Parturit ja kampaamot

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja AntSa »

ITIKKA ON BLONDI; BLONDI, BLONDI, BLONDI..!?!? (Pomppii GEIRin lailla :rofl: )
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mun pitäs parturiin päästä kans ennen leiriä. Vois vaikka vaihteeks kokeillakin tuota G:n pleissiä..mun hiukset ei mitkään maailman helpoimmat ole, saas nähä mitä hän saa aikaseks.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Leikkaus+värjäys maksoivat 0 euroa, toki matkaan meni 20 km(mitähän tos bensaa nyt sitten kulus), mutta muuten hyvinkin halpa reissu. Täti innostu kokeilemaan ja kokeilun tulosta nyt sitten kannetaan tovi. Ihan hieno ruskeahko väri, ennen näes ollut aina blondia kun on väripurkin eteensä saanut! :D

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Minä en ole ollut ikinä blondi enkä uskaltaisi hiuksia vaalentaa. En osaa kuvitella vaaleita hiuksia, koska luonnostani olen melko tumma. Kerran kampaaja erehtyi värjäämään hiukseni oranssiksi ja siinä oli kestämistä! :shock:
Belgrad 2008!!

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Olin kesäkuussa hiustenleikkuussa kampaamossa, jossa en ollut koskaan ennen käynyt. Olin todella pettynyt palveluun. Alunperin hintaan ei kuulunut pesu, mutta ostin sen kolmella eurolla mukaan, sillä mielestäni pesu on juuri paras asia hiustenleikkuussa, koska sitten hiukset föönataan ihanan silkinpehmeiksi ja ilmaviksi.
Yleensä pitkien hiusteni pesuun ja leikkaamiseen menee 60-75 minuuttia, mutta nyt tämä uusi kampaaja teki kaiken turhan nopeasti, sillä aikaa kului vain 25 minuuttia! Hän ei leikkaukseen ryhtyessään edes jakanut hiuksiani osiin, vaikka aina muut kampaajat ovat niin tehneet. Hän ei edes "föönaamaan" alkaessaan jakanut hiuksia osiin, vaan alkoi vaan vetelemään suoraan harjalla niin,että hiukset vain mahdollisimman nopeasti kuivuisivat. Leikkauksen tulos sentään ainakin näytti ihan hyvältä, pitkät hiukset takaa V-muotoiset.

Normaalisti käyn Jyväskylän ammattioppilaitoksen kampaamossa, sillä siellä on niin edullista. Esimerkiksi leikkaus maksaa 10€. Käyn kolmen kuukauden välein värjäämässä tyvikasvuni, se tehdään lyhyiden hiusten hinnalla 18€. Lisäksi samassa paikassa työskentelevät myös kosmetologiopiskelijat, joiden luona käyn 3-4 kertaa vuodessa kestovärjäämässä ripset ja muotoilemassa kulmat. Se maksaa 6€.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Minä kävin eilen sitten parturissa. Samalla tutulla, jolla on jo viitisen vuotta käyty, paikka vain oli uusi. Ei värjätty, vieläkään. :'( Tuli vielä vähän turhan lyhyet. :'( Kamala olo, kuin ei olisi otsahiuksia ollenkaan... Ei kehtaa varmana mennä kouluun huomenna ilman lippistä. Tai sitten voisi laittaa paperipussin päähän, kunnes se kasvaa...
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä kävin toissa päivänä ottamassa lyhyen pystytukan. Takaa myös aivan lyhyeksi. Tuli aika sporttisen näköinen ja raitojen kanssa ihan ok tulos :mrgreen:.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Leena »

Löysin aivan ihanan kosteuttavan hiustenhoitoaineen:Cutrin Oyster! Voi että hiuspörröni on nyt kiiltävä,pöyhkee ja mielestäni sievä. Suosittelen kaikille. etenkin pörröpäille. :peukku:
Bra vibrationer!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Antsa!
Paljonko maksaa hiustenleikkaus Kouvolan alueella?
Riskinä seniorilaumat

