Syksyn Sävel

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista

Syksyn sävel 2013 suosikkisi?

Markku Aro: Anna tulta
2
4%
Antti Railio: Ruostunut ankkuri
0
Ei ääniä
Muska: Nämä kyyneleet
1
2%
Ressu ja Jussi: Sydän särkyy
4
8%
Kake Randelin: Suomalainen sisu
2
4%
Virve Rosti: Ystävälle
4
8%
Pate Mustajärvi: Pirunpolkka
0
Ei ääniä
Milana Misic: Tiedäthän mistä mut löytää
6
12%
Freeman: Kavereita vaan
3
6%
Suvi Teräsniska: Täydellinen elämä
18
36%
Stig: Niks ja naks
8
16%
Neljänsuora: Aurinko
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 50

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja AntSa »

1974:


1. AVAA SYDÄMESI MULLE / FREDI *****
Tämä on niin klassikko! Ja kuulostaa joka kerralla yhtä tuoreelta ja ajankohtaiselta. Perustunteet eivät muutu, vaikka mentaali ehkä vaihtuukin. Fredin ainutlaatuinen ääni ja uniikki tapa tulkita ovat kovastikin mieleeni. Ihana laulu ja sydämeenkäyvä teksti ja melodia. Olisi kyllä ansainnut voittaa! "Puhu hiljaa rakkaudesta" sai hienon jatkon tästä kiehtovasta laulusta.


2. LAPSUUDEN LOPPU / HECTOR *****
Upea! En edes muistanut tätä, vaikka olen tämän monesti saanutkin jo kuulla. Hieno, ajassaan moderni teos. Tekstikin viiltää: "Loppuu lapsuus - alkaa pitkänpitkä yö"... Hectorin parhaimmistoa, mielestäni.



3. YKSI VAIN / PAULA KOIVUNIEMI & VIKTOR KLIMENKO ****1/2
Voi, mikä ihana menneisyyden löytö! Rakastan molempien artistien ääntä, ja niiden kuuleminen yhdessä on erittäin palkitsevaa. A-osa on omaan makuuni enemmän kuin hieman lerpahtava kertosäe. Tätä tulee kuunneltua tänä kesänä rutkin mitoin - se on varmaa! Enemmän kuin "YKSI kuuntelu VAIN". Siitä on tämän levytyksen ja esityksen kohdalla NIIIIIIN kyse! Kiitos tästä helmestä, Maikkari!


4. JUUSTOSSA LÖYTYY / KISU ***1/2
Tämän muistan lapsuudestani vahvasti. Pientä pikkutuhmuuttakin kaiketi mukana? Hauska ralli - ei sovi kiistää.


5. METSÄMÖKIN TONTTU / JUSSI & THE BOYS ***
Veljeni muistaa vajaa 2-vuotiaan AntSan laulaneen tätä pöytien päällä tapaillen kitaran soittamista. Hämärät muistikuvat itsellänikin sellaisista toimista. Hieman on ajan hammas syönyt kiinnostavuutta, mutta ehkä jossain sopivassa foorumissa vielä aikuisenakin saattaisin laittaa "tontuten". :heh: Voitti ilmeisen selvästi nimenomaan lasten äänillä tämän kilvan?


6. VÄINÄMÖINEN / JUKKA KUOPPAMÄKI ***
Tätä Jukan laulua en muistanutkaan, vaikka tämä jotain toista kovasti muistuttaakin. Ihan toimiva ralli. Kyllä Jukka nämä hallitsi.


7. MARIE / ANKI ***
Oikein rouheva tulkinta arasta aiheesta. Olisikohan tätä voinut oikein kukaan muu näin sattuvasti tulkitakaan kuin nimenomaan Anki?


8. TAIVAS ITKEE / PEPE WILLBERG ***
Kaunis laulu, mutta jotenkaan ei nyt täysin saanut pauloihinsa. Tutun oloista "Pepeilyä". Siihen ei kuulu "repeilyä". :heh:


9. RAKKAUSTAIKA / INGA SULIN ***
Kaunis ihminen kauniin äänensä kanssa. Ihan kiva biisi. Mutta tämän unohtaa saman tien kun sen on kuullut. Taika ei kohdallani siis puraissut.


10. JOS TAHTOO AAMUUN / CARITA HOLMSTRÖM **1/2

Vaikeahko laulu, jossa parasta Caritan topakka tulkinta. Eipä tästäkään parin kuuntelun jälkeen ole muille kovastikaan kertoa. Aamut on ihan kivoja, kyllä.
Viimeksi muokannut AntSa, 30 Kesä 2011, 08:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1775
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Syksyn Sävel 1974:
keskiarvo: 2 6

Ikävä 70-luvun alkua... :puna:
Näistä ainoastaan Fredi jaksaa innostaa, vaikka onkin jo varsin kulunutta kamaa :shock:


***** :trio: *****


5 1 Fredi - Avaa sydämesi mulle
Tyylipuhdas kokonaisuus :peukku:
Tästä kappaleesta huomasin ensimmäistä kertaa että Fredi on myös säveltäjä Matti Siitonen :tapu:



**** :p ****


4 1 Pepe Willberg - Taivas itkee
Aamuun seisomaan jäänyt Pepe on näinkin korkealla :kups:



*** :) ***


3 2 Kisu - Juustossa löytyy
Ihan kuin olis vedetty vähän lipan alta meikäläistä :mitvit:

3 1 Hector - Lapsuuden loppu
Sen ajan hermolla.. :eeek:



** :/ **


2 3 Inga Sulin - Rakkaustaika
Kaunis ääni.. :ihana:
Muuten, tietojeni mukaan Inga on syntynyt tismälleen samana päivänä kuin Katri Helena :heh: :vonkaus:

2 2 Jukka Kuoppamäki - Väinämöinen

2 1 Paula Koivuniemi ja Viktor Klimenko - Yksi vain



* :roll: *


1 5 Jussi Raittinen - Metsämökin tonttu

1 4 Anki - Marie

1 2 Carita Holmström - Jos tahtoo aamuun

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Rakastan tätä ketjua! :ihana: Ei mulla muuta juuri tähän hätään! :heh:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tämä ketju on tosiaankin tällä hetkellä Viisulan ohella se minullekin kaikkein rakkain kaikista tämän Foorumin topiceista. :ihana:

Ja löysin SYKSÄRI '78-kokoelmakasettini!!!! :tuuletus: Eli luultavimmin listausta tästäkin vuodesta luvassa pikapuoliin, sitten. :heh: Kirpparilta kymmenisen vuotta sitten hankittu tallenne. Kasetin kanteen on printattu sen silloinen hinta tuolla "torilla", eli mukava sopuhinta 0,50 e. :heh: Itse kasetissa lukee puolestaan sen entisen omistajan nimi. Tämä kasetti lauluineen on kuulunut aikoinaan Tertulle. :heh: Saako laittaa terveisiä?! :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tässä nämä nyt sitten olisivat (Sirpa Viljamaan äänellä :heh: ):

1978:


1. SUA VASTEN AINA PAINAUTUISIN / PAULA KOIVUNIEMI *****
Olen armoton Paulan ihailija, kyllä. Mutta jopa kaikista Paulan levytyksistä tämä on eräs ikisuosikeistani. Hieno, valmiiksi nostalgisen kuuloinen aikansa kuva. Discoiskelmää parhaimmillaan. Harmillista, että tämä laulu loppuu jotenkin kesken. Taisi tulla aikarajat vastaan. Tätä olisi kuunnellut pidempäänkin. Ja Paula on aivan ihastuttava näky voimakkaassa meikissään ja ajanmukaisessa vaatetuksessaan. Huomatkaa leidimäiset kädet liikkeineen!


2. SINNE / MERJA RANTAMÄKI *****
Olen aina rakastanut Merjan uniikkia soundia. Tässä on hänen suurimpien hittiensä veroista taikaa. Todella lyhyt (vain rahtusen kahta minuuttia pidempi) laulu, mutta asia tulee kuulluksi. Ihana discoiskelmä huippusovituksella. Ja Merjan vibratolle täydet respectit! Tätä huudatan tänäkin kesänä ja kovaa!

3. VICKY LEE / MIKKO ALATALO *****
Se suurin suosikkini Mikko Alatalon lauluista, ehdottomasti. Tähänkin sisältyy kosolti lapsuusmuistoja eikä tämän "rallin" kohdalla aikakaan ole tehnyt pahemmin tepposia. Tämä kuulostaa yhä raikkaalta ja esityskin on jokaisella katselulla yhtä lystikäs. Ihan ansaittu voitto!

4. KIUTAKÖNGÄS / IKAROS ****
Vaikuttava kokemus tämä instrumentaaliraita. Omille ajatuksille ja mielikuvitukselle jää mukavasti tilaa kun matka Kiutakönkäälle tapahtuu.

5. LUONNONLAPSET / ANNELI SARI, FEIJA JA TAISTO ****
Tämäkin on uniikki juttu, josta ei voi olla vaikuttumatta. Vieläkin enemmän pidän kuitenkin Euroviisuehdokkaasta "Kauan sitten". Nämä laulut eivät ole mitään ohkaisia sivalluksia vaan suorastaan kiihtyvät laukkaan edetessään.

6. SYNTINEN YÖ / FREDI ***1/2
Ihan onnistunut kokeilu Frediltä Studio 54:n henkeen. :heh: Discomppoo. Syntisemppöö.

7. RÖKÄLEITÄ, MÖKÄLEITÄ KERRASSAAN / FINNTRIO ***
Hauska ja vaivatta tarttuva renkutus.

8. TUNNIKSI LUOKSENI JÄÄ / HECTOR ***
Ihan mukava biisi, joka kuitenkin tuntuu hieman vahvempien Hector-hittien toisinnolta.

9. MINÄ ITSE / TAHVO JA MAIJA **1/2
Kokeilevamppoo. Pirjon upea oopperointi taustalla minusta parasta tässä nukkeshow:ssa.
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Listataan, listataan.

1974

1. Fredi - Avaa sydämesi mulle ****
Olen aina tykännyt tästä nimenomaan sävellyksenä. Fredin ääni oli tämän teon aikana vielä hiukka ohut, mutta ei se pahemmin häiritse. Vähän heikon vuotensa selvä ykkönen.

2. Pepe Willberg - Taivas itkee ****
Tämä on niin nätti kappale, sääli, että Pepep on tapansa mukaan kuin seipään niellyt. Hassua tuon Pepen kanssa, kun ääni ja tulkinta on ihan sielukasta, mutta ulkoinen olemus aivan onneton.

3. Hector - Lapsuuden loppu ****
Komea biisi :ihana: Sanat hienot, kuten Hectorin biiseissä yleensäkin. Mua vaan häiritsee tuo ulkoinen ilme, se kun ei oikeasti sovi mitenkään tähän biisiin.

