Lady Gaga

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Lady GaGan uusin The Remix albumi julkaistaan kait ens viikol Suomessa :uujee: ..Albumi ei sisällä uusia biisejä, vaan erilaisia uusia dance + muita versioita The Famen ja The Fame Monsterin biiseistä..
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Remix_(album)

Kuva
:surrur: :surrur:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tuo levy olikin jo kuunneltavissa Spotifyssa. :uujee: Remixit eivät kyllä yleensä ole mun juttu. Sen sijaan liveversio "Poker Facesta" on aina vaan yhtä huikea! :kups:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Nyt on nähty Gaggeliini. :uujee: Tarkempaa arviota ja kommenttia tulee myöhemmin, nyt olen vielä liian transsissa, shokissa ja kiimassa näkemästäni. :surrur:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ :tapu: Jo tuo kuulostaa aika huikeelta! :kups:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Jónsì kirjoitti:transsissa, shokissa ja kiimassa
Jos Gagalla on tuollainen vaikutus, niin sitä tosiaan kannattaa odottaa! :uujee: :kups: Pahintahan on, jos artisti ei herätä mitään tunteita.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Innolla jään minäkin odottamaan Jonsin raporttia! :tapu:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Tosiaan, vähän kommentteja keikasta. Spoilasin itseni settilistasta jo etukäteen, mutta ainakin jonkin verran poikkeava setti tuli kuin mitä Wikipediassa tarjottiin. Sinänsä settilistan pahin pettymys oli se, että Gaga ei esittänyt suosikkibiisiäni juurikaan livenä, vaan se oli lähinnä intro koko konserttiin ja sitä esitettiin lähinnä verhon läpi varjokuvana. Onneksi ko. biisiä sitten miksailtiin sujuvasti muihinkin biiseihin ja osien väliin ihan mahtavien videopätkien sekaan.

Kokonaisuutena ihan huikea elämys. Vaatteet sinänsä vähän turvallisia ja helppoja ratkaisuita (Lady Gagan kontekstissa, ei noissa mitkään lealavenit esiinny :heh: ), ei todellakaan mitään Telephonen kaltaista puhelinhattua. Samoin koreografiat pelasivat vahvasti niillä samoilla kuvioilla, joita on jo musiikkivideoissa nähty ja videottomissa biiseissä koreografioissa ei ollut oikeastaan juuri mitään nähtävää. Sinänsä nuo tutut koreografiat olivat ehdottomasti myös vahvuus, mutta niihin kannattaa ehkä kiinnittää enemmän huomiota sitten seuraavilla kiertueilla. Toivon, että niitä pystytään käyttämään jatkossa uusilla ja innovatiivisilla tavoilla. Samoin kuin voisi toivoa taustalaulujen säätelemistä vähän, nyt kun ne tulee nauhalta ja on Gagan omaa ääntä, niin live ja nauha puuroutuu ikävästi eikä voi nauttia tarpeeksi upeasta liveäänestä.

Kiertueen kehystarina oli ehkä lievästi camp. :rofl: Onneksi tässä ei nyt kuitenkaan mitään täysimittaista musikaalia rakennettu, mutta ihan mahtavia lavasteita ja niiden käyttöä. Ja mitä näyttelijäntyötä Gagalta ja tanssijoilta. :rofl: Kaikki biisit tuli, joita odotin ja kaipasin ja Gaga lauloi ihan hullun hyvin ja esimerkiksi Brown eyes reviteltiin niin, että meinasin seota. Tuon naisen ääni. :surrur: Speechless ei ollut Gagan suorituksena mitään verrattuna sitä edeltäneeseen Brown eyesiin, mutta vaikuttavinta oli yleisö, joka repesi spontaaniin yhteislauluun, mikä liikutti itse Ladyakin.

