Parturit ja kampaamot

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja kwak »

Ei oo takatukkaa mullakaan. :violette: Suht lyhyttä on takaa, lyhyttä päältä, mut pitkää edestä. Vähän vaihtelua välillä. :) Huomenna kaupasta väripörnykkä vielä ja kotona sitten tumman ruskeeta päähän. Ja ihan ite laitan. :ylppis: :mrgreen:
Keep your head high above the water

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Nää kävin Kostin kaa siis samana päivänä parturoitavana. Ihanaa olla Dima Bilan - tukallisesti :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Wilson »

:juhaukki: Tämä vanhuus halua myöskin olla "hott"...minulla on pitkä takatukka...mutta takatukka ei saa olla silti liian pitkä eikä paksusti leikattu....parturiveitsellä leikattu.

Korvatasolla on hiukset leikattu epätasaiseksi..ja se on "IN"

Hiukseni on leikattu ainoastaan parturiveitsellä.

Kyllähän minun pitäisi muistaa että vuosia on jo :puna:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mulla on ihan karseet hiukset nyt :shock: ei tosiaan ollu ny varaa parturiin ja hiukset oli leikkuun tarpeessa..nyt tosin kaduttaa, että tuli sitten ajeltua näinkin lyhyeks. On näissä sentään vieläkin 20milliä pituutta, mutta on kyllä vähän sennäköstä jälkeäkin, että koneella on leikattu...enhän mä kehtaa mihinkään Ateenaan lähteäkään :( :puna:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

JeSSSe kirjoitti:mulla on ihan karseet hiukset nyt :shock: ei tosiaan ollu ny varaa parturiin ja hiukset oli leikkuun tarpeessa..nyt tosin kaduttaa, että tuli sitten ajeltua näinkin lyhyeks. On näissä sentään vieläkin 20milliä pituutta, mutta on kyllä vähän sennäköstä jälkeäkin, että koneella on leikattu...enhän mä kehtaa mihinkään Ateenaan lähteäkään :( :puna:
Sitten vaan huivia tai aurinkolippaa päähän. ;)

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Varasin itselleni ajan amiksen kampaamoon juurikasvun värjäyksen vuoksi, jotta olisin sitten YO-juhlissa nättinä.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

HEI TÄÄKIN VIESTI SISÄLTÄÄ USKOMATTOMAN JUTUN:
blackburn kirjoitti:Minun pitäisi jo varata aika leikkaukseen, sillä edellisen kerran kävin 28.6.
Amiksen kampaamoon en voi mennä, sillä he pitävät asiakaspalevelua silloin, kun minulla on koulua. Etsin siis sellaisen kampaamon, jossa leikkaus+pesu maksaa alle kaksikymppiä. Amiksessa se olisi maksanut kympin.

En muuten tajua, että mikä huippukalleissa kampaamoissa viehättää. Eräs ystäväni, joka ei käy rahanpuutteen vuoksi edes leffassa, kävi vähän aikaa sitten Jyväskyläläisessä Studio Aki Korpisella hiusten tasausleikkauksessa ja -sävytyksessä. Hinta varmaan lähemmäs sataa euroa. Kyllähän kaikki kampaajat osaavat yhtä hyvin tehdä tasauksen ja jostain muusta keskustassa sijaitsevasta kampaamosta olisi saanut saman jopa puolet edullisemmin. Ymmärrän kyllä sen, jos joku haluaa vaikka pätkäistä pitkät hiuksensa aivan lyhyiksi tai haluaa hääkampauksen, niin sitten voi mennä tällaiseen kalliiseen kampaamoon, jossa on huipputaitavat ammattilaiset.
Kaiken lisäksi voisin kertoa erään uskomattoman jutun: Keväällä 2004 tämä sama ystäväni kertoi minulle, että hänellä olisi tarvetta hiustenleikkaukseen. Sitten annoin hänelle ylimääräisen tarjouskupongin Hairstoreen, jolla sai leikkauksen puoleen hintaan (norm. 42€). Sitten kun hän oli käynyt kampaamossa, kysyin, että millä shampoolla hiukset pestiin, hän sanoi, että siellä ei pesty, sillä hän oli jo aikaisemmin päivällä pessyt! Vaikka pesu kuului hintaan! Lisäksi hän oli taas ottanut vain tasausleikkauksen, vaikka hintaan olisi kuulunut myös muotoilua. Hän siis maksoi aivan turhasta! Mitä järkeä on maksaa palvelusta, jota ei käytä hyväkseen? Aina on myös mahdollista ostaa leikkaus ilman pesua, mikä on edullisempi.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja itikka »

