Vs: Viimeisin levyostokseni

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Irina on ihan ykköstä. :kups: Ehkä paras biisi on Liiba Laaba -levyn Kaunis Luonne. :surrur:

Mun viimeinen levyostokseni taitaa olla Scandinavian Music Groupin kokoelmalevy, mikä sen nimi nyt olikaan. Niillä on muutama niin helmi biisi, kuten Mustalla, Maidolla, Kylmänä, Kuumana; Hölmö Rakkaus; Näin Minä Vihellän Matkallani; Vieläkö Soitat Banjoa; ja 100km Ouluun. :rakkaus:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Joy Division: Maximum Joy Division
Joy Division + New Order: The Lowdown

Kyse ei ole varsinaisista musiikkilevyistä, vaan levyt sisältävät haastatteluja ja kerrottuna bändien biografit.
Kannet on upeat, upeat ja sisällä julisteita ja muuta selattavaa.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6604
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Hullulta Päiviltä lähti ABBAn Gold ja More Gold-kokoelmat. Vihdoin sain tämän nelikon parhaimat raidat kahdelle levylle ja tänään mulla olikin kunnon ABBA karkelot. :tuuletus:
Sitten löysin alekorista myös MIKAn esikoisalbumin, joka oli kyllä vähän heräteostos. Mutta pari biisiä ovat olleet vakuuttavia, mitä levyltä olen kuulut ja kansi levyllä on todella ihana, niin oli pakko ostaa. Ja Anttilasta lähti myös Irinan Vahva albumi, nyt on kaikki Irinan albumit kasassa. :tapu:
Aancon kirjoitti:^Irina on ihan ykköstä. :kups: Ehkä paras biisi on Liiba Laaba -levyn Kaunis Luonne. :surrur:
Niin on. :ihana:
Ja parasta biisiä on kyllä liian vaikea sanoa, mutta top-3 on Jälki, Kaunis Luonne ja Näillä Voimilla. :]

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Hankin eilen Pihasoittajat-yhtyeen levyn, jonka nimi on Hattukauppiaan aamu. Levy on vuodelta 1973. Eli se on julkaistu kaksi vuotta ennen yhtyeen euroviisu-edustusta.

Levyllä on Pihasoittajien tapaan irlantilaisen kansanmusiikin vaikutusta. Osa lauluista kuulostaa melko paljon, yllättävänkin paljon Pekka Strengin noihin aikoihin tekemiltä lauluilta.

Levyllä kiinnostavaa ja erikoistakin on se, että sille ovat kaikki yhtyeen kuusi jäsentä tehneet ainakin yhden kappaleen - vaikkakin Kim Kuusi on pääosin säveltänyt levyn biisit.

Kivoja, kauniita ja sanoisiko elämänmakuisia, maanläheisiä lauluja, ja kiinnostavia sanoituksia. Esimerkiksi levyllä olevat sen nimiset laulut kuin Elämän kutsu, Puutarhurin laulu, Pieni kesäruno, Hattukauppiaan aamu, Siivetön lintu. :peukku: ..........muuten tuo yhtyeen laulajan Arja Karlssonin kyseiselle levylle tekemä laulu Elämän kutsu on osin aika samanlainen kuin yhtyeen viisuedustuslaulu Viulu-ukko :joojoo:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Naali »

Arcade Fire - Neon Bible

Itkettävää rakkautta. Raikasta, tummaa mutta sädehtivää. :ihana: Oikeitten ihmisten soittimia! Oon pikkasen jälkijunassa näitten mun "löytöjen" kanssa taas. :heh:

Uudet kauniit levyt hyllyssä. <3
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kaksi biisiä ostin:

