Ruma Betty

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

UB jatkuu 4. kauden jaksoin lauantaina 23.04.2011 klo 16:45 Neloselta. Mä oon odottanut vuoden,että tämä viimeinen kausi tulee suomeen ja nyt se tulee ihan surkeaan aikaan. No pääasia, että vihdoinkin näytetään uusia jaksoja.

Kuva
LOBODA

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kiitos vihjeestä :peukku: Ei muuta ku muistaa aina laittaa digiboksille talteen ni voi sitten katsella kun itselle sopii :ihana:

Olen myös oottanut, että kolmoskauden dvd-boksin hinta alenisi :niinpa: Mutta ei :draamaa:
Kaksi ekaa kautta löytyy toki hyllystä :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2646
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Speed »

Itse ostin jo tämän neljännen kauden viime vuonna, kun sen Suomeen tuleminen on kestänyt näinkin kauan :niinpa:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Betty :ihana: Marc :ihana: Wilhelmina :ihana:

Tätä listaa vois jatkaa loputtomiin... :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Speed kirjoitti:Itse ostin jo tämän neljännen kauden viime vuonna, kun sen Suomeen tuleminen on kestänyt näinkin kauan :niinpa:
Mäkin katoin jo vuosi sitten 4. kauden.
LOBODA

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Jeejeejeee!!! Tää tulee VIHDOIN!!! (kahden kuukauden päästä :heh: )
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Jee tää alkaa jo tällä viikolla :tuuletus: perjantai 18.03.2011 klo 09:15 Nelonen Perhe. Okei mikä on Nelonen Perhe :niinpa: Ei mulla näy mikään sellanen. Toivottavasti tulee sit oikealta Neloselta myös tai muuten :femme:
LOBODA

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ticoshay kirjoitti:Jee tää alkaa jo tällä viikolla :tuuletus: perjantai 18.03.2011 klo 09:15 Nelonen Perhe. Okei mikä on Nelonen Perhe :niinpa: Ei mulla näy mikään sellanen. Toivottavasti tulee sit oikealta Neloselta myös tai muuten :femme:
Nelonen Perhe on maksullinen kanava, mutta muuan kuppilalainen on väittänyt tämän alkavan myös tavalliselta Neloselta:
Ticoshay kirjoitti:UB jatkuu 4. kauden jaksoin lauantaina 23.04.2011 klo 16:45 Neloselta. Mä oon odottanut vuoden,että tämä viimeinen kausi tulee suomeen ja nyt se tulee ihan surkeaan aikaan. No pääasia, että vihdoinkin näytetään uusia jaksoja.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mutta Nelosen sivuilla ei lue mitään siitä alkaako se ollenkaan sitten normaalilla nelosella http://www.nelonen.fi/rumabetty Nelonen tykkää muunnella aina noita ohjelmatietoja :niinpa:
LOBODA

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Lauantaina alkaa :uujee: 16.45 Wilhelmina Slater <3
LOBODA

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

She's back! <3 Unohdin jo miten paljon rakastankaan tätä sarjaa. :ihana: Olipa varsin jännittävä jakso tänään avaamassa neljännen ja samalla siis viimeisen Ruma Betty kauden. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ihanat tietokoneperhoset <3 No on tästä puolitoista vuotta kun viimeksi tän jakson näin. Enään 20 jaksoa jäljellä :lohduton:
LOBODA

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Ruma Betty palaa sit ruutuun lauantaina! Enää onpi sit 11 jaksoa jäljellä & sitten se loppuu. Nyt jo on aika haikeat fiilikset, kun ajattelen että enää 11 jaksoa & sit se on ohi. Ruma Bettyn kaksi ekaa kautta oli loistavat, kun taas kolmannella kaudella juoni vaan jotenkin lässähti. Tää neljäs kausi taas on ollut tähän mennessä ihan jees :).
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

-kaitsu87- kirjoitti:Nyt jo on aika haikeat fiilikset, kun ajattelen että enää 11 jaksoa & sit se on ohi.
Niinpä. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä en tiedä voinksmä kattoo noita vikoja jaksoja :lohduton: Mä itkin niin paljon viime vuonna kun katoin niitä. Parhaat jaksot vielä tulossa :joojoo:
LOBODA

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7185
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Se on nyt sit loppu :lohduton:.. Tää neljäs kausi oli kyl mielestäni aika hyvä, kun viime kausi ei ollut kovinkaan kaksinen. Mä jään kyllä niin kaipaamaan tätä sarjaa. En voi millään uskoa, että tämä oli sitten tässä. Betty :ihana:. Justin & Austin oli niin ihana pari :surrur:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Kauniisti lopetettu sarja :( Ihana se lopputeksti, kun "Ugly"-sana poistui Bettyn yläpuolelta. Danielin ihastuminen Bettyyn oli vähän päälleliimattua...
Muuten neloskausi oli loistava! Varmaankin paras sitten ensimmäisen :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En katsonut loppuja jaksoja TV:stä, koska niitä jäi jossain vaiheessa aika monta välistä unohdettuani katsoa niitä. Sain sitten neljännen kauden DVD-paketin joululahjaksi ja yllätyin, että sitä oli jo saatavissa Suomessa, vaikka kausi loppui Suomessa vasta syksyllä. No, kaipa se DVD:n saaminen on sit sarjojen kanssa nopeampaa kuin elokuvien kanssa. :mrgreen:

Oon nyt muistaakseni jaksossa nro 13 ja voin vaan sanoo, ett: "herajumala"! Miksei meillä oo noin seksikkäitä ja karismaattisia näyttelijöitä täällä Suomessa? Ihana sarja. <3

Se Danielin velipuoli (en nyt muista nimeä) on kyllä kuuma. :kuolaus: :vonkaus: Tekee vaan mieli saada ittellekin tommonen. <3
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Jakso 16 koko sarjan paras jakso :ihana: at the worlds stage :kups: Ja joo mulla on kaikki kaudet dvdeellä ja katson niitä yhtä paljon kuin aikoinaan frendejä. Mä osaan jo ulkoa mitä ne sanoo niiss jaksoissa. Ugly Betty on parhain sekä tärkein tv sarja koskaan, tai ainakin mun mielestä.
LOBODA

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Meinasin (ehkä) ruveta itkemään ku tää loppu. :'( Joo, viimeyönä tuli katottua loppuun tää. :lohduton:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja escan »

Kaksi mieleen jäänyttä suosikkikohtaustani sarjasta :D




Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruma Betty

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä oon nyt kattonut tätä DVD-bokseilta uudestaan ja täytyy sanoa, ett tää on varmaan mun suosikkisarja ikinä. :ihana: Näyttelijät on vaan kaikki niin upeita ja ihania ja ja ja... yritä nyt näistä sitten väsätä hahmopuntaria. :heh: <3 Ei vaan pysty!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vastaa Viestiin