Ei tämä vielä täydellinen konsertti ole, mutta aivan mieletön kokonaisuus siitä huolimatta. Tällä naisella on kaikki potentiaali tulla elämänmittaiseksi staraksi. Lady Gaga lyö itsensä upeasti likoon ja on faniensa nainen myös ruohonjuuritasolla. Ottaa yleisönsä. :kups:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Kollega »

:surrur: Ihanan reporttaasituokion tarjosit lueskeltavaksi. Kiitos :peukku:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

^Toi keikka kuulostaa ihan sikauberhyper mahtavalta :surrur: :surrur: ... oon ihan vaan vähän kateellinen sulle ... :heh:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ihan huikeaa luettavaa! Nyt nousi kyllä odotukset korkealle! :kups:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Tulen Lady Gagan keikalle 13.10.2010
1. Aintsu
2. Riikka
3. male
4. greece
5. Blackburn

Tulen Lady Gagan keikalle 14.10.2010
1. Riikka
2. Weewa
3. kwak
4.greece
5. JeSSSe + hani :uujee: :uujee: :uujee: :uujee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tulen Lady Gagan keikalle 13.10.2010
1. Aintsu
2. Riikka
3. male
4. greece
5. Blackburn

Tulen Lady Gagan keikalle 14.10.2010
1. Riikka
2. Weewa
3. kwak
4.greece
5. JeSSSe + hani :uujee: :uujee: :uujee: :uujee:
6. Kollega
Viimeksi muokannut Kollega, 08 Kesä 2010, 05:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

öö venakkaas...

en tiiä nyt kumpaan Kollega menee joten sanon vaan että olen siis listan kuudes tai seitsemäs joka menee 13.10. keikalle!! :tapu:
I'm not as think as you drunk I am

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Hups :puna:! Oli jäänyt "Quote"t poistamatta. Nyt on, niinku oli alkujaankin tarkoitus.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

okei! no sittenhän minäkin päivitän listan :eeek:

Tulen Lady Gagan keikalle 13.10.2010
1. Aintsu
2. Riikka
3. male
4. greece
5. Blackburn
6. riksa[ :tuuletus:

Tulen Lady Gagan keikalle 14.10.2010
1. Riikka
2. Weewa
3. kwak
4.greece
5. JeSSSe + hani
6. Kollega
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

I'm not as think as you drunk I am

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 681
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Noi Gagan videot kyllä ihan parhaita. Alejandro biisinäki omia ehdottomia suosikkeja!

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Subculture »

greece kirjoitti:Lady GaGan uusin The Remix albumi julkaistaan kait ens viikol Suomessa :uujee: ..Albumi ei sisällä uusia biisejä, vaan erilaisia uusia dance + muita versioita The Famen ja The Fame Monsterin biiseistä..
Aika jännää, että taas sama albumi julkastaan uudessa muodossa kolmatta kertaa.
Luulisi paineiden vaan lisääntyvän, kun skeptikot epäilee riittääkö Gagalla vielä ideoita ja hyviä biisejä täysin uutta materiaalia sisältävään albumiin.
Toivottavasti Gaga tekee vielä joskus loistavan "toisen?" albumin, sillä kyllä minäkin haluan tästä mielenkiintoisesta, värikkäästä artistista kiintotähden.

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Mun mielestä toi Alejandro-video on kovin huono. :mitvit:

Vaikuttaa jotenkin överin kunnianhimoiselta tekeleeltä, kun ajattelee kuinka keskivertoa biisiä videon kuitenkin pitäisi "tukea". Tukea lainausmerkeissä, koska eihän tuolla videolla edes ole mitään tekemistä itse biisin kanssa. :heh: Albumi-Alejandro kestää nelisen minuuttia, video-Alejandro melkein yhdeksän. Lopputuloksena saamme kuunnella ale-ale-alejandro-hokemaa luuppina.

Katolilaisuuden symbolien käyttäminen provokaatiomielessä on myös vähän turhan vanha ja itsestäänselvä juttu.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Alejandro aika kamala pudotus Telephonen jälkeen. Germanotalle ei sovi tollaset lyhyet 70-luvun hiukset :heh: Ehkä mun sydän itkee verta kun en mee gagan keikalle,mutta onneksi mä meen ehkä kattomaan mun omaa köyhän miehen gagaa eli edward mayaa :puna:
LOBODA