Laura Närhi - Tämä on totta
Evian Kado - World on Fire feat. Thaya
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Reckless Love - Reckless Love
Erilaisemppoo levyostosta :puna:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Minä ostin Rolling Stonesin jonkun Best of kokoelman :puna:
Muistelen, että Under cover of the night on suht hyvä biisi ja ei maksanut kuin 5,99, niin tarttui mukaan :mrgreen:
En ole tosin vielä ottanut muovejakaan pois :heh:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Darhen »

tonywerner kirjoitti:Reckless Love - Reckless Love
Erilaisemppoo levyostosta :puna:
Munkin on pitänyt hankkia toi jo pitkään. :heh: Ehkä ostan sen joululahjaxi itselleni. :surrur:
I am not that desperate and you are not that lucky.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Postilaatikkoon oli tipahtanut sitten vähän normaalimpaa, eli Kristine W:n tupla Straight Up With A Twist. Tätä levyä täytyy oikein kuuntelemalla kuunnella. Levystä kerrotaan näin; Kristine W's new "Straight Up With A Twist" double Jazz/Chill Cd is a blend of Straight Up Jazz, Latin Jazz, with R@B flavors. Eli ei ihan kuitenkaan sitä minun musaani, mutta Kristinella on niin hyvä ääni, että pakkohan tämä oli vallan Ameriikoista asti tilata :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6604
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Tänään lähti Anttilasta mukaan Jonna Geagean Katso Mua sooloalbumi ja Hanna Pakarisen Paperimiehen Tytär levy, joka on naisen ensimmäinen suomenkielinen albumi. Ja kummatkin levyt ilmestyivät tänään myyntiin ja uutuksia kun oli, niin maksoivat sen 19,95€.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Hanhis kirjoitti:Tänään lähti Anttilasta mukaan Jonna Geagean Katso Mua sooloalbumi
Jee, loisto levy! :tuuletus: Vääränpäässä ja Sara, Eeva & Anna ovat parasta antia muiden muassa :peukku:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja skidi »

Ai niin, ostin vihdoin Vuokko Hovatan uudemman. Pidän siitä ehkä jopa enemmän kuin ensimmäisestä :miettii:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6604
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Jaalo kirjoitti:
Hanhis kirjoitti:Tänään lähti Anttilasta mukaan Jonna Geagean Katso Mua sooloalbumi
Jee, loisto levy! :tuuletus: Vääränpäässä ja Sara, Eeva & Anna ovat parasta antia muiden muassa :peukku:
Totta, todella hyvä levy kyseessä. :ihana:
Omia lemppareitani on Kotimatka, Se Oli Eilen Se, Maa Liikkuu, Katso Mua ja Sara, Eeva & Anna. Mutta eipä levy yhtään huonoa biisiä sisällä, kaikki ovat mahtavia.

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3680
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Subculture »

CDon:ilta 90-luvulla ilmestyneet New Order muusikoiden Gillian Gilbertin ja Stephen Morrisin (The Other Two) loistavat electropop levyt uudelleen masteroituna ja lisämatskulla ja remixeillä ryyditetyt platat.
The Other Two: The Other Two and You
Tuottajana legendaarinen electropoptuottaja Stephen Hague (tuottanut mm. Pet Shop Boys, Erasure, Jimmy Somerville, Communards, Holly Johnson (Frankie goes to Hollywood), Ace of Base jne.) Viisukykös, tuottanut UK1994 Frances Ruffellen sinkun "God Watch Over You"
Other Two: Superhighways

Anttilasta
Abba: The Albums
Kaikki Abba-albumit + extrat hintaan 24,95.
Hurts: Happiness
Vasta nyt tämä albumi omaksi, matsku tuttua jo ennen ilmestymistä ja livenäkin nähty.

Stupidosta:
Freebass: It’s a Beautiful Life
Bändi varmaan kaikille tuntematon, mutta muusikot ovat soittaneet bändeissä The Stone Roses, Primal Scream, The Smiths ja syy miksi mä levyn hankin on New Orderista ja Joy Divisionista tuttu Peter Hook.
White Lies: White Lies
Ylistetty Brittibändi ja verrattu Joy Divisioniin.
Robynin kolme ekaa levyä hintaan 7,90/levy.
Robyn: Robyn is Here
Robyn: My Truth
Robyn: Don’t stop the Music

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja greece »

