Saara Aalto - Blessed with Love

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Saara Aalto - Blessed with Love

*****
46
30%
****
39
26%
***
32
21%
**
20
13%
*
15
10%
 
Ääniä yhteensä: 152

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30540
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Aliced kirjoitti:Höpötystä. Jos tätä johonkin haluaa verrata, niin ennemmin sitten vaikka siihen viime vuoden balladiin, jossa oli sekä mies ja nainen. Wanna know, wanna know, wanna know what you're lookin' for!
Oliko viime vuoden Tanska balladi? :shock: Saati sitten miltään osin samantyyppinen kuin Saara Aallon biisi?

Jos viime vuodelta on pakko johonkin verrata, vertaisin Valko-Venäjään ja Maltaan (Maltan viisuhistoriaan yleisemminkin Saaran viisu sopisi kuin nenä päähän). Ja tarkoitan nyt kappaleen tyyliä, en biisin tasoa. Toki Blessed with love on paljon parempi kuin mainitut kaksi mutta se ei ole paljon vaadittu.

Itse en siirappiballadeille yleensä lämpene, en tällekään, mutta kyllä niille yleisönsä on sekä puhelinäänestäjien että raatien keskuudessa. Aivan liian aikaista on kuitenkin sanoa mitään varmaksi siitä, miten D'dorfissa kävisi.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

Timoteus kirjoitti: Jos viime vuodelta on pakko johonkin verrata, vertaisin Valko-Venäjään ja Maltaan (Maltan viisuhistoriaan yleisemminkin Saaran viisu sopisi kuin nenä päähän).
Mulle tuli samat viisut mieleen: Valko-Venäjän "tuotetta" tosi inhosin, sillä se oli jotenkin niin viimoisen päälle laskelmoidun oloinen.. Malta sen sijaan on mun makuuni parempi kuin Blessed with Love.

Mutta jos katsoo vaikka viime vuoden ja toissa vuoden viisuehdokkaita, siellä on hurja määrä saman genren esityksiä (= naisen (usein kauniin ja nuoren) esittämä balladi), ja sijoitus on jossain 20:n paikkeilla (mikäli ollaan finaaliin asti päästy). Suomessa Saaran esitys toki eroaa aiemmin nähdyistä, mutta en jaksa uskoa, että se erottuisi mitenkään muiden maiden balladeista, sillä niitä takuulla tulee.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mua myös häiritsi hieman tuo "kurttuotsaisuus". Saaran pitäisi hymyillä enemmän, näyttää vapautuneelta ja paljon lähikuvaa kiitos kaunis kun on! :peukku:

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja oxox »

Minua pistää potuttamaan tämä teidän siirapin viljelynne. Kaiken lisäksi olen kipeenä kotona ja muutenkin vi**uuntuneella päällä joten, jos olette herkkähipiäisiä älkää lukeko:

Eräiden mielestä täällä, joka ikinen biisi, missä lauletaan rakkaudesta ja hempeilään on "siirappista". Miten siitä pitäisi laulaa? Angstaten ja suomalaisille niin helve*in tyypillisesti kyynisen masistellen niin, että ranteet auki ja kylpyammeeseen. Koska rakkaushan on tunnetusti aivan törkeän rumaa ja inhottavaa piinaa! Miten kukaan voi edes verrata viime vuoden Valko-Venäjän siirappisia perhosia Saara Aaltoon, kun Saaran esityksessä ei ole ainuttakaan perhosta tai muuta siirappista! Sanat ovat vain äärimmäisen kauniit ja esitys mielestäni juuri täydellinen! joten Fu*k you all! Menkää himaanne itkemään tuskasta rakkauttanne saa*anan heviörveltäjät!!

KERRANKIN suomella on mahdollisuus lähettää kv. potentiaalinen biisi, joka ei ole heviä tai folkia tai jotain tangoa! Joten tehkää palvelus paitsi Suomelle, myös Euroopalle ja lähettäkää Saara Aalto laulamaan Saksaan. Johan se on nähty, että tyttö osaa laulaa niin pirun hyvin! Paremmin kuin 70% Suomen artisteista!

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Ihan ensiksi, voisitko ystävällisesti käydä lukaisemassa sivun yläosassa olevat kuppilan säännöt.
Ja toiseksi, me viisufanit emme päätä Saksaan lähtijää vaan sen tekee mitä suurimmassa määrin tavisyleisö. Joten ihan turhaan sinä asiasta täällä keuhkoat.

