Terminal 3 (Matkustaminen)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka monessa maassa olet vieraillut?

vain Suomessa
5
4%
1-5
33
24%
6-10
29
21%
11-15
22
16%
16-20
11
8%
21-30
20
15%
31-40
5
4%
41-50
4
3%
51-
6
4%
 
Ääniä yhteensä: 135

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Poistun huomenna maasta ensimmäistä kertaa yli kolmeen vuoteen! :violette:
Tosi outoo, että siitä on kulunut kolme vuotta, koska olen silti käynyt n. 10 maassa. :shock: Naperona. :draamaa: '

Aanconin Ruotsi-Norja-reissu kuulostaa mahtavalta! :tapu: Mä haluan kans autoreissata joskus.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja entropia »

Aancon kirjoitti:Mä lähden toukokuun lopussa/kesäkuun alussa Lontooseen vajaaksi viikoksi kaverin kanssa. Kesäkuussa lähden samaisen kaverin kanssa Ruotsiin ja Norjaan about kahden viikon autoreissulle. Ainakin pitää mennä pariksi päiväksi Gammelstadiin Ruotsiin (Luleån lähellä) ja Rorosiin Norjaan. Käymme ehkä myös Trondheimissa :surrur: Matka liittyy lopputyöni tekoon, mutta siihen voi yhdistellä vaikka mitä :joojoo:
Ton Lontoon voin jättää väliin, mutta Ruotsi-Norja autoreissu ois niiiiin huippuu hyvässä seurassa. :surrur:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mun mummo ja pappa on tosiaan nuorina tehneet useita Ruotsi-Norja autoreissuja jonkun kaveripariskunnan kesken kesäisin, ja heidän tarinoitaan kuunnellessa muakin kiinnostais ehdottomasti tollainen retki. Just se hyvä porukka ja seikkailuhenki tekis siitä varmasti hienon ja unohtumattoman matkan. :joojoo:

Mulle kelpaa kyllä Lontoon matkakin! Itse asiassa mulla on hirveä matkakuume (yllätys...) ja tällä kertaa nimenomaan Lontoo kiehtois. Yhden kaverin kanssa vähän harkitaan kesäkuun lopussa viikon matkaa sinne, mutta saas nyt nähdä...

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Aancon »

OhJami kirjoitti:Onko teillä kellään kokemusta Pärnusta? Olisi tarkoitus lähteä elokuussa vajaaksi viikoksi kaveriden kanssa sinne rentoutumaan ja bilettämään! Oon kuullu että on aika pieni paikka. Onko siellä mitään shoppailtavaa? Minkälainen yöelämä Pärnussa on? Mistä löytäisi halpoja matkoja? Kaikki apu on tarpeen. ???
Mulla on hirveesti kokemusta Pärnusta! :uujee: Se on hirveen kiva! :surrur: Viime reissusta on kyllä jo pari vuotta, joten kaikennäkösiä muutoksia on voinut tapahtua :joojoo:

Pärnu on tosiaan aika pieni, mutta kesäisin hyvin vilkas. Kaikkialle voi kävellä, mikä tekee siitä helpon kohteen. Pärnun ranta kuuluu Euroopan hienoimpiin (ja isoimpiin) ja sen takia se on magee kesäkaupunki, jossa varmasti viihtyisitte kaverisi kanssa, vaikkei kaupunki arkkitektuurisesti erikoinen olekaan. Ja Onhan siellä shoppailtavaa ja hinnat hieman halvemmat kuin Suomessa - parhaat ostospaikat taitaa olla keskustan kävelykatu Rüütli sekä kauppakeskus Port Artur (kaksiosainen), ihan Rüütlin lähellä. Yöelämä on ihan jees, varsinkin kesäisin. Yökerho Mirage Rüütlillä on aika magee mesta, ja varmaan se Pärnun number 1. Ranta-alueella on varmaan jotain meininkiä myös. Ihan hirveen monta kertaa en oo baareissa ollu bilettämässä Pärnussa, mutta parhaat (ja ainoot?) paikat taitaa olla siinä ihan keskustassa ja helposti löydettävissä.