4. Jussi & The Boys - Metsämökin tonttu **
Hölmö, harmiton renkutus. Aika yliarvostettu, mutta ilmeisesti oli tarpeeksi pöljä herättääkseen vastakaikua. Ei tämä kuitenkaan ärsytä mitenkään ja itse esitys on ihan ok.

5. Kisu - Juustossa löytyy **
Tässä toinen pöljäke. Kisu saa onneksi edes vähän hauskuutta tähän renkutukseen ja jos kertosäkeen sulkee pois korvistaan, niin juuri tämän kestää.

6. Inga Sulin - Rakkaustaika **
Blaa blaa, harmitonta taustamusaa. En mä tätä edes kunnolla muista.

7. Anki - Marie **
No, kivaa tässä on ranskalaisvivahteet, pieni laulelma. Ankin ääni sopii tähän todella hyvin.

8. Jukka Kuoppamäki - Väinämöinen *
Joo, tätä ei pelasta edes Jukka, heippa vaan Väinämöinen.

9. Carita Holmström - Jos tahtoo aamuun *
Ihan ok, mutta edelleenkään en saa mitään otetta Caritaan. Ei vaan mua varten tämäkään biisi.

10. Paula Koivuniemi & Viktor Klimenko - Yksi vain *
Minä en ymmärrä tämän suosiota täällä ollenkaan. Ihan kauheaa kuraa, Paula parka :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Leikittelin ajatuksella, että miksiköhän Finntrio ei laittanut tätä "Rökäleitä, mökäleitä kerrassaan" kappaletta euroviisukarsintoihin :heh:
Itse aion kuitenkin ruotia vuoden 1978 kronologisessa järjestyksessä eli vasta vuoden 1977 jälkeen :draamaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Joo, mä kanssa ajattelin jättää tuo vuoden 1978 omalle paikalleen.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5372
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Kylläpä Mikko Alatalo muistutti Jahn Teigenia 1978 laulaessaan Vicky Leetä :heh: Isot silmälasit, henkselit ja kaikki...

Mutta 1970-luvun alusta, tässä on nyt jotain jota en ymmärrä. Eikö folk ollut siihen aikaan suosittua ihan kansainvälisestikin? No, Suomessa sitä edusti ilmeisesti Cumulus. Miten on mahdollista, että sille tuli noin alhaisia sijoituksia? Varsinkin ”Toivo” (1972) oli upean taidokas laulelma, klassisen musiikin aineksiakin pohjalla kuten muuten Loirin viisutyrkky ”Laulu” vuonna 1975.

Panin merkille, että Hectorhan sai muissa kokoonpanoissa huomattavasti parempia sijoituksia, joten hänessä ei ainakaan ollut vikaa. Oliko vika sitten Anki Lindqvistissä, joka soolonakin sai vain häntäpään sijoituksia? Mutta sitten täällä kuitenkin kehutaan hänen laulutaitoaan, enkä minäkään havaitse siinä vikaa. Mistä ihmeestä sitten kiikasti??? Jos folk kerran oli muodissa 70-luvun alussa, millaista sen olisi pitänyt olla, jotta suomalaiset pitäisivät? Olivathan monet muut kilpailijat toki suosittuja artisteja, mutta eivät sentään aivan kaikki...

Enkä pitäisi Cumulusta kovin ”vasemmistolaisenakaan” taidepläjäysbändinä, jota televisioväki tuppasi tuolla vuosikymmenellä suosimaan (?). No olihan Hector toki sensuuntainen maailmankatsomukseltaan, mutta hänhän oli muutenkin suosittu laulaja.

Mitä te arvelisitte? Missä syy Cumuluksen huonoon menestykseen? Minä arvostan heidän laulujaan tuossa kilpailussa, toivat tyylillistä erilaisuutta kokoelmaan.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja lharju »

Huilumies kirjoitti:Mutta 1970-luvun alusta, tässä on nyt jotain jota en ymmärrä. Eikö folk ollut siihen aikaan suosittua ihan kansainvälisestikin? No, Suomessa sitä edusti ilmeisesti Cumulus. Miten on mahdollista, että sille tuli noin alhaisia sijoituksia?
- -
Jos folk kerran oli muodissa 70-luvun alussa, millaista sen olisi pitänyt olla, jotta suomalaiset pitäisivät?
Folkia kyllä tehtiin erittäin paljon 60- ja 70-lukujen taitteessa, mutta olihan se silloinkin hyvin pitkälti sellaista vaihtoehtomusiikkia, ainakin Suomessa. :miettii: Mitään suuria kaupallisia menestyksiä ei kai juuri kukaan folkartisti Suomessa saanut? Voi tietysti olla, että jossain enemmän sävellyskilpailun tyylisessä Cumulus olisi voinut menestyä paremmin.
Huilumies kirjoitti:Panin merkille, että Hectorhan sai muissa kokoonpanoissa huomattavasti parempia sijoituksia, joten hänessä ei ainakaan ollut vikaa.
Tulipa muuten mieleeni, että Hectorin läpimurto tapahtui vasta vuonna 1973, ja oikeastaan Cumuluksen jäsenenä hän oli vielä sangen tuntematon. Hectorin paremmat sijoitukset alkavat juuri tuosta vuodesta 1973, jolloin hän oli jo alkanut niittää suosiota, kun hänen levynsä olivat listahirmuja ja alkoi tulla lukuisia hittejä. Vuoden 1974 Syksyn Sävelen aikoihin Hector oli suosionsa huipulla, joten periaatteessa neljäs sija oli jopa alhainen hänen suosionsa suuruuteen nähden.
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja romualdo »

nyt mul ei oo aikaa muuta kuin antaa tylysti vain pisteet...

1978

1.Anneli Sari & Luonnonlapset, hah, täysin ylivoimainen...!12 pist.
2.Ikaros 9 p.
3.Romanssi g--mollisa 7 p.
4.Paula Koivuniemi 6 p.
5.Hector 5 p.
6.Finntrio 4 p.
7.Merja Rantamäki 3 p.
8.Pirjo & Matti Bergström 2. p.
9.Mikko alatalo 1 pist.

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1775
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Mohno »

AntSa kirjoitti:Tässä nämä nyt sitten olisivat (Sirpa Viljamaan äänellä :heh: ):
:rofl:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

http://blogit.iltalehti.fi/martti-heikk ... oo-ei-tuu/

Piti ihan kaivella arkistojen kätköistä tämä, reilu vuosi sitten kirjoitettu blogimerkintä. Jännää, että tänä kesänä olemmekin saaneet nauttia Syksyn sävelistä ihan roppakaupalla. :tapu:

Kraikke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 101
Liittynyt: 11 Loka 2010, 17:56

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Kraikke »

-
Viimeksi muokannut Kraikke, 28 Syys 2011, 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

suhonmi
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 50
Liittynyt: 04 Touko 2007, 20:16
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja suhonmi »

1. Miesparka
Upea Irina ja upea kappale. Ei haittaa vaikka ei menestynyt, tämä vaikuttaa joka kuuntelukerralla. Irina on valitettavasti tunnetumpi taustalaulajana kuin soolosolistina.

2. Pitkätukka rakastettuni
Nyt jo edesmennyt Bergströmin (Pirjo kuoli toukokuussa 2011 ja Matti 17 vuotta sitten) pariskunta ei koskaan saanut ansaitsemaansa tunnustusta työstään suomalaisen musiikkielämän hyväksi. Tämä kappale kertoo paljon siitä, mistä Bergströmien musisoinissa oli kysymys. Minä tykkään.

3. Rakkauslaulu
Tämän genren Matti Siitonen taitaa. Anna sydämesi mulle oli täydellinen omassa lajissaan ja tämän on sitä lähellä. Eeva-Riitta ei ainakaan voi valittaa, ettei hänen miehensä osannut osoittaa rakkauttaan.

4. Pikku Juulia
Ehkä paras Syksyn sävelen Hector-kappale. Ei tekopirteä, kuten Marleena eikä teatreelinen, kuten Lapsuuden loppu. Ehkä hieman liian melankolinen, mutta vetoaa minuun.

5. Mirella
Saatiinhan se nuorempikin Babitzin näihin kisoihin mukaan. Tarttuva kertosäe ja mukavasti hytkyvä säkeistö, jossa Kirill saa käyttää äänivarojaan. Ei loppujen lopuksi kuitenkaan kauhean muistettava kappale, mutta Kirkalla itsellään näyttää olevan hauskaa. Nuo fade-outit ovat vähän korneja näissä play-back-ohjelmissa.

6. Evakkoreki
En muista katsoneeni vuoden 76 Syksyn säveltä, mutta varmasti olisin pitänyt tätä kappaletta hullunhauskana. Nyt ei tuosta hauskuudesta ole mitään jäljellä. Aivan yhtä väkinäinen tämä ei kuitenkaan ole kuin Jussi Raittisen lässytys.

7. Mikä sinun oikein on
Eila Pienimäen hyvästä tulkinnasta huolimatta aika ohimenevä kappale.

8. Alla palmupuiden
Nämä huumoribiisit eivät vetoa minuun, ne ovat hauskoja vain ensimmäisellä kerralla (jos edes silloin), mutta näin 36 vuotta myöhemmin ei naurata yhtään. Ei naurattanut Mun mummuni muni... eikä kyllä tämä lässyn lässyn lääkään. Samaa mieltä näyttää olevan Jussi Raittinen itsekin.

9. Unisatu
Tämän kappaleen muistan, mutta en sitä että sen levytys on näin kauhea. Salomonin laulu on käsitelty kuullostamaan suunnileen Draculalta. Kyllä tämä "seksi-Salomon" maneereineen naurattaa enemmän kuin Eki konsanaan.

10. Kujakissa
Seppo Närhen "laulan vähän sinnepäin ja ähisen hieman" -laulutyyli ei uppoa minuun, eikä kappalekaan ole Hectorin parempaa tuotantoa.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11678
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja romualdo »

voi kauhia, yhdessä kuvan kanssa yksi parhaimmista syksäreistä IKINÄ, EHKÄ tasaväkisin KOSKAAN!!! ei yhtään löysää rocklaulua eikä yhtään hieman väkisten tehtyä huumoriviisua... LOISTAVAA! MAHTAVAA! oLIN IHAN ekstaasissa, taitanee mennä jopa v. -71 edelle, 1. sijalle.... !? hullua, kumpa muutama näistä viisuista olisi löytänyt tiensä myös sen vuoden liiankin kokeilevaan euroviisukarsintaan... (no ainakin voittolaulun ja suuren naapurin tilalle...)?

1.Pikku Juulia 12 pist. Hectorin huikaisevan sielukas esitys, kaunis melodia ja tajuttoman komea teksti... ! Jukka Kuoppamäki on myös levyttänyt tämän... Herra Mirandos ja Nostalgia levyjen mahtavaa jatkumoa...
2.Rakkauslaulu 10 pist. Toella komea, euroviisumaisin kappale näistä... kellot viimeisesä kertsissä kruunaa kaiken... b-osa ihanan lyhyt, "tää arvokkain on lauluistain..." aivan toisentasoinen kuin Avaa sydärisi mulle eli noin 3 kertaa parempi!
3.Mikä Sinun Oikein On? 8 pist. Upea solisti ja niiiin kaunis..... Pienimäki teki kirjankin ja oli täällä meidän kirjakaupassakin vierailulla... hieno -70 lukuinen tyyppi iskelmä... viehättävä teksti myös.
4.Unisatu 7 pist. ennätyksellisen ? vaikeaa laittaa näitä mihinkään noh... edellisen? listani 1.sijan vienyt laulu... silti hieman ... no, tuo alun käyrätorvella vedetty intro lupaa paljon, ja sitä seuraa Waterloomainen säestys ja 2. intro... koreagrafia lainattu Eero Koivistoisen euroviisusta Laulu -75.
5.Miesparka 6 pist. eli siis noin jaetulla 3.sijalla... ? oli silloinen suosikkini! ihana säestys... Panula teki tosiaan monta muutakin iskelmää kuin vain sen Olen mikä Olen, että terveisiä sille eräälle tietämättömälle pohjalaiselle toimittajalle.... loistava veto, tyyli enteili jo Vanhojen riekkojen Laulua (-76)
6.Kujakissa 5 pist. hieno ääni Sepolla, olikos hän jotain Hectorin sukulaisia... ? oivallinen teksti, kuinkas muuten, Heikki Harman.... eräs Nuorten Sävellahjan soitetuimpia toiveita...tuolloin.
7.Pitkätukka poikafrendini 4 pist. nätti, sonetti... Pirjon sopraano koristelee kokonaisuuden... ei voi kuin ihailla.
8.Alla Palmupuiden letkeä puolireggae... 3 pist.mainio esitys ilmeineen... oisko Jussin paras SS, ai mutta hitto, se leppoisa kantri-Tennessee on vielä tulossa...
9.Mirella 2 pist.eka laulu joka pisti tosiaan jalkapöydän heilumaan tahdissa... Kirkan uskottava esitys ja Mircea Stanin, romanialaisen muusikon sävellys ja vetopasunaat ym. pelissä... tuttuja ev-karsinnoista -75. Mutta eihän tää tietenkään yllä sen Oh New York hienouden rinnalle. Mukana myös tuolle ajalle tyypilliset Lemmenlaiva -huilukuvio-osuudet, jotka olivat tuttuja myös mm. Kung Fu Taistelee/Frederikin versioimassa esityksessä.
10.Evakkoreki 1 pist. Aivan lyömättömän hyvät ilmeet vikkelällä Erkillä... hauska kokonaisuus mutta kun taso oli näin mielettömän kova niin .....
uskoako vai ei....
OLEN TAIVAASSA.... ! Eläköön suomalainen iskelmä! :ihana:

ennätyksellisen kova äänestysinto kielii siis kautta aikojen kovimmasta vuosikerrasta! ja muutenkin ku aattelee, euroviisut Tukholmassa hienoimmat laulut (ehkä) koskaan, mikä musiikkivuosi !!!
Viimeksi muokannut romualdo, 03 Heinä 2011, 11:07. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja lharju »

SYKSYN SÄVEL 1975

Kamala vuosi. :eiei: Taso oli ihan hirveä - etenkin kun ottaa huomioon, että eletään Syksyn Sävelen kulta-aikaa, ja kilpailun suosio oli huipussaan, ainakin äänestysaktiivisuuden perusteella. Toisaalta, ehkä huonosta tasosta kertoo aika paljon se, että kärkikaksikko keräsi 3/4 kaikista äänistä.

Olikohan kilpailua yritetty tarkoituksella muuttaa kokeilevampaan suuntaan? Paljon oli taiteellisempia lauluja, ja koko tv-ohjelman toteutus oli ihan uudenlainen. Onneksi seuraavat vuodet olivat taas tavanomaisempia.

1. Salomon - Unisatu ****½
Vuoden ainoa piristysruiske. Nuorekasta, menevää ja jopa sopivan mahtipontista. Salomon on ainakin elementissään, ja jos tällaisesta esiintymisestä ei muuten tykkää, niin kai nyt edes camp-mielessä... Laulu on pikemminkin toimiva kuin erityisen taidokas, mutta joskus yksinkertaisuus on valttia.

2. Fredi - Rakkauslaulu ****
Onneksi tässä tekotaiteellisuuksien ja huumoripläjäysten vuodessa oli sentään edes yksi selkeä perusiskelmä. Fredin tuotannon onnistuneimmasta päästä.

3. Erkki Liikanen - Evakkoreki ****-
No, myönnetään, että tutustuttuani ensimmäistä kertaa tähän Revakko-Ekiin pidin tätä ihan mahdottoman hauskana ja kekseliäänä lauluna. Mutta mitään tehosoittoa tämä ei todellakaan kestä, sillä vitsiin kyllästyttyä monotoninen renkutus alkaa vain ärsyttää. Liikasen ilmeet esityksessä olivat kyllä mainiot. :heh: Enkä oikein vieläkään tiedä, miten pitäisi suhtautua lopun Tapio Rautavaara -imitaatioon. :roll:

4. Irina Milan - Miesparka ***+
Että tällaisella sitten neljänneksi puntarissani. :rofl: Kokonaisuus on hämmentävä, sillä teksti on jotain julistavan ja viiltävän ironian välimuotoa, ja taiteellinen sävellys kulkee ihan toisenlaisissa sfääreissä. Aluksi otti suunnattomasti päähän, kun Irina ensin laulaa ja sitten toistaa huutaen, mutta kun siihen tottui, niin toimiihan se ihan kiehtovana tehokeinona. Mutta biisin loppu on ihan asiaa "[ennen aikojaan vanhentunut vaimo] on hyvin, hyvin mielenkiintoinen, hänellä on elämänkokemusta, on kärsivällisyyttä odottaa ja kuunnella. Nuoret miehet pitävät siitä." Eli oodi vanhemmille naisille. :ihana:

5. Jussi & the Boys - Alla palmupuiden ***
Kiitos Jussille kuitenkin illan hauskimmasta esityksestä. Onneksi hän itse myönsi laulun olevan tekemällä tehty, joten minun ei tarvinnut sitä itse päätellä.

6. Hector - Pikku Juulia ***-
Ihan kaunista, mutta ah niin turha jollotus. Kaikki kunnia Hectorille ja hänen mahtavalle 70-luvun tuotannolleen, mutta tämä on aivan sieltä yhdentekevimmästä päästä...

7. Kirka - Mirella **+
Soul-Kirka yrittää karistaa poptähden mainetta itseltään pois ja karisti kannoiltaan siinä samalla kaikki faninsakin. Tästä en juurikaan tykkää. Olen hieman vanhettuani oppinut arvostamaan Kirkan soultuotantoakin, mutta tämä renkutus ei vain viehätä. Säestys on ihan ehtaa soulia mutta itse laulu on hölmö halpahintainen renkutus, jossa hoetaan samoja juttuja koko ajan.

8. Seppo Närhi - Kujakissa **
Närhi on kyllä jäänyt itselleni todelliseksi suomalaisen musiikin oudoksilinnuksi. Hänen laulujensa mystisyys ja hieman erikoiset sanoitukset jossain määrin kiehtovat, mutta en niitä jaksa kuunnella. Onneksi hänen levytyksistään löytyy parempiakin lauluja.

9. Eila Pienimäki - Mikä sinun oikein on **
Oi, miten tyylikäs maailmankansalainen 60-luvun iskelmätyttö Eila Pienimäestä olikaan tullut Amerikassa. :rakkaus: Illan tyylikkäimmän näköinen esitys, mutta ihan käsittämättömän turha ja helposti unohdettava iskelmä. Eikö sieltä 97 ehdokassävelmän joukosta muka löytynyt mitään parempaa laulua, ettei olisi tarvinnut Eilaa ihan Amerikasta asti lennättää Suomeen tämän laulun takia.

10. Matti Bergström - Pitkätukka rakastettuni *
Sori nyt vaan, mutta tämä menee jo yli hilseen. :lohduton:
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ihan hirveän huono vuosi todellakin tämä 1975. Mulla viisi yhden tähden biisiä :heh: .

1. Irina Milan - Miesparka ***
Dramatiikkaa piisaa tässä erikoisessa kappaleessa. Irinan esitys on upea. Onneksi tätä ei ylitulkinnut Oksaska :heh:

2. Fredi - Rakkauslaulu ***
Nättiä Frediä, sievä perusiskelmä.

3. Erkki Liikanen - Evakkoreki **
Pitää laittaa tämä nyt kolmanneksi kun yleinen taso on näin heikko. Ekin esitys on veikeä, itse biisi sellainen "ihan kiva" rallatus.

4. Hector - Pikku Juulia **
Tämä nyt ei todellakaan ole mitään hyvää Hectoria, pikkusievä melodia ja ihan tavanomaiset sanat. Onneksi Hector ei jäänyt tälle tasolle.

5. Eila Pienimäki - Mikä sinun oikein on **
Mitäs tässä nyt laulettiinkaan? Kauhean vanhanaikainen iskelmä jopa omana vuotenaan, laahaava ja tylsä. Tämän pelasti yhdeltä tähdeltä se, etten muista tästä juuri mitään.

6. Kirka - Mirella *
Ihan hirveä alku, eikä paljon parane jatkossakaan. Aivan kamalat sanat, huvittava sovitus. Voi Kirka parkaa. Sijoitin tämän ekaksi näistä yhden tähden viisuista siksi, että olisin voinut katsoa sujuvasti ilman ääntä :rofl:

7. Jussi Raittinen - Alla palmupuun *
Tämä on kanssa yksi niistä "hirveintä ikinä" biiseistä. Ihan mitätön sävellys hölmöillä sanoilla. Lässyn lässyn läpäti lää.

8. Matti Bergström - Pitkätukka rakastettuni *
Ajatushan tässä on ihan hieno, mutta toteutus ei. Kauhean tylsää ja unettavaa.

