Parturit ja kampaamot

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Nyt kampaajareissu on tehty! Hiukset lyhenivät reilusti, ainakin 20 cm ja uusi väri on pirtsakka. Nuori kampaaja sai miettiä värin rauhassa ja toteutti sen ammattitaidolla. Mielialakin kohosi huimasti!! :D :D
Belgrad 2008!!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Voehan nenä. Tää testas taas värjätä päätään. Ostin tollasen Lorealin pakkauksen jossa on se väri ja sit joku raidotusväri samassa paketissa. 25 minuuttia annoin vaikuttaa niinku ohjeessa luki mutta mitään ei tapahtunu. Edelleen nää on mustat :roll: oisko mustille hiuksille pitäny sit antaa vaikuttaa pidempään tai jotain? Ei tossa ainakaan mitään lukenu ja lopputuloksen piti olla vaalean ruskehtava...tai edes ruskehtava.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Katinka kirjoitti:Tasan ei käy onnenlahjat!! :roll: :/
Tuli mieleen tuosta sanonnasta eräs tositarina hiuksiin liittyen.

Äiti kertoilee tätä joskus ja taisi enonikin joskus naureskella tällä jutulla nuoruudestaan. Lauantai-iltaisin äidin toisella siskolla oli aina kauhea kiire saunaan, että ehtii hiukset laittamaan tansseihin lähtiessä ja siihen tarvitsi piippaussaksia ja jos vaikka mitä sen aikaista välinettä, että sai sievät kiharat (mokomakin hienohelma-akka :evil: ). No, enoni oli kuulema tullut vihellellen saunasta ja mennyt peilin eteen painenelemaan siihen aikaan kauniita kuparinpunaisia, luonnonkiharia hiuksiaan laineille. Ja sai ne muutaman minuutin työllä siinä pysymäänkin. Tässä vaiheessa tätini oli yleensä kiukkuisena tokaissut: "Hitto, tasan eivät käy onnenlahjat. Nuokin kiharat on ihan väärään päähän ännettu..." Ja enoni jatkoi vain viheltelyään... :D
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

JeSSSe kirjoitti:oisko mustille hiuksille pitäny sit antaa vaikuttaa pidempään tai jotain? Ei tossa ainakaan mitään lukenu ja lopputuloksen piti olla vaalean ruskehtava...tai edes ruskehtava.
Yleensä hiusten väriä ei voi muuttaa alkuperäistä vaaleammaksi muuta kuin blondaamalla. Eli jos haluat mustat hiukset vaaleamman ruskeiksi, ensin pitää blondata oma väri ja sitten vasta värjätä. En suosittele tekemään sitä kotona.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Niin ei ehkä kannatakkaan kotona. Mie tein kotona värinpoiston ja sitten ruskeet siihen päälle (mustahiuksinen kun oon aitona) ja hiukset muistutti olkikasaa, ehkä vähän kuivu :D lol
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Violette »

Näin on näreet, kuten Hazel tuossa ylempänä sanoi. Väriä voi tosiaan vain muuttaa tummemmaksi. Blondausaineet ovat sitten niitä, jotka vaalentavat. Käsittääkseni pakkauksissa on aina mainittu, minkä värisille hiuksille ne sisällä olevat tökötit on tarkoitettu. Suosittelen siis lukemaan pakkausselosteet jo kaupassa ettei mene rahaa hukkaan - ja pahimmassa tapauksessa tukka pilalle :eeek:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Minulla on aika tummat hiukset, värjätty siis ja jos värjään astetta vaaleammalla niin ainoastaan juurikasvu näkyy sillä vaaleammalla värillä. Eli jos on jo valmiiksi tumma väri alla niin se kyllä vaatii vaalennustököttiä että saa uuden värin kokonaan päähän. Ja tietenkin se on hiuksille kova rasitus jos ensin vaalentaa ja sitten taas värjää jollain muulla värillä siihen päälle. Kotikonstein tuon yrittäminen on riskialtista, oli sitten pitkät tai lyhyet hiukset. Mustiinkin hiuksiin saa raitoja, mutta sen jättäisin ammattilaisen huoleksi :)