Sain vihdoin ja viimein hankittua Adam Lambertin For Your Entertainment levyn :uujee: .....Joo tiedän aika noloa ostaa se vasta nyt, mutta ..parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Antti Tuisku: Kaunis kaaos :ihana:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Í Svörtum Fötum - Tímabil

Lisäksi ostin melkein Friðrik Ómarin Elvis-coverlevyn ja -dvd:n, mutta löysin sen vain yhdestä sairaan kalliista kirjakaupasta. :lohduton:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

nibajee
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 248
Liittynyt: 25 Tammi 2009, 17:25

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja nibajee »

Antti Tuiskun Kaunis Kaaos tuli munkin ostettua ja on kyllä upea levy :tapu:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Kävin Kirja-Musiikki-Ruoka-Viinimessuilla Hgin Messukeskuksessa ruuhkailemassa ja lompakko keveni näiden tahojen uutuuslevyjen toimesta:

Magenta Skycode (FIN): Relief
Liekki (FIN): Paimen
Maroon 5 (USA): Hands All Over
Volbeat (DEN): Beyound Hell/Above Heaven

Universal Musicin osastolta sain heidän tarjoilemansa levyt hintaan 10 egee/kpl
Magenta Skycodesta sai pulittaa Sonylla 14,90 - hinnat ovat huomattavasti halvempia verrattuna levykauppojen hintoihin. :peukku:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Musiikkimessuilta tarttuivat mukaan seuraavat levyt:

Jonna Geagea: Katso mua
Lady Gaga: The Fame Monster
Reckless Love: Beautiful Bomb (s)
Jane: Perhonen (s)

Tosi ajankohtaisia levyjä! :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Vihdoinkin! Alankomaiden virallinen viisukokoelma (2cd). :tuuletus: En ole ennen sitä mistään löytänyt, ja hollantivajetta on ollut hyllyssä paikkaamassa toinen levy, josta puuttui yli puolet kappaleista. Tässä nyt ostamassani on mukana myös kahdeksan viisukarsintabiisiä, ennestään tuttuja mulle melkein kaikki.

Nyt mulla pitäisi olla suurinpiirtein kaikki julkaistut, viralliset eri maiden kokoelmat. Turkista on epävirallinen versio, koska virallinen on teknisesti vaatimaton.

Eli nyt on hyllyssä Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Alankomaat, Belgia, Saksa, Sveitsi, Portugali, Espanja, Malta ja Kreikka. Onko vielä jonkun muun vanhan viisumaan viisu-cd julkaistu (en laske mukaan Itävaltaa, jonka levyssä on vain pieni osa biiseistä)?
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5198
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Vihdoinkin sain omakseni Leevi And The Leavingsin albumin Rakkauden planeetta, jota olen metsästänyt jo monta vuotta! :tuuletus: Näiden kappaleiden takia tuo oli saatava: Rei Ban Bombay, Luonnollinen valinta ja Rakkauden planeetta. Hienoja biisejä! :ihana:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin Jonna Geagean mainion biisin "Niinkuin mä". :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
pete-84
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 22 Huhti 2008, 11:44
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja pete-84 »

Valitettavasti menin ostamaan Antti Tuiskun uuden albumin.
Ei ollut hyvä :niinpa:

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Ostin Melodifestival-kokoelman vuodelta 2001 (2cd). Siinä on biisejä vuosilta 1978-2001. Samat tuhanteen kertaan julkaistut biisithän näissä ruotsalaisissa kokoelmissa pyörivät, mutta mukana oli sen verran cd:llä ennen kuulemattomiakin kappaleita, että katsoin levyn postikuluineen 27 euron arvoiseksi.
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja romualdo »

[quote="Mr Kite"]Hankin eilen Pihasoittajat-yhtyeen levyn, jonka nimi on Hattukauppiaan aamu. Levy on vuodelta 1973. Eli se on julkaistu kaksi vuotta ennen yhtyeen euroviisu-edustusta.

