olemassa. :roll:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Näin viime yönä kaksi eri unta, joissa kummassakin kuoli joku! Toisessa kuoli koiramme ja toisessa eräs radiojuontaja, jonka nimi jääköön tässä mainitsematta. Kaiken lisäksi kummallakin oli sama kuolinsyy: sydänkohtaus! :eeek: Pitäisikö tästä olla huolissaan? :shock:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä näin viime yönä tosi outoa unta. Olin vielä lukiossa ja tekemässä englanninkoetta. Tarkistin monta kertaa koepaperin, että kaikki on varmasti oikein. Sitten kun palautin paperin opettajalle, opettaja alkoikin v***tuilemaan mulle, että Weewa varmaan haluaa huonon numeron, koska hän vastasi vain toiseen koepapereista. :shock: Olin siis unohtanut ottaa toisen paperin mukaan. :draamaa: Unessa auoin päätäni opettajalle ja haukuin häntä, koska hän on nilkki eikä voinut antaa mulle sitä toista koepaperia. :heh: Ja hän taas haukkui mua, koska olen idiootti. Uni päättyi siihen, että haistattelen opettajalle ja lähden luokasta ovet paukkuen. Kunnon uni! :mrgreen: Mut tarkennettakoon vielä, että opettaja ei ollut kukaan mun vanha opettaja, vaan joku ihan uusi ja tuntematon henkilö. :hihi:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19857
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Näin viime yönä jotakin ihmeellistä unta, jossa olin laskettelukeskuksessa, mutta hiihtohissiin mennessäni minulla ei ollut suksia. Hissiin mentiin kopista, jossa oli tuoli jonka päällä oli häkki, jossa oli erilaisia eläimiä. Heitin häkin pois ja otin tuolin, koska kuvittelin, että alasolisi tarkoitus laskea tuolilla istuen. Menin sen kanssa ylös ja laskin tuloilla alas. Alhaalla minulle selvisi, että pois heittämäni eläimet olivat erittäin harvinaisia ja uhanalaisia eläimiä ja niinpä pelkäsin, että joku houmaisi, että olin heittäyt ne pois. Menin hissiin uudestaan. Virkailija ei ollut huomannut mitään. Eläimistä ei enää näkynyt jälkeäkään. Olin hississä menossa ylöspäin ja yritin nähdä eläimiä kun heräsin. Mitäköhän ihmettä tuo tarkoitti? ???

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Mistähän viimeöinen uneni taas tuli... Olin seuraamassa jääkiekon SM-liigaottelua, jossa pelasivat HIFK ja Jokerit. Seisoin kaukalon laidalla HIFK:n valmentajan vieressä. HIFK voitti 3-0 ja valmentaja tuuletti riemuissaan. Kaukalon ympärille hallin lattialle oli laitettu joku "juttu", joka sytytettiin voittoseremonioissa palamaan. Tuli lähti jostain syystä leviämään hallin seiniä kohti, jolloin HIFK:n valmentaja kaivoi esiin kännykkänsä hälyttääkseen paikalle palokunnan. Hän ei kuitenkaan muistanut hätänumeroa. Juuri kun olin itse soittamassa apua, uni loppui ja heräsin.

Sanottakoon tähän loppuun, että en todellakaan seuraa jääkiekkoa tai tiedä siitä mitään. En tiedä kenenkään alan valmentajan nimeä, joten esmes HIFK:n valmentajasta minulla ei oikeasti ole minkäänlaista käsitystä. Olen tasan kerran elämässäni ollut jääkiekko-ottelussa (vuosia sitten) ja toista kertaa ei tule. Joten ei hajuakaan, miksi näin tällaista unta! :rofl:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Itse taas luovutin yöllä verta. Olin jossain hoitohuoneessa, jossa oli joku toinenkin verenluovuttaja ja meidät oli laitettu jotenkin sellaisiin tuoleihin, jossa on noin 45 asteessa mutkalla oleva selkänoja. Toisessa sellaisessa siis istuin, kun sisään tuli hoitaja ja lääkäri, jolla oli ehkä pari ruuvia irronnut sieltä jostain (ei se hullu ollut, mutta vähän erikoinen :heh: ). En ollut koskaan ennen luovuttanut verta, joten en tiennyt operaationkulusta mitään etukäteen, mutta siinähän se sitten paljastui mulle: Mun päähän (suuhun?) työnnettiin joku sellainen 2-3 senttiä halkaisijaltaan oleva muoviputki ja sitten sitä pitkin kuljetettiin verta johonkin säilömisjuttuun. No, ei tässä mitään. Verta meni sinne säilöön samalla, kun lääkäri vaan huikkasi, että tulee muutaman minuutin päästä takaisin (tässä vaiheessa se toinen tyyppi oli jo kadonnut johonkin) ja koko ajan vaan sitä verta meni sinne säilöön ja vieläpä melkoista vauhtia. Jossain vaiheessa jo ehdin epäillä, että kaikki verikö minusta nyt sitten viedään pois, mutta sitten siinä viiden minuutin jälkeen se lääkäri tuli takaisin, otti putken pois ja sanoi: "Nyt on pieni reikä päässä. Hihhihhih!" No, siinä sitten tein vähitellen lähtöä ja vaikka pientä huimausta olikin, niin pääosin kuitenkin olin entiselläni runsaasta veren vähentymisestä huolimatta.