Noista väreistä itse suosin tummaa, mutta koskaan en osta sysimustaa väripakettia. Enää. Tummanruskea värisävy tekee luontevamman lopputuloksen jo luonnostaan tummiin hiuksiin. Minunkin hiukseni näyttävät mustilta, vaikka käytän vain sitä tummanruskeaa. "Black noir" saa kasvot näyttämään ihan kalkkilaivan kapteenilta, vaikka olisi ruskettunut. Mutta makuasia, sanoi kissa kun mummolla pöytää pyyhki.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mä koitin sitä pakkausta lukee siellä kaupassa ja sit vaan päädyin tulokseen, että: JOOJOO, kyllä mä onnistun!

Mutta eipä se sit onnistunukaan niinku mä olin ison pääni sisällä ajatellu ja väri oli ihan sama. Mutta mutta...virheistä oppii! Mun luulis olevan aika viisas jo kun niitä virheitä tulee vähän väliä :mrgreen: ehkä sit ens kerralla pitää mennä ihan parturiin värjäyttämään, vaikka se hunajaa maksaiskin. Pitää jättää noi autonkolhimiset vähemmälle niin on sit rahaakin :twisted:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Tuota noin, minä olen jopa ajatellut, että nuo värjäämiset voivat vaikuttaa kohtalokkaasti hiuksiin. Voisiko olla näin?
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Normaalilla värjäämisellä silloin tällöin ei mitään järkyttävää saa päälleen tehtyä. Itse värjään noin kolme-neljä kertaa vuodessa hiukset, muutaman kuukauden välein. Silloin kun juurikasvu näkyy liian selvästi. Eikä ole tukka tippunut tai harventunut. Eri asia on jos käyttää esim. blondausainetta ja siihen päälle jotain epäsopivaa soosia. Helposti saa hiukset pilalle.

Jukka, jos tarkoitat hiusten harvenemisen yhteyttä värjäyksiin niin siinä on perää varmaan sitten, jos värjää toistuvasti liian tiuhaan tahtiin vuosikausia hiuksiaan? Muuten ei voi syyttää kuin perintötekijöitä ja hormoneja. "Miestyyppisessä" kaljuuntumisessa on kysymys perintötekijöiden ohjaamasta, testosteronin vaikutuksesta tapahtuvasta hiustenlähdöstä. Uskon että terveellä järjenkäytöllä värjäämisen ja hiusten hoitamisen suhteen värjäämisestä ei ole hiusten kasvulle haittaa.

Useimmiten koko kuontaloa ei tarvitse aina uudelleen ja uudelleen värjätä, vain juurikasvu, jos on tyytyväinen samaan värisävyyn. Latvoissa väri säilyy kyllä pitkäänkin, suotta rasittaa moneen kertaan jos ei väri siitä muuksi muutu. Huonokuntoiset/monihaaraiset latvat sitten vaan leikkauttamaan välillä. Kaikki värit eivät ole yhtä voimakkaita, on kevytsävytteitä ja muutamassa pesussa lähteviä vastineeksi kestoväreille ja vaalennusaineille. Jokaiselle löytyy jotain jos piristystä hiuksiin kaipaa.

Väriaine kuivattaa hiuksia mutta hiusväripaketeissa on nykyään varmaan kaikissa jonkinlainen suojaava tehotiiviste latvoille ennen värjäystä. Ja shampoota sekä hoitoainetta värjätyille hiuksille notkuvat kaupan hyllyt. Plus tehohoitoja yms. öljyjä päänahalle. Yhtä lailla värjäyksen jälkeen hiuksista tulee pitää huolta, tai ne kirjaimellisesti roikkuvat mukana!

Olikos Claracairo parturikampaaja, vai mitäs minä muistelin viisuhörhödokkarissa nähneeni...? Vai onko Clara vain Muziksen hoviparturi? ;)

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Violette »

Väriaineethan ovat nykyisin hyvin hellävaraisia ja hoitavia. Itse asiassa hiusten värjäämisestä on hiuksille varmaan jopa enemmän hyötyä, sen verran hoitavia ne aineet ovat. Etenkin, jos värjää hiukset värillä joka on melko lähellä omaa, luonnollista sävyä. Vaalennusianeet ovatkin sitten jo asia erikseen, ne haurastuttavat hiusta aika paljonkin. Mutta kyllähän nekin kehittyvät koko ajan hoitavampaan suuntaan :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mun tukka on oikeasti semmoinen maantienharmaanruskea ja kuiva kuin olkikasa, mutta käytän sellaista ruskeeta kevytväriä muutaman kuukauden välein, sillä mulle sopii paljon paremmin ruskea tukka kuin semmonen hailakka. Juurikasvuakaan ei juuri tule, kun se väri lähtee silleen pikku hiljaa pois. Värikin pysyy siis tasaisena tukassa. Kuivuuskin lähtee värjäyksen jälkeen heti pois ja tukka tuntuu taas semmoiselta normaalilta ja helpommin asettuvalta.

Tää viesti kuulostaa ihan joltain ostos-tv:n hiusvärimainoksen käyttäjän suosituksilta! :rofl:
Keep your head high above the water

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja itikka »

Muutamia vuosia sitten tuli vielä aika ahkerasti itse värjäiltyä hiuksia, yleensä blondiksi. (Pienenä kun olin pellavapää ja sitten se aikuistuessa alkoi muuttumaan maantien väriseksi... jäi KAUHEET traumat... lol )

Nykyään en jaksa leikkiä noiden kotivärien kanssa... helpommalla pääsee parturin hoitaessa homman. Sen myötä on myös alkanut tämä tumma kausi. Yhdeksi kesäksi tarkoitettu kokeilu on jo venähtänyt muutamaksi vuodeksi. Sävyt kyllä vaihtelee aika radikaalisti - punertavasta ruskean kautta pikimustaan, mutta vaihteluhan vain piristää. Ja innostuksesta riippuen väri vaihtuu n. 4-6 kertaa vuodessa.
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Juu, mä nimittäin käytän hiusgeeliäkin hyvin vähän, sillä geelin jälkeen tuntuu hiuksia lähtevän enemmän kuin sallitusti...
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Jos pistää jonkun toisen sotkemaan sen blondausaineen hiuksiin. :cool: Mutta ei se ole kovin aito blondi, vaikka sellaisen haluaisin. Kauhean epäaidon näköinen. :(
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Nyt on hiukset värjätty Ultra-kirkkaalla beigella lol Blondiii.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Oma väri puski ikävästi mustan alta läpi ja käväsin ostamassa värinpoistoainetta. Tuli aikas siisti! Sivuilta, jossa oma väri oli enimmillään, tuli ihan vaaleeks mutta päältä on sellasta valkosta pohjaa ja sen päällä oranssia..tää tykkää! Ei tartte sittenkään värjätä tähän päälle tummaa ku tääkin onnistu :D
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja male »

Tuossa mietittiin siskon kanssa että onko oikein että miehiltä ja naisilta otetaan eri hintoja. Ruotsissahan tuli laki että samat hinnat on oltava. Hänen mielestään naisten hiukset on paljon helpompi leikata kuin miesten, minä en sitten tiedä mitä uskoa...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja r0b »

No mulla on värjätyt ruskeat hiukset. Tarina on tälläinen:

Mulla oli blondit (värjätyt) kauan, kunnes halusin värjätä ruskeeksi. No värjäsin, ja hyvät tuli. Sitten blondasin -> ja taas ruskeaksi.