Jos menette Pärnuun niin muistakaa syödä Steffani ravintolassa Nikolai-kadulla! :uujee: Hirveen hyvä ja viihtyisä italialainen :surrur: Ehkä kaupungin kuuluisin ravintola! :tosion:

En mä tiedä mitä muuta tässä sanois. Kannattaa lähteä, mutta älkää odottako itse kaupungilta liikoja. Muistakaa mennä rannalle!
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja aksim »

Kellään kokemuksia Skotlannista? :uujee: Veri vetäisi sinne seuraavaksi.
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Aancon »

aksim kirjoitti:Kellään kokemuksia Skotlannista? :uujee: Veri vetäisi sinne seuraavaksi.
Edinburg :ihana: Shetlanti ja Orkney-saaret :ihana:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja OhJami »

^^ Kiitos Anconille informaatiosta! Nyt kun löytäis vielä jostai mahollisimman halvat matkat ja hotellit ni ois matka kasassa.
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mä lähden Tel Aviviin! :tuuletus: Yksin! :tuuletus: Upeeta! :tuuletus: En vielä tiedä milloin! :tuuletus:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2680
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja inomu »

Lähden Tarttoon huomenna. Tää matka jännittää enemmän kuin mikään muu viimeaikainen matka, onhan Viro hurjempi paikka kuin Belgia tai Israel :heh:

Yksinmatkustamisesta tuli mieleen, että harrastaako kukaan muu täällä sohvasurffausta (couchsurfing)? Tarttoon olen juurikin menossa tapaamaan surffauksen kautta tutuksi tullutta kaveria. Itse olen kokeillut nyt sitä Espanjassa, Belgiassa, Romaniassa ja Israelissa ja kaikki on ollut hyviä kokemuksia. :joojoo:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

Lähden Lontooseen kesällä! :uujee: 21. kesäkuuta lähtö kentältä, kielikurssille. Kolme viikkoa oon, ja lopussa parin päivän pyrähys Pariisissa. Ai että ootan, tää reissu on ollu unelmana jo monta vuotta :ihana:
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^^ Itse kuulin tuosta couchsurfingista ranskan yo-kokeen luetunymmärtämistekstin kautta. :heh:
Haluaisin kokeilla. :surrur: Kohdistuiko Israelinmatkasi Tel Aviviin? :kaunis:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2680
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja inomu »

^Mm. sinne Tel Aviviin. Jos etsii biletystä ja rantalöhöilyä, niin sille Tel Aviv on täydellinen kaupunki. Gay scene on erittäin näkyvä ja tällaiselle pohjoismaalaiselle ilmestykselle riitti ihailijoita vähän liiaksikin :hihi: Ja paikallisiin kannattaa tutustua jos juhlia haluaa, koska pysyviä clubeja ei ole ymmärtääkseni paljoakaan (tarkoitan sekä hetero- että gayclubeja), vaan ne järjestetään joka viikonloppu eri paikoissa (ehkä turvallisuussyistä?).
Historiaa sieltä ei kannata etsiä (Jaffa on vanhahko kaupunginosa), sitä kannattaa mennä etsimään Jerusalemista (yks upeimmista paikoista missä olen käynyt!).
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^Lähetin sulle yksäriä. :uujee:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Minä aion lähteä Kööpenhaminaan pitkäksi viikonlopuksi kesälomallani. :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Mä haluan Australiaan. Mahdollisimman pian. Haluaisko joku viedä? :hihi:
Kuvissa paikka näyttää ihan uskomattoman hienolta, australialainen kaverini on kertonut kaikkea paikasta ja muutenkin noin kaukainen matkakohde kuulostaa jännittävältä.