Sitten tää uni jatkui niin, että lähdin ulos ja taisin olla Helsingissä ja löysin ilmeisesti lukuisia kuvauspaikkoja. En muista enää tapahtumia tästä eteenpäin, paitsi sen, että unessa sattui ja tapahtui vaikka mitä. Lopussa sitten olinkin jossain hostellissa oleskeluhuoneessa, otin repustani lehden, joka osoittautui Historia-lehdeksi, vaikka luulin jo, että luin Oslossa viimeisen niistä (lopetin tilauksen syksyllä). No, siinä oleskeluhuoneessa oli pari kaverusta kanssa katsomassa jotain juuri alkanutta (huonoa) miekkaleffaa. Minä itse rupesin pian räpläämään kameraani ja huomasin, että akku loppuu pian, joten yritin etsiä pistoketta ja löytyihän sieltä parin nojatuolin takaa yksi vapaa pistoke ja kun pistin sen latautumaan, televisio meni pois päältä hetkeksi, mutta palasi takaisin ja minä siinä sitten anteeksi pyytelin, mutta eipä näitä tyyppejä haitannut, kun oli niin kehno elokuva muutenkin.

Tätä edeltäneessä unessa oli myöskin kuppilalaisia, mutta en enää muista sitä sen tarkemmin. :(
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mun unessa luin lehdestä eka että Kristiina Brask on kuollut, mutta yhtäkkiä se vaihtuikin Whitney Houstoniin :heh: Whitney Houston kaatui Helsingissä lavalle ja kuoli aivoverenvuotoon.
LOBODA

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Monimutkaisen ja sivupoluille karkailevan uneni pääpointtina oli pariskunta, joilla oli ongelmia suhteessaan. Huvipuistossa erilaiset elottomat esineet kuten nuket alkoivat auttaa pariskuntaa. Monien juonikuvioiden jälkeen suhde oli taas kunnossa, mutta nuket eivät lähteneet pariskunnan kotoa. Lopulta pariskunta sanoi niille suoraan, että voisitte lähteä siitä kyttäämästä. Silloin selvisi, ettei nukkien pääprojekti ollut pelastaa pariskunnan suhdetta vaan estää leipien ja leivänpäällisten väliset seksisuhteet.

:mitvit: Tervetuloa Nehakan normaaleihin uniin. :rofl:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Ei herrajumala. :repeilee: En tiedä, onko tuo hauskaa vai pelottavaa. :rofl:
What color is your life?

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Aintsu kirjoitti: Kuten FlashForward-sarjassa, me olimme molemmat nähneet vilauksen tulevaisuudestamme ja tässä näyssä me seurusteltiin. :mrgreen:
Ihana flash forward :rakkaus:
Aintsu kirjoitti: Jotain kamalaa kuitenkin tapahtui, koska Ola sai jostain käsityksen, että en rakastakaan sitä. Ola päättikin päivänsä hyppäämällä kerrostalon katolta. :shock: Lievästi hämmentävä uni.
:shock:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Tuli mieleen yks miun uni pari yota sitten. Olin paivakodissa toissa ja sinne tuli yksi raskaana oleva nainen, jolla oli synnytys alkamassa/alkanut. Nainen kaveli huoneeseen ja hanen jalkojen valistaan roikkui osa napanuoraa :shock: Aina kun naiselle tuli supistuksia niin hanella tuli huono olo ja han oksensi. Seuraavan kerran kun supistukset olivan alkamassa, han otti minun kasilaukkuni lattialta, avasi sen ja oli jo valmiina oksentamaan kun sanoin etta: "EIIIIIII ei mun kasilaukkuun!" Nainen katsoi minua oudosti ja kysyi etta miksi ei. Ihan kuin ei olisi selvaa etta miksi en halua etta han oksentaa laukkuuni.