No, sitten mulla oli ihanan pitkät hiukset ( silmien alle etuhiukset ) ja ruskeat. Oli perjantai, ja sit lauantaina oli kevätjuhla. No mäpä sain hyvän idean! Haluan blondit. :rofl: Äiti on parturi-kampaaja, ja sano että siitä tulee oranssi, kun värinpoistolle teet, kun se ei jaksa vaalentaa sitä. No mä silti halusin. Ja kas kummaa! Mun ihanan pitkät hiukset oli ihan JÄRKYTTÄVÄN oranssit. :rofl: Ei siinä muu auttanu, kun kaupat oli jo kiinni, että leikataan niin lyhyeksi, että ne saa pystyyn. Ne leikattiin, eikä ollu niin oranssit, ja niillä kehtas mennä kevätjuhlaa.

Sitte värjäsin takaisin ruskeeks, ja ruskeena aion pitää. :mrgreen:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ihailen parturikampaajia, joilla on näkemystä. Mun entisellä vakkarileikkurilla oli näkemystä, mut sitten hän muutti eri paikkakunnalle. :'( Mistäköhän löydän yhtä hyvän?
Ei varmasti ammatti helpoimmasta päästä. Epäonnistunut leikkaus voi pilata pahimmassa tapauksessa toisen minäkuvan. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja r0b »

Aivan! Osuit asian ytimeen. :D
Onnea etsimiseen. :peukku:

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja itikka »

Tää pääsee tänään taas käsittelyyn... OIKEESTI... tää on ollut niin laiska ja saamaton, ettei ole Kiovan jälkeen käynyt parturissa... :shock:

Mutta muutaman tunnin päästä taas näkee millainen "visio" G:lla tänään on ollut tän päästä... ;)
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Naali »

itikka kirjoitti:Tää pääsee tänään taas käsittelyyn... OIKEESTI... tää on ollut niin laiska ja saamaton, ettei ole Kiovan jälkeen käynyt parturissa... :shock:
Ehheh. Minä en ole käynyt pariin vuoteen. Äitileikkurillakin käyn vain noin puolen vuoden välein. Juuri viikko sitten pätkäistiin taas aika pätkät. Lyhyemmät hiukset ovat pirtsakammat ja vähemmän hipit. :D
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Mulla on taas edessä se iso urakka, että uudesta kaupungista pitäisi löytää se yläpään ammattilainen, jonka käsiin uskaltaa hiuksensa antaa... Kaikki vinkit tervetulleita :mrgreen:

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja itikka »

Tää yllätettiin ja NYT TÄÄ ON BLONDI!!!! :peukku:

AIKU se parturi luki tän ajatukset... itsellä oli tosin vasta syssymmällä tarkoitus vaihtaa pitkästä aikaa takaisin blondi-lookkiin, mutta käyhän tää näinkin... eli Jongulla inisee blondi-itikka! ;)
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8813
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Soppis »

BLONDI! itikka on blondi! Miten tämän nyt käsittää, kun on ollut ihan muunvärinen itikka aiemmin :peukku:

Mutta kiva että itikka sai parturilta uuden lookin, ihanaa! :tapu:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Blondius sopii kesään, kuulostaa hyvältä. :cool:
Eiks Papalle se G kelpaisi, kun samassa kaupungissa on?
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1862
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Olen edelleenkin tyytyväinen kesäkuussa ottamaani hiusväriin ja lyhyempään kampaukseen. Pian kai pitäisi mennä uudelleen. :D Taidan mennä samalle kampaajalle uudelleen.
Belgrad 2008!!

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja r0b »

Äiti on ammatiltaan parturi-kampaaja, tosin ei nyt tee sitä työtä.
Mun ei muuta tarvitse, kun kävellä keittiöön. :mrgreen:

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja itikka »

Fly7 kirjoitti:
Hui tunteeko sua enää kun se inisee niin vienosti lol lol ;)
Heh... vienoudesta en tiedä... enkä tunnistamisesta....
Duunikaverit ihmettelivät aamupäivän että kuka tän työhuoneessa istuu, kunnes yksi äsken uskalsi tulla sisälle... täähän se oli, mutta eivät blondista takaraivosta tunnistaneet... lol
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Vastaa Viestiin