T: yx saa*anan heviörveltäjä
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

oxox kirjoitti: Fu*k you all! Menkää himaanne itkemään tuskasta rakkauttanne saa*anan heviörveltäjät!!
Olen kyllä vähän samaa mieltä suomalaisesta angstailusta yleisellä tasolla, mutta :tosion: :hihi: kyllä rakkaudesta voi laulaa muutenkin kuin narua kaulaan sovitellen tai imelään sentimentalisuuteen hukkuen. Rakkaus on ihan totta, ei ällömakeaa. Esimerkiksi nyt vaikka tässä ketjussa mainittu Kate Bush pianoballadissa The man with a child in his eyes : tämä ei ole siirappia. Kieltämättä kova tai siis ikonina älytön vertailukohde, mutta kun mainittiin. Vaikeaa myös selittää mikä jostain tekeee siirapin ja toisesta ei, makukysymyskin, mutta pikkusievyyden välttäminen liittyy minusta tähän. Kyllä minulle Saarasta tulee ne perhoset mieleen, johonkin tunnetilaan liittyvästä asiasta siis. (tässä Katen Child in His Eyes tapauksessa tekstihän herättää kaikenlaisia ajatuksia, mutta ei kyse nyt siitä vaan itse melodiasta, tulkinnasta ja sovituksesta).
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Salka Valka
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 23:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Salka Valka »

oxox kirjoitti: Miten kukaan voi edes verrata viime vuoden Valko-Venäjän siirappisia perhosia Saara Aaltoon, kun Saaran esityksessä ei ole ainuttakaan perhosta tai muuta siirappista!
Katsohan tarkemmin Saaran semifinaaliesityksessä korvakorua! :heh:

Hienoa, jos tämä kappale ja esitys toimii kauniina rakkauslauluna kuulijoille. Minusta tämä on ontto; Da Da Damissakin on miljoonasti enemmän rakkautta, vaikkei koko sanaa mainita.

Avatar
Cool And Bored
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 457
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 10:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Cool And Bored »

Rakkauslauluja saa mielestäni vetää hieman överiksi koska onhan rakkaus nyt niin ihanaa :rakkaus: ja mitä ihanampi jokin asia on sitä mahtipontisempi ja tunteellisempi esitys ja kappale saa olla. Laulun luonteeseen sopii mahtipontisuus (muutenkin överiksi vetäminen on mielestäni parempi kuin kuulijoiden ja katselijoiden (puoli)kuoliaaksi pitkästyttäminen). Rakkaudella siunattu - En pysty kuvittelemaan siitä kertovaa kappaletta verkkaisempana. Vähättelisi liikaa...
Could it be, what you see, isn't it?
One goes, may not knows,
here they goes I can go,
it's not bad to know And you?
Are you not,
what they'll find?
All the time?

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Margot »

Rakkaus on hyvin henkilökohtainen tunne, joten mun mielestä ei ole yhtään kummallista, että myös rakkaudesta kertovien laulujen suhteen ihmisten maut vaihtelevat. Se, etten tykkää tästä, ei tarkoita, etten pitäisi mistään rakkauslauluista. Aika siirappisetkin saattavat viehättää, jos kolahtavat sopivasti.
What color is your life?

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57780
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Margot kirjoitti:Aika siirappisetkin saattavat viehättää, jos kolahtavat sopivasti.
Olen Margotin kanssa hieman samalla linjalla. Siis vaikka tämä ei biisinä kolahda muhun ollenkaan, niin voin kyllä silti tykätä siirappisesta biisistä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Margot kirjoitti:Rakkaus on hyvin henkilökohtainen tunne, joten mun mielestä ei ole yhtään kummallista, että myös rakkaudesta kertovien laulujen suhteen ihmisten maut vaihtelevat. Se, etten tykkää tästä, ei tarkoita, etten pitäisi mistään rakkauslauluista. Aika siirappisetkin saattavat viehättää, jos kolahtavat sopivasti.
Olet kyllä täysin oikeassa. Lisäksi tietenkin on se, että yksittäinen maku ei ole koskaan ihan yksityinen, vaan kulttuuri vaikuttaa siihen. Mutta silloinkin kun on hyvinkin tietoinen kilpailevista mauista ja siitä kuinka makua käytetään oman erinomaisuuden pönkittämisen välikappaleena niin saattaa hyvinkin silti olla niin, että juuri tällaiset henkilökohtaisemmalle tasolle menevät puhkaisevat sellaiset tietoisuudet ja siirappi tuntuu hyvin siirappiselle ja sitten taas se mikä kolahtaa hyvinkin syvälle menevälle.