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Vaikka kuinka paljon Lady GaGaa rakastankin, on mun nyt pakko sanoo että toi Alejandro musavideo on tosi huono :lohduton: Oon tosi pettynyt ko odotin niin paljon parempaa videoo mun suosikki biisiin The Fame Monster levyltä...Siis mä niin tiedän että GaGa ois pystyny tekeen niin paljon paremman videon tohon :jupinaa: :roll: ....
Tykkään GaGan musast ihan tositositosi paljon, ja must on aika kurjaa että se pilaa hyvät laulunsa jollain ihan uberweirdoilla videoilla, jotka ei liity itse kappaleisiin mitenkää..Okei joo mä ymmärrän että se haluu olla erilainen ko muut laulajat, mut hei oikeesti välil toi menee niin yli....Paparazzi-video oli aikoinaan musta hyvä, mut Telephone oli jo sitte vähän siinä ja siinä..ja tää Alejandro on siis tosi rimanalitus...Olis nyt edes jatkanu ton aikasemman tarinan loppuun, mut ei, piti sitte tehdä joku täysin juoniton 8 minuuttinen random video jostai lumisateisista hautajaisista jei! suorastaan mahtavaa...Oikeesti kenelle tuli Alejandro biisin kuultuaan mieleen lumisateinen luostari ??( tai joku vastaava)...Ei mulle ainakaan :roll: ...Mut joo antaa GaGan leikkiä näyttelijää ja tehä itestään ihan pellen, ainaki pysyy otsikoissa, mikä lienee sille tärkeintä....Mä tyydyn kuunteleen sen musaa pelkästään :joojoo: ....Alejandro on kyl ihan megahyvä biisi :uujee:

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

^Jatkan vielä vähän...
Noi hiukset on ihan kamalat :shock: ei sovi ollenkaan GaGalle....Lisäks nyt kun oon muutaman kerran videon nähny ni en vielkää tajuu mitä siinä tapahtuu..Kuoleeks se niinko siin lopus, vai häh? :mitvit: ..Mulle tulee myös jostain syystä mieleen natsi-Saksa tosta videon alusta, siit kohtaa missä ne jätkät marssii sillee rivissä...Kuka täs on se Alejandro? Se heppu siin lopus, vai se joka istuu siin sängyl? vai se jonka hautajaiset siin alus oli?...En tajuu...Nii ja miten tää liittyy tohon biisiin??..Ei kait mitenkää :heh: ....Tähän olis kuulunu tehä sellanen yliteatraalinen telenovela tyyppinen video, missä GaGalla olis ollu pitkät ja tummat hiukset :joojoo:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

GaGan uusin kappale joka on vuotanut olikse joku Changing skies. Marssi rytminen mut kaipas se oli vaan joku vanhahko demo ilmeisesti :surrur:
LOBODA

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Tulen Lady Gagan keikalle 13.10.2010
1. Aintsu
2. Riikka
3. male
4. greece
5. Blackburn
6. riksa[ :tuuletus:

Tulen Lady Gagan keikalle 14.10.2010
1. Riikka
2. Weewa
3. kwak
4.greece
5. JeSSSe + hani
6. [myin lipun ja käytän säästyneet eurot myöhemmin, viisuisen reissun yhteydessä...]

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Musta on tullut nyt Official Gaga- fani. Vaikka ennen en pitänytkään hänen musiikistaan, mutta nyt: WOW!

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja greece »

Tontsa kirjoitti:Musta on tullut nyt Official Gaga- fani. Vaikka ennen en pitänytkään hänen musiikistaan, mutta nyt: WOW!
:tapu: :uujee: ...HyväHyvä, kaikki vaan fanittamaan GaGaa :surrur:

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

pitää sanoo, että mä ihan oikeesti olin 100% varma, että Alejandro-video tulee olemaan jatkoa Telephonelle, koska tässä sanotaan "to be continued..." ja ne lähti karkuun johki Meksikoon tyylii ja Alejandro sopis ainakin nimensä perusteella siihen jatkoksi..

mut ei sit käynykkää nii vaa Alejandro on iha seko :roll:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17145
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

En kestä, että näen parin viikon kuluttua tämän neidon livenä! :kups: Ei sitä vielä edes kunnolla ymmärrä, varmaan vasta Hartwallilla alkaa jännittää. :mrgreen: Luonnollisestikin suunnitteilla on jokin ihanan seko ja gagamainen asu keikkaa varten :surrur: Bussikuljetuksetkin on jo varattu; eräs meidän paikallinen bussifirma järjestää edullisen kuljetuksen lähes mun kotiovelta aina hallille asti, sekä heti takaisin. Iih, jännä mun hirveä! :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^ siellä nähdään :uujee:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Chardonnay
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Elo 2010, 18:37

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Chardonnay »

Mä aion niin olla sen German hotellin ulkopuolella 24/7 ku en tyhmänä ostanu lippuja sillon ku piti
[color=#4000FF][b]Cause, I Heard they got so pretty big cock here in Helsinki, Finland. Welcome to the Monsterball. Now dance you Motharfukkars![/b][/color]

Vastaa Viestiin