Levyllä on Pihasoittajien tapaan irlantilaisen kansanmusiikin vaikutusta. Osa lauluista kuulostaa melko paljon, yllättävänkin paljon Pekka Strengin noihin aikoihin tekemiltä lauluilta.

Levyllä kiinnostavaa ja erikoistakin on se, että sille ovat kaikki yhtyeen kuusi jäsentä tehneet ainakin yhden kappaleen - vaikkakin Kim Kuusi on pääosin säveltänyt levyn biisit.

Kivoja, kauniita ja sanoisiko elämänmakuisia, maanläheisiä lauluja, ja kiinnostavia sanoituksia. Esimerkiksi levyllä olevat sen nimiset laulut kuin Elämän kutsu, Puutarhurin laulu, Pieni kesäruno, Hattukauppiaan aamu, Siivetön lintu. :peukku: ..........muuten tuo yhtyeen laulajan Arja Karlssonin kyseiselle levylle tekemä laulu Elämän kutsu on osin aika samanlainen kuin yhtyeen viisuedustuslaulu Viulu-ukko :joojoo:[/quot

voi, eikss oo ihana levy, (!? ai niin sä sanoit jo että jumalallinen kuunteluelämys...!) just sellaista laulelmallista folkia jota tääkin nimimerkki jumaloi... "Helluni kuoli..." ym. laulut tai monikin niistä tuli aikoinaan ration rinnakkaisohjelmista... sävelradio-nimisissä äänilevykonserteissa, jotka HUOM. JUONNETTIIN KUNNOLLA, p..le ei siis mitään pelkkiä laulun nimiä ja esittäjää, (niinkuin nyt eikä aina edes jompaa kumpaakaan!) vaan myös tekijät lueteltiin levollisella äänellä... eikä hengästyneen kireän oloisina kuten nykyään on monilla kanavoilla tapana, kas kun sitä pitää olla niiiiiin sitä ääkkssöniä ja vauhtia.... laulujen pitää seurata toinen toistaa, yhtään ei saa olla hengätystaukua välilä....
Elämän Kutsu on levyn parhaita raitoja.... aijaijaii.... yhtyehän esiintyi vielä jokunen aika sitten, sattui sellainen sanomalehtijuttu jossain näköelimiini, oisko ollu Hesari tai .... Turun sanomat .... ?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

CDON lähetti ITELLA OYJ toimitti kotiini:
Ace of Base: The Golden Ratio
Ace of Base: Greatest Hits (2CD+DVD)

ANTTILA myi ja ITSE toimitin kotiini:
Various artists: The New Romantics (3 CD Emin uuden aallon hittejä kultaiselta 80-luvulta edulliseen 7,99 hintaan)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
pete-84
Siemailija
Siemailija
Viestit: 112
Liittynyt: 22 Huhti 2008, 11:44
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja pete-84 »

TonyWerner! :uujee:
Meillä on taas pari samaa levyy :heh:
Siis noi Ace of Baset. Tosin mie ehdit Greatest hitsin DVD:eineen tilata jo lähes vuos sitten :mrgreen:
Golden Ratiokin kohta kuukauden tossa hyllyssä ollut. Ja aika tehokkaasti pyörinyt soittimessa. :tapu:

Mut miepä tein eilen ostoksia CDon.comissa
Kassiin lähti
Neo - Human Frontier
Elin Lanto - Love Made Me Do It
Velvet - The Queen
Fredrik Kempe - Songs For Your Broken Heart :ihana:

Luulis siinä olevan hyvyyttä vähäks aikaa :draamaa:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Viimeisin levyostokseni

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä jätin aikoinani ostamatta AoB:n kokoelman, kun kaikki studioalbumit löytyy hyllystä :ylppis:

Sen sijaan Fredrik Kempen molemmat levyt ovat olleet hyllyssä jo useita vuosia ja Neo ja Velvetkin tuli hommattua het' tuoreeltaan :ylppis:

On meillä vaan hyvä musamaku :hali:

Onhan Elinkin kova, mutta tuskin kokopitkää häneltä tulee hankittua :miettii: :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin