UMK: osa 2, pe 3.2.

Euroviisut 2012 Bakussa

Ketkä neljä olivat mielestäsi parhaat ja täten jatkopaikan ansainneet?

Mica Ikonen – Antaa mennä
49
21%
Aili – Mun taivas
44
19%
Jari & Taika – Aamuyön ikuisuus
14
6%
Stig – Laululeija
42
18%
Kirahvi nimeltä Tuike – Sinisulkien viimeinen
21
9%
Pernilla Karlsson – När jag blundar
64
27%
 
Ääniä yhteensä: 234

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Yllättävintä tässä jaksossa oli, että ainoa tämän kisan valtavirrasta poikkeava Mica menee jatkoon.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Mica onneksi jatkossa! :tapu:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8929
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Masennuin. :lohduton: Aina suosikkini pudotetaan.
Qaj.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kyllähän tuo toinen erä on selvästi parempitasoisempi kuin tämä ensimmäinen. :roll:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mulla oli vaikeuksia kattoa tätä, koska mua pelottaa toi yks tuomari, joka muistuttaa ihan Simpsoneiden Sideshow Bobia.
What color is your life?

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Margot kirjoitti:Mulla oli vaikeuksia kattoa tätä, koska mua pelottaa toi yks tuomari, joka muistuttaa ihan Simpsoneiden Sideshow Bobia.
No ilmankos tuo persoonapläjäys (omasta-mielestään) oli niin tutun oloinen!

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Margot kirjoitti:Eikö mulle just eilen vastattu, ettei näitä mihinkään eriin ole jaettu? Näköjään on. :heh:

Eiku näköjään se eilinen vastaus olikin, että ei voi tietää.
Voi kultaseni, anteeksi, että täti sinua näin lainailee. Tiedätkös kuka nämä on näihin eriin yllättäen laittanut? Ja miksi ja koska? Vai eikö sinullekaan ole kerrottu mitään?

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Täysin oikeat putoajat. Kunhan saisi vielä Stigin ulos niin olisin tyytyväinen. :ihana:

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Vesna »

Mikä siis oli nyt lopputulos? Mitkä jatkoon, mitkä ei?

Areena on koko tän ajan valitellut yhteysvirhettä :(

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Vesna kirjoitti:Mikä siis oli nyt lopputulos? Mitkä jatkoon, mitkä ei?
Jari & Taika ja Kirahvi nimeltä Tuike putosivat.

Muut (Pernilla, Stig, Aili, Mica) jatkoon eli klubikeikalle.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Margot »

TantePätsi kirjoitti:
Margot kirjoitti:Eikö mulle just eilen vastattu, ettei näitä mihinkään eriin ole jaettu? Näköjään on. :heh:

Eiku näköjään se eilinen vastaus olikin, että ei voi tietää.
Voi kultaseni, anteeksi, että täti sinua näin lainailee. Tiedätkös kuka nämä on näihin eriin yllättäen laittanut? Ja miksi ja koska? Vai eikö sinullekaan ole kerrottu mitään?
Siis mähän en tiedä mitään ja oon koko ajan enemmän sekaisin. :rofl: Eilen tai joskus lähiaikoina kyselin, että onko nää nyt jaettu kuuden eriin, ja täällä kuppilassa vastattiin, että voi olla niin tai voi olla olematta.
What color is your life?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Pakko tämä nyt on sanoa: kun katsoi ensin Voicen ja sitten tämän niin kyllä oli aivan helvetin surkeeta laulua ja olemista siellä lavalla monella. Eikä YLEn kuvaamiset yhtään auttaneet asiaa, eikä miksaukset. En tajua kuinka YLEn äänet on aina niin ankeat ja raa'at. Tuossa tilanteessa Micaa on niiiin helpottavaa katsoa ja kuunnella kun siihen voi luottaa.

Kyllä silti olisin Kirahvin päästänyt jatkoon :heh: , sehän on tämän UMK genren tinkimätön huipentuma, ainoa oikeasti uuden musiikin tavalla briljantti (stigillä on vaan hitti, muutoin se on täysin epäaito joku göstasundqvist-pastissi), miksi ne tuomarit nyt alkoi mamoilemaan sitten :draamaa: :heh:

E: ja tiedän kyllä että tässä umk genressä ei oikeastaan saa osata laulaa, koska hyvin laulaminen = mautonta ylitulkintaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä mietin tossa äsken katsoessani ohjelmaa näin: :sohva: , että JOS joku ulkomaalainen viisufani näitä karsintoja katsoisi, niin hän tulkitsisi Stigin kappaleen ja esityksen varmasti huumoriviisuksi. Mutta olin vähän ymmärtävinäni, ettei se ollut ihan tarkoitus...? Biisissä oli ihan kivoja hetkiä, mutta arvostan kunnon laulua niin paljon, että en ihan faniksi ryhtyisi. Pernillan biisi on kuunneltuna paras, Micalla taas oli paras esitys, mutta kappale sellaista tusinaradiohuttua jota en kestä kuunnella kyllä yhtään. Muut biisit ja esitykset olivat ihan kauheita, mutta olenkin nirso.
ta1ja kirjoitti:
E: ja tiedän kyllä että tässä umk genressä ei oikeastaan saa osata laulaa, koska hyvin laulaminen = mautonta ylitulkintaa.
Näin minäkin olen käsittänyt :joojoo: Eli en liene kohderyhmää.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1651
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Hauskasti tosiaan kaikki rokimmat toisessa lähetyksessä. Lopputulos ihan jees vaikka Kirahvi olikin aika ihana<3 Kokonaiset kappaleet oisin halunnut kuulla. Surullista vai surkuhupaisaa kun vain Pernilla ja Aili kuulosti osaavan laulaa :mitvit: Ailin piisi on muuten vaan ihan kamala.Katsoin ihan mielelläni.
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30536
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Margot kirjoitti:Eiku näköjään se eilinen vastaus olikin, että ei voi tietää.
Vastaus kaikkiin UMK:ta koskeviin kysymyksiin on, että ei voi tietää.

YLE voisi muuten upata kokonaiset esitykset Areenaan meidän friikkien ruodittaviksi. On ne kuitenkin kuvattu kokonaan eikä vain viimeinen minuutti tai puolitoista kustakin. :heh:

Ja joo, aika lailla ta1jan linjoilla mitä esityksiin tulee. Paitsi etten jaksa arvostella puolikkaita esityksiä.
Violette kirjoitti:JOS joku ulkomaalainen viisufani näitä karsintoja katsoisi, niin hän tulkitsisi Stigin kappaleen ja esityksen varmasti huumoriviisuksi. Mutta olin vähän ymmärtävinäni, ettei se ollut ihan tarkoitus...?
Escnationilla sitä ruodittiin ohjelman aikana näin.
The guy looks hideous but the song is kinda catchy. [R] - Sérgio - 20:18:16
Exactly. Keep the song, throw out the singer! [R] - DeeVee - 20:19:29
ATROCIOUS. he has NO stage presence at all... [R] - Danniiboy - 20:18:31
Crappy ;) [R] - Jortsu - 20:18:35
Itse kappale oli saanut palstalla jopa varovaisen positiivisen vastaanoton (kuten UMK:n kattaus yleisestikin ottaen) mutta tämä Stigin itselleen "laulaminen" ei viisuissa toimi. UMK:ssa kelpaa ainakin raadeille ja finaalipaikkaa voi pitää jo nyt selvänä. Katsotaan sitten, mitä kansa on mieltä. Hiukan pelottaa.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Ikävää kun akuankka13:n suosikki putosi.

Minun mielestäni jatkoon menijöistä kaksi oli hyviä mielestäni, pidän Stigin sekä Pernilla Karlssonin lauluista, sitten yksi keskinkertainnen ja yksi ei niin kiinnostava laulu. Kaikin puolin olen siis tyytyväinen kun molemmat tämän perjantain suosikkini menivät jatkoon.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8168
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja hra47 »

+ Viisut + kirjoitti:Pernilla jatkossa :tuuletus: :tuuletus:
Ei tuo nyt mikään niin suuri ylläri ollut, että ansaitsisi tuuletuksia...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

"he has NO stage presence at all!"

Tämä Stig tuo mieleen Espanjan YouTube-viisuilijat. Täti aina luuli, että ne olivat huumoria, niin kuin tämä Stig-poikanenkin, mutta se on siis vakavissaan?

Viisuihminen
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 07 Touko 2011, 20:50

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Viisuihminen »

Jollain omituisella tavalla toi Stigin Laululeija on alkanut viehättää..
Mutta mutta... Heti ohjelman aluksi korostettiin taas, että nyt ei olla valitsemassa euroviisuehdokasta tvs. Mä olen kyllä niin vanhanaikainen, että jos UMK:ssa ei ole tarkoitus valita euroviisuedustajaa, niin sitten olisi parempi järjestää omat kisat sitä varten edelleen.
Mun mielestä on turha tehdä lisää tälläisiä Idols-tyyppisiä kisoja. Euroviisukarsinnat ovat olleet harvoja telkkuohjelmia, joita on yleensä tullut katseltua.
Suorastaan harmittaa :jupinaa: mutta toivotaan, että jollain omituisella tavalla tulee valikoiduksi kappale/esiintyjä, joka pärjää euroviisuissa.

Mitä vikaa muuten muka kunnon menestymiskelpoisessa euroviisussa :jupinaa: ??

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tietenkin se Stig on vakavissaan. Se on omaksunut täysin, varmaan niin ettei enää itse tajuakaan vetävänsä roolia, sen gösta sundqvist - juidce leskinen - martti syrjä roolin, ulkomaalaisella hipsterismillä kuorrutettuna, ettei tajua että tuo ei ole Gösta tai Juice tms vaan Stig, fanittaja.

Todella ärsyttävää, että noin surkeaa laulamista - biisi on kiva, ansaitsisi niin paljon parempaa, kepeän meoldisen ilmavan musikaalisen äänen. Silloin puhuttaisiin hyvistä mahdollisuuksista.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5977
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Viisuihminen kirjoitti:Jollain omituisella tavalla toi Stigin Laululeija on alkanut viehättää..
Mutta mutta... Heti ohjelman aluksi korostettiin taas, että nyt ei olla valitsemassa euroviisuehdokasta tvs. Mä olen kyllä niin vanhanaikainen, että jos UMK:ssa ei ole tarkoitus valita euroviisuedustajaa, niin sitten olisi parempi järjestää omat kisat sitä varten edelleen.
Mun mielestä on turha tehdä lisää tälläisiä Idols-tyyppisiä kisoja. Euroviisukarsinnat ovat olleet harvoja telkkuohjelmia, joita on yleensä tullut katseltua.
Suorastaan harmittaa :jupinaa: mutta toivotaan, että jollain omituisella tavalla tulee valikoiduksi kappale/esiintyjä, joka pärjää euroviisuissa.

Mitä vikaa muuten muka kunnon menestymiskelpoisessa euroviisussa :jupinaa: ??
Mua ärsyttää, kun joka jakson alussa pitää mainita ettei olla etsimässä euroviisuedustajaa. Kylläpäs ollaan! Ei tätä kisaa kukaan kattelis, jos palkintona ei olis matka Bakuun.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Soppis »

TantePätsi kirjoitti:Tämä kilpailu ei siis kiinnosta ketään, koska koko foorumi on tyhjä?
Ajattelin, että on kai parempi olla sanomatta mitään, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Mutta jospa pienellä negaatiolla jätetään merkki vuoden 2013 Suomen euroviisukarsintojen kohdalle.

Näin ennen vuoden 2012 presidentinvaalisunnuntaita, elämme kliimaksia, mitä tulee ihmisten makuukammarin tapahtumien tyypin analysointiin.

Silti, noi Vallun vaakamambot ja heterohokemat voi leikata suoraan roskikseen tai elävän arkiston suljettuun mappiin ÖÖÖ. Ai niin. Tämähän olikin UMK. :hiips:

Biisintyngistä ei kai muuta ukistavaa, kuin plussaa Pernillalle ja hitunen Ailille.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Soppis kirjoitti:[Silti, noi Vallun vaakamambot ja heterohokemat voi leikata suoraan roskikseen tai elävän arkiston suljettuun mappiin ÖÖÖ. Ai niin. Tämähän olikin UMK. :hiips:.
Ja lisätään Hietamäen esinahoilla. Mietin että jos nuo olisivat olleet vaikka perussuomalaisten vaalivalvojaisissa lausuttuja niin iltapäivälehdet huutaisivat ja umkilaiset itse liehuttaisivat "konservatiivit ovat tyhmiä" tutkimuksia ja kaikki olisi aivan hirveetä, mutta kun nämä ovat niitä tämän maan makueliittiä :hihi:, liberaaleja, fiksuja ja ennakkoluulottomia :hihi: niin tuohan on vaan niin vapautunutta :heh:

Ei mitään kaksimielisiä juttuja vastaan, ellei se ole itsetarkoituksellista ja sisällä sokeutta omaa itsekorostusta ja siihen liittyvää ennakkoasenteellisuutta kohtaan ...
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Nellie
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 61
Liittynyt: 18 Maalis 2010, 23:42

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Nellie »

Minua ärsyttää myöskin se, että ei muka etsitä euroviisu-edustajaa. No, pitäisiköhän ylen sitten järjestää joku kilpailu, jotta löytyisi HYVÄ edustuskipale Bakuun :jupinaa: . Pernilla oli näistä ainoa siedettävä, muista en tykännyt yhtään. Ja haluan korostaa, että vika ei ole esiintyjissä tai biiseissä. Vika on ilmeisen huonossa musiikkimaussani. Mutta sehän riitää, jos eurooppa tykkäisi...