9. Salomon - Unisatu *
Nuotin vierestä pahasti vetävä laiheliini laulaa aikansa mitäänsanomattoman poppiksen. Karseaa.

10. Seppo Närhi - Kujakissa *
Kun tämä vaan ei osaa laulaa. Kun tällä vaan ei ole edes ääntä. Ja niin tylsää, tylsää. Voiko enää pitkästyttävämpää ollakaan? Närhellä on närhen ääni.
Viimeksi muokannut Hazel, 02 Heinä 2011, 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33363
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kertokaapas, miten Seppo Hovi nousi julkisuuteen. :mitvit: Hänen villapaitamainoksensa oli hauska. :heh:

Hectorin "Pikku Juuliassa" on monta kohtaa, joista tulee mieleen Anna Hanskin "Jos et sä soita". :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

.

SYKSYN SÄVEL 1975

Nonniih.....täältä pesee sitten taas.....meinaan pisteitä ja listasijoituksia......muutaman sanasenkin raapustelen.

.

1. Salomon: Unisatu 12 points

Kiva, menevä biisi. Salomonilla hyvä lauluääni. Ajan hermolla oltiin, kun tuohon aikaan nuo glamrockjutut olivat pinnalla...........Heh, noita sen ajan leveälahkeisia housuja.. :heh:

.

2. Eila Pienimäki: Mikä sinun oikein on? 10 points

Kaunis, tunnelmallinen laulu ja hyvät sanat ja mainio laulaja.
Ahh, ihana Eila nuorena ja niin nättinä, niin nättinä.. :ihana:

.

3. Fredi: Rakkauslaulu 8 points

Fredi osaa kyllä väsätä tällaisia hempeitä, kauniita lemmenlurituksia - mutta hänen lauluäänestään en ole suuremmin viehättynyt.

.

4. Erkki Liikanen: Evakkoreki 7 points

Junttitouhua, junttitouhua - mutta on myönnettävä, että kyllä tämä toimii ja on ihan hauska.

.

5. Matti Bergström: Pitkätukka, rakastettuni 6 points

Pikkunätti instrumentaalikappale viehkoine taustahyräilyineen.

.

6. Hector: Pikku Juulia 5 points

Pidän monista Hectorin lauluista - mutta tämä ei suuremmin kolahda.

.

7. Kirka: Mirella 4 points

Tusinalaulu. En oikein pidä Kirkan jonkin verran rääkyvästä äänestä.

.

8. Jussi Raittinen: Alla palmupuun 3 points

Ei kolahtanut tämä huumoribiisi.

.

9. Seppo Närhi: Kujakissa 2 points

Lattea, laimea laulu.

.

10. Irina Milan: Miesparka 1 point

:lohduton: .......voi minua miesparkaa kun päätäni särkee tämän laulun kuunneltuani..... :jupinaa: ...... :mrgreen:

.

Avatar
Ate
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3480
Liittynyt: 15 Marras 2004, 20:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Ate »

Syksyn Sävel '74

1. Fredi - Avaa sydämesi mulle ****
2. Kisu - Juustossa löytyy ****
3. Pepe Willberg - Taivas itkee ***
4. Paula Koivuniemi & Viktor Klimenko - Yksi vain ***
5. Inga Sulin - Rakkaustaika ***
6. Jukka Kuoppamäki - Väinämöinen **
7. Hector - Lapsuuden loppu **
8. Jussi & The Boys - Metsämökin tonttu **
9. Anki - Marie **
10. Carita Holmström - Jos tahtoo aamuun **


Syksyn Sävel '75

1. Irina Milan - Miesparka ****
2. Fredi - Rakkauslaulu ****
3. Erkki Liikanen - Evakkoreki ***
4. Hector - Pikku Juulia ***
5. Salomon - Unisatu ***
6. Eila Pienimäki - Mikä sinun oikein on ***
7. Kirka - Mirella **
8. Seppo Närhi - Kujakissa **
9. Matti Bergström - Pitkätukka rakastettuni *
10. Jussi Raittinen - Alla palmupuun *
"Kyllä Suomen luonto on sitten kaunis. Varsinkin, kun se palaa."
-Miik-

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2039
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Hapa »

1975

1. SALOMON - Hieno, viivyttelevä ja rauhallinen puhallinalku ja sitten räjähtää! Salomonilla oli kunnon megatähden elkeet ja esitys tanssijoineen oli viimeisen päälle. Euroviisuissa tämä olisi sijoittunut ehkä jopa yhtä korkealle eli toiseksi. Erinomainen vauhtibiisi. *****

2. ERKKI LIIKANEN - Hyväntuulista Ekiä. Hänestä olen aina pitänyt. Biisi on näppärä ja hyvä ralli, jossa erilainen laulunaihe. Klassikko, joka huvittaa vieläkin. Miinuksena se, että Erkki on kyllä varsin heikko suunaukoja. Siis mitä playback-"laulamiseen" tulee. ****

3. IRINA MILAN - Varsin komea vaihtoehtobiisi. Sanat ovat erilaiset ja rohkeat. Ja vaikka en Irina-fani olekaan, niin tulkinta on kyllä täydellisyyttä hipova. TV-kuvaus oli varsin omituinen ja tylsä, oliko syynä Irinan lapsena sokeutunut toinen silmä? ****

4. FREDI - Fredi pysyi omalla rakkauslaululinjallaan. Melodinen ja kaunis kappale, jossa upean mahtipontinen ja euroviisumainen loppu kelloineen kaikkineen. Hyvin ansaittu kolmas sija kisassa. ****

5. EILA PIENIMÄKI - Tyylikästä ja rauhallista. Erittäin mielenkiintoiset sanat oli tehnyt Saukki. Eila näytti tosi kauniilta hyvin istuvassa iltapuvussaan. Melkoinen vääryys tapahtui, kun tämä jäi viimeiseksi. ****

