Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja escan »

Paljon ihania uusia kevät- ja kesävaatteita, -kenkiä, -laukkuja ja -koruja Kuala Lumpurista :)

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Kun mie olin muutama viikko sitten Stokiksen-risteilyllä serkkuni perheen kanssa, niin teini-ikäinen pikkuserkkuni oli lähtenyt mukaan sillä mielellä, että Stokiksessa hän sitten shoppailee paljon vaatteita, mutta hän ei ollut ottanut ollenkaan selvää ennen matkaa kaupoista, missä haluaisi käydä. Ja hänen äitinsäkin sanoi, ettei heillä oikeastaan edes ole rahaa shoppailla kun tarpeellista tavaraa, ettei vaan shoppailun ilosta tuhlaa.

Mie olin alkuviikolla Tallinnan-risteilyllä, ja maissaoloaikaa oli 4h, ja siellä huomasin, että oli aika paljon kivoja vaatekauppoja, missä olisi ollut kiva käydä, mutta se on niin lyhyt aika, ettei oikein kunnolla kerkeä, kun miulla oli vielä varattu aika kasvohoitoon., jossa piti käydä. Pittää sitten ehkä vielä toukokuussa käydä ihan hotellimatkalla Tallinnassa, niin voi rauhassa käydä vaateostoksilla ja kosmetologilla.

escan
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 454
Liittynyt: 30 Touko 2009, 19:16

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja escan »

Jotkut tuttavat käyvät kaupoissa harvase viikko katselemassa ja ostamassa aina jotain pientä, mutta itse säästän kaiken tuon ajan ja rahan ja shoppailen sitten kerralla joitain kertoja vuodessa. Se on oikeasti kiva, kun voi lähteä vaikka juuri nyt vähän aikaa sitten Kuala Lumpurissa ostoskeskuksiin ja muihin paikkoihin kunnolla shoppailemaan: rahaa on säästössä monelta kuukaudelta ja voi ostaa kerralla paljon kaikkea ihanaa!

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ostin neljät kengät tänäät: kahdet feikki-converset ja kahdet korkkarit! :peukku: Olen niin onnellinen, kun harvoin löydän hienoja kenkiä. <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mistä löytyisi halpoja (siis alle 10€) ja värikkäitä aurinkolaseja? Tietääkö kukaan? :draamaa: Haluaisin muutamat värikkäät halpislasit, mutta kun en osaa etsiä oikeista paikoista. :aivanmaassa:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

^ Kampin keskuksen ylimmän kerroksen Ninja for Men. :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

:uujee:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aancon »

riksa[ kirjoitti:Mistä löytyisi halpoja (siis alle 10€) ja värikkäitä aurinkolaseja? Tietääkö kukaan? :draamaa: Haluaisin muutamat värikkäät halpislasit, mutta kun en osaa etsiä oikeista paikoista. :aivanmaassa:
Patong Citystä! :uujee:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Kuva
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Jónsì kirjoitti:^ Kampin keskuksen ylimmän kerroksen Ninja for Men. :joojoo:
On minut valtaansa ottanut Ninja (for men) :ihana: Kävin viimeksi pari päivää sitten shoppaamassa sieltä koruja.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Kiitos Jónsì vinkistä, löysin kympillä kivat (vähän oudonmuotoiset) vihreät lasit. :peukku:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tarkka makuni ei rajoitu näköjään vain musiikkiin. Tänään yritin etsiä täydellisiä farkkuja G-Star Raw'sta, Stockmannilta ja Sokokselta, mutta yksiäkään ei löytynyt. :eiei: Olisin ollut valmis maksamaan moisista jopa 160 euroa. G-Star Raw'n housuissa oli mahtavia yksityiskohtia, mutta kaikissa oli jotakin vikaa. Muissa liikkeissä puolestaan oli lähinnä pelkkää "normikamaa". :roll: (Hauskana yksityiskohtana mainittakoon, että Stockmannilla oli uudempia G-Star-tuotteita kuin brändin omassa liikkeessä. :heh: )

Sain kuitenkin ostettua kahden vuoden pimeyden jälkeen uuniini lampun! :juhla:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Minä ostin kahdet kengät, aurinkolasit, Ulrikin levyn, pussilakanasetin ja karkkia ja limsaa Haaparannasta.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16198
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Samiasd kirjoitti:Minä ostin kahdet kengät, aurinkolasit, Ulrikin levyn, pussilakanasetin ja karkkia ja limsaa Haaparannasta.
:kuolaus:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33181
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Stockmannilta mukaani tarttui leffalippuja ja Versacen Pour Homme -hajuvettä. Lisäksi ostin Citymarketista Tohtori Sykerö -dvd-kokoelman (13 jaksoa) hintaan 9,95 €. :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä päätin, että en enää osta alle 50 € laukkuja. Oon nyt niin monta kertaa menettänyt hermoni halpoihin laukkuihin, jotka hajoaa kuukaudessa - parissa ihan käsiin. Sit ne joutuu viemään kuitenkin suutarille ja maksaa niistä tuon saman kalliimman hinnan. Maksan ennemmin kerralla laadusta enemmän. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

(Kallista) Tom of Finland- parfyymia tuli ostettua Kanarialta :kaunis: . En tiedä saako Suomesta. Ei ole ainakaan misään tullut vastaan :eiei:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ostin tänään itselleni rintsikat viidellä eurolla Seppälästä. Minulla kävi sen verran hyvä tuuri, että löysin juuri samanlaiset liivit, jotka olin aiemmin kadottanut. :heh:

Eläinkaupasta taas shoppasin kaloille kookospähkinän kuoresta tehdyn "luolan", jossa varsinkin partamonnit tykkäävät hengata. :peukku:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

On taas ollut keltaisten kassien viikko, joten kaikennäköistä on mukaan tarttunut, mm. Tommy Hilfigerin kengät ja Marc O'Polon pitkähihainen t-paita, muita t-paitoja yms. Uusi sateenvarjokin tuli ostettua, kun entinen hajosi Dubrovnikissa. Nyt sitten riittää roskapusseja taas vaikka kuinka pitkään. :heh:

Viime aikoina on tullut muutenkin shoppailtua vaatteita varsin reippaasti ja uudistettua vaatekaapin sisältöä. Huomaan myös tottuneeni ostamaan muutamaa merkkiä (ja maksamaan samalla melkoisesti enemmän kuin aiemmin, no mielelläni maksan enemmän laadusta ja mm. ekologisen puuvillan käytöstä raaka-aineena).

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Munkin oli pakko lähteä shoppailemaan, kun oli Stockan Hullut päivät ja Prisman asiakasomistajapäivät ja Anttilan tyhjennyspäivät ja vaikka mitä :rofl: . Anttilasta mä sitten kuitenkin kaiken ostin, alusvaatteita, ihanat flanelliset yöhousut, meikkejä ja Game of Thrones boksin. Kissoillekin ostin pari lelua.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Kävin eilen Stockan Hulluilla päivillä, ostelin kaikkea kivaa ja tarpeellista :uujee:

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Mun Hullujen päivien ostoskassiin päätyi vain yksi silkkihuivi ja lentoliput. Olisihan siellä toki ollut vaikka mitä mielenkiintoista, mutta kun sattuneesta syystä ei vain enää töiden jälkeen viitsi sinne ruuhkiin lähteä touhottamaan. :heh:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Cyberdog on ylimaallisen ihana kauppa :kups: Riensin sinne ensimmäisenä tekonani heti Lontooseen laskeuduttuani, ja poistuin puoli omaisuutta köyhempänä. Miten joku osaakin suunnitella niin täydellisen oikeantyylisiä vaatteita?