Tällä lyheni hiukset.... ja vaaleutta tuli raidoilla. Enpä ole ennen päähäni saanutkaan parturissa sellaista muovikaljua, jonka läpi noita hiustöyhtöjä revittiin maalattaviksi. Olis pitänyt ottaa kuvia...  :heh:

Taidan pitää tästä vaaleammasta lookistani!  :peukku:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re : Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Itikalta meni muovikaljuneitsyys.  :eeek:

KUVIA!  :megafoni:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja itikka »

Niitä kuvia saat odotella...  :roll:

:mrgreen:

Nim. poseerauskuvat sucks!
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33355
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vuoden vaihteessa tulee voimaan kolmen vuoden (?) kokeilu, jossa hiusten lyhentämisen arvonlisäprosentti laskee 23:sta niinkin alas kuin 8:aan.
Saa nähdä, näkyykö hinnoissa ollenkaan. Vähän veikkaan, että ei näy. :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

No tulipa sitä käytyä tänään parturissa. Ihan vaan lyhennettiin, mutta ainakin minulla on visio siitä tukasta, joka tulee vanhojen tansseihin.

Ja siihen sisältyy vihreää.  ;)
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minä käyn tyvikasvun värjäyksessä tiistaina. Amiksen kampaamossa, ihan normaalisti. Haluaisin myös tammikuun alussa käydä amiksessa laittamassa itselleni raidat, mutta minä muutan Stadiin varmaan jo 2. tai 3. päivä.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Sain tänään kuulla, että tukkani on epäsiisti, liian pitkä! Siis mun!  :eeek: Mähän olin just kalju! Kylläpä kasvaa nopeasti  :eeek: oikein nuoruuden innolla vissiin.
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9562
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mun tukka taasen ei enää ole epäsiisti ja liian pitkä, ehkä pikemminkin liian lyhyt. :shock: No mulla on niin nopeeta toi hiustenkasvu, että eipä kauaa tällaisena pysy...
Keep your head high above the water

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja itikka »

Kävi käsky perjantaille kynittäväksi... ja tää kun koitti saada kunnon renttu-lookin päälle...  :niinpa:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Pete kirjoitti: Vuoden vaihteessa tulee voimaan kolmen vuoden (?) kokeilu, jossa hiusten lyhentämisen arvonlisäprosentti laskee 23:sta niinkin alas kuin 8:aan.
Saa nähdä, näkyykö hinnoissa ollenkaan. Vähän veikkaan, että ei näy. :roll:
Tuskin näkyy hinnoissa. Luin joskus syksymmällä lehtijutun aiheesta, kustannukset kasvaneet enemmän kuin kampaamojen taksat tms. ja eivät kuulema ole joka paikassa raaskineet pitää taukoja työpäivän aikana ja veronalennuksen myötä alkavat pitää normaalit tauot.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tää kävi kampaajalla leikkauttamassa hiuksiaan viimeksi vähän ennen yo-juhliaan eli keväällä 2003. Siitä lähtien on äiti saksinut. :mrgreen: Pitäiskin taas pyytää sitä, nää alkaa olla aika kauheet.
What color is your life?