Sit haluan Ruotsiin kesällä katsomaan Ericiä. Se tuskin olisi iso juttu järjestää, mutta ensin pitäisi saada äitini pää käännytettyä. Kuka lähtee mukaan? :mrgreen:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Jónsì kirjoitti:Minä aion lähteä Kööpenhaminaan pitkäksi viikonlopuksi kesälomallani. :joojoo:
Kuulostaa hienolta! :uujee:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä haluaisin ihan sairaaaaaasti kans Israeliin. :surrur: Ehkä sitten joskus... :aivanmaassa:

Elokuussa lähden neljäksi viikoksi Brysseliin. Tosin kyseessä ei ole mikään lomamatka, vaan työharjoittelu. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Matkakärpänen on näköjään purrut useampaakin kuppilalaista. :surrur: Mä olen lähdössä ensi vuoden heinäkuussa New Yorkiin ystäväni kanssa! Nyt se on päätetty, säästötili perustettu ja pikkuhiljaa keräillään tietoa siitä, mihin kannattaisi majoittautua, mitä halutaan reissun aikana tehdä ja muuta kivaa. Tämä on eka kerta, kun lähden Euroopan ulkopuolelle ja ystävälleni eka kerta lentokoneessa, joten iso juttu on kyseessä. :kups: Muutama must see -juttu on kyllä: Dakota, Strawberry Fields ja China Town, lisäksi haaveilen siitä, että pääsisin katsomaan paikallista drag show'ta. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

OhJami kirjoitti:Onko teillä kellään kokemusta Pärnusta? Olisi tarkoitus lähteä elokuussa vajaaksi viikoksi kaveriden kanssa sinne rentoutumaan ja bilettämään! Oon kuullu että on aika pieni paikka. Onko siellä mitään shoppailtavaa? Minkälainen yöelämä Pärnussa on? Mistä löytäisi halpoja matkoja? Kaikki apu on tarpeen. ???
On kokemusta Pärnusta. Rakastan kaupunkia! :ihana: <3 :rakkaus:

Pieni paikka, mutta riittävän iso hyvää lomaa varten. :joojoo: Yöelämästä ei ole kokemuksia, mutta kesäisin kuulemma ihan riittävän hyvä meno siinä lajissa, keskustassa on yökerhomeininkiä ja ainakin kesällä rannassa on yökerho auki, Kuursaalissakin on yöelämää (rannan lähellä oleva iso kapakka), kadehtien katselin netistä, kun siellä nyt toukokuussa esiintyi Metsatöll, yksi mun kolmesta lempibändistä. Kunpa olis päässyt Pärnuun tuolloin...

Ostoksia saa tehtyä, keskustassa on Port Arturin ostoskeskus (kahdessa eri rakennuksessa, joista uudempi monipuolisempi) sekä niiden vieressä Pärnu Keskus, ja muutama kilometri keskustasta Kaubamajakas-ostoskeskus, bussilla pääsee hyvin keskustasta tai reippaampi käveleekin. Lisäksi on pikkuputiikit kävelykadun varrella ja lähellä plus muutama isompi market. Hintataso ei ole mikään erityisen halpa, kohtuullinen lähinnä, joo ja kenkäintoilijoille vinkiksi vanhemman Port Arturin kenkien varastomyymälä, paljon kenkiä ja halvalla! :tapu:

Olemme itse reissanneet Pärnuun omalla autolla, eli laivalla yli ja autolla perille, n. 130 km Tallinnan satamasta matkaa, rauhallinen tie, mukava ajella. Tallinnasta pääsee myös edukkaasti bussilla Pärnuun, jos ei ota pakettimatkaa vaan järkkäilee reissun itse. Majoitusta on kaikensorttista, kannattaa tutkailla netistä, mm. Pärnun kaupungin matkailusivuilla on mukavasti tietoa ja linkkejä majoituspaikkoihin. Me olemme nyt useamman vuoden vuokranneet loma-asunnon 1-3 viikoksi Estrentin kautta, luotettava ja mielestämme hyvä loma-asuntovuokrauksen välittäjä. Palvelu Estrentillä on suomenkielistä, eli viron kieltä osaamatonkin voi sitä kautta varailla.

Valmiita matkoja on monella matkanjärjestäjällä, mitä näitä kaikkia on, Matka-Vekka, Matkapojat, Ikaalisten matkatoimisto jne, bussikuljetuksineen Pärnuun. Käteviä nekin, työkaverit ovat näillä reissanneet.

