Pisteytä Shine-käännökset (Georgia 2010)

Sanoituskilpailukausi 2010
Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12001
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Pisteytä Shine-käännökset (Georgia 2010)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:georgia:

Kymmenen loistavaa Shine-sanoitusta odottaa loistavien arvostelijoiden pisteitä. Loistavassa ja lisäksi arvotussa järjestyksessään ne ovat:

1. Mies
2. Sinä
3. Taistelu rakkauden
4. Työpaikka meni ja kaikki sen mukana
5. Syyt
6. Risteys
7. Veljessurma
8. Enkeli
9. Punajuurivoittoisen nestemäisen ravintoaineyhdisteen satunnainen liittyminen unkarilaiseen maalaistanssiin (joka sekään ei liene kovin luonteva yhtälö Siwistyssanain ABC-cirian ihmeiselle annille)
10. Raha Romanssi

Käännökset ovat täällä. Anna niille pisteet 12-10-8-6-5-4-3-2-1-(0). Muut kuin omalla sanoituksella osallistuvat jättävät yhden ilman pisteitä. Lähetä pisteet minulle viimeistään maanantaina 9.8.2010 klo 21. Lopussa kultakin tekstiltä karsiutuu pois kaksi alinta pistemäärää. Äänestettyäsi voit kommentoida tarjontaa kommenttiketjussa. Siten ansaitset linkin pisteseurantaan.

Tuliko selväksi? Loistavaa. :tapu:
Viimeksi muokannut sziget, 05 Elo 2010, 01:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12001
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä Shine-käännökset (Georgia 2010)

Viesti Kirjoittaja sziget »

Teen taulukon, jahka ehdin itse pisteyttää käännökset. :joojoo:

Lainauksia. :lukee:

1. Mies
Mies jonka ympäriltä tuolit viedään / Mies jonka etunimi mieleen ei jää / Mies jonka kasvot ovat raastinrautaa hioneet

2. Sinä
Sinä yönä lähtivät jäät / Sinä yönä irtoili huuli

3. Taistelu rakkauden
Ja se loppuu vasta kun tyhjä pullo lojuu pöydällä / ja naapuri hakkaa aploodeja seinään nyrkillä

4. Työpaikka meni ja kaikki sen mukana
Viina ei oo mittää, pillerit ei mittää / Partakoneenterä ei mittää / Raamattu ei mittää, Pääoma ei mittää / Ja Disney ei sitäkään mittää

5. Syyt
Kertokaa, rakentajat, missä muuriin ovat syyt?

6. Risteys
Tulen siihen risteykseen / missä viitat vähenee / kadunpätkät lyhenee / ja kapenee

7. Veljessurma
"Mist' on miekkasi vereen tullut, / poikani iloinen?" / "Pistin veljeni kuoliaaksi, / äitini kultainen."

8. Enkeli
Enkeli / Kun jostain sisään asteli / Ja kaikki matot kasteli / Porukalla piestiin

9. Punajuurivoittoisen nestemäisen ravintoaineyhdisteen satunnainen liittyminen unkarilaiseen maalaistanssiin (joka sekään ei liene kovin luonteva yhtälö Siwistyssanain ABC-cirian ihmeiselle annille
Sulle kiitos, Agricola / Kielestä rikkaasta / Sitä rääkkääkään ei jokainen / Vain meikäläinen osaa sen

10. Raha Romanssi
Mä rakastan rahaa / ihanaa kahisevaa / mä rakastan / suuria seteleitä / kolikoita mä kuinka teitä / voisin vastustaa

---

1. Zen Café - Mies jonka ympäriltä tuolit viedään (2001)
2. Juice Leskinen - Sinä (yönä lähtivät jäät) (1990)
3. Sir Elwoodin Hiljaiset Värit - Perunamaa (1997)
4. Hector - Ei mittää (Työttömän arkiviisu) (1978)
5. Stam1na - Muuri (2008)
6. Ismo Alanko Säätiö - Risteys (2002)
7. trad. (Kanteletar) - Velisurmaaja
8. Leevi and the Leavings - Kylmänä yönä keskikaupungilla (1998)
9. Mirumaru - Agricola (1977)
10. Mamba - Mä rakastan rahaa (1997)
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12001
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä Shine-käännökset (Georgia 2010)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:georgia:

Pistetaulukko avattu. Toistaiseksi 7 kilpailijaa ja 2 ulpparia on äänestänyt. Tervetuloa joukon jatkoksi.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12001
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pisteytä Shine-käännökset (Georgia 2010)

Viesti Kirjoittaja sziget »

:georgia:

Äänestäneitä 8 + 2. Äänestysaikaa jäljellä vuorokausi ja puoli tuntia.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Lukittu