Tuossa ei tainnut olla päätä eikä häntää? Tiedän kyllä mitä yritän sanoa, mutta en nyt saa muotoiltua :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Serduchka kirjoitti:
Margot kirjoitti:Aika siirappisetkin saattavat viehättää, jos kolahtavat sopivasti.
Olen Margotin kanssa hieman samalla linjalla. Siis vaikka tämä ei biisinä kolahda muhun ollenkaan, niin voin kyllä silti tykätä siirappisesta biisistä.
Juuust näin! :uujee: Butterflies 5,0 (eli maksimit), tämä 0,1...
Meow cat, please meow back.

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Olen aika samaa mieltä oxox:n kanssa, vaikka olikin aika suoraa tekstiä :mrgreen:
No entäpä viime vuoden norja ja my heart is youuuuurs, eikö se ollut yhtään siirappinen? Kyllähän tälläisessä rakkausballaadissa pitää vähän olla siirappiakin, ei tämmöistä voi naama peruslukemilla vetää. Ja miten muuten nuori nainen voi rakkaudesta laulaa, huutaen ja raivoten??

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Margot kirjoitti:Rakkaus on hyvin henkilökohtainen tunne, joten mun mielestä ei ole yhtään kummallista, että myös rakkaudesta kertovien laulujen suhteen ihmisten maut vaihtelevat. Se, etten tykkää tästä, ei tarkoita, etten pitäisi mistään rakkauslauluista. Aika siirappisetkin saattavat viehättää, jos kolahtavat sopivasti.
Kuka mitenkin kunkin laulun kokee. Itse en koe tätä Saaran viisua ollenkaan siirappisena, enkä imelänä. Mutta näin erilaisia me ihmiset olemme :peukku:

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Mie alan pikkuhiljaa lämmetä Saaralle, vaikka Stala onkin mun ykkösehdokas niin Saaran voittokin olisi ihan iloinen asia. Miten niin huono taso tänä vuonna :mitvit: mulle kelpais Stala, Saara, Cardiant tai Father McKenzie, eikä mikään näistä ois paha pettymys.
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Minäkin olen lämmennyt tälle viime aikoina niin, että on nyt ykkösehdokkaani :) Varsinkin kun Milanalla tuskin on mahiksia superfinaaliin, ikävä kyllä... Eikä Stalakaan kauhea pettymys olisi, Cardiantista puhumattakaan ;)
(Supertylsä Paradise Oscar kyllä olisi... :eiei: )

Tuosta rakkauslaulu-teemasta, eikö Saara alkukarsinnan lavaltatulohaastattelussa sanonut kappaleen kertovan enemmänkin jostain omanarvon julistamisesta, puolustautumisesta arvostelijoita vastaan tms, vaikka sana rakkaus nimessä onkin (vai tajusinkohan ihan väärin)..?

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Jonnuli kirjoitti: mulle kelpais Stala, Saara, Cardiant tai Father McKenzie, eikä mikään näistä ois paha pettymys.
Kylläpä meillä on samanlainen maku... :peukku:

Saara, Cardiant ja Father McKenzie ehdottomat suosikkini ja ei maailmanloppu olisi Stalankaan voitto.

Saara saattaa olla jopa ykkössuosikkini ja toivottavasti ryhmä ei muuta esitystä.
Ensin yksin ja lopussa kaikki ryhmään on mainio tehokeino. Puvustuksesta plussaa myös.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

En uskalla edes ajatella, miten Saaran käy. :kups:
Tohloppien perusteella vaikuttavin esitys. Tosin en tiedä paikan päällä olemattomana, kuinka hurmaava lava-live siellä oli. Tv-katsojalle välittyi hurmaava tunnelma. Toivon salaisesti Saaran voittoa, mutta jos hän jää vaikkapa viidenneksi, sekään ei ole huono artistille, joka sentään nettikarsinnan kautta pääsi vihdoin kisaamaan. Ja raivasipa jopa tiensä finaaliin asti. Se jos mikä on jo saavutus. :ihana:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7147
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Itse en ole innostunut yhdestäkään suomen viisutyrkykkäästä ...Mutta tämä on ainut Jota teeveestä katsellessa tuli pieni toivonkipinä " että täähän näyttää sekä kuulostaa hyvältä "

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

ESC_Hullu kirjoitti:Itse en ole innostunut yhdestäkään suomen viisutyrkykkäästä ...Mutta tämä on ainut Jota teeveestä katsellessa tuli pieni toivonkipinä " että täähän näyttää sekä kuulostaa hyvältä "
Vähän samoilla linjoilla, mut en uskalla ääneen sanoo. :suutukkoon:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11937
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja sziget »