Meillä on kesäkuussa edessä taas Pärnun reissu, tällä kertaa emme ehdi olemaan kuin viikon, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Kesään kuuluu ehdottomasti Pärnu! <3 Tämä on perheemme seitsemäs kesä kun lomailemme siellä... Eli tästäkin voi varmaan päätellä, että olemme ihastuneet paikkaan! Oi, kohta päästään rantaan, Pärnun ranta on mahtava, ja Lehe kohvikiin syömään ja puhumaan viroa ja ostamaan herkkuja kaupasta ja... :ihana:

Saa kysellä aiheesta Pärnu lisääkin, mä en ikinä kyllästy puhumaan siitä, ja aina jos on tilaisuus, yllytän ihmisiä lähtemään sinne! :heh:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Me oltiin kurssikavereiden kaa viime viikolla valmistujaisristeilyllä Stokiksessa, ja mie ihmettelin, kun mie siis olin 4 hengen porukassa ja kukaan heistä ei puhunut ruotsia ollenkaan. Esim. eräs kurssikaverini osti postimerkin kahvilasta ja puhui siis englantia, vaikka olisiko muka ollut vaikeaa hoitaa sama asia ruotsiksi? Sit hän oli ihan ihmeissään, kun hän sit kysyi englanniksi, että missä on lähin postilaatikko, niin myyjä alkoi hänelle selittää ruotsiksi :mrgreen:

No anyway, minä siis mennessä söin kahvilassa kanaleivän ja prinsessaleivoksen, jotka olivat tosi hyviä. Muut seurueessani eivät menomatkalla syöneet laivalla ruokaa, koska he valittivat rahanpuutetta. Sit käytiin tax-freessa ja pelattiin bingoa jne ja mentiin laulaan karaokea, jossa mie lauloin Kylien "all the lovers" -kappaleen. Lisäksi käytiin katsomassa tanssipalviljongissa Neljänsuora -yhtyettä.

Minulla oli seuraavaksi päiväksi, kun oli maissaoloaikaa 7h, paljon ehdotuksia, että mihin mentäisiin. Ehdotin esim. että oltaisiin menty Skansenille tai Vasa-museoon tai kiertoajelulle tai Kuninkaanlinnaan, mutta muut seuralaiseni eivät oikein innostuneet. He vielä harmittelivat minun puolestani, kun minulla on vaikka mitä ehdotuksia, mutta heille ei kelpaa mikään, he vain olisivat halunneet istuskella jossain puistossa, kun he olivat vähän krapulassa, mutta mie olin tosi pirteänä. Sit me kuitenkin käveltiin vanhankaupungin läpi ja vastaan tuli Kuninkaanlinna, ja me mentiin sisälle, ja siellä sit luki, että opiskelijakortilla sisäänpääsy kaikkialle maksoi vain 70kruunua, joten minä, eräs Johanna ja Anne-Laura otettiin se lippu ja kierrettiin kaikki paitsi Tre Kronor -museo, ja lisäksi katsottiin vahdinvaihto. Sit käytiin kahvilla vanhassakaupungissa ja käppäiltiin siellä.

Paluumatkalla käytiin buffassa, joka oli tosi hyvä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

No teilläpä on ollut mukavaa :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Viimeiset "uudet maat" käyty on -listallani: Viime syksynä tuli korkattua Moldova :moldova: (jalkapallon EM-karsintaottelun yhteydessä) ja puolitoista viikkoa sitten Andorra :andorra: (johon lähdin päiväretkenä Toulousesta käsin, siellä seminaarimatkalla) :)

(Juu, eivätkö liput muistutakin toisiaan :mrgreen: )

Andorra on aika kaupallistunut paikka, vaikka maisemat ovat upeita, vuoristolaaksoa, ja rakennukset ihan hyvällä maulla tehtyjä kerrostaloja lähinnä tavaratalo- tai hotellikäyttöön. Maa oli paljon kerrostalovaltaisempi kuin luulin. Tuli mieleen, että onkohan maassa enemmän kauppoja kuin asukkaita (n. 60 000 as.) :roll: Hotellikylät, joiden kautta bussi Ranskan rajalta (Pas de la Casa) ajaa pääkaupunki Andorra-la-Vellaan, olivat varsin autioita tähän aikaan vuodesta.