Outo uni... :heihaloo:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä näin kanssa ihan häröä unta viime yönä. Oli jotkut viisubileet, joissa näin ainakin Metsiksen ja Kosti71:n. Sitten paikalle pöllähtikin yhtäkkiä Niamh Kavanagh, joka muina naisina halasi minua ja esittäytyi. :mrgreen: Me ruvettiinkin sitten juttelemaan, kunnes tajusin että naulakko, jonka luo olin jättänyt reppuni, oli yhtäkkiä hirvittävän pitkän jonon saartamana. Aloin panikoida, että entä jos joku varastaa reppuni. Niamh menikin sitten ronskisti jonon ohi ja meni penkomaan naulakkoa. Emme kuitenkaan enää löytäneet reppuani ja siihen uni taisi loppuakin. :mitvit:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Ihan ihme unia viime aikoina nähnyt :shock: .

Toissa yönä olin kolmessa tv-ohjelmassa. Ensin oli "tietenkin" vuorossa Euroviisut, jotka pidettiin jollain konserttilavalla ja sali tietenkin täynnä väkeä. Itse en ollut katsomossa, vaan lavan takana, sillä kuuluinhan vapaaehtoisiin, mutta kyllä minä niitä esityksiä jatkuvasti kuikuilin. No, jossain vaiheessa lavan takana tapahtui murha ja ohjelma muuttuikin (fiktiiviseksi) murhajännäriksi, jossa oli etsiviä ja kaikkia perusmurhatrillerin aineksia. No, en muista tuosta ohjelmasta mitään, mutta sen jälkeen ohjelma vaihtui kuin lennosta Amazing Raceksi, jonka alkamista me kilpailijat sitten odotimme. Kilpailijoiden joukossa oli mm. yksin kilpaileva jalaton nainen. Odottelimme jossain toimistokäytävillä tai jossain ja minä huomasin vihjeitä ilmastointikanavien ja vastaavien luona ja nämä vihjeet kuuluivat ensimmäisen jakson tapahtumiin. Rupesin sitten etsimään lisää vihjeitä, jotta tiedän sitten heti mennä niiden luo, kun kisa alkaa.

Viime yönä näin sitten jotain todella :eeek: -kamaa.

Sain nimittäin syytteen joukkotappelusta, pippurisumutteen käytöstä poliisiin ja ehkä jopa virkavallan vastustamisesta (joku kolmas kohta siinä oli). Miksi? No, syytteenluvun, joka tapahtui tyyliin poliisilaitoksen käytävällä, jälkeen alkoi takauma, jossa olin jossain hostellissa, joka sijaitsi jonkin ison valtatien vieressä metsäisellä alueella (tyyliin huoltoasemat). Sieltä hostellilta löytyi sitten isosta pakastinarkusta monta silvottua ruumista (saattoi jopa olla, että minä löysin ne) ja poliisit tulivat paikalle ja löysivät syyllisen. Siirryttiin sitten pihalle, jossa syyllinen, noin parikymppinen mies, oli hostelliasukkaiden ympäröimänä ja joku sai sitten päähänsä, että kivitetään moinen hullu murhaaja. No, ensin kukaan ei halunnut heittää ensimmäistä kiveä, mutta sitten tämän pojan hieman retkunoloinen isä heitti kivensä ja niin alkoi kivitys toden teolla, vaikka miehen äiti ja sisaret yrittivät estellä väkijoukkoa, mutta sen sijaan, että olisivat onnistuneet tässä, niin saivatkin sitten itsekin (pieniä) osumia.

Mainittakoon tässä kohtaa, että piha oli täynnä poliiseja ja poliisiautoja ja itse asiassa mukana oli näitä uudenlaisia poliisiautoja kuin niitä vanhoja tummansinisiä. Tummansinisten autojen poliisit olivat pukeutuneet siihen tummansiniseen virkapukuun, mutta näiden nykypoliisiautojen poliisit olivat puvuissa, jotka vastasivat autojaan, eli pääosin valkoista mustalla raidalla paitojen/takkien ylä- ja alapäässä.

No, nämä poliisit eivät tehneet mitään ja minä ryntäsinkin sitten yhden poliisiauton luo tehdäkseni rikosilmoituksen jokaiseen kivitykseen osallistujasta, sillä kivitys oli musta jotain aivan pöyristyttävän barbaarista (ja sisältä oli tulossa lisää kivittäjiä, nyt lapsia ja nuoria) ja tässä kohtaa (tummansinisessä) autossa istunut poliisi veivasi ikkunalasinsa alas, jotta kuulisi asiani, mutta samalla hän sai jostain pippurisuihkun päällensä. Hän tietenkin otaksui, että minä olin hihasta tai jostain vetänyt sumutteen esiin ja suihkuttanut huomaamatta (niin kuin sitä...) poliisin päälle ja nousi ylös autosta ja teki OIKEIN perusteellisen ruumiintarkastuksen, mutta ei löytänyt mitään, joten pääsin pälkähästä (kuitenkin sain siitä syytteen :mitvit: ). Tässä vaiheessa kivittäjien kesken oli syntynyt joukkotappelu ja NYT osa poliiseista meni rauhoittelemaan tilannetta. No, sitten huomasin, että olin jättänyt kännykkäni ja lompakkoni hostelliin sisään, joten menin hakemaan niitä ja ennen sitä kävin katsomassa pakastearkkuun, jossa nyt olikin sitten ihan normilihaa. Pian tämän jälkeen heräsin.