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minulla on nyt ongelma. Toisaalta on kivaa kun hiukset ovat kasvaneet pitkästä aikaa vähän pidemmiksi, ja ne saa vedettyä vaikka ponnarille tai nutturalle. Toisaalta taas tekisi mieli pätkäistä ne tuttuun polkkamittaan. Hankalaa on päättää, ja jotain pitäisi tehdä kun otsatukan takaa ei kohta näe oikein mitään.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Maii*
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 767
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 13:07
Paikkakunta: Kotka

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Maii* »

ZetZet kirjoitti: Minulla on nyt ongelma. Toisaalta on kivaa kun hiukset ovat kasvaneet pitkästä aikaa vähän pidemmiksi, ja ne saa vedettyä vaikka ponnarille tai nutturalle. Toisaalta taas tekisi mieli pätkäistä ne tuttuun polkkamittaan. Hankalaa on päättää, ja jotain pitäisi tehdä kun otsatukan takaa ei kohta näe oikein mitään.
Miulla on "aina" tuo sama ongelma. Parhaiten miulle kait sopii se suht polkkamitta, mutta kasvatan näitä aina pidemmiksi ja sitten käyn leikkauttamassa polkkamittaan, kierre. Kun on kivaa saada hiukset kiinni mutta sitten taas se lyhytkin on niin kiva.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja male »

Kävin tänään parturissa kynittävänä. Pitkästä aikaa lyhyt tukka. Minähän alan saada jo melkein maskuliinisia piirteitä. :rofl:
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Kävin torstaina Vantaan ammattikoulussa tyvivärissä ja hiustenleikkauksessa. Istui siinä kolme tuntia.  :roll: No, keskustan kampaamossa olisi maksanut varmasti yli tuplasti.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Henkilökohtaiset tärkeät tiedotteet: :megafoni: kävin kampaajalla! Ainahan se on niin, että kun hiuksia kynitään, menee muutama päivä, ennen kuin uusi ulkonäkö "asettuu". Siispä suhtaudun luottavaisin mielin, että kyllä tämä tästä  :heh: Jos edellisellä kerralla näytin Tarja Haloselta, niin nyt näytän vähän Pete Seppälältä, vähän Liisa Akimofilta  :rofl: :repeilee:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

No hui! Että joku siilinsukuinen...?  :heh:

Ihmeellisiin aikoihin siellä kampaajalla käyt. Barba laitto viestiä myöhään illalla ja Marjukka istuksi kampaajan tuolissa.  :eeek:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22139
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

barbarossa kirjoitti: Barba laitto viestiä myöhään illalla ja Marjukka istuksi kampaajan tuolissa.  :eeek:
Pimeitä hommia.  :heh:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

"Myöhään" toki, klo 19 maissa. No kun ei aikaisemmin ikinä pääse mihinkään.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Leena »

En patistele poikaani enään parturiin. Hän kun niin intohimoisesti haluaa kasvattaa pitkät hiukset. Minä mielelläni olisin suonut hänen hieman siistivän hiuksiansa. No nyt saa pojan enkelinkiharat kasvaa ja hulmuta. En puhu enään sanaakaan hiusten leikkauksesta. Ja seuraavaks intti ja perintötekijät hoitaa homman!
Bra vibrationer!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Siinä vaiheessa kun Atte tulee intti-ikään, siellä saa takuulla olla enkelikiharoissa  :joojoo:.
Musta pitkät hiukset on niin sexikkäitä miehillä  :draamaa:. Sais kaikki kasvattaa, tai no melkein kaikki ainakin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Mie käyn vissiin nyt sitten joka viikko kampaajalla.  :mrgreen: Kävin taas äsken laitattamassa kampauksen, kun ollaan menossa tänäänkin hääjuhliin. Mutta ihana miun kampaaja, 18.50 e maksoi vaan kampaus ja nyt on sitten nätit hiukset.  :joojoo:
Hur svårt kan de va?

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Mun pitäis saada raitoja hiuksiin. Kukahan mulle laittais jos itse ostaisin värin ?  :miettii:
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

Vastaa Viestiin