American Idol 2007 ja vanhemmat

Muiden musiikkikilpailujen ja Musiikin arkisto.
Lukittu
Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

American Idol

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Mäkin kävin spoilaamassa itseni jo tuolla ketjussa (IKINÄ EN ENÄÄ MEE SINNE!!!!! :evil: ), mutta silti en meinannu uskoa, että Konsta putoo. Voi tätä murhetta :aivanmaassa: ja voi niitä äänestäjiä :tulta: , jotka jättivät Konstaa äänestämättä tai voi hemmetti sitä sabotaasia :femme: , jos sellainen oli kyseessä :evil: :evil: :evil: ! Ei se Konsta varmaan paras porukasta ole, mutta ei sen vielä olisi pitänyt tippua!!!!! Missä se silmänruoka nyt on :roll: ? Simonissa vai :roll: ? no okei, onhan se Bokin ihan ookoo, mutta ei kuitenkaan Constantinen veroinen!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Simon on kyllä aikas :vonkaus: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

American Idol

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Nadi kirjoitti:Missä se silmänruoka nyt on :roll: ?
Anthony! [size=0]Vaikka toisaalta, enhän minä katsele. :D [/size]
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

American Idol

Viesti Kirjoittaja Miik »

Jónsì kirjoitti:
Nadi kirjoitti:Missä se silmänruoka nyt on :roll: ?
Anthony! [size=0]Vaikka toisaalta, enhän minä katsele. :D [/size]
Ai niinku Irlanti vastaa tämän vuoden viisujen silmänruoasta.. :roll: lol lol ..samanlaisia albiinoja molemmat jätkät.. :p
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

American Idol

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Katsoin jälkikäteen laulut ja Consta oli joukon huonoin tällä kertaa. Se ei ollut vireessä varmaan missään kohtaa. Harmillista silti, että putosi, koska minä katson kokonaiskisaa enkä yhtä osaa. Jos se Scott vaikka jankkaamisella lähtisi: Scott tipu jo.

Kun nyt Constakin putosi, koko Idols-sarjasta hävisi iso pala taas sielua ja persoonaa. Bo sitkuttelee vielä mutta miten pitkään? Arvaan tyttöjen olevan loppupelissä kissatappelussa keskenään. Ja siinä tappelussa budo voittaa pullamössön mennen tullen. Mua jo niin ahdistaa Carrien lavamaneerit. Eikö sen jalkaan koske kun se aina sitä hakkaa?
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Musta ne tytöt vääntelehtii molemmat kiusallisesti, ihan kuin olisi muurahaisia housuissa.

Bo on nyt mun suosikki, Anwar ja Constantine oli ennen. Anwarin putoaminen mua kaikkein eniten suututtaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja Colby »

ashanti kirjoitti:Mua jo niin ahdistaa Carrien lavamaneerit. Eikö sen jalkaan koske kun se aina sitä hakkaa?
Mua taas ärsyttää Bo:n lavamaneerit. Pakkoko sitä mikkitelinettä on raahata joka paikkaan? :roll:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

Colby kirjoitti:Mua taas ärsyttää Bo:n lavamaneerit. Pakkoko sitä mikkitelinettä on raahata joka paikkaan? :roll:
Meidän kotiraatia tämä myös ärsyttää. On niin rokkaria että. :evil:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

American Idol

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Eka kerran eilen Carrie iski muhun. :shock: Bo ja Carrie illan parhaat, Anthony surkein (heittäydyn jo jyrän alle itsenäisesti, Gente ;) ). Skotti ja Antti ulos! Maku mennyt ohjelmasta, ei enää säväytä kovinkaan paljoa. Pikakelauksella katsoin ja kestin juuri ja juuri.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

American Idol

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Miik kirjoitti:
Jónsì kirjoitti:Anthony! [size=0]Vaikka toisaalta, enhän minä katsele. :D [/size]
Ai niinku Irlanti vastaa tämän vuoden viisujen silmänruoasta.. :roll: lol[/size] :p
NO KYLLÄ!

Miten minä en tätä ole huomannut..?
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

Voittaja on paikko olla jomman kumman tytöistä, pojat häviää ihan 6-0!
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Miten se Carrie on niin suppea-alainen? Hieno ääni ja kaunis tyttö, mutta lavalla ei onnistu kunnolla muuta kuin kantri ja kantripopp. Rokki on ihan hirveän kuuloista ja ennen kaikkea -näköistä. Balladitkaan ei oikein tytölle istu. Bo taas on epätasainen, joskus niin hiton hyvä ja sitten taas välillä ihan pihalla. Anthonylla on myös tosi kaunis ääni, mutta jotenkin eksyneen oloinen koko ajan.
Joten suosikkini on nyt Vonzel. Tyttö saa koko lavan säteilemään kilpaa itsensä kanssa. Laulu on välillä yliampuvaa, varsinkin loppuvedot menevät hieman yli, mutta kokonaisuutena mielestäni paras.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

American Idol

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Carrie oli kyllä viimeksi yliveto. mun lista taitaa tällä hetkellä olla:
1. Carrie
2. Vonzel
3. Bo
4. Anthony

Nääpä muuttuu koko ajan .... :cool:

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9540
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja kwak »

Aivan oikeat kilpailijat olivat siinä pudotusuhan alla, mutta itse olisin pudottanut kuitenkin Anthonyn! Todella epävieristä huutoa molemmat laulut! :shock: Onneksi edes Scottista päästiin!

Vonzell on taas askeleen lähempänä voittoa. :mrgreen:
Keep your head high above the water

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9540
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja kwak »

Tällä kertaa pudottaisin Anthonyn. Jotenkin tahditonta ja epävireistä laulua hänellä molemmat kipaleet. Ja lauloiko Carrie ja Anthony saman laulun siinä toisena biisinään?! Olipas fiksua! Carrie tosin veti paremmin. Vonzell on yhä suosikkini, vaikka mikään huippusuoritus tällä kertaa ei ollut. Bon Diili tunanri oli hauska! Arvioisin tämän illan näin:
1. Bo
2. Vonzell
3. Carrie
4. Anthony
Keep your head high above the water

Avatar
Pexi
Siemailija
Siemailija
Viestit: 109
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:18

American Idol

Viesti Kirjoittaja Pexi »

Mikä tämä Vonzellin tragedia oli? Jotain oli siis tapahtunut, kun Paulakin osasi kysyä, kuinka hän voi.

Jännä, että Anthonyn versio kuullosti paremmalta kuin Carrien samasta kappaleesta. Laulaisivat aina kaikki saman kappaleen, niin olis kiva vertailla (tosin ohjelma olisi aika tylsä...)

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

En ole varma, mutta Vonzellin isään se jotenkin liittyi, isähän istui katsomossa ja Vonzellilta tuli itku, kun isästä puhuttiin. Isä tuntui olevan Vonzellille erityisen rakas.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

American Idol

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Nyt minua harmittaa hieman, että Antti pudotettiin. Todellakin lauloi paremmin If you don't know me by now'n kuin Kärri. Lauantain esityksistä Vonsku oli mieleisin. Kärristä en tykkä, en. Bo'kin mieluummin.
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

Olisin mieluiten pudottanut Bon, (Tai kuten me sanomme Buun, eli ruåtsalainen lausuntatapa :mrgreen: ) enkä Anthonya muttei voi mittään.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

En sano mittään, kuiskaan ehkä vaan hiljaa JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

American Idol

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Onko muuten siitä Mariosta kuulunut mitäään?
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kattoko kukaan tänään, tai siis eilen ;) . Bo oli ihan loistava! Se sen veto ilman säestystä, siinä on kyllä ihan valmis stara.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9540
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mä katoin. Musta Bo veti kyllä hyvin ja kaipa se finaaliin pääsee suurimmalla äänisaaliilla. Carriekin lauloi hienosi varsinkin sen Shanian kappaleen viimeisenä. Siitä keskimmäisen kertosäkeestä en meinannut saada mitään selvää, kun Carrie niin huonosti artikuloi sen sanat. Harmi vaan, mutta Vonzell, mun ykkössuosikki, ei ollut tällä kerralla niin vahva kuin muut ja pahoin pelkään että putoaapi huomenna. :'( :'( Nyyh...

Ensi viikolla on sitten jännät paikat, kun finaalijakso tulee lauantaina-sunnuntaina! Toivottavasti mikään viihdeuutinen lehdessä tai netissä ei kerro sen voittajan nimeä, sillä eikös se finaali tullut jo tuossa alkuviikosta? Mä haluun elää sen jännityksen sitten "livenä". :D
Keep your head high above the water

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

American Idol

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Juu, finaali tuli alkuviikosta. Voittaja on mun tiedossa, mutta siellä se pysyykin :mrgreen: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

American Idol

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Sen jälkeen kun Constantine putos, mulla ei ole ollut kamalan selvää suosikkia. Bo oli eilen kyllä niin hyvä, että taitaapi nyt nousta sellaiseksi, vaikka onkin niitä huumepidätyksiä ollut :evil: . Vonzell oli ensimmäistä kertaa mielestäni epävireinen kahdessa laulussa peräti, omansa veti hyvin. Carrie kuitenkin taitaa mennä finaaliin. Saapas nähdä, miten illalla käy!

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

American Idol

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Bo oli paras. Kylmät väreet tuli siitä yksinlaulusta, huh. Vonzell oli ihan kivaa viihdykettä mutta en tykännyt tippakaan Carriesta. Ihankuin äärimmäisyyteen kiristettyä viulunkieltä olisi vingutettu. Selkeä petaus tuomareilta Bon ja Carrien pääsyyn finaaliin mutta odotellaan iltaan...
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

Bo lauloi hyvin, mutta on minulle sellainen ärsyke että toivon että hän putoaa.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

American Idol

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Voi itku mikä tulos :why:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja male »

Tää ei uskalla katsoa Conania kun Idolin tuloksesta puhutaan ihan varmasti tänään. Finaalin lähetettiin USA:ssa saman päivänä kuin eilinen ohjelma ja hän olisi kertonut tuloksen mutta Late Night nauhoitettiin ennen joten tulos tulee varmaan julki tämän päivän ohjelmassa. Silmät kiinni ja sormet korviin.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

American Idol

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Oli jo eilisessä Conanissa, mutta eiköhän tuota juttua riitä täksikin päiväksi.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Lukittu