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Olin MA 23.8. Ammattioppilaitoksen kampaamossa tyvikasvun värjäyksessä. Lisäksi värjättiin ja muotoiltiin kulmat ja ripset. Se maksoi vain 5€. Hiusten väri tuli lyhyiden hiusten värjäyksen hinnalla, eli 18€, vaikka siitä oli puoli vuotta kun viimeksi värjättiin. Halusin värit ennen Idolsiin osallistumista, muuten olisin voinut odottaa kauemmin. Aika oli varattu klo 9.15 alkaen, joten jäin pois historian kaksoistunnilta.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Päätin käynnistämääni alanvaihtoprosessia varten panettaa vaihteeksi konservatiivisemman mallin. Päädyin kokomustaan lyhyeen. Ajattelin, että jos se kerran muille sukuni miehille käy, niin parempi käydä minullekin, vaikkei sitä väriä minulle asti luonnostaan niin paljon riittänytkään, kun äidin puolen katuojanharmaa sotkettiin mukaan. Olen tulokseen yllättävänkin tyytyväinen, enkä lainkaan kadu, että jouduin luopumaan aiemmista ekstravagantimmista suunnitelmistani. Tavallisten lisäksi olen tällä kertaa saanut ihastelevia kommentteja niiltäkin, jotka tavallisesti lähinnä kauhistelevat. Saa nähdä, kuinka pitkäksi aikaa tähän juutun. Juurikasvu saattaa olla kiinnostavaa. Ja no, tulevan työni luonne ratkaisee paljon, mihin suuntaan seuraavaksi mennään.

Että silleen.

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Tänään peitetään valeblondin tyvikasvu lol
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Kuinka usein sinulla on tapana värjätä tyvikasvu?
Itse käyn värjäämässä sen kolmen kuukauden välein.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Kerran kuukaudessa on värjättävä. Mun tukka kasvaa noin sentin kuukaudessa. Värjään itse ihan taloudellisista syistä, vaikka olisikin ihana istua kampaajalla, eikä tarvitsisi itse lutrata sen värin kanssa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Itse en valitettavasti voi itse kotona värjätä, sillä tarvitsen tietyn värisekoituksen kampaajalla. Onneksi pystyn käymään Amiksella, siellä maksaa vain 18€, ammattilaisella tuplasti enemmän.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Pete kirjoitti:Antsa!
Paljonko maksaa hiustenleikkaus Kouvolan alueella?
Aiku tää huomas vasta nyt tämmösen kyssäsen.. SORI PETE!!! Mä käyn tässä KUUSAALLA mun luottoparturilla, ja se ottaa pelkästä leikkauksesta about 17 egeä. Sitt värit ja muut ylellisyydet tietty päälle..

Privana voit kysellä enempi, jos halajat infoa! Aiku se on läänissä. :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Nyt on pinkkiä raitaa. Se on kiva kun tuntee parturiopiskelijoita, saa ilmaiseksi. Ensi viikolla sitä pitäisi sitten muuten siistiä.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jónsì kirjoitti:Nyt on pinkkiä raitaa. Se on kiva kun tuntee parturiopiskelijoita, saa ilmaiseksi. Ensi viikolla sitä pitäisi sitten muuten siistiä.
Pinkkiä!? :shock: Sinähän räväkkä olet?! :peukku: :roll:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Pete kirjoitti:Pinkkiä!? :shock: Sinähän räväkkä olet?! :peukku: :roll:
Pinkki on kiva. Ja pakko olla räväkkä että käy tykkiläisestä. :repeilee: Sen kuvan tunginkin jo tuohon spammiketjuun...