Hometown
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 270
Liittynyt: 16 Tammi 2009, 22:47

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Hometown »

Idols-formaatin kopioiminen ärsytti nyt vielä enemmän kuin ensimmäisessä jaksossa, kun näyttää siltä, että siitä on kopitoitu vain huonoja puolia. Kykykilpailuohjelmissa annetaan kilpailijoiden sentään esittää koko ohjelmanumeronsa eikä siitä näytetä vain puolikasta tai sinnepäin. Kykykilpailujen tuomarit joutuvat myös perustelemaan ratkaisunsa julkisesti ja jokainen erikseen, eikä sitä korvata pätkillä tuomariston huulenheitosta tai irrallisilla otoksilla, joissa kehutaan aivan tolkuttomasti tuotantotiimin suosikkibiisiä. Mutta saivatpahan katsojat kuitenkin tutustua kunnolla kisan tuomariston sielunmaisemiin, heidän herkkyyteensä jatkoon valitun upean musiikin äärellä.

Avatar
MrMemory
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

Ihankko oekkeesti se "fanisuosikki" selviää vasta siellä klubikeikalla?! Kauheen reilua sen kannattajille, etteivät osaa tulla sinne klubi keikalle kannattamaan. :draamaa: Ai niin mutta kyllähän se artisti varmaan jo itse tietää (on kuullut jo lokakuussa) ja saa itse asiaa promota vaikka maikkarilla Korkojen kera-ohjelmassa. :mrgreen: Ai että mä tykkään tästä formaatista! Tuenko oikeasti tv-lupamaksullani tätä ohjelmaa? :rofl:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

^ Hietamäki...80- luvun permanentti, tennissukat ja esinahat yhdistettynä "musiikkiasiantuntemukseen". Jepjep. En ole ikinä tajunnut kyseisen herran läsnäoloa viisuissa ja Uuden Musiikin Kilpailussa tajuan vielä vähemmän.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Miksiköhän Yle ei halua etsiä euroviisua? Suomen paras tulos saatiin kuitenkin silloin, kun oikeasti etsittiin kisoissa pärjäävää ehdokasta. Hienostuneet juryt ovat yleensä tehneet nollatulosta. Ai niin, Suomessa on hienoa, kun ei pärjätä tällaisissa ulkokultaisissa kisoissa.

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Leo »

Tämä osa oli tv-lähetyksenä paljon miellyttävämpi seurattava kuin viikontakainen sillisalaattilähetys. Nyt sai jo kuulla kappaleitakin muutaman sekunnin pidempään (ajatellen kaikkia niitä, jotka eivät ole biisejä käyneet netissä kuuntelemassa). Tuomareilta muutamia alatyylin mukavitsejä, joita ei olisi tarvinnut lähetykseen laittaa. Loppujen lopuksi jatkoon pääsivät aikalailla mieleiseni artistit:

Pernilla Karlsson: todella hieno kappale ja kaunisääninen Pernilla. Nyt vaan esiintymistä hiomaan :ihana:
Aili: mahtava kappale ja Aili on - jännityksestään huolimatta- musiikin ammattilainen. Biisiä vähän latisti banjon korvaaminen harmoonilla studiossa. Banjo mukaan livekeikalle :ihana:
Mica Ikonen: rennoin ja varmin illan esiintyjistä. Kappalekin on puntarissani nousussa.
---------
Stig: Kappale on kiva ja tarttuva. Minua mietityttää edelleen, onko tämä nyt huumoribiisi vai jotakin muuta. Ihan hyvä, että laulutunteja aletaan ottaa tässä vaiheessa. Työ on kuitenkin aika pitkäjänteistä, että ihan muutama tunti ennen mahdollista finaalia ei riitä. Tarvetta laulutunneille oli kyllä kuultavissa :hiips: En olisi päästänyt jatkoon.
----------
Kirahvi nimeltä Tuike: Olin samaa mieltä: ei jatkoon.
Jari & Taika: Tämän olisin Stigin tilalle laittanut jatkoon. Kaunis euroviisumaisen melodinen kappale (anteeksi, sellaista ei etsitty :puna: ),mutta kaunis, aito, vilpitön. Kotimaisille lavoille hyvin sopiva biisi, jota stetsonit vielä alleviivasivat. Nyt ne olisi voinut ottaa pois.

Toinen erä on aika tasainen. Pitää kuunnella biisejä vielä lisää.

Viisuihminen
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 91
Liittynyt: 07 Touko 2011, 20:50

Re: UMK: osa 2, pe 3.2.

Viesti Kirjoittaja Viisuihminen »

Mikä tää klubikeikka oikein on??? Se vilahti siinä ohjelmassa, mutta mä oon niiiiiiiin pihalla :niinpa:

Mitenköhän tästä uudistuksesta oikein selviää :lohduton: ... Musta on ollut aina niin kiva seurata euroviisukarsintoja ja euroviisuja. Ja tämä foorumi mielipiteineen on ihan mahtava :tapu:

Täytyy antaa vissiin YLElle tulikivenkatkuista palautetta. :jupinaa: :jupinaa:

Lukittu