Yksi niistä noin kolmesta, jotka hyväksyisin voittajaksi mukisematta. Nettikarsinnan aikaan odotukset nousivat korkealle, kutsuartistit innostivat vähemmän. Niinpä Father McKenzie ja tämä ovat yhä listani kärjessä.
oxox kirjoitti:Eräiden mielestä täällä, joka ikinen biisi, missä lauletaan rakkaudesta ja hempeilään on "siirappista". Miten siitä pitäisi laulaa? Angstaten ja suomalaisille niin helve*in tyypillisesti kyynisen masistellen niin, että ranteet auki ja kylpyammeeseen. Koska rakkaushan on tunnetusti aivan törkeän rumaa ja inhottavaa piinaa!
Hyvin sanottu. :rofl: - Pelkään kuitenkin, että suomalaiset eivät kehtaa äänestää tätä imagosyistä ja joku huonompi voittaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

rosetta kirjoitti:(Supertylsä Paradise Oscar kyllä olisi... :eiei: )
Aivan :joojoo:
rosetta kirjoitti:Tuosta rakkauslaulu-teemasta, eikö Saara alkukarsinnan lavaltatulohaastattelussa sanonut kappaleen kertovan enemmänkin jostain omanarvon julistamisesta, puolustautumisesta arvostelijoita vastaan tms, vaikka sana rakkaus nimessä onkin (vai tajusinkohan ihan väärin)..?
Joo, näin minäkin sen ymmärsin. Tosin hiukan hämäävää, kun laulussa sanotaan, että vaikka mitä pahaa tapahtuisi, niin ei haittaa, koska minulla on sinut ja se riittää. Ellei saara puhu siinä itsestään. :heh:
Fabrizio kirjoitti:
Jonnuli kirjoitti: mulle kelpais Stala, Saara, Cardiant tai Father McKenzie, eikä mikään näistä ois paha pettymys.
Kylläpä meillä on samanlainen maku... :peukku:
:uujee: :peukku:
Fabrizio kirjoitti:Saara saattaa olla jopa ykkössuosikkini ja toivottavasti ryhmä ei muuta esitystä.
Ensin yksin ja lopussa kaikki ryhmään on mainio tehokeino. Puvustuksesta plussaa myös.
Muuten samaa mieltä, mutta mun mielestä puvustusta saa muuttaa. Saaran musiikkivideolla ollut punainen mekko oli hienompi ja toi paljon vähemmän assosiaatiota häämekkojen kanssa. Jotenkin en osaa yhdistää näitä mekkoja keijuihin :/
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mulle on nyt ilmestynyt verkkokalvoille semmoinen näky, jossa Saara Aalto kyynelehtii keijutyttösten keskellä vasta valittuna viisuvoittajana, eikä oikein tajua mitä just on tapahtunut. :uujee:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Eipä se mahdoton etiäinen ole...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4909
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja toivo »

Saara sai Iltasanomien raadilta eniten pisteitä 11/15. Lisäksi Iltasanomien netti gallupissa saara oli ylivoimainen voittaja 38% (230 ääntä). :eeek:

Onkohan se sitten saara, joka saksaan lähtee? :mitvit:

Avatar
hotdogs
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 466
Liittynyt: 11 Touko 2006, 16:55

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja hotdogs »

toivo kirjoitti:Lisäksi Iltasanomien netti gallupissa saara oli ylivoimainen voittaja 38% (230 ääntä). :eeek:
Ei voi sanoa, että oli ylivoimainen voittaja, koska äänestyshän starttasi vasta kolmisen tuntia sitten. Hyvältä näyttää toki Saaran kannalta. :)

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

toivo kirjoitti:Saara sai Iltasanomien raadilta eniten pisteitä 11/15. Lisäksi Iltasanomien netti gallupissa saara oli ylivoimainen voittaja 38% (230 ääntä). :eeek:

Onkohan se sitten saara, joka saksaan lähtee? :mitvit:
Katsoin juuri äsken samaa Ilta-Sanomien galluppia, ja Saara on siellä kyllä aivan ylivoimainen :peukku:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36925
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mä niin itken jos tää voittaa! :vollotus: Tulee olemaan puntarini viimeinen varmaan koko kauden. :niinpa: :niinpa: :jupinaa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Kathryn
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Helmi 2011, 22:46

Re: Saara Aalto - Blessed with Love

Viesti Kirjoittaja Kathryn »

Pitkästä aikaa minulla on näin selvä suosikki Suomen viisufinaalissa: Saara Suomea edustamaan aivan ehdottomasti! Upea laulajatar ja upea esitys. Tällä olisi todellakin mahdollisuuksia pärjätä maailmalla.
[color=#FF00FF][i]El chiki chiki se baila así...[/i][/color]

Lukittu