Mutta se käytännössä pakotti minut. Lisäksi ne voi olla takaa hieman huonosti värjäytyneet, tuli kokeiltua millaista on makoilla kylpyhuoneen lattialla kun väri vaikuttaa päässä. Kiva läikkä tuli lattiaan.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Unohdin muuten mainita, että itse olen tätä nykyä blondi.
Riskinä seniorilaumat

Albatrossi

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Jätit aivot narikkaan vai?

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

AliBaba kirjoitti:Jätit aivot narikkaan vai?
Siis mitkä ihmeen aivot? :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä taas oon unohtanut mainita, että olen tätä nykyä lähes tukaton. Koneella surautin loputkin pois, kun ei nuo hiukset näytä viihtyvän muutenkaan mun päässä.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Minun pitäisi jo varata aika leikkaukseen, sillä edellisen kerran kävin 28.6.
Amiksen kampaamoon en voi mennä, sillä he pitävät asiakaspalevelua silloin, kun minulla on koulua. Etsin siis sellaisen kampaamon, jossa leikkaus+pesu maksaa alle kaksikymppiä. Amiksessa se olisi maksanut kympin.

En muuten tajua, että mikä huippukalleissa kampaamoissa viehättää. Eräs ystäväni, joka ei käy rahanpuutteen vuoksi edes leffassa, kävi vähän aikaa sitten Jyväskyläläisessä Studio Aki Korpisella hiusten tasausleikkauksessa ja -sävytyksessä. Hinta varmaan lähemmäs sataa euroa. Kyllähän kaikki kampaajat osaavat yhtä hyvin tehdä tasauksen ja jostain muusta keskustassa sijaitsevasta kampaamosta olisi saanut saman jopa puolet edullisemmin. Ymmärrän kyllä sen, jos joku haluaa vaikka pätkäistä pitkät hiuksensa aivan lyhyiksi tai haluaa hääkampauksen, niin sitten voi mennä tällaiseen kalliiseen kampaamoon, jossa on huipputaitavat ammattilaiset.
Kaiken lisäksi voisin kertoa erään uskomattoman jutun: Keväällä 2004 tämä sama ystäväni kertoi minulle, että hänellä olisi tarvetta hiustenleikkaukseen. Sitten annoin hänelle ylimääräisen tarjouskupongin Hairstoreen, jolla sai leikkauksen puoleen hintaan (norm. 42€). Sitten kun hän oli käynyt kampaamossa, kysyin, että millä shampoolla hiukset pestiin, hän sanoi, että siellä ei pesty, sillä hän oli jo aikaisemmin päivällä pessyt! Vaikka pesu kuului hintaan! Lisäksi hän oli taas ottanut vain tasausleikkauksen, vaikka hintaan olisi kuulunut myös muotoilua. Hän siis maksoi aivan turhasta! Mitä järkeä on maksaa palvelusta, jota ei käytä hyväkseen? Aina on myös mahdollista ostaa leikkaus ilman pesua, mikä on edullisempi.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Kävin maanantaina hyppytunnilla kampaamossa leikkauksessa. Maksoi 23€.
You´re gonna find out baby, I´m one in a million

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Värjäsin takaisin tummanruskeaksi. :)
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9514
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mäkin viime viikolla leikin kotikampaamoa ja värjäsin hiukseni uudestaan tumman ruskeaksi. Oli päässyt jo vähän väljähtymään...
Keep your head high above the water

Avatar
JVN
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1573
Liittynyt: 03 Helmi 2004, 15:54
Paikkakunta: Turku

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja JVN »

Päältä ja takaa pitkähkö (ja luonnonkihara kuten aina), ja sivuilta melkein puli! Sellainen look mulla nyt.

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Heti häitten jälkeen kävin hiukset pätkäsemässä, varmaan parikymmentä senttiä lähti. ja vaaleita raitoja myöskin laitettiin :)
Hur svårt kan de va?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ohennettu, lyhennetty ja värjätty raitoja uudelleen. :peukku:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Vastaa Viestiin