Ajattelin asiaa niin, että ehkä minutkin olisi lopulta pidätetty vain koska olin paikalla ja myöhemmin syytteistä olisi luovuttu. Mene ja tiedä.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä näin kanssa koko viime yön häiritseviä unia, kamalan ahdistavia. :eiei: Esimerkiksi eräässä unessa paras ystäväni sai tekstiviestitse tiedon, että sairastaa syöpää. Ei ole kovinkaan levännyt olo tuon yön jälkeen.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8768
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Näin unta, että oltiin siskon kanssa luonnon helmassa jonkin hylätyn maatilan pihalla teltoissa (molemmilla siis oma teltta) ja kaukana sivistyksestä. Ruoka alkoi loppua, mutta ei se mitään. Kohta pihaan ajoi "naapuri", joka huikkasi, että ovat menossa kylälle kauppaan, että jos meillä on asiaa sinne, niin voidaan mennä samaa matkaa ja mehän mentiin. No, pian sisko jäi unesta pois ja itse päädyin sellaiseen isoon kaksihuoneiseen latorakennukseen, jossa sitten minä ja Lapinlahden linnut esitti kaiken maailman temppuja, sketsejä ja performansseja :rofl: .

Se minun tähtihetkini piti olla sellainen köydellä liukuminen Lara Croftin tapaan (kohdassa 0:35) ja kiipesinkin sellaisia seinässä kiinni olevia tikaspuita pitkin lähtöalueelle. Se laskeutuva köysi meni keskeltä huonetta oviaukon kautta toiseen huoneeseen ja siellä toisessa päässä oli vesiallas, johon laskeutua. Tai no, ei ollut enää, kun pääsin ylös, vaan nyt siellä toisessa huoneessa oli meneillään latotanssit, joissa jokaisella tuntui olevan vähän oma tyylinsä. No, hetken odottelin, josko ne lopettaisi ja se vesiallas tulisi taas näkyviin, mutta kun näin ei tapahtunut, tulin alas.

Tästä alkoi sitten minun ja Lapinlahden Lintujen yhteistyö ja seurasin Lapparien tempauksia (yleisöä/kameroita ei ollut) lähestulkoon kiinnostuneena välillä ottaen niihin osaa ja näitä performansseja tuli varmaan kymmenkunta. Se, mikä teki tästä outoa oli se, että tunnuin heräävän jokaisen esityksen jälkeen ja oli sellainen deja vu -olo, että olin nähnyt nämä jutut ennenkin, mitä en varmastikaan ole, mutta siltä se vain aina jokaisen esityksen jälkeen sängyllä maatessani tuntui. :eeek:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14532
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Näin unta eräästä kuppilalaisesta. Unessa sain selville, että henkilö on serkkuni tulevan lapsen äiti/isä. :heh: Lisäksi minulla oli taustakuvana (!!) kyseisen henkilön kuva, jonka vaihdoin äkkiä asian selvittyä.
Samassa unessa soittoäänenäni oli Be my valentine, jota kyllä vihaan yli kaiken.

En kyllä edes tunne tätä henkilöä kunnolla, muutenkuin nimeltä ja ulkonäöltä. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Klodvig
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3010
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 07:17
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Klodvig »

Olen viime aikoina nähnyt monta kertaa samantapaista unta pienin variaatioin. Unessa minulla on ollut nainen/puoliso/tyttöystävä, joka on sitten kadonnut yllättäen johonkin. Ja unessa tuo nainen on aina ollut todella rakas ja olen sitten ollut hädissäni hänen katoamisestaan. En tiedä mistä tämä kertoo.

Toisaalta, ehkei se kerro mistään. Näin myös yhtenä yönä unta, jossa Richard Dean Anderson pukeutui naiseksi.
Spread our codes to the stars
You must rescue us all

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Kiva kirjoittaa tämmönen tähän Klodden herkkien unien perään. Näin viime yönä unta, että menin (nais)kampaajalle ja päädyin harrastamaan seksiä hänen, hänen miehensä ja jonkun lihavan miehen kanssa. En edes halua kysyä, mitä tämä kertoo. :shock:

Edit: Okei, toi Richard Dean Anderson -uni ei ehkä mene kategoriaan "herkkä". :rofl:
What color is your life?

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16265
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

En tiedä johtuuko näistä helteistä, mutta viimeöisessä unessani hiihdin umpihangessa.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Vastaa Viestiin