Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Euroviisut 2012 Bakussa

Loreen - Euphoria

*****
130
62%
****
35
17%
***
23
11%
**
15
7%
*
6
3%
 
Ääniä yhteensä: 209

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Jollain naisella oli tänään kirppiksellä Euphoria soittoäänenä. :peukku: Yllättävän kova suosio on kyllä tällä biisillä, ihan radiohitistä voi jo kyllä puhua kun esim. NRJ soittaa kovastikin tällä hetkellä.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Mun mielestä tällä ei kuitenkaan ole mitään suuria toiveita raatisuosikiksi. :miettii: Viime vuonnakaan tälläiset nykyaikaisemmat popbiisit eivät pärjänneet raatien pisteissä kovinkaan hyvin.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

^Jos raadeille kehotetaan samaa linjaa kuin viime vuosina (siis bongata potentiaalisia radiohittejä), pitäisi tällä olla oikein hyvät mahdollisuudet raatiäänien kannalta. :joojoo:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Viime vuonna raatien pisteiden kärjessä olivat jazzbiisi, rauhallisempi popbiisi ja poprock. Eniten tätä muistuttava biisi oli sijalla 6., Irlannin Lipstick, mutta sekin eroaa tästä kovasti.

Puhelinäänestyksen Loreen saattaa voittaa, mutta raadit ratkaisevat tämän lopullisen sijoituksen. Voihan se olla, että raadit tykästyvät tähän, mutta en jaksaisi uskoa edellisten vuosien perusteella.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Samiasd kirjoitti:Viime vuonnakaan tälläiset nykyaikaisemmat popbiisit eivät pärjänneet raatien pisteissä kovinkaan hyvin.
Vähän niin kuin Melodeilla kun raadit jättivät Loreenin nollille? :mitvit:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Jónsì kirjoitti:
Samiasd kirjoitti:Viime vuonnakaan tälläiset nykyaikaisemmat popbiisit eivät pärjänneet raatien pisteissä kovinkaan hyvin.
Vähän niin kuin Melodeilla kun raadit jättivät Loreenin nollille? :mitvit:
Arvasin tämänkin. Popularkin voitti viime vuonna Melodeilla raatien äänet, mutta silti jäi finaalissa raatiäänissä vain yhdeksänneksi.

Melodeilla raadeilla ei ole yleensä vaihtoehtona äänestää sellaisia kappaleita, mitä he äänestävät euroviisujen finaalissa, joten heidän on pakko äänestää toissijaisia vaihtoehtoja.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä todella toivon, että Loreen rikkoo piste-ennätyksen. :uujee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

jee euroviisut kirjoitti:Minusta on alkanut tuntua siitä, että Alexander Rybak on saanut haastajan kaikkien aikojen piste-ennätyksen haltijana.
Serduchka kirjoitti:Mä todella toivon, että Loreen rikkoo piste-ennätyksen. :uujee:
No ei takuulla tule piste-ennätystä tälle kappaleelle! Mutta voitto kyllä tulee.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Samiasd kirjoitti:Viime vuonna raatien pisteiden kärjessä olivat jazzbiisi, rauhallisempi popbiisi ja poprock. Eniten tätä muistuttava biisi oli sijalla 6., Irlannin Lipstick, mutta sekin eroaa tästä kovasti.

Puhelinäänestyksen Loreen saattaa voittaa, mutta raadit ratkaisevat tämän lopullisen sijoituksen. Voihan se olla, että raadit tykästyvät tähän, mutta en jaksaisi uskoa edellisten vuosien perusteella.
On itseasiassa todella vaikea sanoa loppupeleissä, miten paljon tai vähän raadit tulevat tähän tykästymään.
Vaikka joku saattaisi luokitella tämän (todella hyväksi) tanssikappaleeksi tai perus euroviisuksi, niin kyse on kuitenkin
jostain aivan uudesta kategoriasta.
Minä en näe, että tällä olisi mitään vertailukohtaa aiemmassa viisuhistoriassa tai ylipäätään jos katsotaan kappaleita (joita itse tunnen), mikä sinällään on harvinaista.
Koko esitys tulee olemaan varmasti hieno ja tietysti myös lavashow vaikuttaa tuomaristoihin. :joojoo:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Serduchka kirjoitti:Mä todella toivon, että Loreen rikkoo piste-ennätyksen. :uujee:
Ehkä ei kuitenkaan. Norjalla ei vuonna 2009 ollut juurikaan vastusta, joten piste-ennätys oli helppo. Nyt on kuitenkin mummot sun muut, jotkat vievät suuren osan pistesaaliista, vaikka Ruotsi varmaan tuleekin voittamaan.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Lumina
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Marras 2007, 23:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Lumina »