6. KIRKA - Diskosoulia ei Syksäreissä siihen aikaan paljon kuultu. Kiva sovitus ihaninen huiluineen ja diskoefekteineen. Sävellys ei ole kummoinen, mutta Kirka pelastaa vahvalla esityksellään biisin. ***

7. JUSSI RAITTINEN - Pikkuhauska ja hyvin miellen jäävä kappale. Mutta melkoisen sovinistinen. Olis kiva tietää, keitä olivat ne kauniit bikinitytöt (joita Jussikaan ei muistanut) ja kuka oli se nalkuttava lattajalkainen vaimo (Jussin oma?). Samaa tehoa tässä ei kuitenkaan ollut kuin Metsämökin tontussa.***

8. MATTI BERGSTRÖM - Aika vaisuksi jäävä kokonaisuus. Liikaa saman toistoa. Matti katselee koko ajan vain lattian suuntaan ja Pirjo blondiperuukissaan näkyy kaukana taustalla. Plussana se, että ainakin erottui muista. **

9. SEPPO NÄRHI - Olipas latteaa. Väsähtänyttä laulantaa, jonka paras puoli oli silmänruoka, sitähän Sepossa riitti. Suorastaan aneeminen kokonaisuus, jossa pari ok kohtaa kuitenkin. **

10. HECTOR - Suttuinen äänitys ja väsynyt biisi. Hectorin esityskin jää vaisuksi. Tosi tylsä lopetus kisalle. *

Mun mielestä taso oli hyvä, mutta siihen olin pettynyt, että kisassa oli vain kaksi naislaulajaa. Hekään eivät mitään suosikkejani. Marionia, Leaa tai vaikka Ritvaa olisin kaivannut.
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mussiikki Martin Syksyn Sävel '74:

1. Hector - Lapsuuden loppu
2. Fredi - Avaa sydämesi mulle
3. Kisu - Juustossa löytyy
4. Jukka Kuoppamäki - Väinämöinen
5. Carita Holmström - Jos tahtoo aamuun
6. Pepe Willberg - Taivas itkee
7. Paula Koivuniemi & Viktor Klimenko - Yksi vain
8. Jussi & The Boys - Metsämökin tonttu
9. Inga Sulin - Rakkaustaika
10. Anki - Marie

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1775
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Kuva

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1775
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Kuva

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1775
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Kuva
Viimeksi muokannut Mohno, 04 Heinä 2011, 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Pete kirjoitti:Kertokaapas, miten Seppo Hovi nousi julkisuuteen. :mitvit: Hänen villapaitamainoksensa oli hauska. :heh:
Seppo oli jo lapsitähti 1950-luvulla ja esiintyi radiokuunnelmissa. Erityisen lahjakkaana pianistina hän oli sitten 1960-luvulta lähtien monissa bändeissä mukana kosketinsoittajana. Sitten 1970-luvulla tietääkseni valmistui musiikinopettajaksi ja tekikin tätä työtä pitkään ennen kuin kokonaan alkoi 1980-luvulla juontaa ja esiintyä television musiikkiohjelmissa :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jälleen yksi heikko SS-vuosi 1975 järjestykseen...

1. Fredi - Rakkauslaulu ****
Hieno kasvava sovitus, mutta sävelmä on vähän yksitoikkoinen ja sanat menevät toisesta korvasta sisään ja tulevat toisesta yhtä nopsaan ulos.

2. Salomon - Unisatu ***½
Nuoret neidot äänestivätkin aktiivisesti Salomon pullotusta. Itse biisihän on aika simppeli. Salomon oli kyllä loistava laulaja - eikä vain kaunis poika.

3. Erkki Liikanen - Evakkoreki ***
Pikkunäppärä kupletti.

4.Eila Pienimäki - Mikä sinun oikein on ***
Kaikki tähdet Eilan upealle karismalle ja uskomattomalle lauluäänelle.

Lopuista onkin sitten hankala keksiä mitään (positiivista sanottavaa):
5. Seppo Närhi - Kujakissa *½
Näistä turhakkeista vähiten ärsyttävä.

6. Jussi Raittinen - Alla palmupuun *
Lässyn lässyn läpäti lää kertokoon kaiken.

7. Hector - Pikku Juulia *
Loput kolme ovat jo niin etovia, että Hectorin turhakekin ponnistaa sijalle 7.

8. Kirka - Mirella *
9. Irina Milan - Miesparka *
10. Matti Bergström - Pitkätukka rakastettuni *
:nohyi:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33363
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Pete »

tonywerner kirjoitti:Seppo oli jo lapsitähti 1950-luvulla ja esiintyi radiokuunnelmissa. Erityisen lahjakkaana pianistina hän oli sitten 1960-luvulta lähtien monissa bändeissä mukana kosketinsoittajana. Sitten 1970-luvulla tietääkseni valmistui musiikinopettajaksi ja tekikin tätä työtä pitkään ennen kuin kokonaan alkoi 1980-luvulla juontaa ja esiintyä television musiikkiohjelmissa :miettii:
Kaunis kiitos. :hali:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1775
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Syksyn Sävel

Viesti Kirjoittaja Mohno »

tonywerner kirjoitti:Eila Pienimäki - Mikä sinun oikein on ***
Kaikki tähdet Eilan upealle karismalle ja uskomattomalle lauluäänelle.

Tuli ne kuuluisat AntSan viisukyyneleet kun tätä kuunteli :puna:

Vastaa Viestiin