Ranskan puolelta kulkee bussi maahan vain kahdesti päivässä, ja koska se ei sopinut aikatauluihini, jouduin liftaamaan Ranskan puolelta L'Hospitalet-près-l'Andorre -rautatiekylästä (johon olin siis tullut julkisilla) Pas de la Casaan (2000 m kork.) kun ei taksejakaan ollut vapaina. Aluksi näytti pahalta, mutta jo 10-15 minuutin päästä pääsin kahden ranskalaisen tytön kyytiin joiden autossa kuunneltiin kaunista musaakin radiosta :mrgreen: Ja Pas de la Casan turistineuvonnassa palveltiin todella hyvin :peukku:

Takaisin Ranskaan kuljin vuorobussilla, oltuani Andorrassa 2 tuntia, kävellen pääkaupungin päästä päähän ja piipahdellen kaupoissa. Tuona päivänä ei lämmintä ruokaa syöty, ei olisi ollut aikaa, selvisin voileivillä. Vahinko ettei Andorrassa tehtyä katalaaninkielistä musaa löytynyt :( Löytyi kyllä Anonymousin ja Giselan levyjä, mutta ne (yksi kumpaakin) olivat espanjaksi.

Menomatkalla vietin lisäksi 2 tuntia :ranska: :n kauniissa Foix'n [fuaa] kaupungissa, jota komea tornilinna dominoi. Seuraavana päivänä näin vieläkin komeampia torneja legendaarisessa Carcassonnessa :draamaa: Ennen sitä tuli vielä käytyä entisessä protestanttien kaupungissa Montaubanissa Toulousen pohjoispuolella, jossa oli komea silta Tarn-joen yli. Toulouse oli itsekin kaunis ja historiaa täynnä!

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Mä pääsen käymään Puolassa kesäkuun keskivaiheilla, Gdanskissa. Vaikutti ihan kivan oloselta kaupungilta, mitä oon kuvia kattonu. Toivon kyllä että siellä on muutakin kun kirkkoja ja museoita :heh:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minä lähden nyt Lontooseen :hei:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Mukavaa reissua Aancon ja muut matkustavaiset. Tää lähtee ensi ma Amsterdamiin! :tuuletus:

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

Lähden Lontooseen kahden viikon päästä, ja on ihan hirveä matkakuume!
Joten kyselin kaikkea mahdollista Lontoosta; haluaisin kuulla kivoja kokemuksia, missä on halpoja & hyviä shoppauspaikkoja (ei mitään oxford streettiä kiitos, tiedä siitä jo, haluan kuulla vähän erillaisemmista paikoista), parhaat kahvilat ja mukavimmat kadut? Onko Lontoossa kirppareita, ja millainen tori tarjonta? Onko metrolla ja bussilla liikkuminen helppoa? Pakollisia asioita joita pitää tietää? Missä onnistuu valuutanvaihto kaikista kätevimmin? Hyviä linkkejä/blogeja?
Ei miulla muuta :ihana:
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Siihen mennessä kun on palkkapäivä, niin pitäisi olla päättänyt, minne haluan matkustaa lomallani tai mitä haluan touhuta.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Kauhee matkakuume iskenyt nyt kun tajusin, että mun työsoppari loppuu 30.6 ja mulla on peräti 10 päivää kesälomaa ennen inttiä. :surrur: Tekis mieli ottaa joku äkkilähtö johonkin 1. tai 2. heinäkuuta viikoksi. Kuka haluu lähtee mukaan? :megafoni:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Olispa kiva lähteä ulkomaille reissaamaan, mutta kun tytär aloitti autokoulun, niin sinne menevät matkarahat. Siispä me menemme tulevina viikonloppuina Ylä-Savoon.
Love shine a light

Avatar
Sosuli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 273
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 19:26

Re: Matkalaukku

Viesti Kirjoittaja Sosuli »

Kukaan ei uskoltanut vastata :lohduton:
Voisinpa juoksennella auringon alla.

Vastaa Viestiin