Siltä varalta, että joku sanoo "Kuvia! :megafoni:", kas tässä:

KuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuva

Neljännen kuvan esittämän objektin tosin luonnollisestikin valitsin toisenvärisenä :heh:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

noi sukat on hienot, mutta muuten...nojoo :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

JeSSSe kirjoitti:noi sukat on hienot, mutta muuten...nojoo :heh:
Mielipiteesi on rekisteröity :hihi:

Avatar
Magnum
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3126
Liittynyt: 17 Loka 2005, 16:22
Paikkakunta: Miami

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Magnum »

Mun mielestä nuo näyttivät niin UFOPOLIn vaatteilta kuin vaatteet voi näyttää. Väritkin olivat Ufiksen tavaramerkkiä eli punaista ja mustaa. Pidän siitä, että jotkut uskaltavat pukeutua rohkeasti. :tapu:
"Nakuilu on ihan jees"
-Naali

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Vaateostokset jatkuivat taas. :uujee: Tämä kevät on saanut minut uusimaan vaate- ja kenkäkaappia oikein reippaasti. Zarasta löytyivät lähes mustat vahapintaiset slim fit -farkut ja Dinskosta siniset mokkanahkaiset varsikengät. Olen tehnyt periaatepäätöksen, että aina joitain uusia asusteita ostettuani jotain vanhaa pitää lähteä pois, joten nyt poistovuorossa olivat kolmet kengät ja kahdet housut. :joojoo:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Margot »

Magnum kirjoitti:Mun mielestä nuo näyttivät niin UFOPOLIn vaatteilta kuin vaatteet voi näyttää. Väritkin olivat Ufiksen tavaramerkkiä eli punaista ja mustaa. Pidän siitä, että jotkut uskaltavat pukeutua rohkeasti. :tapu:
No niinpä, täysin Ufiksen näköisiä vaatteita! Aika mahtavaa, kun löytyy täydellisesti omaan tyyliin sopiva
kauppa. :uujee:
What color is your life?

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16667
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Margot kirjoitti:
Magnum kirjoitti:Mun mielestä nuo näyttivät niin UFOPOLIn vaatteilta kuin vaatteet voi näyttää. Väritkin olivat Ufiksen tavaramerkkiä eli punaista ja mustaa. Pidän siitä, että jotkut uskaltavat pukeutua rohkeasti. :tapu:
No niinpä, täysin Ufiksen näköisiä vaatteita! Aika mahtavaa, kun löytyy täydellisesti omaan tyyliin sopiva
kauppa. :uujee:
Onneksi en asu Lontoossa, koska muuten menisin sinne (kauppaan) pesimään :heh: Sinänsä myös osuvaa, että nimenomaan Lontoosta tuollainen löytyy, koska juuri Oxford Streetillä viisi vuotta sitten päähäni pimpsahti ajatus, että olisi ehkä aiheellista kehittää oma tyyli. Sitä ennen sekakäytin keltaista, oranssia, violettia, sinistä jne. ja näytin lähinnä räjähtäneeltä sateenkaarelta :sateenkaarisavel: Siitä on tosiaan vasta puoli vuosikymmentä, vaikka tuntuu ikuisuudelta.

Niin ikään yhdyn tulisesti Magnumiin muiden ihmisten vahvojen, omakohtaisten tyylien arvostamisessa, vaikka ne olisivat hyvinkin kaukana omasta mausta. Ihminen, joka tietää mitä haluaa eikä epäröi toteuttaa sitä, on hieno asia :peukku:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Vs: Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Yllätysshoppailin tänään netistä itselleni OnePiecen haalarin. Sellaisen puoliksi sinisen ja puoliksi vaaleanpunaisen jota jo talvella kuolasin, mutta silloin se maksoi ihan törkeästi liikaa (179€). Nyt ne oli tarjouksessa, kalliita toki silti, mutta päätin nyt silti satsata ja ostaa kun olen niin pitkään halunnut. Tulis jo, haluun pukeutua haalariin. :surrur:

EDIT. Kuvia! :megafoni: Tässä kuvassa toi sininen puoli näyttää ihan lilalta, mut toi vaaleenpunanen jotenkin hämää. Kun peittää sen kädellä, se näyttää sinisemmältä. :mrgreen:

Kuva

Vastaa Viestiin