Tällä biisillä on muhun samanlainen vaikutus kuin Rybakilla oli, ekalta kuulemalta ja näkemältä tuntui vain siltä että mikään muu ei vaan milllään voi voittaa, kun tuon livenä näkee. Ennustan siis ylivoimaista voittoa. Mutta saatanhan olla väärässä, just noiden raatien takia, kun en ole niiden käyttäytymistä analysoinut.

Soittoäänenä muuten mullakin tämä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Lumina kirjoitti:Soittoäänenä muuten mullakin tämä.
Sama täällä. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Lumina kirjoitti:Tällä biisillä on muhun samanlainen vaikutus kuin Rybakilla oli, ekalta kuulemalta ja näkemältä tuntui vain siltä että mikään muu ei vaan milllään voi voittaa, kun tuon livenä näkee. Ennustan siis ylivoimaista voittoa. Mutta saatanhan olla väärässä, just noiden raatien takia, kun en ole niiden käyttäytymistä analysoinut.
Minuun ei-raatilaisena tällä ei ollut heti alkuun samanlaista vaikutusta kuin Rybakilla, jonka kyllä kuuli voittajaksi (vaikkei se niin oma suosikkini ollutkaan). Onhan tässä hienoja soundeja ja tehokas koreografia, mutta ei tämä niin tarttuva ja melodinen ole, ei sillä tavoin laulu, jota tekee mieli rallattaa mukana. Eikä tässä ole maailman parasta riffiä alussa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Minä taas en nähnyt Rybakissa voittajaa, laulu ei tehnyt kummoistakaan vaikutusta, vaikka yritin kyllä yrittämistäni kuulla ja nähdä, mitä muut siinä näkivät... Olihan se viulu-intro ja viulu-välisoitot ihan kivat, mutta muuten ei ihmeempi. Euphoria taas iski ensikuulemalta. Voittajaa on minusta tosin vaikea ennustaa, mutta pakko sanoa, että minulle tässä on siihen enemmän ainesta kuin Fairytalessa.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Wadde »

jee euroviisut kirjoitti:Minusta on alkanut tuntua siitä, että Alexander Rybak on saanut haastajan kaikkien aikojen piste-ennätyksen haltijana.
Jotain rajaa nyt oikeasti näihin juttuihin. :rofl:

Rybak oli sellainen, että keskiverto 50-vuotias ei-viisufanikin villiintyi siitä. "OI KUN SÖPÖ!" jne. En oikein näe, että miten ihmeessä tämä herättäisi samanlaista massahysteriaa? :raaps:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42021
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Komppaan Waddea, Rybakista kuuli ja näki heti, että siitä tykkäävät ties minkälaiset kuuntelijat, myös perinteisemmän musiikin ystävät. Itsehän en sitä niin fanittanut, mutta ymmärsin kyllä että muut. Euphoriasta varmaan pitää moni tanssimusiikin ystävä, mutta entäs jos ne on viisufinaali-iltana jossain bilettämässä? Tanssikappaleet muutenkaan eivät ole ihan erityisen hyvin menestyneet.
Rise, angel, shine, love!

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Rousku kirjoitti:
Lumina kirjoitti:Tällä biisillä on muhun samanlainen vaikutus kuin Rybakilla oli, ekalta kuulemalta ja näkemältä tuntui vain siltä että mikään muu ei vaan milllään voi voittaa, kun tuon livenä näkee. Ennustan siis ylivoimaista voittoa. Mutta saatanhan olla väärässä, just noiden raatien takia, kun en ole niiden käyttäytymistä analysoinut.
Minuun ei-raatilaisena tällä ei ollut heti alkuun samanlaista vaikutusta kuin Rybakilla, jonka kyllä kuuli voittajaksi (vaikkei se niin oma suosikkini ollutkaan). Onhan tässä hienoja soundeja ja tehokas koreografia, mutta ei tämä niin tarttuva ja melodinen ole, ei sillä tavoin laulu, jota tekee mieli rallattaa mukana. Eikä tässä ole maailman parasta riffiä alussa.
Tällä kertaa olen Rouskun kanssa samoilla linjoilla.

Esimerkiksi kun itse ensimmäisen kerran kevättalvella 2009 kuulin / näin Rybakin Fairytalen YouTubesta niin se kolahti TODELLA KOVAA.
Heti ensimmäisen kerran jälkeen tuli hyvinkin vahva vaikutelma, että Rybakin / Fairytalen TÄYTYY olla tänä vuonna (siis vuonna 2009) viisuvoittaja! Tuli silloin vahva tunne, että tätä laulua, esitystä on hyvin vaikea voittaa sinä vuonna!

Fairytalessa on niin sanotusti imua. Se veti / vetää mukaansa heti alusta lähtien ja pitää mukanaan loppuun asti. Eräs syy tähän on minusta se, että Fairytalessa kokonaispaketti on niin hyvä ja toimiva.

Tämä Loreenin Euphoria ei ole tehnyt suurempaa vaikutusta - ei ensimmäisellä kerralla, eikä myöhemmilläkään kuuntelu-/katselukerroilla......ainakaan omalla kohdalla.

'

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Albin »

Serduchka kirjoitti:Mä todella toivon, että Loreen rikkoo piste-ennätyksen. :uujee:
:rofl2: Tuli mieleen tuo vuosi 2009 kun Serduchkan kanssa täällä kinattiin Norjan kappaleen hyvyydestä ja huonoudesta. Rybak ja Frikarit.. :rofl2: . Ollutta ja mennyttä, mutta Norja oli tuolloin todellinen voittajasuosikki. Ruotsi on Rybakkiin verrattuna sen verran tylsä, ettei ikinä piste ennätystä tee. Ei tule edes voittamaan. (ps. olin silloin nimeltäni euro2009 :heh: )

drowned
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Maalis 2012, 18:23

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja drowned »

5/5 ehdottomasti! Upea biisi ja mahtava esitys, pelkään vain että on LIIAN hyvä viisuihin. :roll:
Jos joku luulee että Loreen ei osaa laulaa livenä, katsokoon tämän hienon akustisen live-version:
http://www.youtube.com/watch?v=cFldF_8NQ98
Koska saadaan Loreen Suomeen keikalle? :ihana:

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 425
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Rybakista näki heti, että muilla ei ole mitään jakoa.

Jotenkin en vaan näe tätä Ruotsin kappaletta voittajana. Voiko Ruotsin suosioon täällä Kuppilassa vaikuttaa se, että viisufanit seuraavat koko kevään niitä Ruotsin karsintoja tosi tiiviisti? Keskiverto euroviisukatsoja tuskin ihastuu tähän tänvuotiseen niin suuressa määrin...? Samaa Ruotsin viisujen ihannointia olen huomannut ennenkin (Ernman, Perrelli, The Ark), vaikka kappaleet eivät olleet mitään voittaja-ainesta. Tai sitten suomalaisilla on vaan niin samanlainen maku ruotsalaisten kanssa, paitsi mulla ulkomaan elävällä...

Sitten taas Venäjän mummojen esityksestä saattaa onnistuessaan tulla sellainen "voi kun ihania" -reaktio, jolla kerätään pisteitä.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^ Ei tämä vain suomalaisten suosikki ole. esctodayn äänestyksistä näkee hyvin, että kyllä tästä pitävät muunmaalaisetkin fanit. Venäjä on siellä yllättävän inhottu.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Sahara
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 425
Liittynyt: 23 Touko 2006, 09:57
Paikkakunta: Kreikka

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Sahara »

Ok. Mutta tuo sivustokin on siis viisufanien sivu, eikö?
Ajattelin lähinnä tavallisia pulliaisia, jotka silloin finaali-iltana sohvallaan näkevät ensimmäistä tai toista kertaa nää kappaleet ja esitykset.
Mutta tää nyt on vaan tällaista pohdintaa...

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36871
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Minun ystäväni ovat ainakin rakastuneet tähän. :joojoo: Siis ihan ei-viisufanit.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Samiasd kirjoitti:^ Ei tämä vain suomalaisten suosikki ole. esctodayn äänestyksistä näkee hyvin, että kyllä tästä pitävät muunmaalaisetkin fanit. Venäjä on siellä yllättävän inhottu.
Kuinkahan monta prosenttia euroviisuissa annetuista äänistä tulee ns. tosifaneilta...

drowned
Maistelija
Maistelija
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Maalis 2012, 18:23

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja drowned »

Loreenista poristaan jo muuallakin Euroopassa: http://www.buzzjack.com/forums/index.ph ... 40125&st=0
Veikkaillaan että nousisi Brittien listalla top 10 joukkoon! :peukku:

Lainaus tuosta viestiketjusta: "If there was any justice in the world Loreen would be #1 for a whole 7 week (or more) run and 'Euphoria' would become 2012's 'Umbrella'."

edit: http://top40-charts.com/chart.php?cid=31 Euphoria on Europe Official Top 100 -listalla sijalla #27!

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

^ Listalla on myös Amazing ja Sean Den Förste Banan, sijoilla 63 ja 68. Woki Mit Deim Popo on sijalla 85. Ja on tuolla myös Soldiers, sijalla 93. You and Me on sijalla 100. Joitain suomalaisiakin biisejä on listalla.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja jv »

Samiasd kirjoitti:Viime vuonna raatien pisteiden kärjessä olivat jazzbiisi, rauhallisempi popbiisi ja poprock. Eniten tätä muistuttava biisi oli sijalla 6., Irlannin Lipstick, mutta sekin eroaa tästä kovasti.
Minusta on epätoivoinen tehtävä koettaa päätellä raatien (sen paremmin kuin puhelinäänestäjienkään) suosikkeja pelkästään aiempina vuosina suosittujen musiikinlajien perusteella. (Toki keskitien poppi on ollut usein melkoisen vahvoilla.) Tähänkään asti ei mitään yksiselitteisen johdonmukaista linjaa ole seurattu yhdestä vuodesta seuraavaan. Katsokaa nyt miten erilaisia lajityyppejä raatien ykkössuosikkeihin on mahtunut näinä muutamana vuotena, kun ne ovat olleet kisassa äänestämässä (ja miten erilaisia lajityyppejä koko kisan voittajat ovat edustaneet viimeisen 5-6 vuoden aikana). Kyllä sillä on enemmän merkitystä, millainen imu kussakin yksittäisessä kappaleessa on, lajityypistä riippumatta (vaikka Azerbaizanin voittoa tämä ei kyllä selitä).
Samiasd kirjoitti:Puhelinäänestyksen Loreen saattaa voittaa, mutta raadit ratkaisevat tämän lopullisen sijoituksen. Voihan se olla, että raadit tykästyvät tähän, mutta en jaksaisi uskoa edellisten vuosien perusteella.
Jos sille linjalle mennään, että menneiden vuosien perusteella päätellään tulevaa, on tietenkin todettava, etteivät raadit kertaakaan ole estäneet puhelinäänetyksen voittajaa voittamasta koko kisaa ja vain kerran niiden ykkössuosikki on ylipäänsä poikennut puhelinäänestyksen ykkösestä.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Musta tuntuu että alan taas pitämään tästä uudelleen... :jupinaa: Ei tahtois nostaa tätä kolmeen tähteen, mut se tuntuu vaan melkein pakolliselta. :niinpa:

Taitaa käydä vähän samoin kuin Serdulla Saksan kanssa. :heh: :puna:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

ESC93 kirjoitti:Musta tuntuu että alan taas pitämään tästä uudelleen... :jupinaa: Ei tahtois nostaa tätä kolmeen tähteen, mut se tuntuu vaan melkein pakolliselta. :niinpa:
Hianoo! :tapu: :ihana:
ESC93 kirjoitti:Taitaa käydä vähän samoin kuin Serdulla Saksan kanssa. :heh: :puna:
:heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2012: Loreen - Euphoria

Viesti Kirjoittaja greece »

Oon kuullut tämän nyt muutaman kerran radiosta ja täytyy sanoa, että mun mielestä biisi toimii ehdottomasti paremmin pelkästään kuunneltuna. Tykkään tästä aina kun kuulen pelkästään radiosta, mutta heti kun katson Loreenin live-esityksen nin alkaa ihan suunnattomasti ärsyttää .. En oikeastaan edes osaa sanoa , mikä mua niin paljon siinä ärsyttää , vaan ku koko kokonaisuus riepoo mua niin pahasti :roll:

Lukittu